Wie?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:23 schreef milk-shake het volgende:
wat hebben jullie toch tegen palma.............lieke vind ik ook niet normaal doen....hoor..ik had haar al op haar giechel geslagen als ze aan mijn kont kwam.....echt waar hoor....dan maar ontslagen..lekker belangrijk
![]()
ik zou zeggen; volg Palma ff een 1/2 uurtje, dan snap jet het meteen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:23 schreef milk-shake het volgende:
wat hebben jullie toch tegen palma.............lieke vind ik ook niet normaal doen....hoor..ik had haar al op haar giechel geslagen als ze aan mijn kont kwam.....echt waar hoor....dan maar ontslagen..lekker belangrijk
![]()
Huub is kennelijk interessant voor homo's?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:27 schreef Kaleddis het volgende:
En Brian heeft weer eens een gesprekje met Jaap: "Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub...."
Is dat dan ook al niet de taak van een gastvrouw?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:26 schreef pullup het volgende:
Niemand te vinden voor het bezoek om ze te verwelkomen![]()
Check even het stukje over Huub.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Huub is kennelijk interessant voor homo's?![]()
ja hallo, die heeft het drukquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat dan ook al niet de taak van een gastvrouw?
Officieel wel!!! Maar ja deze gastvrouw houdt van werkweigering.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
joh ik doe niet anders................quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:26 schreef 2live het volgende:
[..]
ik zou zeggen; volg Palma ff een 1/2 uurtje, dan snap jet het meteen.
Nee die moet van Sjon de miljonairs slaan, beledigen en uitkafferen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee dank je lieverd, wil net wat gaan eten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Check even het stukje over Huub.
http://goudenbrian.web-log.nl/
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
LMAO, ik check zijn weblog, en zie dat 'kom is hier' gedicht weerquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
die taalfoutenquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volg jij het even, dank jequote:Op woensdag 16 mei 2007 13:33 schreef petraa het volgende:
B: Lieke staat in haar blote PUNANI en wat doet huub helemaal niks.
Ik kan het wel met Huub ja, maar alleen als hij mij eerst pijpt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Huub is kennelijk interessant voor homo's?![]()
oww wat erug die rat weer...(de weblog van brain)..........tuurlijk sta ik er niet van te kijken dat Huub het WEER gedaan heeft ...alle ouwe koeien (uitspraken) worden weer ff opgegraven....niks over zijn fouten, natuurlijk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Nee dank je lieverd, wil net wat gaan eten.![]()
Huub is een gentleman die alleen vrijt met een vrouw, die dat zelf wil op een gegeven moment.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:33 schreef petraa het volgende:
B: Lieke staat in haar blote PUNANI en wat doet huub helemaal niks.
Niet normaalquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee joh. Je ziet spoken!quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:37 schreef petraa het volgende:
Jaap moet elke keer zijn weblog aanpassen. Dus als Brian dat niet hoeft te doen, dan is het echt een smerige streek van achter.
Nogal ja.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:37 schreef Kaleddis het volgende:
Brian is z'n eigen waarheid weer eens aan het creeeren ?
Is het nou hyenagelach of coyotegehuil?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:35 schreef AnTjUh het volgende:
brian geeft weer zijn versie aan jaap van wat er gisteren allemaal is gebeurt
hij geeft aan waar jaap allemaal over moet schrijven
inclusief para geluidjes en hyenagelach
het is best ernstig wat hij allemaal roept, hij hoopt zo wel mensen achter zich te krijgen door over iedere bevokingsgroep te schrijven en Huub daarin zwart te maken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:37 schreef petraa het volgende:
Jaap moet elke keer zijn weblog aanpassen. Dus als Brian dat niet hoeft te doen, dan is het echt een smerige streek van achter.
Aanzetten tot haat........ ook strafbaar.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:40 schreef 2live het volgende:
[..]
het is best ernstig wat hij allemaal roept, hij hoopt zo wel mensen achter zich te krijgen door over iedere bevokingsgroep te schrijven en Huub daarin zwart te maken.
Heb je maar voor een week betaald dan ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:40 schreef mootie het volgende:
Om 1 uur kreeg ik ineens het betaalschermpje weer.......... mn streams zijn weg.![]()
![]()
heel strafbaar, politie bellen ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Aanzetten tot haat........ ook strafbaar.![]()
Gratis maandquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Heb je maar voor een week betaald dan ?
Misschien zijn ze niet blij met ons commentaar en is het teruggeschroefd...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |