Japio werd gister ook voor aap uitgemaakt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:40 schreef 2live het volgende:
[..]
het is best ernstig wat hij allemaal roept, hij hoopt zo wel mensen achter zich te krijgen door over iedere bevokingsgroep te schrijven en Huub daarin zwart te maken.
En dat zet hij dit op z'n log:quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:38 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nogal ja.
Het lijkt me niet dat iemand met de mentaliteit van Brian serieus kritiek mag uiten op de manier waarop anderen vrouwen behandelen.
Jou.quote:
Wederom een pareltje voor op een tegeltjequote:Op woensdag 16 mei 2007 13:43 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda creëert haar eigen realiteit van dé realiteit in een korte tijd.
Ik wel iig en zit ook in de gratis maand. Maar wellicht is je IP veranderd of heb je je cookies verwijderd Mootie?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien zijn ze niet blij met ons commentaar en is het teruggeschroefd...
Zal mij benieuwen of ik nog wel streams heb...
Er zijn natuurlijk wel subtiele verschillen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:45 schreef product het volgende:
Nou ja, alles wat er staat op die blog is niet gelogen. Het zijn Huub's eigen uitspraken dus wat is het probleem? Huub heeft gewoon een vrij rechtse mening aangaande buitenlanders. Prima toch? Natasia aap noemen mag hier ook nooit dus.....
Ze deden het al een half uur prima, rond enen was het ineens over met de pret, verder niks aan mn pc veranderd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:46 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik wel iig en zit ook in de gratis maand. Maar wellicht is je IP veranderd of heb je je cookies verwijderd Mootie?
Computer opnieuw opgestart ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze deden het al een half uur prima, rond enen was het ineens over met de pret, verder niks aan mn pc veranderd.![]()
Heb een mailtje gestuurd, althans een formulier, maar strak plan, ik ga Loes er even bijzoeken!quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Mootie heb je dat mailtje nog van die chick van Talpa waarin ze zegt dat je een maand lang gratis streams hebt? Mail haar anders even..ze reageerde bij mij binnen 2 minuten.
Zou ze op haar flikker hebben gekregen van achter ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:49 schreef FdW het volgende:
HET is bezig haar familie in vuilniszakken te stoppen met de nodige ''krachttermen''![]()
Oke, maar Huub laat zich vaak denigrerend uit over buitenlanders. Ook over de Islam heeft ie vaak genoeg kwetsende opmerkingen gemaakt. Het is natuurliujk ook makkelijk om negatief te zijn over onze gepigmenteerde medemens maar hou het voor je...quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk wel subtiele verschillen.
Huub noemt Brian een kut antilliaan...... niet alle anitllianen.
Lasitg hoor zo'n muis hanterenquote:
Veel te weinig, ze kan nog lopen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:50 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zou ze op haar flikker hebben gekregen van achter ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |