abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2007 @ 13:51:56 #126
135305 beequeen
Lost.
pi_49441023
Beste FOK-ers…

Bij deze wil ik doorgeven dat jullie allemaal een maand lang gratis de streams kunnen bekijken.

- KLIK OP ‘BEKIJK’ ONDER 1 VAN DE STREAMS

- KIES ‘EEN MAAND’

- BETAALMETHODE ‘DOWNLOAD WALLET’

- DAN HEBBEN JULLIE ALLEMAAL 3,95 IN WALLET STAAN. BETAAL EN KIJK EEN MAAND GRATIS.

Mocht je al betaald hebben…geen paniek, het bedrag blijft gewoon staan.

Succes en kijkplezier.

Loes van Zwoll

Redactiecoördinator Crossmedia

De Gouden Kooi

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_49441054
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:51 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Mooiste cap van vandaag !
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_49441055
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:40 schreef mootie het volgende:

[..]

Aanzetten tot haat........ ook strafbaar.
zo is het ik vindt het nogal wat wat die vieze ant allemaal mag zeggen!..........DKG Redactie
  woensdag 16 mei 2007 @ 13:56:16 #129
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49441209
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:44 schreef pullup het volgende:
Voor mij hoeft Nicolaas nog lang niet weg
Zeker niet in vergelijking met de meeste anderen
  woensdag 16 mei 2007 @ 13:56:21 #130
173661 product
God slaat alles gade en gaapt
pi_49441216
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:52 schreef Villalux het volgende:

[..]

zo is het ik vindt het nogal wat wat die vieze ant allemaal mag zeggen!..........DKG Redactie
Hou toch op, Huub wilde koran teksten op zijn kont laten tattooeren, noemt Natasia een aantal malen aap, heeft vaker negatieve dingen gezegd over surinamers en antillianen dusssss... Dat Huub straks uit de kooi mishandeld wordt door bepaalde tokkies, turken, marrokanen of negers heeft ie helemaal aan zichzelf te wijten. Ik denk nl. dat Huub het behoorlijk link gaat krijgen als hij eruit komt. Denk niet dat ie dan ook nog zo stoer staat te schreeuwen. triest maar zo werkt het...
Mij viel dat wijf in gedachten, dat vroeg: ‘Wonen daar ook mensjes?’ Ze moeten een brandende poppenwagen je kutwerk binnenrijden’, had ik toen gedacht maar om God weet welke laffe reden niet gezegd.
pi_49441258
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:56 schreef product het volgende:

[..]

Hou toch op, Huub wilde koran teksten op zijn kont laten tattooeren, noemt Natasia een aantal malen aap, heeft vaker negatieve dingen gezegd over surinamers en antillianen dusssss... Dat Huub straks uit de kooi mishandeld wordt door bepaalde tokkies, turken, marrokanen of negers heeft ie helemaal aan zichzelf te wijten. Ik denk nl. dat Huub het behoorlijk link gaat krijgen als hij eruit komt. Denk niet dat ie dan ook nog zo stoer staat te schreeuwen. triest maar zo werkt het...
Ik denk persoonlijk dat Brian en Natas het zwaarder te verduren hebben als ze uit de kooi komen dan Huub.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_49441287
zoals die werkster schoon maakt doen wij het ook op zee op een vissersboot.......en die dame zegt dat zij schoon kan maken....... nou laat haar is een dag in een verzorgings huis werken en ze wordt per direct de deur uit gegooit............nu weet ik het van die vele vliegen..............smerig hoor!
pi_49441292
quote:

[..]

Ik denk dat vooral Natasia het moeilijk gaat krijgen. Die sleur ik anders persoonlijk wel met d'r graftakkenkop over de straatstenen. Daarna krijgt Brian het het moeilijkst en daarna pas Huub.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_49441295
quote:

[..]

De vorige keer dat hij er uit was kreeg hij juist van veel marokaanse en turkse jongeren veel complimentjjes. Die waren pas echt fan.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  woensdag 16 mei 2007 @ 13:59:23 #135
173661 product
pi_49441320
De mensen waar Brrr en Nasty mee omgaan buiten de kooi zou ik in ieder geval niet vabn willen dat ze pissig op me zijn iig. Denk dat Huupie dat nog wel es zou kunnen hebben onderschat. Helemaal die ex van Nasty. Zijn toch zijn kinderen waar het over gaat en zijn ex smatje....Denk dat Huub beter een paar maandjes op vakantie kan gaan als ie eruit komt
Mij viel dat wijf in gedachten, dat vroeg: ‘Wonen daar ook mensjes?’ Ze moeten een brandende poppenwagen je kutwerk binnenrijden’, had ik toen gedacht maar om God weet welke laffe reden niet gezegd.
pi_49441329
en ze moet nu even bij komen want zal wel moe wezen...9 min werk........topie tokkie
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2007 @ 13:59:43 #137
135305 beequeen
Lost.
pi_49441330
quote:

[..]

En de kindjes van God gaan vrijuit.....yeah right. Ik durf niet eens te herhalen wat die 2 er allemaal uitkotsen.
― Mark Twain
pi_49441355
2 streams op dat &$*#&$#*((&#
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  woensdag 16 mei 2007 @ 14:00:59 #139
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49441369
quote:

[..]

Ik mag toch hopen dat de gemiddelde moslim wat beters te doen heeft dan zich druk maken om ene Huub uit DGK.
  woensdag 16 mei 2007 @ 14:01:16 #140
173661 product
pi_49441375
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:58 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Ik denk dat vooral Natasia het moeilijk gaat krijgen. Die sleur ik anders persoonlijk wel met d'r graftakkenkop over de straatstenen. Daarna krijgt Brian het het moeilijkst en daarna pas Huub.
Nasty en Brrr zijn echt trash. Mensen die een hekel aan hun hebben gaan niet zo snel over tot fysiek geweld. Als ik Brian zo op die bokszak los zie gaan dan heb je aan hem een hele kluif en met Nasty zou ik ook niet graag vechten...
pi_49441380
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:40 schreef 2live het volgende:

[..]

het is best ernstig wat hij allemaal roept, hij hoopt zo wel mensen achter zich te krijgen door over iedere bevokingsgroep te schrijven en Huub daarin zwart te maken.
Aanzetten tot haat, zoals al eerder werd gezegd.

Wat een ontzettend laag stuk zeg.. gatver!!
Ja, Huub heeft 'aap' gezegd.. maar er zijn gisteravond zóveel uitspraken gedaan die niet door de beugel konden. Huub is geen racist maar een flapuit.
pi_49441407
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:01 schreef product het volgende:

[..]

Nasty en Brrr zijn echt trash. Mensen die een hekel aan hun hebben gaan niet zo snel over tot fysiek geweld. Als ik Brian zo op die bokszak los zie gaan dan heb je aan hem een hele kluif en met Nasty zou ik ook niet graag vechten...
Daar heb je natuurlijk gelijk in
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  woensdag 16 mei 2007 @ 14:02:08 #143
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49441409
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:59 schreef product het volgende:
De mensen waar Brrr en Nasty mee omgaan buiten de kooi zou ik in ieder geval niet vabn willen dat ze pissig op me zijn iig. Denk dat Huupie dat nog wel es zou kunnen hebben onderschat. Helemaal die ex van Nasty. Zijn toch zijn kinderen waar het over gaat en zijn ex smatje....Denk dat Huub beter een paar maandjes op vakantie kan gaan als ie eruit komt
Ik denk inderdaad dat Huub moet uitkijken voor directe vriendjes van Brian en Natas. Maar volgens mij heeft ie niet zoveel te vrezen van de gemiddelde 'vreemde'.
pi_49441461
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:30 schreef beequeen het volgende:

[..]

Check even het stukje over Huub.
http://goudenbrian.web-log.nl/
Bek vol over rascisme, maar schrijven kan 'ie ut niet. Stumper!
Dolf is de baas
Insaantje
pi_49441472
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:01 schreef product het volgende:

[..]

dan ben jij een vrouw zeker..coz dan durft hij wel,bij een KEREL loopt hij HARD weg!
  woensdag 16 mei 2007 @ 14:04:56 #146
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49441512
Die roze-achtige jurk staat Amanda wel, maar de kleur die lieke aanheeft staat haar niet echt.
pi_49441532
De oplettende streamer heeft weer 60 caps met blote borsten van Amanda en Lieke
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2007 @ 14:05:26 #148
135305 beequeen
Lost.
pi_49441534
― Mark Twain
  woensdag 16 mei 2007 @ 14:05:31 #149
173661 product
pi_49441541
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:02 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat Huub moet uitkijken voor directe vriendjes van Brian en Natas. Maar volgens mij heeft ie niet zoveel te vrezen van de gemiddelde 'vreemde'.
lijkt me genoeg om op te passen. Kijk maar es op Mamjo hoe ze over Huupie denken....Daar hebben ze het echt niet zo op een klein wit mannetje dat de hele tijd aap dit aap dat roept...
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2007 @ 14:06:11 #150
135305 beequeen
Lost.
pi_49441569
― Mark Twain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')