Ik heb het gezien, ze gaf een echte klap midden in haar gezicht.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:29 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
In het begin is er hier toen een paar keer over gesproken.. niet dat dat veel zegt.
Zat je ernaast, of was het jouw perceptie?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb het gezien, ze gaf een echte klap midden in haar gezicht.
Ik zou zeggen kijk het filmpje en oordeel zelf bij 8.30 min.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Zat je ernaast, of was het jouw perceptie?
Peetje, jou geloof ik toch blindquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kijk het filmpje en oordeel zelf
Huubs tacktiek word goed toegepast 08:49quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:25 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
ruzie tussen Lieke en palma vanochtend http://www.youtube.com/watch?v=dGSWWLRZu8I
De klap staat op 8 minuut 49.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:25 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
ruzie tussen Lieke en palma vanochtend http://www.youtube.com/watch?v=dGSWWLRZu8I
Ja, heel duidelijk! Exit nummer 34 in DVK...quote:
Ik had het over dat Palma's ex man was vermoord niet over de klap. Die heb ik niet gezien..meot dat accountje nog activeren. Hier is het veel leuker om mee te lezen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb het gezien, ze gaf een echte klap midden in haar gezicht.
De zgn. klappen van lieke op 8,35. Het zijn geen klappen maar aaien in haar gezicht.quote:
Ik ook, maar heb alle filmpjes uit de cos in de updates gezetquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
God wat een gedoe gisteravond, vannacht en vannochtend. En ik heb het allemaal gemist![]()
Denk je werkelijk dat er hierdoor een Exit komt ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:36 schreef FdW het volgende:
[..]
Ja, heel duidelijk! Exit nummer 34 in DVK...
Ja, hartelijk bedankt daarvoor! Ben ze nu aan het bekijkenquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb alle filmpjes uit de cos in de updates gezet
Eerlijk gezegd vind ik het steeds moeilijker te begrijpen waar die scripteasers mee bezig zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat er hierdoor een Exit komt ?
Kon me niet bedwingen. Maar dat was een duidelijke pets recht in het gezicht.quote:
Ik snap het ook echt niet. Die pupillen knallen bijna uit zijn kassen. Die tanden brokkelen sneller af dan een stukje oude kaas uit 1920. Op die neus zal menig bokser jaloers zijn..en die stem zou de Heks in Hans & Grietje de musical niet misstaan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:39 schreef FdW het volgende:
Wat een debiele kop heeft Erictie.
Dat ie daarmee als hoer geld heeft kunnen verdienen
Cc, meld je aan als scenario schrijfster. Jij kunt het programma redden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kon me niet bedwingen. Maar dat was een duidelijke pets recht in het gezicht.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kon me niet bedwingen. Maar dat was een duidelijke pets recht in het gezicht.
En dan zeker gedwongen worden Natasia, Brian en Palmbo de hemel in te prijzen/schrijven en mijn pen in venijn te dopen als het om Huub, Amanda, Eric en Lieke gaat?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:44 schreef FdW het volgende:
Cc, meld je aan als scenario schrijfster. Jij kunt het programma redden.![]()
Saffaa is een leuke meid, en Jennifer heeft een leuk gevoel voor humor.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:46 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Ze moeten Saffaa gewoon in de villa zetten dan huilt Palma huilend de villa uit![]()
Wie?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De positie van de huishouding (Palma, Herma) is langszaam helemaal uit de hand gelopen en is een eigen leven gaan leiden. Dit kan volgens mij alleen maar worden opgelost door een echte reset, een reboot. Ze moeten weer terug naar de rol die ze hadden, huishoudsters.
Poetsmoppen!quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De positie van de huishouding (Palma, Herma) is langszaam helemaal uit de hand gelopen en is een eigen leven gaan leiden. Dit kan volgens mij alleen maar worden opgelost door een echte reset, een reboot. Ze moeten weer terug naar de rol die ze hadden, huishoudsters.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hear Hearquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:52 schreef maril het volgende:
Ik denk dat ze Lieke daarin hebben gezet omdat die bereidt is om te rellen, en ze geeft Huub backup net als Sylvia alleen had Sylvia nog gevoel voor eigenwaarde en verlaagde ze zich niet zo, nu Sylvia weg is merk ik dit pas, zonde.
Palma geeft duidelijk aan hoe zij haar rol ziet, en ik neem aan dat ze dit letterlijk zo van achter heeft gehoord: zij is de gastvrouw. De miljonairs zijn gasten in haar huis. Pas als één van de bewoners het huis daadwerkelijk wint, draagt zij het over.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jij zit daar nu toch om de Giro te verrijken met je eloquente verslagen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:54 schreef maril het volgende:
Ben benieuwd hoioe dit programma het in het buitenland gaat doen, stel je ff Italië voor.
I rest my case.quote:
Ik zou nauwelijks raar opkijken als die haar hoofd 360 graden in de rondte draait zo.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou nauwelijks raar opkijken als die haar hoofd 360 graden in de rondte draait zo.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |