En dan zeker gedwongen worden Natasia, Brian en Palmbo de hemel in te prijzen/schrijven en mijn pen in venijn te dopen als het om Huub, Amanda, Eric en Lieke gaat?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:44 schreef FdW het volgende:
Cc, meld je aan als scenario schrijfster. Jij kunt het programma redden.![]()
Saffaa is een leuke meid, en Jennifer heeft een leuk gevoel voor humor.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:46 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Ze moeten Saffaa gewoon in de villa zetten dan huilt Palma huilend de villa uit![]()
Wie?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De positie van de huishouding (Palma, Herma) is langszaam helemaal uit de hand gelopen en is een eigen leven gaan leiden. Dit kan volgens mij alleen maar worden opgelost door een echte reset, een reboot. Ze moeten weer terug naar de rol die ze hadden, huishoudsters.
Poetsmoppen!quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De positie van de huishouding (Palma, Herma) is langszaam helemaal uit de hand gelopen en is een eigen leven gaan leiden. Dit kan volgens mij alleen maar worden opgelost door een echte reset, een reboot. Ze moeten weer terug naar de rol die ze hadden, huishoudsters.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hear Hearquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:52 schreef maril het volgende:
Ik denk dat ze Lieke daarin hebben gezet omdat die bereidt is om te rellen, en ze geeft Huub backup net als Sylvia alleen had Sylvia nog gevoel voor eigenwaarde en verlaagde ze zich niet zo, nu Sylvia weg is merk ik dit pas, zonde.
Palma geeft duidelijk aan hoe zij haar rol ziet, en ik neem aan dat ze dit letterlijk zo van achter heeft gehoord: zij is de gastvrouw. De miljonairs zijn gasten in haar huis. Pas als één van de bewoners het huis daadwerkelijk wint, draagt zij het over.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jij zit daar nu toch om de Giro te verrijken met je eloquente verslagen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:54 schreef maril het volgende:
Ben benieuwd hoioe dit programma het in het buitenland gaat doen, stel je ff Italië voor.
I rest my case.quote:
Ik zou nauwelijks raar opkijken als die haar hoofd 360 graden in de rondte draait zo.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou nauwelijks raar opkijken als die haar hoofd 360 graden in de rondte draait zo.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |