Tja... Maar dan moeten de streamers ook niet gaan zeuren dat Palma en Herma te aanwezig zijn. En FOKkers hebben altijd wel iets om over te klagen natuurlijk, dus de COS zal zich wel vullen hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:07 schreef beequeen het volgende:
Dat kan natuurlijk, maar dan blijft er weinig COS over![]()
Denk je dat hij kan knallen ? Ik denk het nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:08 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
over het sperma wat Ton tegen d'r baarmoeder aanknalt...om het cru te zeggen.
wij ergeren ons teveel aan het..... en DGK-redactie vind dat prachtigquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:14 schreef pussydeluxe het volgende:
Waarom kan Palma niet opsodemieteren?
wie ???quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:14 schreef 2live het volgende:
oh, het is ook Lieke's schuld dat Palma 's morgens geen eieren meer bakt.
Wie ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:16 schreef Clank het volgende:
Palma vertelt nu aan Herma dat Lieke vanmorgen de hele tijd aan haar zat.
Palma: Ze is denk ik gewoon lesbisch ofzo..
Dies oud!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:18 schreef kleinzusje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=uDQRRtpiNyM&mode=related&search=
van Avonne![]()
![]()
Als dat zo is zal dat niet zonder slag of stoot verlopen , Lieke zal in zo'n geval haar biceps inzetten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:18 schreef blomst het volgende:
Of zou de huishouding opdracht hebben gekregen om Lieke eruit te werken?
Ze weten niet wat poetsen is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:18 schreef FdW het volgende:
Tis geen wonder zoveel ongedierte in de kliniek.
Poetsen, ho maar.![]()
![]()
Medisch niet verantwoord.
quote:
54 jaar is toch niet oud?quote:
haha geweldigquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft een leuk plekkie gevonden om te slapen (links op de vensterbank)
[afbeelding]
Amanda heeft gewoon een vrij losse moraal wanneer het sex betreft. Niets mis mee, wat dat betreft is het een hippie. Voor de rest vind ik haar al vanaf het begin heel oprecht. Normaal kan ik domme mensen niet uitstaan maar bij haar vind ik het wel aandoenlijk en bovendien: zij kan er niets aan doen. Verder is ze heel grappig, open en bovenal goudeerlijk..Heb haar nog op geen enkele slinksheid of leugen kunnen betrappen...quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:13 schreef LoveProfusion het volgende:
Probleem is: ergens heb ik een enorm zwak voor Amanda. Je zult maar zo weinig zelfrespect hebben. Misschien is het de leeftijd..ik weet het niet. Maar ik wou gewoon eens dat daar een powerbitch opstond die zich niet liet gebruiken door Jan en alleman.
Als Palma niet meer genoemd mag worden wordt het een beetje moeilijk te tikken wat er op de streams gebeurdt.. aangezien de streams zo'n beetje de hele tijd haar volgen. Misschien dat Natasia haar titel 'ZDNGMW' af moet staanquote:
Als ik het goed gehoord heb heeft Palma verteled dat ze alleen de hand van Lieke wegduwde en dat 'achter' met deze verklaring daar genoegen nam.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:24 schreef petraa het volgende:
09:39 - Blazende katten
Lieke en Palma kunnen er geen genoeg van krijgen. Als twee blazende katten staan de twee pisnijdig tegenover elkaar. Als ze niet in de Villa verbleven, waren de twee elkaar waarschijnlijk allang te lijf gegaan. Lieke slaat zacht met haar handen op Palma’s wangen. Het hoofd huishouding wenst niet aangeraakt te worden en haalt uit naar Lieke. “Daar ga ik over bellen! Wat ben je een kreng, je kan het met woorden niet oplossen”, gilt Lieke hysterisch. “Vind je het gek dat je man is weggelopen?”, vervolgt de blondine. “Ik lach om jou”, zegt Palma cynisch. Hij gaat lekker, dames!
Bron 10
achter of achterlijk?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:26 schreef Meganog het volgende:
[..]
Als ik het goed gehoord heb heeft Palma verteled dat ze alleen de hand van Lieke wegduwde en dat 'achter' met deze verklaring daar genoegen nam.
Tien en Lieke vertellen toch wat anders.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:26 schreef Meganog het volgende:
[..]
Als ik het goed gehoord heb heeft Palma verteled dat ze alleen de hand van Lieke wegduwde en dat 'achter' met deze verklaring daar genoegen nam.
Tuurlijk neemt achter daar genoegen mee. Palmbo is immers een waar kijkcijferkanon en een waardevolle aanwinst voor het huisquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:26 schreef Meganog het volgende:
In het begin is er hier toen een paar keer over gesproken.. niet dat dat veel zegt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Tien en Lieke vertellen toch wat anders.
In dit geval lood om oud ijzer.quote:
En de beelden ook. Maar volgens mij zei Palma dit tegen Natasia bij het zwembad.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Tien en Lieke vertellen toch wat anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |