ga weg jij ! kloonquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:46 schreef wie.. het volgende:
brian heeft wel gelijk in deze
Dag allemaal !
Help mij hierdoor heeen, maar wie is Bert.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:58 schreef noekje het volgende:
Oh papa Bert, hou alsjeblieft op met iedereen?
Hoor ik dat nou goed??
Is ze aan het doordraaien?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:58 schreef pullup het volgende:
Natasia: Oh papa Bert alsjeblieft help me hier doorheen![]()
Dat dacht ik ook over Wilgo en Ton.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:58 schreef 2live het volgende:
was weer een cryptisch gesprek tussen natas en herma...over Ton?
Ok dan, ik dacht dat je vergeleek met HETquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:58 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik verwacht dat jij kwaliteiten hebt om er een ordentelijke huishoudelijke organisatie op poten te zetten die past bij het miljonair niveau... goeiemorgen schat.
wat zal die natas het nog vaak oplopen in haar leven, die vrouw barst van de negatieve gevoelens en heeft een totaal verkeerd zelfbeeld.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:58 schreef pullup het volgende:
Ja en mogen alle dekrijpeberen in alle varkensstallen in Nederland je uitwonen totdat er geen binnenvoering meer voor je is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:58 schreef pullup het volgende:
Die omgebouwde is dislectisch, en heeft huis houden begrepen.quote:
Coño bo mama wat wil je daar mee zeggenquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:59 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
ga weg jij ! kloon
Laatste bezoek: 13 seconden geleden.
Aantal posts: 2 (gemiddeld 2 per dag)
Je moet de gouden zooi ook niet meer proberen te snappen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
IK snap er niks van................ ik lees alles terug, iedereen heeft iedereen gemept en iedereen zit er nog in![]()
![]()
Geen vertrouwen meer in haar God?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een vreemde verzuchting van Natasia : "Oh Oh, Pappa Bert, help me hier doorheen"
Dat je een suffe kloon bent. Of een suffe newbie.quote:
nou nee was dr binnen 5 minuten uitgegooit had dr toch zo voor dr bek geslagen....quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:58 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
als ik dit zo lees pas jij prima bij de huishouding
Zou dat de opvolger van Frans kunnen zijn ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:00 schreef blomst het volgende:
Wie is Papa Bert?
Dan mag je juist langer blijven. Zolang wij er maar over doorgaan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:01 schreef zaadjuh het volgende:
[..]
nou nee was dr binnen 5 minuten uitgegooit had dr toch zo voor dr bek geslagen....
Of een schuilnaam voor Ton ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zou dat de opvolger van Frans kunnen zijn ?
Of misschien echt een nieuwe die Brain leuk vindt, dat moet je ook kunnen accepteren.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat je een suffe kloon bent. Of een suffe newbie.
Volgens mij is dat de stiefvader.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zou dat de opvolger van Frans kunnen zijn ?
Heb je nog een auto in de verhuur?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:00 schreef wie.. het volgende:
[..]
Coño bo mama wat wil je daar mee zeggen
Dankjequote:Op woensdag 16 mei 2007 11:03 schreef maril het volgende:
[..]
Of misschien echt een nieuwe die Brain leuk vindt, dat moet je ook kunnen accepteren.
Zou kunnen, maar dan kom je doorgaans niet met zo'n niet onderbouwde oneliner binnen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:03 schreef maril het volgende:
Of misschien echt een nieuwe die Brain leuk vindt, dat moet je ook kunnen accepteren.
Ik denk dat ze het geld wat haar zoon gaat verdienen al uit aan het geven is.quote:
Gaat Ton de borsten van Natasja verbouwen ????? ik raak echt de draad kwijtquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:04 schreef Ilmagnifico het volgende:
Dit gaat ook over TOn...................nix operatie.
Dit ging over haar affaire met die TOn....................die staat symbool voor de arts.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:05 schreef beequeen het volgende:
Over welke medicijnen heeft Natasja het nou weer?
Eigelijk zouden we de streams uit moeten zetten als zij in beeld zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:05 schreef Mika25 het volgende:
Iemand al opgevallen dat hoe meer de streamers zich aan de "huishouding" aan het irriteren is, hoe extremer hun acties worden? Ze mogen nu zelfs geweld gebruiken. De streamers moeten gewoon systematisch Palma en Herma negeren alsof ze niet bestaan, dan worden ze vanzelf wel getoneelhaakt uiteindelijk...
Doe ik al sinds ze er isquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:07 schreef blomst het volgende:
[..]
Eigelijk zouden we de streams uit moeten zetten als zij in beeld zijn.
De operatie is de dekmantel om over Ton's afwijzing te kleppen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gaat Ton de borsten van Natasja verbouwen ????? ik raak echt de draad kwijt
Dat kan natuurlijk, maar dan blijft er weinig COS overquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:05 schreef Mika25 het volgende:
Iemand al opgevallen dat hoe meer de streamers zich aan de "huishouding" aan het irriteren is, hoe extremer hun acties worden? Ze mogen nu zelfs geweld gebruiken. De streamers moeten gewoon systematisch Palma en Herma negeren alsof ze niet bestaan, dan worden ze vanzelf wel getoneelhaakt uiteindelijk...
Ben je gek. Wat zou er mooier zijn als Palma Lieke een keer echt bewusteloos slaat.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:05 schreef Mika25 het volgende:
Jij bent wakker zegquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:06 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Dit ging over haar affaire met die TOn....................die staat symbool voor de arts.
De medicijnen zijn de tongzoen.
De lectuur is de brief die ze hebben gelezen..................en door de versnipperaar.
Idem verhaal als net tegen Herma.
over het sperma wat Ton tegen d'r baarmoeder aanknalt...om het cru te zeggen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:05 schreef beequeen het volgende:
Over welke medicijnen heeft Natasja het nou weer?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:06 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Dit ging over haar affaire met die TOn....................die staat symbool voor de arts.
De medicijnen zijn de tongzoen.
De lectuur is de brief die ze hebben gelezen..................en door de versnipperaar.
Idem verhaal als net tegen Herma.
Danx.quote:
Bron?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Lieke loenst nog meer dan een blinde. Maar an sich kan ik haar wel hebben... al heb ik er een hekel aan als lelijke vrouwen denken dat ze lekker zijn. Neem nooit het wijf voor het lijf want het wijf blijft en het lijf verdwijnt.
Amanda: Ik wens haar een leven in de prostitutie toe. Als je na zoveel incidenten nog niet wilt leren dan verdien je het om de crackhoer te zijn van een pooier als Brian. Je zult uiteindelijk een zuur vrouwtje worden met diepe doorrookte rimpels, de stem van Palma en het lichaam van walvis met striae
Natasia: Stiekem zal ik smakelijk lachen om de berichten dat je met spoed uit Nederland bent vertrokken na diverse bedreigingen, je kinderen van je zijn afgepakt, Wilgo je heeft gedumpt en Ton ,je neukertje in de goudenkooi, je dumpt omdat hij vond dat je je kut ook strakker had kunnen maken. Als ik bij je in het huis zat had ik na de operatie 1 voor 1 de hechtingen er zelf uitgehaald. Vies goor achterlijk kutwijf.
meer later..
In het Lieke en amanda stuk kan ik me helaas niet vinden, het 3e stuk spreekt me wel aanquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Lieke loenst nog meer dan een blinde. Maar an sich kan ik haar wel hebben... al heb ik er een hekel aan als lelijke vrouwen denken dat ze lekker zijn. Neem nooit het wijf voor het lijf want het wijf blijft en het lijf verdwijnt.
Amanda: Ik wens haar een leven in de prostitutie toe. Als je na zoveel incidenten nog niet wilt leren dan verdien je het om de crackhoer te zijn van een pooier als Brian. Je zult uiteindelijk een zuur vrouwtje worden met diepe doorrookte rimpels, de stem van Palma en het lichaam van walvis met striae
Natasia: Stiekem zal ik smakelijk lachen om de berichten dat je met spoed uit Nederland bent vertrokken na diverse bedreigingen, je kinderen van je zijn afgepakt, Wilgo je heeft gedumpt en Ton ,je neukertje in de goudenkooi, je dumpt omdat hij vond dat je je kut ook strakker had kunnen maken. Als ik bij je in het huis zat had ik na de operatie 1 voor 1 de hechtingen er zelf uitgehaald. Vies goor achterlijk kutwijf.
meer later..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |