ga weg jij ! kloonquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:46 schreef wie.. het volgende:
brian heeft wel gelijk in deze
Dag allemaal !
Help mij hierdoor heeen, maar wie is Bert.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:58 schreef noekje het volgende:
Oh papa Bert, hou alsjeblieft op met iedereen?
Hoor ik dat nou goed??
Is ze aan het doordraaien?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:58 schreef pullup het volgende:
Natasia: Oh papa Bert alsjeblieft help me hier doorheen![]()
Dat dacht ik ook over Wilgo en Ton.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:58 schreef 2live het volgende:
was weer een cryptisch gesprek tussen natas en herma...over Ton?
Ok dan, ik dacht dat je vergeleek met HETquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:58 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik verwacht dat jij kwaliteiten hebt om er een ordentelijke huishoudelijke organisatie op poten te zetten die past bij het miljonair niveau... goeiemorgen schat.
wat zal die natas het nog vaak oplopen in haar leven, die vrouw barst van de negatieve gevoelens en heeft een totaal verkeerd zelfbeeld.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:58 schreef pullup het volgende:
Ja en mogen alle dekrijpeberen in alle varkensstallen in Nederland je uitwonen totdat er geen binnenvoering meer voor je is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:58 schreef pullup het volgende:
Die omgebouwde is dislectisch, en heeft huis houden begrepen.quote:
Coño bo mama wat wil je daar mee zeggenquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:59 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
ga weg jij ! kloon
Laatste bezoek: 13 seconden geleden.
Aantal posts: 2 (gemiddeld 2 per dag)
Je moet de gouden zooi ook niet meer proberen te snappen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
IK snap er niks van................ ik lees alles terug, iedereen heeft iedereen gemept en iedereen zit er nog in![]()
![]()
Geen vertrouwen meer in haar God?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een vreemde verzuchting van Natasia : "Oh Oh, Pappa Bert, help me hier doorheen"
Dat je een suffe kloon bent. Of een suffe newbie.quote:
nou nee was dr binnen 5 minuten uitgegooit had dr toch zo voor dr bek geslagen....quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:58 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
als ik dit zo lees pas jij prima bij de huishouding
Zou dat de opvolger van Frans kunnen zijn ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:00 schreef blomst het volgende:
Wie is Papa Bert?
Dan mag je juist langer blijven. Zolang wij er maar over doorgaan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:01 schreef zaadjuh het volgende:
[..]
nou nee was dr binnen 5 minuten uitgegooit had dr toch zo voor dr bek geslagen....
Of een schuilnaam voor Ton ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zou dat de opvolger van Frans kunnen zijn ?
Of misschien echt een nieuwe die Brain leuk vindt, dat moet je ook kunnen accepteren.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat je een suffe kloon bent. Of een suffe newbie.
Volgens mij is dat de stiefvader.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zou dat de opvolger van Frans kunnen zijn ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |