IK snap er niks van................ ik lees alles terug, iedereen heeft iedereen gemept en iedereen zit er nog inquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:44 schreef Marrije het volgende:
Wat doet Natas daar nog als ze Lieke heeft geslagen? Eruit met die vislip.
Waarom moest Nena er ooit ook alweer uit? Wat heeft zij wel niet voor schokkends gedaan toen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
IK snap er niks van................ ik lees alles terug, iedereen heeft iedereen gemept en iedereen zit er nog in![]()
![]()
Jij bent een kennerquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:46 schreef wie.. het volgende:
brian heeft wel gelijk in deze
Dag allemaal !
En daarvoor registreer je je?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:46 schreef wie.. het volgende:
Dag allemaal !
Netty; heb je nou alweer een kloon aan gemaaktquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:46 schreef wie.. het volgende:
Dag allemaal !
Van de anderen kan ik het hebben maar niet van die vislip!quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
IK snap er niks van................ ik lees alles terug, iedereen heeft iedereen gemept en iedereen zit er nog in![]()
![]()
Nena was iets te vroeg met haar schop.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:46 schreef easy-going het volgende:
[..]
Waarom moest Nena er ooit ook alweer uit? Wat heeft zij wel niet voor schokkends gedaan toen?
Nena was haar tijd ver vooruit; ze was een trendsetter!quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:48 schreef blomst het volgende:
[..]
Nena was iets te vroeg met haar schop.
Nu had het wel gemogen.
Als ik dat hier zou neerzetten zou ik ook een Kloon nemen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:46 schreef wie.. het volgende:
Dag allemaal !
quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:46 schreef wie.. het volgende:
Dag allemaal !
Wie is HH ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:50 schreef blomst het volgende:
Ik denk dat Tien wil dat HH wint
Die omgebouwde vuilnisbak.quote:
Ik vind die Herma trouwens ook een gruwelijk achterbaks stuk vreten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:51 schreef zaadjuh het volgende:
roddels rot op met lieke wat een kutwijf.....herma sla dr alsjeblieft keihard in die kutsmoel van dr
Ik denk dat het een pilotproject gaat worden voor een volgende serie.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:50 schreef blomst het volgende:
Ik denk dat Tien wil dat HH wint
U zegt?quote:
kan best maar die lieke die is het ergst het ziet dr uit als een monster ze vreet als een monster en ken die smoel niet zien....en dr haar ziet er ook niet uit...kortom ze ziet dr gewoon helemaal niet uitquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:53 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik vind die Herma trouwens ook een gruwelijk achterbaks stuk vreten.
Hoofd Huishouding toch?quote:
Ik denk dat je haar er niet vind uitzienquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:55 schreef zaadjuh het volgende:
[..]
kan best maar die lieke die is het ergst het ziet dr uit als een monster ze vreet als een monster en ken die smoel niet zien....en dr haar ziet er ook niet uit...kortom ze ziet dr gewoon helemaal niet uit
quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:55 schreef zaadjuh het volgende:
kan best maar die lieke die is het ergst het ziet dr uit als een monster ze vreet als een monster en ken die smoel niet zien....en dr haar ziet er ook niet uit...kortom ze ziet dr gewoon helemaal niet uit
nee joh, met Natas, die is aan het overlevenquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:57 schreef maril het volgende:
Ik heb op een of ander manier medelijden met Brenda.
als ik dit zo lees pas jij prima bij de huishoudingquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:55 schreef zaadjuh het volgende:
[..]
Ik verwacht dat jij kwaliteiten hebt om er een ordentelijke huishoudelijke organisatie op poten te zetten die past bij het miljonair niveau.quote:
me to.... vind der een liefjequote:Op woensdag 16 mei 2007 10:57 schreef maril het volgende:
Herman en palma dan ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:57 schreef maril het volgende:
Yep, wie is Papa Bert?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:58 schreef noekje het volgende:
Oh papa Bert, hou alsjeblieft op met iedereen?
Hoor ik dat nou goed??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |