Ga je de HH nog geloven ook?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:26 schreef beequeen het volgende:
Als de HH gelijk heeft, heeft Lieke zich echt de Kooi ingeneukt. Zelfs bij de FEBO heeft ze de boel op lopen geilen, en de boys van de FEBO waren daar niet vies van.
We hebben het wel over Amanda hè. Dan heb je toch gelijk je antwoordquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:30 schreef 2live het volgende:
ik snap er niks meer van; hoe kan het dat amanda weer met brian en natas is. Gisteravond hadden ze ruzie...
Hoe reageert Amanda daarop?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:30 schreef Meganog het volgende:
Natasia en Brian voelen goed aan dat Eric veel invloed op Amanda heeft. Dus proberen ze Eric zwart te maken en vertelt Natasia dat ze niet meer met Eric moet praten.
Tsja DGK redactie gaf aan dat ze het grappig vonden als wij er zo over de zeik van raakten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:29 schreef scanman01 het volgende:
Redactie, grijp nou eens in. Dit is te walgelijk voor woorden. Draait het in huis om de bewoners of om die twee viswijven van de huishouding. Mag die vrouw van vorige week weer terug komen??
Ik hoop van wel !quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:31 schreef lillkiss het volgende:
amanda is niet dom hoor, die vertelt straks alles tegen Eric
maar toen ik uitschakelde had ze een goed gesprek met Eric. Ik heb filmpjes gekeken van vannacht, maar waarom heeft amanda zich dan tegen eric gekeerd?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We hebben het wel over Amanda hè. Dan heb je toch gelijk je antwoord
Dat stond echt op Hyves van Lieke, waar HET het over heeft.quote:
Dat geloof ik meteen ja. Normaal gaat een COS niet zo snel 's morgens, dus de redactie zit wel weer te genieten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Tsja DGK redactie gaf aan dat ze het grappig vonden als wij er zo over de zeik van raakten.
Ik vind niet dat ze dat heeft gedaan. Ze is wel pislink op Brian. Natas probeert het wel dat ze zich tegen Eric keert maar dat is nog maar afwachten of het effect heeft. Ik denk het niet nl.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:32 schreef 2live het volgende:
[..]
maar toen ik uitschakelde had ze een goed gesprek met Eric. Ik heb filmpjes gekeken van vannacht, maar waarom heeft amanda zich dan tegen eric gekeerd?
linkjequote:Op woensdag 16 mei 2007 10:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat stond echt op Hyves van Lieke, waar HET het over heeft.
En dan is het waar natuurlijk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat stond echt op Hyves van Lieke, waar HET het over heeft.
oke, dat dacht ik ff. Maar ik snap al niet dat ze weer met die tokkies praat na gisteravond.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ze dat heeft gedaan. Ze is wel pislink op Brian. Natas probeert het wel dat ze zich tegen Eric keert maar dat is nog maar afwachten of het effect heeft. Ik denk het niet nl.
Zeker weten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:35 schreef kybe het volgende:
Lieke staat stevig in haar schoenen voor iemand van 23.
Met eentje wil ze even niet praten omdat ze zijn kop eraf wil knallen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:35 schreef 2live het volgende:
[..]
oke, dat dacht ik ff. Maar ik snap al niet dat ze weer met die tokkies praat na gisteravond.![]()
het huis doet hele rare dingen met mensenquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:36 schreef pullup het volgende:
Lieke krijgt nu overal de schuld van zelfs van de terror van Jaap
wie...quote:
Lieke woont in het bos,daar heeft zij geen internet of kan geen internet krijgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |