Kapo Mueller 12.quote:
Oh dat lijkt me leuk werk!quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:56 schreef FdW het volgende:
[..]
Jij zit daar nu toch om de Giro te verrijken met je eloquente verslagen.
Onderzoek het even.
quote:
Tilly is wel ok, maar ze komt te vaak langs. Net als dat dikke varken van Dreams Of Beauty! "Mijn liposuctie is verkeerd gegaan, daarom ben ik zo'n varken geworden"quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:10 schreef FdW het volgende:
Tilly brengt weer wat ontspanning en vreugde in de tent.![]()
Deze dame waardeer ik iedere keer meer.![]()
Tilly mag blijven, DoB moet weg! Dat is een complete nachtmerrie!quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:11 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Tilly is wel ok, maar ze komt te vaak langs. Net als dat dikke varken van Dreams Of Beauty! "Mijn liposuctie is verkeerd gegaan, daarom ben ik zo'n varken geworden"
Of yougoslavië ghehehe , die knallen mekaar gelijk overhoopquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:54 schreef maril het volgende:
Ben benieuwd hoioe dit programma het in het buitenland gaat doen, stel je ff Italië voor.
Jij hebt zeker een kogel in je hoofdquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:13 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Of yougoslavië ghehehe , die knallen mekaar gelijk overhoop
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:01 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me leuk werk!
Michael Boogerd won de etappe van Pisa naar Milaan, maar in belangrijker nieuws: In La Gabbia Dorata heeft lesbische non Anna (62) na een heftige lesbische sexsessie met Paulette de 21 jarige Paul, een manisch depressieve impotente vrachtwagenchauffeur, vermoord. Aanleiding hiervoor was de soa die Paul aan Silvio, Annette, Julia en gehandicapte homosexueel Pietro had gegeven na een orgie die ontaardde in een slagveld waarbij Anna Paul doodstak met een dildo.
De redactie zag geen reden om Anna te verwijderen uit het huis en legde haar een sanctie op: ze mag een dag geen seks hebben.
Een ander voor je laten antwoorden en dan lachen, laffe Brian?quote:
maar die neemt een hele garde mensen mee..............en waaromquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:11 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Tilly is wel ok, maar ze komt te vaak langs. Net als dat dikke varken van Dreams Of Beauty! "Mijn liposuctie is verkeerd gegaan, daarom ben ik zo'n varken geworden"
Vroeger was er zo'n serie bij de NCRV meen ik iets van "up stairs down stairs" draaide ook om de huishouding.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De positie van de huishouding (Palma, Herma) is langszaam helemaal uit de hand gelopen en is een eigen leven gaan leiden. Dit kan volgens mij alleen maar worden opgelost door een echte reset, een reboot. Ze moeten weer terug naar de rol die ze hadden, huishoudsters.
hier wordt je toch moe van ..........quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:19 schreef 2live het volgende:
Dus natas en amanda zijn new best friends?
Ik was helemaal niet van olan om op jou vraag antwoord te geven dus bij deze,quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:16 schreef FdW het volgende:
[..]
Een ander voor je laten antwoorden en dan lachen, laffe Brian?![]()
Maar vanmorgen weer, en brian ook.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:27 schreef petraa het volgende:
10:41 - Stemronde voor Nicolaas aangevraagd
Huub heeft net een ontslagronde aangevraagd voor Nicolaas. “Als Nicolaas er maar uitgaat”, zegt hij dreigend tegen Jaap in de slaapkamer. “Bedreig mij niet, want dat werkt niet bij een narcist”, zegt Jaap rustig. Huub wil de Amsterdammer per se uit de Villa jagen. “Ik stem per definitie iedereen weg en op het laatst ook jou”, laat Jaap vervolgens weten. “Nicolaas gaat er toch uit jongen?”, vraagt Huub weer ongerust. “Misschien”, zegt de Briellenaar gapend. Bij 'King Terror' weet je het natuurlijk nooit!
Bron 10.
Oud nieuws Huub had het al direct naar de vorige stemronde aangevraagd.
Worden ze daar dan nu ook al dement ???? Tenminste Huub.quote:
Ik mis Sylquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:24 schreef 2live het volgende:
Huub speelt She op de piano.
het was wel een echte klap die ze gaf, maar zal wel geen gevolgen hebben.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:28 schreef petraa het volgende:
11:52 - De vete gaat door
Lieke en Palma doen een poging om hun vete bij te leggen. “Als er iets is, spreek mij dan aan. Als ik iets vraag, wil ik een antwoord en geen klap in mijn gezicht. Mijn vragen is; wat heb je tegen mij”, vraagt Lieke rustig. “Ik heb niets tegen jou. Jij hebt iets tegen mij. Het enige wat ik tegen je heb, is dat je constant liegt”, kaatst de huishoudster rustig terug. Maar ook dit 'serieus' gesprek eindigt weer in een kibbelpartij. “Ik zeg eerlijk dat ik jou helemaal niets vind", roept de Hilversumse. Palma slaakt een cynisch lachje. “Alleen als ik naar je kijk word ik al misselijk. Ik zeg het eerlijk in je gezicht”, reageert de blondine. Misschien relatietherapie dames?
Bron 10.
Zou er nou werkelijk geen ontslag komen voor het Hoofd Huishouding.
nee, hij zei ook tegen brian dat hij dat 2 keer gedaan had.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Worden ze daar dan nu ook al dement ???? Tenminste Huub.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:28 schreef petraa het volgende:
11:52 - De vete gaat door
Lieke en Palma doen een poging om hun vete bij te leggen. “Als er iets is, spreek mij dan aan. Als ik iets vraag, wil ik een antwoord en geen klap in mijn gezicht. Mijn vragen is; wat heb je tegen mij”, vraagt Lieke rustig. “Ik heb niets tegen jou. Jij hebt iets tegen mij. Het enige wat ik tegen je heb, is dat je constant liegt”, kaatst de huishoudster rustig terug. Maar ook dit 'serieus' gesprek eindigt weer in een kibbelpartij. “Ik zeg eerlijk dat ik jou helemaal niets vind", roept de Hilversumse. Palma slaakt een cynisch lachje. “Alleen als ik naar je kijk word ik al misselijk. Ik zeg het eerlijk in je gezicht”, reageert de blondine. Misschien relatietherapie dames?
Bron 10.
Zou er nou werkelijk geen ontslag komen voor het Hoofd Huishouding.
Nee was anti Huub.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:38 schreef blomst het volgende:
Was die Jennifer? een leuke inval?
COS ookquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:47 schreef petraa het volgende:
Streams zijn weer ff rustig. Lieke leest de aanbiedingen van Lidl voor.
De febo greep in en vroeg die persoon om de boodschappenlijst.(was nog net te horen)quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:52 schreef petraa het volgende:
Er komt iemand met een jasje en vraagt voor wie die is. Lieke zegt van Huub. En de persoon in kwestie luistert weer eens niet en gaat zelf zitten snuffelen.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:55 schreef 2live het volgende:
en als de febo nou die persoon straks vriendelijk doch beslist de zak geeft
Heeft ze er trouwens melding van gemaakt ?? Want ik begreep zonder melding geen sanctie.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:55 schreef kissy het volgende:
Het is toch te belachelijk voor woorden dat het personeel nu ook al begint te slaan.....
Zo'n huishoudster rot je er toch meteen uit?
Laat Palma desnoods als nieuwe bewoonster in de villa, als huishoudster kan echt niet.
Die Lieke wordt wat gemept de laatste 24 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |