Wie lacht er dan om?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:16 schreef Luchtbel het volgende:
Die situatie met dat meisje is natuurlijk gewoon heel triest. Ik vind het echt erg dat volwassen mensen daarom moeten lachen.
Hier natuurlijk niemand. Maak je geen zorgen dat ik je van zoiets zou beschuldigen.quote:
Gelukkig ....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:48 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Hier natuurlijk niemand. Maak je geen zorgen dat ik je van zoiets zou beschuldigen.
Ik vind Amy zo'n, tja hoe zeg je dat netjes, saaie doos...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:52 schreef Nijna het volgende:
Op een gezond en E-coli-loos speeltuinbankje.
Ik volg geen desperate housewives en ook Grey's anatomy niet.... Ik kijk wel redelijk trouw naar Judging Amy, telt dat ook...
Ik was al bang dat ik de enige was!!! Judging Amy kijk ik dus ook, al die andere serie's dus niet!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:52 schreef Nijna het volgende:
Op een gezond en E-coli-loos speeltuinbankje.
Ik volg geen desperate housewives en ook Grey's anatomy niet.... Ik kijk wel redelijk trouw naar Judging Amy, telt dat ook...
Haha, ik dacht ook dat ik de enige wasquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik de enige was!!! Judging Amy kijk ik dus ook, al die andere serie's dus niet!
House!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:26 schreef E.T. het volgende:
Ik kijk wel House.. telt dat ook?
jeetje zeg, hij heeft het wel te pakken danquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:34 schreef vamperotica het volgende:
Ik kom er altijd de volgende dag achter dat ik de dag ervoor had moeten kijken...
Miniminimonster mag morgen nog niet naar huis.... Donderdag misschien,.... Moet eerst 48 uur koortsvrij zijn... Vriendlief slaapt vannacht ( en gister) lekker bij m in t ziekenhuis
Is ie ook.quote:
Ja maar, ik heb thuis een DVD waarin dezelfde acteur speelt, en dáár vind ik hem dus níet sexy.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:13 schreef Suzziieee het volgende:
As the world turns,ER,gilmore girls,Desp.HW,Grey's Anatomy,Law & order,L&O special victims unit,L&O criminal intent,Las vegas,CSI,Ghostwhisperer,House,Will&Grace,Judging Amy,Providence,
Medium,the nine,Lama's,nu we er toch zijn,
En dan ben ik er vast nog wel een aantal vergeten...Hoezo tv verslaafd
Dank je.... Waarschijnlijk krijgt ie buisjes... Hij is (nog net) geen jaar... is dat niet een ebetje vroeg?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jeetje zeg, hij heeft het wel te pakken dan
beterschap.
Het is mij ook wel eens door mijn hoofd geschoten hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:01 schreef bixister het volgende:
ik ken wel meer mensen die in het kader van afvallen juist weer begonnen zijn toen ze ook weer gingen sporten (alle slanke buurvrouwen zo ongeveer zie ik wel eens buiten een peukie doen).
Al bijna anderhalf jaar hoor!quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:17 schreef Neuk het volgende:
Ik wil ook roken maar ik weet eigenlijk niet zo goed waarom... dus ik doe het maar niet want anders vind ik mezelf zo dom.
BE wat knap dat je ook gestopt bent!
Oh ja, Karen! En Jack natuurlijk, als duo zijn ze helemaal geweldigquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:33 schreef phluphy het volgende:
Vindt niemand Will & Grace leuk?
Ik kijk niet zozeer voor Will, Grace of Jack, maar wel voor "Karen".
Geweldig typetje.![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:51 schreef p_iglet het volgende:
Bah snoopy, voorhoofdsholte ontsteking is kut. Sterkte!!! Hopelijk helpt je antibiotica snel.
Ik weet het niet Flufke, het komt vast wel weer eens goedquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:40 schreef phluphy het volgende:
Snoopke toch. Hoe kan het dat je weerstand je zo in de steek laat de laatste tijd?
Snel beter worden hé?![]()
ik ben wel vrij vandaag, maar dat ben ik altijd op donderdagquote:
Ik heb nog een leuk appartementje in Utrecht in de aanbiedingquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:20 schreef ik80 het volgende:
Zo als iemand nog een mooi huisje wil kopen in Delluf, die van ons gaat zaterdag in de verkoop! Best spannend. Hij gaat ook voor een hoge prijs de markt op, hoger dan wij beiden hadden verwacht. Als we dat eruit halen kunnen we een veeeeel mooiere keuken kopen dan we eerst voor ogen hadden (en badkamer, en wc)
Het vetgedrukte kijk ik/wij ook. We nemen het meeste op. En ook nog 24, Dit was het nieuws, Prison Break, Criminal minds, Numbers.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:13 schreef Suzziieee het volgende:
As the world turns,ER,gilmore girls,Desp.HW,Grey's Anatomy,Law & order,L&O special victims unit,L&O criminal intent,Las vegas,Alle CSI's,Ghostwhisperer,House,Will&Grace,Judging Amy,Providence,
Medium,the nine,Lama's,nu we er toch zijn,
En dan ben ik er vast nog wel een aantal vergeten...Hoezo tv verslaafd
Echt wel!quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:46 schreef LadyS het volgende:
prison break, dat kijk ik altijd
zo spannend![]()
Wij zijn relatief goedkoop vergeleken met ik80!quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:32 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Wat mogen die huisjes van jullie kosten dametjes !![]()
Nee we gaan nu juist huren. We hebben nu koop, maar kunnen hier (manlief althans) niet uit de voeten omdat hij geen trap meer kan lopen. En wil het me buren en de WVG niet aandoen om 4 trapligten aan te vragen en te plaatsen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:09 schreef bixister het volgende:
oh ik dacht dat jullie huurden ireth!
Ja maar.. ja maar... tis echt een huisje met potentie hoorquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:18 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Dat is wel binnen ons budget Ireth !
Maar ik zie mezelf niet naar Utrecht vertrekken !![]()
Pff... Soms heb je van die dagen.... Zijn de foto's echt weg??? Soms zijn ze met een of ander programaatje nog wel te achterhalen....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:47 schreef owlet het volgende:
mag ik even heel hard gillen hier?
Eergister bedacht ik me dat ik op de bevallingsfoto's na nog niets van de foto's op cd-rom gezet heb en dat ik snel lege schijfjes moest kopen.
Gister crashde de boel![]()
![]()
ALLE foto's weg. Alles. Alles van Ronja eerste negen maanden![]()
Dus mocht iemand nog foto's ergens opgeslagen hebben zou ik ze graag ontvangen![]()
Daarnaast hoorde ik gister dat mijn aanname bij de opleiding die ik wil gaan doen helemaal niet zo zeker meer is omdat ik een bindend negatief studieadvies heb omdat ik de eerste keer dat ik de opleiding deed niet binnen de gestelde tijd mijn propedeuse heb gehaald. Nogal logisch, ik ben een half jaar voor die datum gestopt met de opleiding. Ik kan nog wel aangenomen worden als de directeur uit mijn motivatie-brief kan halen dat ik voldoende veranderd ben ten opzichte van toen.
Wat een gezeik.
Inmiddels weet ik niet zo goed meer waar ik het zoeken moet. Alles rond die studie is afhankelijk van elkaar. Zonder studie geen kinderopvangbijdrage van de gemeente (inplaats van die van de werkgever), zonder kinderopvangbijdrage geen kinderopvangtoeslag van de belasting. Zonder toeslag geen kinderopvang. Zonder kinderopvang geen studieOm gek van te worden en ik dacht dat ik het eindelijk geregeld had.
Als het nu niet door gaat dan hoop ik maar dat het lukt om op tijd werk te vinden en anders dat het lukt om op tijd de kinderopvang te stoppen want anders gaat het heeeeeel veel geld kosten![]()
Ik ga maar eens met Ronja wandelen om te kijken of ik het zenuwachtige gepieker een beetje er onder kan krijgen.
Nope, stukje naar benee scrollen zie je dat iemand zich dat ook al heeft afgevraagd en dat de Kijkshop zelf antwoord dat het écht de juiste prijs is!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:04 schreef Nijna het volgende:
Ireth, dat moet wel een heel speciale fohn zijn..., hopelijk zijn ze gewoon een komma vergeten...
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nope, stukje naar benee scrollen zie je dat iemand zich dat ook al heeft afgevraagd en dat de Kijkshop zelf antwoord dat het écht de juiste prijs is!
Toen ik als uitzendkracht zwanger was kreeg ik via t UWV zwangerschapsverlof...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:22 schreef texelonia het volgende:
Ja daar heb je wel gelijk in phluphy, maar toen had ik wel een vast contract voor onbepaalde tijd. Nu ben ik een uitzendkracht. En ik dacht dat het niet uitmaakte, omdat je dan ook rechten hebt en zwangerschapsverlof etc. Maar ik heb geen contract ofzow, werk niet op een vaste plek. De bedrijven waar ik werk kunnen dus ten alle tijde zeggen dat ik niet meer terug hoef te komen. Dan kiezen ze gewoon iemand die niet zwanger is. Heb nu al aantal keer gehoord dat ik niet terug hoefde te komen en dan was ik nog niet eens zwanger.
Maar goed, dat Noah 10 is voor ik een vaste baan vind is misschien lichtelijk overdreven (hoop ik)
Ja zwangerschapsverlof wel ja. Was ook misschien niet duidelijk door m'n eerste post hierover.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Toen ik als uitzendkracht zwanger was kreeg ik via t UWV zwangerschapsverlof...
Ligt denk ik een ebetje aan de instelling van t UWV... Normaal gesproken kijken ze idd naar een x aantal weken voor het verlof... Bij mij keken ze even wat verder... ik werkte op het moment van verlof amper 6 uur per week als invalkracht... Maar een tijd daarvoor juist weer 40 uur...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:28 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ja zwangerschapsverlof wel ja. Was ook misschien niet duidelijk door m'n eerste post hierover.
Maar ik bedoel ook de periode tot ik met verlof kan. Als ik als ik (hoog) zwanger ben bij uitzendbureau om werk vraag, en alle bedrijven weigeren mij omdat ik zwanger ben, kan ik niet werken, en verdien ik dus ook geen geld.
Vervolgens wordt over de laatste weken voor je met zwangerschap gaat berekend hoeveel je hebt verdiend en hoeveel je dus doorbetaald krijgt tijdens je verlof. Als ik dus geen werk heb kunnen krijgen toen, ontvang ik ook tijdens mijn verlof niks....
Owlet, er is echt nog veel kans dat je het gewoon terug kan halen. Zolang de schijf nog draait, kun je met speciale software best nog veel doen (zoals een aantal dames hier ook al zeiden). Vaak is namelijk maar een klein deel stuk en is de rest nog wel benaderbaar.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:47 schreef owlet het volgende:
mag ik even heel hard gillen hier?
Eergister bedacht ik me dat ik op de bevallingsfoto's na nog niets van de foto's op cd-rom gezet heb en dat ik snel lege schijfjes moest kopen.
Gister crashde de boel![]()
![]()
ALLE foto's weg. Alles. Alles van Ronja eerste negen maanden![]()
Dus mocht iemand nog foto's ergens opgeslagen hebben zou ik ze graag ontvangen![]()
Oke, dat verklaard een hoop, maar ik zou die prijs er niet voor over hebben zeg... Ik zou er niet eens meer mee durven fohnen, bang dat 'ie kapot zou gaan ofzoquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:08 schreef texelonia het volgende:
[..]Super de luxe bling bling haardroger overvloedig bezet met schitterende Swarovski-kristallen
Evenstar als er daar iets gehaald moet worden o.i.d. moet je maar ff een gil geven!quote:Voor meer informatie:
Teff BV, Postbus 407, 8901 BE Leeuwarden
Maakt deel uit van Koopmans Koninklijke Meelfabrieken BV
Tel: + 31 (0)58 294 84 94, Fax: + 31 (0)58 212 51 96
info@teff-flour.com
www.soilandcrop.com
Normaal gesproken is de kinderopvangtoeslag opgebouwd uit een deel toeslag en van elke ouder de werkgeversbijdrage (dat loopt nu via de belastingdienst, niet meer direct). Omdat ik ga studeren en geen werk daarnaast heb mist er dus bij mij een stuk werkgeversbijdrage.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:06 schreef Vivi het volgende:
" zonder kinderopvangbijdrage geen kinderopvangtoeslag van de belasting. " Snap ik niet helemaal
En Owlet, ik zal vanaaf eens aan mijn vriend vragen, die haalt voor zijn werk (o.a.) verdwenen bestanden terug, dus die weet vast wel iets.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:01 schreef _evenstar_ het volgende:
wat een koddig accent dat friesgebeld ander nummer gekregen waar ik geen gehoor krijg
gelukkig wel van de bevallingsfoto's en wat van de periode daarna. M. heeft nog wat foto's op zijn werkpc staan en die gaan ook straks doorgestuurd worden naar de hema.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:47 schreef PM-girl het volgende:
Owlet wat erg! Heb je wel afdrukken ervan?
*komt even uit lurk stand*quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:56 schreef owlet het volgende:
[..]
bedankt allemaal voor de harde-schijf-tips. Het lastige is dat hij het helemaal niet meer doet. Het enige wat ik kan zien is een blauw scherm met een foutmelding. heel fijn dus.
Ja, maar dat blauwe scherm wil dus niet zeggen dat de schijf echt niet meer te lezen is. Dat betekent puur dat ie Windows niet meer wil starten. Gooi je schijf pleaaaase niet weg. Je woont in Gouda toch? Ik wil hem wel oppikken om te zien wat ik er af kan halen voor je!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:56 schreef owlet het volgende:
[..]
Normaal gesproken is de kinderopvangtoeslag opgebouwd uit een deel toeslag en van elke ouder de werkgeversbijdrage (dat loopt nu via de belastingdienst, niet meer direct). Omdat ik ga studeren en geen werk daarnaast heb mist er dus bij mij een stuk werkgeversbijdrage.
De gemeente neemt dan dat gedeelte voor haar rekening, mits er maar een erkende studie gevolgd wordt. Zonder dat gedeelte van de gemeente kan je ook geen kinderopvangtoeslag aanvragen.
bedankt allemaal voor de harde-schijf-tips. Het lastige is dat hij het helemaal niet meer doet. Het enige wat ik kan zien is een blauw scherm met een foutmelding. heel fijn dus.
Tex, wat een vervelende situatie. Ik kan je alleen maar aanraden om alle mogelijkheden uit te spitten want vaak is er meer mogelijk dan je denkt.![]()
Qua toeslag? In dat geval wordt er maar van een ouder uitgegaan dacht ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:43 schreef vamperotica het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die kinderopvangdinges als je gescheiden bent?
Yoniquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:41 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja, maar dat blauwe scherm wil dus niet zeggen dat de schijf echt niet meer te lezen is. Dat betekent puur dat ie Windows niet meer wil starten. Gooi je schijf pleaaaase niet weg. Je woont in Gouda toch? Ik wil hem wel oppikken om te zien wat ik er af kan halen voor je!!
Altijd handig om te weten!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:22 schreef m@x het volgende:
Dan wordt het berekend naar het inkomen van de ouder waar het kind bij woont.
fijn dat mini weer thuis is
maar met een nieuwe partner, wordt volgens mij zijn inkomen daar weer wel bij meegenomen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:25 schreef owlet het volgende:
[..]
Qua toeslag? In dat geval wordt er maar van een ouder uitgegaan dacht ik.
Ja maar ik bedoel; is het een leuk dingquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:45 schreef Leah het volgende:
Wij hadden die (zoiets), op het kdv. Zou kunnen dat het voor Dean werkt
.
Nou ja, het projecteertquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:18 schreef m@x het volgende:
Ohja, en ik zit natuurlijk de hele tijd heel hard naar jullie te zwaaien.
(Geen, of iig hele slechte msn hier, dus ik laat hem uit op dat oude ding.)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:49 schreef Vicky het volgende:
Ik heb m@x ook nog niet gespot
BE, was het nog gelukt om In the Womb op te nemen?
en heb jij toevallig ER ook nog van afgelopen do?
Jaaaaaa, dat was ik. Geeft ook niet dat ik verder niet in beeld was. Liever zo zelfs. Ik vind het programma eigenlijk ook niet (meer) zo leuk. De oude versie vond ik beter.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:05 schreef piglet het volgende:
Ik heb je wel gezien volgens mij m@x, je zat alleen recht achter de presentator, daarom was je vaak net niet in beeld. Achter een meneer met groene stropdas toch?
Heb verder niet echt gekeken, vind het programma niet zo leuk
quote:Op zondag 20 mei 2007 19:56 schreef _evenstar_ het volgende:
Nou hopelijk is de irritatie snel over!
ik is blij
ik werd net door een telefoontje een kadootje aangeboden
anitra & co zouden dit weekend al hier komen, en nu krijg ik voor me verjaardag van vorig jaar die ze vergeten warenen voor dit jaar ( wel juli pas maar soit) zaterdga naar pinkpop
![]()
![]()
Marilyn manson![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben helemaal![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet hier even heel hard om lachenquote:Op zondag 20 mei 2007 22:54 schreef vamperotica het volgende:
als wij met zn allen!
En? Wat heb je daar nu aan op dat moment? Dan moet je toch alsnog "echte" hulp inschakelen?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:22 schreef kims_mama het volgende:
. (djeez moest eik van mij vragen of het bij iemand bakend voor kwam trouwens)
Dat is ook wel zo. Maar ik wilde eik niet heen, was bang dat ze me een aansteller zou vinden.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:27 schreef Lois het volgende:
[..]
En? Wat heb je daar nu aan op dat moment? Dan moet je toch alsnog "echte" hulp inschakelen?
Sorry hoor maar ik snap het gewoon niet zo goed, ik vind dat net zoiets raars als een EHBO topic op Fok. "ow wacht mijn kind stikt, even kijken op Fok wat ik moet doen".
Owlet gefeliciteerd
Dat kon volgens haar niet. Morgen 9.00 naar de dokter en dan echo aanvragen. Hopelijk lukt het deze week nog. Vrijdag gaan we nml een weekje op vakantie.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:28 schreef vamperotica het volgende:
Jeuj Owlet!!!
Kims_mama... Wat gek dat ze niet gelijk hebben gekeken... zowel vervelende blinde darm als vervelend spiraaltje is niet iets om mee te blijven lopen toch?
Juist omdat het geen acute is kon de echo nog wel wachten. Kan dus ook spiraaltje zijn. Tenzij ik ineens meer pijn zou krijgen. Of koorts.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:29 schreef Vivi het volgende:
Als je een acute blinde darmontsteking had was je nu al dood geweest...Wel een beetje raar dat ze daar niet naar kijken, bij jou gaat het altijd anders dan bij anderen vreemd genoeg.
quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:58 schreef piglet het volgende:
LadyS wat spannendEn je studieplannen vind ik ook top! Misschien niet echt een flitsend beroep, maar wel veel gevraagd en volgens mij ook aardig betaald
Niet flitsend, niet leukquote:Op maandag 21 mei 2007 22:03 schreef LadyS het volgende:
Ja spanned heNee , flitsend is het niet, maar die kant ligt me wel, en ik ga toch niet voor de supercarriere
![]()
Ik heb daar nog niets over gehoord van zequote:Op maandag 21 mei 2007 16:54 schreef livelink het volgende:
Gefeliciteerd Owlet!
Oh, en had ik die camera gisteren nu toch maar wel besteld. Ze geven nu een waardebon van 10 euro aan elke klant die die camera besteld had. Ik had die waardebon graag willen hebben, maar ja.
Ik ook niet zo eik...quote:Op maandag 21 mei 2007 23:00 schreef kims_mama het volgende:
[..]
Juist omdat het geen acute is kon de echo nog wel wachten. Kan dus ook spiraaltje zijn. Tenzij ik ineens meer pijn zou krijgen. Of koorts.
Ik ben echt wel goed onderzocht verder.
Dus ik snap niet wat je er raar aan vind.
Dan zou ik ze maar eens mailen daarover http://www.nu.nl/news/108(...)t_zich_in_prijs.htmlquote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:53 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik heb daar nog niets over gehoord van ze![]()
*aansluit*quote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:06 schreef YPPY het volgende:
Ik vind het erg knap dat jullie zo'n ontzettend ingewikkelde opleiding hebben afgerond.![]()
Waarom grijpt er niemand in, vraag ik me af na het zien hiervanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:05 schreef Vicky het volgende:![]()
http://www.carsondaly.tv/(...)the-world-video.html
Ziek!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |