Al bijna anderhalf jaar hoor!quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:17 schreef Neuk het volgende:
Ik wil ook roken maar ik weet eigenlijk niet zo goed waarom... dus ik doe het maar niet want anders vind ik mezelf zo dom.
BE wat knap dat je ook gestopt bent!
Oh ja, Karen! En Jack natuurlijk, als duo zijn ze helemaal geweldigquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:33 schreef phluphy het volgende:
Vindt niemand Will & Grace leuk?
Ik kijk niet zozeer voor Will, Grace of Jack, maar wel voor "Karen".
Geweldig typetje.![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:51 schreef p_iglet het volgende:
Bah snoopy, voorhoofdsholte ontsteking is kut. Sterkte!!! Hopelijk helpt je antibiotica snel.
Ik weet het niet Flufke, het komt vast wel weer eens goedquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:40 schreef phluphy het volgende:
Snoopke toch. Hoe kan het dat je weerstand je zo in de steek laat de laatste tijd?
Snel beter worden hé?![]()
ik ben wel vrij vandaag, maar dat ben ik altijd op donderdagquote:
Ik heb nog een leuk appartementje in Utrecht in de aanbiedingquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:20 schreef ik80 het volgende:
Zo als iemand nog een mooi huisje wil kopen in Delluf, die van ons gaat zaterdag in de verkoop! Best spannend. Hij gaat ook voor een hoge prijs de markt op, hoger dan wij beiden hadden verwacht. Als we dat eruit halen kunnen we een veeeeel mooiere keuken kopen dan we eerst voor ogen hadden (en badkamer, en wc)
Het vetgedrukte kijk ik/wij ook. We nemen het meeste op. En ook nog 24, Dit was het nieuws, Prison Break, Criminal minds, Numbers.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:13 schreef Suzziieee het volgende:
As the world turns,ER,gilmore girls,Desp.HW,Grey's Anatomy,Law & order,L&O special victims unit,L&O criminal intent,Las vegas,Alle CSI's,Ghostwhisperer,House,Will&Grace,Judging Amy,Providence,
Medium,the nine,Lama's,nu we er toch zijn,
En dan ben ik er vast nog wel een aantal vergeten...Hoezo tv verslaafd
Echt wel!quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:46 schreef LadyS het volgende:
prison break, dat kijk ik altijd
zo spannend![]()
Wij zijn relatief goedkoop vergeleken met ik80!quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:32 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Wat mogen die huisjes van jullie kosten dametjes !![]()
Nee we gaan nu juist huren. We hebben nu koop, maar kunnen hier (manlief althans) niet uit de voeten omdat hij geen trap meer kan lopen. En wil het me buren en de WVG niet aandoen om 4 trapligten aan te vragen en te plaatsen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:09 schreef bixister het volgende:
oh ik dacht dat jullie huurden ireth!
Ja maar.. ja maar... tis echt een huisje met potentie hoorquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:18 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Dat is wel binnen ons budget Ireth !
Maar ik zie mezelf niet naar Utrecht vertrekken !![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |