Wie lacht er dan om?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:16 schreef Luchtbel het volgende:
Die situatie met dat meisje is natuurlijk gewoon heel triest. Ik vind het echt erg dat volwassen mensen daarom moeten lachen.
Hier natuurlijk niemand. Maak je geen zorgen dat ik je van zoiets zou beschuldigen.quote:
Gelukkig ....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:48 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Hier natuurlijk niemand. Maak je geen zorgen dat ik je van zoiets zou beschuldigen.
Ik vind Amy zo'n, tja hoe zeg je dat netjes, saaie doos...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:52 schreef Nijna het volgende:
Op een gezond en E-coli-loos speeltuinbankje.
Ik volg geen desperate housewives en ook Grey's anatomy niet.... Ik kijk wel redelijk trouw naar Judging Amy, telt dat ook...
Ik was al bang dat ik de enige was!!! Judging Amy kijk ik dus ook, al die andere serie's dus niet!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:52 schreef Nijna het volgende:
Op een gezond en E-coli-loos speeltuinbankje.
Ik volg geen desperate housewives en ook Grey's anatomy niet.... Ik kijk wel redelijk trouw naar Judging Amy, telt dat ook...
Haha, ik dacht ook dat ik de enige wasquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik de enige was!!! Judging Amy kijk ik dus ook, al die andere serie's dus niet!
House!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:26 schreef E.T. het volgende:
Ik kijk wel House.. telt dat ook?
jeetje zeg, hij heeft het wel te pakken danquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:34 schreef vamperotica het volgende:
Ik kom er altijd de volgende dag achter dat ik de dag ervoor had moeten kijken...
Miniminimonster mag morgen nog niet naar huis.... Donderdag misschien,.... Moet eerst 48 uur koortsvrij zijn... Vriendlief slaapt vannacht ( en gister) lekker bij m in t ziekenhuis
Is ie ook.quote:
Ja maar, ik heb thuis een DVD waarin dezelfde acteur speelt, en dáár vind ik hem dus níet sexy.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:13 schreef Suzziieee het volgende:
As the world turns,ER,gilmore girls,Desp.HW,Grey's Anatomy,Law & order,L&O special victims unit,L&O criminal intent,Las vegas,CSI,Ghostwhisperer,House,Will&Grace,Judging Amy,Providence,
Medium,the nine,Lama's,nu we er toch zijn,
En dan ben ik er vast nog wel een aantal vergeten...Hoezo tv verslaafd
Dank je.... Waarschijnlijk krijgt ie buisjes... Hij is (nog net) geen jaar... is dat niet een ebetje vroeg?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jeetje zeg, hij heeft het wel te pakken dan
beterschap.
Het is mij ook wel eens door mijn hoofd geschoten hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:01 schreef bixister het volgende:
ik ken wel meer mensen die in het kader van afvallen juist weer begonnen zijn toen ze ook weer gingen sporten (alle slanke buurvrouwen zo ongeveer zie ik wel eens buiten een peukie doen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |