Ja, maar dat blauwe scherm wil dus niet zeggen dat de schijf echt niet meer te lezen is. Dat betekent puur dat ie Windows niet meer wil starten. Gooi je schijf pleaaaase niet weg. Je woont in Gouda toch? Ik wil hem wel oppikken om te zien wat ik er af kan halen voor je!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:56 schreef owlet het volgende:
[..]
Normaal gesproken is de kinderopvangtoeslag opgebouwd uit een deel toeslag en van elke ouder de werkgeversbijdrage (dat loopt nu via de belastingdienst, niet meer direct). Omdat ik ga studeren en geen werk daarnaast heb mist er dus bij mij een stuk werkgeversbijdrage.
De gemeente neemt dan dat gedeelte voor haar rekening, mits er maar een erkende studie gevolgd wordt. Zonder dat gedeelte van de gemeente kan je ook geen kinderopvangtoeslag aanvragen.
bedankt allemaal voor de harde-schijf-tips. Het lastige is dat hij het helemaal niet meer doet. Het enige wat ik kan zien is een blauw scherm met een foutmelding. heel fijn dus.
Tex, wat een vervelende situatie. Ik kan je alleen maar aanraden om alle mogelijkheden uit te spitten want vaak is er meer mogelijk dan je denkt.![]()
Qua toeslag? In dat geval wordt er maar van een ouder uitgegaan dacht ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:43 schreef vamperotica het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die kinderopvangdinges als je gescheiden bent?
Yoniquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:41 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja, maar dat blauwe scherm wil dus niet zeggen dat de schijf echt niet meer te lezen is. Dat betekent puur dat ie Windows niet meer wil starten. Gooi je schijf pleaaaase niet weg. Je woont in Gouda toch? Ik wil hem wel oppikken om te zien wat ik er af kan halen voor je!!
Altijd handig om te weten!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:22 schreef m@x het volgende:
Dan wordt het berekend naar het inkomen van de ouder waar het kind bij woont.
fijn dat mini weer thuis is
maar met een nieuwe partner, wordt volgens mij zijn inkomen daar weer wel bij meegenomen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:25 schreef owlet het volgende:
[..]
Qua toeslag? In dat geval wordt er maar van een ouder uitgegaan dacht ik.
Ja maar ik bedoel; is het een leuk dingquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:45 schreef Leah het volgende:
Wij hadden die (zoiets), op het kdv. Zou kunnen dat het voor Dean werkt
.
Nou ja, het projecteertquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:18 schreef m@x het volgende:
Ohja, en ik zit natuurlijk de hele tijd heel hard naar jullie te zwaaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |