quote:Op zondag 20 mei 2007 22:08 schreef Kopstoot het volgende:
Jammer mensen..
Artikel 33 | BW3, Boek 3, Titel 2
Een rechtshandeling vereist een op een rechtsgevolg gerichte wil die zich door een verklaring heeft geopenbaard.
Artikel 35 | BW3, Boek 3, Titel 2
Tegen hem die eens anders verklaring of gedraging, overeenkomstig de zin die hij daaraan onder de gegeven omstandigheden redelijkerwijze mocht toekennen, heeft opgevat als een door die ander tot hem gerichte verklaring van een bepaalde strekking, kan geen beroep worden gedaan op het ontbreken van een met deze verklaring overeenstemmende wil.
Redelijkerwijs kunnen jullie allemaal weten dat 't een fout is. Dus artikel 35 gaat niet op en 33 wordt dus wel toegepast. Zie ook de Wehkamp en Otto zaken. Verklaring en wil van Bol.com stemmen uiteraard niet overeen.
Automatisch gegenereerd uiteraardquote:
zo ontzettend onrealistisch is een camera voor 30 euro toch ook weer niet? Ik bedoel, je ziet de laatste tijd echt al wel camera's van 5 MP's voor een euro of 50...quote:
Nee.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:30 schreef DJKoster het volgende:
Heeft iemand hem al ontvangen?
Het is een Canon.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:32 schreef Asmodean het volgende:
[..]
zo ontzettend onrealistisch is een camera voor 30 euro toch ook weer niet? Ik bedoel, je ziet de laatste tijd echt al wel camera's van 5 MP's voor een euro of 50...
Wat denk je zelf? Topic 1 is vanmiddag geopend.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:30 schreef DJKoster het volgende:
Heeft iemand hem al ontvangen?
De dvd's zijn er zo duurquote:Op zondag 20 mei 2007 22:31 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben al lang blij als ik als goedmakertje een tegoedbon krijg
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:32 schreef Asmodean het volgende:
[..]
zo ontzettend onrealistisch is een camera voor 30 euro toch ook weer niet? Ik bedoel, je ziet de laatste tijd echt al wel camera's van 5 MP's voor een euro of 50...
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:32 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Ow.. in datum vergist..quote:Op zondag 20 mei 2007 22:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Topic 1 is vanmiddag geopend.
ik ga er ook echt niet van uit dat iemand er een krijgt voor dertig euro. Alleen al omdat dat ding waarschijnlijk direct is uitverkocht. Ik zeg alleen dat een digitale camera, (itt die otto-tv) normaal gesproken voor een paar tientjes best te krijgen is.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:35 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Dude, dream on, als hij er nu voor 150 op gestaan oké, maar nog geen 30 euro, je wilt te graag geloven dat 't waar is, maar geloof me, je gaat geen camera zien hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |