quote:Op zondag 20 mei 2007 22:08 schreef Kopstoot het volgende:
Jammer mensen..
Artikel 33 | BW3, Boek 3, Titel 2
Een rechtshandeling vereist een op een rechtsgevolg gerichte wil die zich door een verklaring heeft geopenbaard.
Artikel 35 | BW3, Boek 3, Titel 2
Tegen hem die eens anders verklaring of gedraging, overeenkomstig de zin die hij daaraan onder de gegeven omstandigheden redelijkerwijze mocht toekennen, heeft opgevat als een door die ander tot hem gerichte verklaring van een bepaalde strekking, kan geen beroep worden gedaan op het ontbreken van een met deze verklaring overeenstemmende wil.
Redelijkerwijs kunnen jullie allemaal weten dat 't een fout is. Dus artikel 35 gaat niet op en 33 wordt dus wel toegepast. Zie ook de Wehkamp en Otto zaken. Verklaring en wil van Bol.com stemmen uiteraard niet overeen.
Automatisch gegenereerd uiteraardquote:
zo ontzettend onrealistisch is een camera voor 30 euro toch ook weer niet? Ik bedoel, je ziet de laatste tijd echt al wel camera's van 5 MP's voor een euro of 50...quote:
Nee.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:30 schreef DJKoster het volgende:
Heeft iemand hem al ontvangen?
Het is een Canon.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:32 schreef Asmodean het volgende:
[..]
zo ontzettend onrealistisch is een camera voor 30 euro toch ook weer niet? Ik bedoel, je ziet de laatste tijd echt al wel camera's van 5 MP's voor een euro of 50...
Wat denk je zelf? Topic 1 is vanmiddag geopend.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:30 schreef DJKoster het volgende:
Heeft iemand hem al ontvangen?
De dvd's zijn er zo duurquote:Op zondag 20 mei 2007 22:31 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben al lang blij als ik als goedmakertje een tegoedbon krijg
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:32 schreef Asmodean het volgende:
[..]
zo ontzettend onrealistisch is een camera voor 30 euro toch ook weer niet? Ik bedoel, je ziet de laatste tijd echt al wel camera's van 5 MP's voor een euro of 50...
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:32 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Ow.. in datum vergist..quote:Op zondag 20 mei 2007 22:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Topic 1 is vanmiddag geopend.
ik ga er ook echt niet van uit dat iemand er een krijgt voor dertig euro. Alleen al omdat dat ding waarschijnlijk direct is uitverkocht. Ik zeg alleen dat een digitale camera, (itt die otto-tv) normaal gesproken voor een paar tientjes best te krijgen is.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:35 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Dude, dream on, als hij er nu voor 150 op gestaan oké, maar nog geen 30 euro, je wilt te graag geloven dat 't waar is, maar geloof me, je gaat geen camera zien hoor.
Niet een dergelijke camera, naast de huidige prijs staat de adviesprijs vermeld, dat alleen zou een belletje bij je moeten laten rinkelen.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:37 schreef Asmodean het volgende:
[..]
ik ga er ook echt niet van uit dat iemand er een krijgt voor dertig euro. Alleen al omdat dat ding waarschijnlijk direct is uitverkocht. Ik zeg alleen dat een digitale camera, (itt die otto-tv) normaal gesproken voor een paar tientjes best te krijgen is.
SLOTJE!!!! SLOTJE!!!!quote:Op zondag 20 mei 2007 22:53 schreef Geqxon het volgende:
Of je houdt even je bek dicht en houdt het voor jezelf
Ik heb net de Telegraaf gemaild.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Slim om het weer aan de grote klok te hangen.........
waaromquote:
quote:
1600x1200 != 7.1 megapixelquote:Maximale resolutie: 1600 x 1200 pixels
De TS van het eerste topic had het zelf van een ander forum overgenomen.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
als we volgende keer nou gewoon de link niet in de OP posten....
waar stond het het eerst eigenlijk?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De TS van het eerste topic had het zelf van een ander forum overgenomen.
Dus er zijn al véél meer mensen die het geprobeerd hebben.
Daarom is het bij voorbaat kansloos.
Die angst overwin je door het juist te doenquote:Op zondag 20 mei 2007 23:09 schreef CherryLips het volgende:
ik durf hem niet te bestellen uit angst voor gedonder. ik ben zo'n mietje
.
Als hij morgen de Telegraaf niet leest is er niets aan de hand.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:08 schreef lj_lightning het volgende:
Nu hopen dat -Cristiaan- zn bek houdt op de FP![]()
oké, besteldquote:Op zondag 20 mei 2007 23:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Die angst overwin je door het juist te doen
Wat kan er gebeuren? Niets.
Is al gedaan.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:12 schreef sander89 het volgende:
Bel morgen meteen effe Hart van Nederland nou goed![]()
![]()
Naja, er kan natuurlijk wel vanalles gebeuren nu.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oké, besteld. Wel via acceptgiro, natuurlijk.
Flauw.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Naja, er kan natuurlijk wel vanalles gebeuren nu.
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:20 schreef MaGNeT het volgende:
Aan MaGNeT,
Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com. Hieronder vindt u de
gegevens met betrekking tot uw bestelling.
Bestelnummer: #622689065
Aantal Prijs Totaalbedrag Titel Levertijd
----------------------------------------------------------------------
500 EUR 28.99 EUR 14495.00 Canon Digital Ixus 75 3-4 werkdagen
Subtotaal EUR 14495.00
Verzendkosten EUR 1.95
Totaalbedrag EUR 14496.95
Let op: alle vermelde prijzen zijn inclusief btw.
Afleveradres:
Factuuradres:
Verzendwijze: Binnenland
Het is al afgeschrevenquote:Op zondag 20 mei 2007 23:23 schreef Asmodean het volgende:
[..]
![]()
om het even helemaal onrealistisch te maken
Ja, ik betaal dergelijke orders ook meestal gewoon even met iDeal. Dan is het maar meteen geregeld.quote:
Nee, verzenden zullen ze inderdaad niet eens aan beginnen.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:30 schreef Adelante het volgende:
whehehe, ik zou het aantal bestellingen wel eens willen weten (10.000+)
ik denk dat ze die dingen overigens niet gaan uitleveren, maar degenen die gaan procederen maken denk ik wel een redelijke kans, het is geen exorbitant rare aanbieding als een LCD scherm voor 99 euro
Ja idd, die 30 euro kan ik echt niet missen.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:32 schreef Asmodean het volgende:
mensen die die camera die ze toch niet krijgen al gaan betalen
Dat is het wel, het is meer dan 10x zo goedkoop als normaal, net als een lcd tv normaal rond de 1000 euro kost.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:30 schreef Adelante het volgende:
ik denk dat ze die dingen overigens niet gaan uitleveren, maar degenen die gaan procederen maken denk ik wel een redelijke kans, het is geen exorbitant rare aanbieding als een LCD scherm voor 99 euro
92% korting geen rare aanbiedingquote:Op zondag 20 mei 2007 23:30 schreef Adelante het volgende:
Een 7.1 MP camera, ook van Canon, kun je ook een stuk goedkoper krijgen hoor. Zelfs bij Bol.com staat er eentje op de site voor iets meer dan 170 euro volgens mij. Dus het verschil is wel aardig wat kleiner.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:35 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Dat is het wel, het is meer dan 10x zo goedkoop als normaal, net als een lcd tv normaal rond de 1000 euro kost.
Deze hele thread bewijst toch al dat het een vreemde aanbieding is.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Een 7.1 MP camera, ook van Canon, kun je ook een stuk goedkoper krijgen hoor. Zelfs bij Bol.com staat er eentje op de site voor iets meer dan 170 euro volgens mij. Dus het verschil is wel aardig wat kleiner.
Volgens kieskeurig krijg je 'm voor zo'n 160 euro.
Je hoort mij ook niet zeggen dat het niet zo is, maar het is niet zo'n groot verschil als het verhaal van de tv bij Otto.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:39 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Deze hele thread bewijst toch al dat het een vreemde aanbieding is.
Dat is heel normaal bij mijn bank.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:31 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Pwned.
En ja, afschrijven op een Zondag....
![]()
![]()
![]()
dat kortingspercentage doet mij niet zo veel. de AH heeft ook iedere week de kipfilet in de aanbieding met 50% kortingquote:Op zondag 20 mei 2007 23:35 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Dat is het wel, het is meer dan 10x zo goedkoop als normaal, net als een lcd tv normaal rond de 1000 euro kost.
Er zijn ook platte televisies voor 600 euro, so?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je hoort mij ook niet zeggen dat het niet zo is, maar het is niet zo'n groot verschil als het verhaal van de tv bij Otto.
Of je leest de topics even door.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:44 schreef Dreetje74 het volgende:
Heeft er al iemand met iDeal besteld?
En dan over een paar dagen de reacties van de "gedupeerden" die allemaal vinden dat Bol.com had moeten leveren.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:43 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Er zijn ook platte televisies voor 600 euro, so?
Feit is dat die camera niet geleverd gaat worden en dan alle mensen die hem nog steeds bestellen moeite verspillen.
misschien krijgen we wel een bon twv 50 E ter compensatiequote:Op zondag 20 mei 2007 23:43 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Er zijn ook platte televisies voor 600 euro, so?
Feit is dat die camera niet geleverd gaat worden en dan alle mensen die hem nog steeds bestellen moeite verspillen.
We gaan ze gewoon massaal aanklagenquote:Op zondag 20 mei 2007 23:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
En dan over een paar dagen de reacties van de "gedupeerden" die allemaal vinden dat Bol.com had moeten leveren.
En dan nog wat mensen met gezond verstand die ze gaan bashen.
En dan hoor je er niets meer van.
ik gok op een compensatie in een code voor de volgende keer geen verzendkostenquote:Op zondag 20 mei 2007 23:46 schreef w00h00 het volgende:
[..]
misschien krijgen we wel een bon twv 50 E ter compensatie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |