abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49410079
Dieetclub deel 159

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in #63 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in Di-eetclubmeeting XXIII

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Ik zag nog geen nieuwe, Isa gooide hem dicht...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 15 mei 2007 @ 18:12:38 #2
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_49410140
Wij hebben ergens een vogeltje in de huiskamer zitten Guus is weer eens op jacht geweest Beestje wist te ontkomen, zit nu ergens waar we hem niet kunnen vinden. En Guus zit veilig opgesloten. Jamie en Beauty geven geen krimp Nu maar hopen dat het diertje zich gaat melden zodat we het buiten kunnen zetten.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 15 mei 2007 @ 18:19:37 #3
13151 crew  Rewimo
pi_49410337
En mijn moeder heeft inderdaad blindedarmontsteking. Als het goed is wordt ze morgen opgenomen. Balen dat ze pas zo laat is gebeld anders had het natuurlijk vandaag geregeld kunnen worden met het ziekenhuis.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_49413590
Ik zag niet dat ik het topic had gesloten, sorry. En rare gang van zaken, Rewimo, maar ik zeg er verder maar niets van.

Ga ik nu weer verder Heroes kijken. Nog 3 afleveringen en ik moet wekelijks op de VS-aflevering gaan wachten en het is zooooo spannend
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_49413694
TéééééVéééééPéééé
pi_49414016
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 19:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik zag niet dat ik het topic had gesloten, sorry. En rare gang van zaken, Rewimo, maar ik zeg er verder maar niets van.

Ga ik nu weer verder Heroes kijken. Nog 3 afleveringen en ik moet wekelijks op de VS-aflevering gaan wachten en het is zooooo spannend
Lieve schat, in de VS wachten ze nog op de seizoensfinale en daarna is het ws heel lang wachten op het nieuwe seizoen. In de tussentijd moet je ABSOLUUT ugly betty gaan kijken
(ik ben net begonnen met Life on Mars...heeft potentie)

oh en Teigan, nog gefeliciteerd wat fijn dat je nu weet dat je startbekwaam bent.
pi_49414406
Jeetje Rewimo! Hopelijk knapt je moeder snel op!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 15 mei 2007 @ 20:33:15 #8
13151 crew  Rewimo
pi_49415849
Sjips, wij mogen hier geen drinkwater ongekookt drinken
pi_49416971
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 20:33 schreef Rewimo het volgende:
Sjips, wij mogen hier geen drinkwater ongekookt drinken
vrienden van mij hadden dat afgelopen weekend in hoofddorp ook. Was e-coli ontdekt in de waterleiding in hun straat.

edit: zie dit bericht http://www.nu.nl/news/107(...)er_omvangrijker.html

wat wel raar is: mijn ouders wonen 2 straten verder en hebben tot nu toe nog geen enkel bericht gehad

[ Bericht 14% gewijzigd door octopussy op 15-05-2007 21:06:09 ]
  dinsdag 15 mei 2007 @ 21:01:07 #10
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49417093
Wat vaag dat ze morgen dan pas opgenomen wordt Rewimo!

Ik ben trouwens toch maar niet naar de sportschool gegaan. Had geen zin!
Ter compensatie wel 5 km "hard"gelopen.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 21:30:06 #11
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_49418467
Foei Liejannuh!

* Jojogirl heeft net de eerste podcasthardloopdinges erop zitten.
Na 4 minuten drukte ik een verkeerd knopje op de MP3 speler in (was niet m'n eigen) dus toen kon ik weer opnieuw beginnen. Desondanks heb ik het overleefd.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 21:36:01 #12
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49418764
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 21:30 schreef Jojogirl het volgende:
Foei Liejannuh!

* Jojogirl heeft net de eerste podcasthardloopdinges erop zitten.
Na 4 minuten drukte ik een verkeerd knopje op de MP3 speler in (was niet m'n eigen) dus toen kon ik weer opnieuw beginnen. Desondanks heb ik het overleefd.
Ik ga ter compensatie morgen fietsen naar mijn werk en hardlopen in mijn lunchpauze. En daarna mijn kantelspier oefenen.
Vond je het leuk, het hardlopen?
  dinsdag 15 mei 2007 @ 21:41:07 #13
4177 Jojogirl
pi_49419043
Oke, dan is het goed
Hardlopen kost me meestal teveel moeite om het leuk te vinden. Al merk ik nu al wel dat dit een stuk beter loopt dan met een stopwatch, want daar kreeg ik een ontzettend moeten presteren gevoel van. Maar ik denk dat met betere schoenen en iets meer conditie ik het wel leuk zou kunnen gaan vinden. En ik wil gewoon een keer de Singelloop hier in Leiden of iets soortgelijks lopen. Dat zeg ik al jaren en nu wil ik het ook gewoon een keer gaan doen.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 21:44:26 #14
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_49419205
tvp.

wegens geen ruggegraat toch besloten over te gaan op SB...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 21:45:17 #15
35189 Troel
scherp en bot
pi_49419255
TVP
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49419520
ga je vannacht nog een oog dicht doen Troel?

Volgens mij zou ik alleen maar bezig zijn te bedenken of ik niet toch iets vergeten was..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 15 mei 2007 @ 21:51:50 #17
13151 crew  Rewimo
pi_49419603
Ik heb hier zelfs een spieklijstje liggen voor morgen
  dinsdag 15 mei 2007 @ 21:52:04 #18
35189 Troel
scherp en bot
pi_49419614
Nou, ik ben verbazingwekkend rustig om heel eerlijk te zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 15 mei 2007 @ 21:53:34 #19
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49419684
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 21:52 schreef Troel het volgende:
Nou, ik ben verbazingwekkend rustig om heel eerlijk te zijn
Houden zo!
Kan Bert geen voetenmassage geven? Ter extra ontspanning?
pi_49419870
* octopussy is the matrix kijken op tv
pi_49419977
octopussy, die waren wij al op dvd aan het kijken, ik had geenz in om te wachten.

Maar ik kan mijn aandacht er niet bij houden, zoals wel met meer dingen de laatste tijd..
  dinsdag 15 mei 2007 @ 22:02:13 #22
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49420155
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 21:41 schreef Jojogirl het volgende:
Oke, dan is het goed
Hardlopen kost me meestal teveel moeite om het leuk te vinden. Al merk ik nu al wel dat dit een stuk beter loopt dan met een stopwatch, want daar kreeg ik een ontzettend moeten presteren gevoel van. Maar ik denk dat met betere schoenen en iets meer conditie ik het wel leuk zou kunnen gaan vinden. En ik wil gewoon een keer de Singelloop hier in Leiden of iets soortgelijks lopen. Dat zeg ik al jaren en nu wil ik het ook gewoon een keer gaan doen.
Af en toe kom ik echt wel aan mijn beweging.
Goede schoenen zijn echt het allerbelangrijkste met hardlopen. Het loopt gewoon zoveel beter. En als je net begint met lopen, dan merk je gewoon dat je heel snel vooruit gaat, dat is ook wel tof.
En als je eenmaal een beetje kunt rennen, dan is het heel erg lekker als je weer terug bent en je gewoon weet dat je 5 km hebt gerend.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 22:07:29 #23
4177 Jojogirl
pi_49420419
Dat gevoel dat het steeds beter gaat is inderdaad geweldig. Dat heb ik nu ook met Bodyshapen: ik kan steeds meer, steeds langer enz. Echt heerlijk om steeds fitter te worden.
pi_49423385
* freecell gromt een TVP
*mopper*

Ik heb het te druk, het wil allemaal niet en mijn leven wordt grotendeels ingeplanned door anderen momenteel. En TARA is niet "anderen"
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 15 mei 2007 @ 23:06:00 #25
13151 crew  Rewimo
pi_49423421
Verkeerde been en bed en zo?
pi_49423855
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 23:06 schreef Rewimo het volgende:
Verkeerde been en bed en zo?
Nuh, niet op dit tijdstip
pi_49424135
En toen was er geen Heroes aflevering over En nu?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_49426922
Veel plezier Troel
pi_49428183
Veel plezier morgen Troel! (Nou ja, morgen... straks )
Hopelijk hebben jullie het weer een beetje mee.

Ik ben vanmiddag bij de reumatoloog geweest. Het goede nieuws is dat het qua reuma vrij goed gaat het slechte nieuws is dat ik waarschijnlijk inderdaad een maagzweer heb.
Ik was er al bang voor. Ik ben in een half jaar van 20mg pantozol naar 40mg pantozol gegaan, toen twee weken 60mg op eigen initiatief omdat ik niet bij de HA terecht kon en het echt te erg werd. Overgezet op 20mg nexium, 40mg nexium, 80mg nexium maar de klachten blijven. Ik heb regelmatig behoorlijke pijn in mijn maag en dat geeft weer problemen met eten. Ik krijg veel gewoon niet weg of ik eet te weinig omdat ik er last van krijg. Zo schiet het afvallen niet echt op, ik moet meer eten, niet minder.

Nu is het even afwachten hoe hij het gaan aanpakken. Ik heb niet echt behoefte aan een maagonderzoek als het niet echt noodzakelijk is dus hij gaat kijken of dat te voorkomen is. Ik heb een paar maand geleden ook al in mijn darmen laten roeren zonder dat er iets gevonden werd, mijn ingewanden hebben wel weer even genoeg slangen gezien. Er schijnt een blaastest of bloedtest o.i.d. te zijn om de Helicobacter pylori aan te tonen maar hij wil eerst even uitzoeken hoe betrouwbaar die test is. Hij zal dus van de week nog wel bellen over wat de MDL kerel er over te zeggen heeft.
Hij had het er al wel over dat het een mogelijkheid was om het te behandelen alsof het een bacteriële maagzweer was, werkt het is het opgelost, werkt het niet dan moet er alsnog gekeken worden naar wat de oorzaak is en mag ik een slang gaan slikken.

Ik vermoed eigenlijk wel de bacteriële versie. Met deze dosering maagmedicatie is de kans dat het van de indocid komt vrij klein. Daarnaast heb ik een verlaagde weerstand door de humira waardoor ik ook vatbaarder ben voor die kleine rotzakjes. Ik hoop maar dat het dat is want dan is het vrij simpel op te lossen. Antibioticakuurtje en ik kan er weer tegenaan.

Ik wou alleen dat er iets aan die maagpijn te doen was zonder dat ik gelijk van de wereld ben. Tramadol vond ik niet echt een succes, ik heb liever last van mijn maag dan dat ik niet helder kan denken. Het is een leuke oplossing voor 's nachts maar niet voor overdag. Ik heb al van alles geschrapt uit mijn dieet wat problemen opleverde maar het zet niet echt zoden aan de dijk. Van mij mag hij wel opschieten met die antibiotica, dan kan ik in ieder geval weer normaal eten.
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 16 mei 2007 @ 07:23:20 #30
35189 Troel
scherp en bot
pi_49430135
Het regent hier heel hard. Ik heb heerlijk geslapen en ga zo Bert een ontbijtje brengen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 16 mei 2007 @ 07:45:48 #31
4177 Jojogirl
pi_49430297
Veel plezier vandaag Troel
pi_49430485
Heeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier vandaag Troel! Ik duim voor een doorbrekend zonnetje vanmiddag!

Klinkt vrij waardeloos MinderMutsig, zo'n maagzweer. Ik hoop voor je dat er snel iets aan gedaan kan worden.
pi_49430499
Goeiemorgen Troel!!!

Geniet ervan vandaag, het is jouw dag!!!
pi_49430713
Troel, een hele fijne dag en als ik zon zie stuur hem wel door naar jullie.
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
pi_49430729
Goeiemorgen! Het is Troel-dag!
Oja, en Bert-dag natuurlijk!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 16 mei 2007 @ 08:31:37 #36
35189 Troel
scherp en bot
pi_49430741
Het is droog

Nu hopen dat het ook droog blijft
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49430795
Hoi!
Geniet er van vandaag Troel! Toffe dag voor jou! (en voor Bert natuurlijk )
Trouwzuh!
pi_49430827
Troel en Bert: Héél veel plezier vandaag! Geniet van jullie dag!
It is your friends who make your world!
  woensdag 16 mei 2007 @ 08:50:06 #39
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_49431011
Heb een fijne dag vandaag Troel!!!!!!!!!!!!!!
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  woensdag 16 mei 2007 @ 09:15:23 #40
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_49431554
Troel en Bert een fijne dag! * duimt mee voor droog weer..

pff wat een verhaal MM! ik hoop voor je dat het idd met een antibiotica is te verhelpen. Heb verder geen idee wat je nog anders zou kunnen doen dan je al geprobeerd hebt. Sterkte!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 16 mei 2007 @ 09:50:52 #41
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_49432408
MM dat is minder idd bij mij hadden ze voor de operatie ook ene maag onderzoek gedaan alleen die man was zo eigenwijs dat ie geen biopt genomen had voor maagzweren. Dus toen moest ik ook een bloed test laten doen.

Toel en Bert heel veel plezier vandaag!!
pi_49432903
TroelVeelPlezier vandaag!!
pi_49433390
Hoe laat gaat het gebeuren Troel?

Je hebt toch het feest in de dierentuin of ben ik nu in de war? Wel jammer dat het weer niet meewerkt maar als het gezelschap goed is dan merk je daar niets van.
Nogmaals heel veel plezier!
pi_49434852
De weegschaal is lief

85.5 kilo

Ik heb echt al weken niets ongezonds meer op.
En ik mis het eigenlijk totaal ook niet.
Vrijdagavond vier ik mijn verjaardag voor vrienden en fam. Ik probeer overal van af te blijven.
Zelfs geen alcohol. En zondag vier ik het bij mijn ouders, want dan is het daar tevens kermis. Dan mag ik van mezelf een toastje eten
pi_49436918
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 01:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Veel plezier morgen Troel! (Nou ja, morgen... straks )
Hopelijk hebben jullie het weer een beetje mee.

Ik ben vanmiddag bij de reumatoloog geweest. Het goede nieuws is dat het qua reuma vrij goed gaat het slechte nieuws is dat ik waarschijnlijk inderdaad een maagzweer heb.
Ik was er al bang voor. Ik ben in een half jaar van 20mg pantozol naar 40mg pantozol gegaan, toen twee weken 60mg op eigen initiatief omdat ik niet bij de HA terecht kon en het echt te erg werd. Overgezet op 20mg nexium, 40mg nexium, 80mg nexium maar de klachten blijven. Ik heb regelmatig behoorlijke pijn in mijn maag en dat geeft weer problemen met eten. Ik krijg veel gewoon niet weg of ik eet te weinig omdat ik er last van krijg. Zo schiet het afvallen niet echt op, ik moet meer eten, niet minder.

Nu is het even afwachten hoe hij het gaan aanpakken. Ik heb niet echt behoefte aan een maagonderzoek als het niet echt noodzakelijk is dus hij gaat kijken of dat te voorkomen is. Ik heb een paar maand geleden ook al in mijn darmen laten roeren zonder dat er iets gevonden werd, mijn ingewanden hebben wel weer even genoeg slangen gezien. Er schijnt een blaastest of bloedtest o.i.d. te zijn om de Helicobacter pylori aan te tonen maar hij wil eerst even uitzoeken hoe betrouwbaar die test is. Hij zal dus van de week nog wel bellen over wat de MDL kerel er over te zeggen heeft.
Hij had het er al wel over dat het een mogelijkheid was om het te behandelen alsof het een bacteriële maagzweer was, werkt het is het opgelost, werkt het niet dan moet er alsnog gekeken worden naar wat de oorzaak is en mag ik een slang gaan slikken.

Ik vermoed eigenlijk wel de bacteriële versie. Met deze dosering maagmedicatie is de kans dat het van de indocid komt vrij klein. Daarnaast heb ik een verlaagde weerstand door de humira waardoor ik ook vatbaarder ben voor die kleine rotzakjes. Ik hoop maar dat het dat is want dan is het vrij simpel op te lossen. Antibioticakuurtje en ik kan er weer tegenaan.

Ik wou alleen dat er iets aan die maagpijn te doen was zonder dat ik gelijk van de wereld ben. Tramadol vond ik niet echt een succes, ik heb liever last van mijn maag dan dat ik niet helder kan denken. Het is een leuke oplossing voor 's nachts maar niet voor overdag. Ik heb al van alles geschrapt uit mijn dieet wat problemen opleverde maar het zet niet echt zoden aan de dijk. Van mij mag hij wel opschieten met die antibiotica, dan kan ik in ieder geval weer normaal eten.
pff jeetje wat een verhaal MM. maar misschien wel even een tip voor je. als je toch die onderzoeken wel moet doen, en je vind het echt niet leuke onderzoeken, waarom vraag je dan niet om een roesje? je bent wel iets langer in het ziekenhuis, maar niet super veel langer (was bij mij maar een half uurtje extra)

en wat bij mij altijd helpt tegen de maagpijn, is melk, veel melk. misschien dieettechnisch niet zo goed, maar werkt vaak wel. de melk moet je dan niet meteen koud uit de koelkast drinken, maar een klein beetje warm laten worden (dus gewoon even laten staan) en dan met kleine slokjes drinken. en als het ook echt maagzuur is wat omhoog komt, dan voor 's avonds een kussen onder je matras leggen. zo ligt je hoofd hoger dan je maag, en werkt de zwaartekracht iets mee. en wat bij mij vaak helpt om het maagzuur overdag ook wat minder te laten worden is brood eten. denk dat het komt omdat brood vaak veel vocht op kan nemen, en daardoor als een soort spons werkt in je maag waardoor het niet omhoog komt.

hoop dat je hier iets aan hebt gehad. als ervaren maagzuurkenner zou ik er toch wel wat van weten, maar het werkt natuurlijk vooral op mijn eigen lijf en elk lijf is wel weer anders.

voor troel en bert, een super dag voor jullie, als ik het zo zie is hier de zon al weer aanwezig
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_49437644
Hier in het oosten des land, is het behoorlijk slecht weer.
Regen.. regen en nog eens regen. Ik had gisteren de tuin helemaal onkruid vrij gemaakt, kan ik er niet eens van genieten.
pi_49437737
Hier schijnt het zonnetje! Heerlijk!
pi_49437819
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 12:00 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

pff jeetje wat een verhaal MM. maar misschien wel even een tip voor je. als je toch die onderzoeken wel moet doen, en je vind het echt niet leuke onderzoeken, waarom vraag je dan niet om een roesje? je bent wel iets langer in het ziekenhuis, maar niet super veel langer (was bij mij maar een half uurtje extra)

en wat bij mij altijd helpt tegen de maagpijn, is melk, veel melk. misschien dieettechnisch niet zo goed, maar werkt vaak wel. de melk moet je dan niet meteen koud uit de koelkast drinken, maar een klein beetje warm laten worden (dus gewoon even laten staan) en dan met kleine slokjes drinken. en als het ook echt maagzuur is wat omhoog komt, dan voor 's avonds een kussen onder je matras leggen. zo ligt je hoofd hoger dan je maag, en werkt de zwaartekracht iets mee. en wat bij mij vaak helpt om het maagzuur overdag ook wat minder te laten worden is brood eten. denk dat het komt omdat brood vaak veel vocht op kan nemen, en daardoor als een soort spons werkt in je maag waardoor het niet omhoog komt.

hoop dat je hier iets aan hebt gehad. als ervaren maagzuurkenner zou ik er toch wel wat van weten, maar het werkt natuurlijk vooral op mijn eigen lijf en elk lijf is wel weer anders.
Maagzuur is gek genoeg niet eens zo'n groot probleem, zal wel door die medicijnen komen. Ik heb er wel af en toe last van maar ik heb vooral pijn in mijn maag. Melk helpt inderdaad wel een beetje maar ik krijg eigenlijk van alles wat ik eet wel last. Ik eet nu hele kleine porties en vooral licht verteerbaar maar ik krijg eigenlijk te weinig binnen.
Eten gaat zo tegenstaan als je er iedere keer last van krijgt.

En ik heb zin in lekkere dingen , rijst met hete kip en roerbakgroente, kung pao kip, pasta met zelfgemaakte bolognesesaus en een salade met feta, tomaten en olijven, stinkkaasjes, thee, een wijntje, jus d'orange, tomatensoep
Hoewel ik wel een beetje smokkel hoor, het is theeweer dus ik zit nu aan een potje thee en dat heeft mijn maag dan maar te pikken.

Ik heb wel een leuke tip gekregen van een andere maagzweerpatiënt, die zei dat bier hielp en verdomd het is ook nog zo

[ Bericht 2% gewijzigd door MinderMutsig op 16-05-2007 12:34:11 ]
pi_49437846
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 12:19 schreef ymme het volgende:
Hier in het oosten des land, is het behoorlijk slecht weer.
Regen.. regen en nog eens regen. Ik had gisteren de tuin helemaal onkruid vrij gemaakt, kan ik er niet eens van genieten.
In het noorden ook. Het miezert eigenlijk de hele dag al.
pi_49438013
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 12:24 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Maagzuur is gek genoeg niet eens zo'n groot probleem, zal wel door die medicijnen komen. Ik heb er wel af en toe last van maar ik heb vooral pijn in mijn maag. Melk helpt inderdaad wel een beetje maar ik krijg eigenlijk van alles wat ik eet wel last. Ik eet nu hele kleine porties en vooral licht verteerbaar maar ik krijg eigenlijk te weinig binnen.
Eten gaat zo tegenstaan als je er iedere keer last van krijgt.

En ik heb zin in lekkere dingen , rijst met hete kip en roerbakgroente, kung pao kip, pasta met zelfgemaakte bolognesesaus en een salade met feta, tomaten en olijven, stinkkaasjes, thee, een wijntje, jus d'orange, tomatensoep
Hoewel ik wel een beetje smokkel hoor, het is theeweer dus ik zit nu aan een potje thee en dat heeft mijn maag dan maar te pikken.

Ik heb wel een leuke tip gekregen van een andere maagzweerpatiënt, die zei dat bier hielp en verdomd het is ook nog zo_O-
nou bij mij werkt bier niet word het juist erger van. maar ja, ik heb ook geen maagzweer, ik heb een gat in het middenrif waardoor de maagklep niet goed sluit en waardoor maagzuur zonder problemen omhoog komt. dus heb
ook meer last van koolzuurhoudende dranken of bijvoorbeeld sinaasappelsap. maar zit er zelf ook voor aan de nexium. best fijn middel de meeste tijd. maar soms werkt het gewoon niet goed genoeg (dan ga je uit en dan hebben ze geen melk of chocomelk dus dan zit je weer aan de cola, omdat ik dat soms ook wel lekker vind maar dan weet ik het ook van tevoren, en hou ik er rekening mee). denk ook dat je niet alles af moet laten pakken qua eten, gewoon bekijken of de pijn het waard is om lekker te eten of iets lekkers te drinken.
pi_49446161
Ik doe idd ook een Troel Veel Plezier
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_49448001
Het is hier wel heel erg stil vandaag, nu er zoveel 'leden' van de dieetclub, naar de bruiloft van Troel zijn
pi_49448083
Wat een rust
pi_49448807
Ik ben d'r wel maar ik heb niks te melden.
  woensdag 16 mei 2007 @ 16:58:49 #55
4177 Jojogirl
pi_49448962
Same here. We hebben hier op m'n werk (laboratorium) een probleempje en nu zijn we alles met 4 verschillende vloeistoffen na elkaar aan het afnemen. Echt een k....klus, ik ben blij dat ik nu naar huis ga.
pi_49449283
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 16:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben d'r wel maar ik heb niks te melden.
hihi ik ben er ook maar niets te melden. En ik ben eigenlijk een lurker maar vind de tips wel aardig altijd.
behalve dan dat de weegschaal vandaag meer aangaf
Inspiratieloos!
pi_49449538
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 17:07 schreef it_was_me het volgende:

[..]

hihi ik ben er ook maar niets te melden. En ik ben eigenlijk een lurker maar vind de tips wel aardig altijd.
behalve dan dat de weegschaal vandaag meer aangaf
De stilte heeft de lurkers uit hun schulp getrokken
pi_49449907
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 17:15 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

De stilte heeft de lurkers uit hun schulp getrokken
Damn ik heb me verraden
Inspiratieloos!
pi_49450035
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 17:25 schreef it_was_me het volgende:

[..]

Damn ik heb me verraden
Ja, nu ben je erbij en moet je in het vervolg gewoon meepraten.
pi_49450483
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 17:29 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

pi_49451510
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 17:29 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

ben ik het helemaal mee eens. uit die lurkstand een meebeppen jij
pi_49462612
En toen bleef het weer rustig......!
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
pi_49466842
Nee hoor, ik ben weer thuis. De bruiloft was leuk en de diertjes werkten ook heel braaf mee
pi_49466903
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 00:24 schreef Pandorah het volgende:
Nee hoor, ik ben weer thuis. De bruiloft was leuk en de diertjes werkten ook heel braaf mee
Hoe zag het bruidspaar er uit?
Ik ben trouwens ook net weer thuis, maar dat is van het bier drinken en bandjes kijken in Den Haag.
pi_49467577
ik ben er ook weer

Troel en Bert zagen er echt fantastisch uit en het was erg gezellig.
De trouwzaal vond ik echt super, zo tussen de tijgers en de gieren
  † In Memoriam † donderdag 17 mei 2007 @ 01:27:10 #66
43556 miss_dynastie
pi_49468797
Wij zijn ook weer thuis
Het was een fantastische dag
Bruidspaar zag er geweldig uit
pi_49471604
Goedemorgen Ben ik nu echt de eerste met mn kwart over tien?

Ik ben toch wel een beetje jaloers op jullie beestjes (ben heel benieuwd naar de foto's)
Al was de bruiloft waar ik gisteren was ook erg leuk!

Vandaag moet ik een enorm versag in elkaar zetten voor school. Ik heb mezelf nietsnuttijd gegeven tot kwart voor 11 en dan bezig.

TARA is naar zn werk en ik hb hem nog nooit zo happy naar zn werk zien gaan
Hij hoefde vandaag eigenlijk niet, maar zn baas vroeg of hij alstjeblieft toch wel wilde werken. Maarten heeft daarmee ingestemd (toch geen kerk vandaag bij ons) en krijgt nu 200% loon vandaag
Dat is dus met heel relexed werken opeens 12 uur extra uitbetaald deze week
Echt, fluitend naar zn werk

Zijn hier eigenlijk mensjes die vandaag wél een kerkdienst hebben? Ik was een beetje verbaasd dat wij er niet één hebben.
pi_49471639
Ik heb hier de kerkklokken nog niet gehoord Freecell.

Goed idee trouwens, die nietsnuttijd tot kwart voor 11! Ga ik ook doen. Dan douchen, mijn eetkamertafel ontruimen en vanaf 12 uur de boeken in! Ik moet van mezelf alles over mijn scriptie dit weekend bij elkaar vegen en als het meezit kan ik dan volgende week praktisch alles schrijven. Of is dat te optimistisch?
pi_49471747
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 10:15 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb hier de kerkklokken nog niet gehoord Freecell.

Goed idee trouwens, die nietsnuttijd tot kwart voor 11! Ga ik ook doen. Dan douchen, mijn eetkamertafel ontruimen en vanaf 12 uur de boeken in! Ik moet van mezelf alles over mijn scriptie dit weekend bij elkaar vegen en als het meezit kan ik dan volgende week praktisch alles schrijven. Of is dat te optimistisch?
Het is optimistisch, maar niet te optimistisch denk ik. Optimistisch is goed en het schrijven zelf kost minder tijd dan je denkt.

Over kerkklokken gesproken (en nog ontopic ook ) gisteren bij de bruiloft waar ik was moest ik de klokken van onze kerk luiden. Als ik nu geen calorieën verbrand heb... pfffff!
5 minuten aan die touwen hangen is langer dan je denkt
pi_49471897
Doen ze dat nog echt met touwen enzo?!
Ik zou verwachten dat je alleen maar op een knopje hoeft te drukken, maar dat is misschien weer erg vooruitstrevend!

Ik ben altijd aan de optimistische kant, maar denk ook wel dat het kan. En ik moet gewoon maar eens een beetje opschieten, want die handel moet af en ik heb behoefte aan een hobbie! en ik heb gister met een potentieel leuke nieuwe collega gesproken die ook behoefte heeft aan een hobbie.
pi_49472201
Zo, ik ben al wel even wakker, maar heb eerst wat andere dingen zitten lezen..

Gisteren was zeker leuk, ook al heb ik me ws. ongelooflijk voor paal gezet door de macarena te gaan doen op de dansvloer..(al deden er nog twee dames dapper met mij mee.. ) Ik was om 2.10 oid pas thuis, dus vandaag even rustig bijkomen..
  donderdag 17 mei 2007 @ 10:58:47 #72
4177 Jojogirl
pi_49472435
Mogge!

Ik was ook al ff wakker maar ik heb wonder boven wonder uitgeslapen. Finn viel na z'n fles om 7 uur weer in slaap dus ik heb heerlijk tot half 10 geslapen
Ow en ik ben blont. Ik wilde net boodschappen gaan doen en toen kwam ik tot de ontdekking dat alle 3 de supermarkten hier in het winkelcentrumpje dicht zijn. Vanwege hemelvaart natuurlijk, maar dat was ik straal vergeten omdat ik altijd op donderdag vrij ben

Worden jullie elkaars nieuwe hobbie Liejannuh?

En de macarena roeleert, ik snap niet hoe iemand die niet mee kan doen
pi_49472473
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 10:33 schreef Liejannuh het volgende:
Doen ze dat nog echt met touwen enzo?!
Ik zou verwachten dat je alleen maar op een knopje hoeft te drukken, maar dat is misschien weer erg vooruitstrevend!

Ik ben altijd aan de optimistische kant, maar denk ook wel dat het kan. En ik moet gewoon maar eens een beetje opschieten, want die handel moet af en ik heb behoefte aan een hobbie! en ik heb gister met een potentieel leuke nieuwe collega gesproken die ook behoefte heeft aan een hobbie.
Optimistisch is goed. Heb je iig een doel
En ja, bij ons gaat dat nog met touwen. 90% van onze gemeente denkt idd dat het met een knopje gaat, want de enigen die ooit aan die touwen hangen het laatste jaar zijn Maarten en ik
Zelfs het beheerdersteam dacht op een gegeven moment dat eht elektronisch ging
Maar het is ergens ook wel tof om te doen! Heeeeeel hard trekken, BIM!, loslaten... wachten... BAM! en dan weer heel hard trekken voor de BIM
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 17 mei 2007 @ 11:38:48 #74
13151 crew  Rewimo
pi_49473353
Helleu Wij zijn ook weer uit de veren. Het was een superdag gisteren, echt geweldig! Een prachtig bruidspaar, een hele leuke ambtenaar, worteltjes voeren aan de giraffen, vogeltjes voeren in de volière, heerlijk eten en uiteindelijk nog best goed weer ook

Jammer dat we vanwege Christan niet te lang meer konden blijven op het feest maar hij was echt afgeknoedeld na die lange dag We waren het terrein nog niet af of hij sliep En wel vanmorgen om 7 uur op want er kwam een Pokemonfilm Nou ja, wij zijn lekker blijven liggen

Frank gaat zometeen naar de huisartsenpost omdat ie vermoedt dat zijn lens toch nog ergens in zijn oog zwerft Als dat zo is heeft ie volgende week in elk geval een reservelens
pi_49473567
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 10:58 schreef Jojogirl het volgende:
Mogge!

Ik was ook al ff wakker maar ik heb wonder boven wonder uitgeslapen. Finn viel na z'n fles om 7 uur weer in slaap dus ik heb heerlijk tot half 10 geslapen
Ow en ik ben blont. Ik wilde net boodschappen gaan doen en toen kwam ik tot de ontdekking dat alle 3 de supermarkten hier in het winkelcentrumpje dicht zijn. Vanwege hemelvaart natuurlijk, maar dat was ik straal vergeten omdat ik altijd op donderdag vrij ben

Worden jullie elkaars nieuwe hobbie Liejannuh?

En de macarena roeleert, ik snap niet hoe iemand die niet mee kan doen
Oew! Wat lekker!! Uitslapen is goed.
Geen idee of hij een nieuwe hobbie gaat worden. De komende weken heb ik eigenlijk geen tijd voor een nieuwe hobbie! Stomme scriptie moet af.
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:00 schreef freecell het volgende:

[..]

Optimistisch is goed. Heb je iig een doel
En ja, bij ons gaat dat nog met touwen. 90% van onze gemeente denkt idd dat het met een knopje gaat, want de enigen die ooit aan die touwen hangen het laatste jaar zijn Maarten en ik
Zelfs het beheerdersteam dacht op een gegeven moment dat eht elektronisch ging
Maar het is ergens ook wel tof om te doen! Heeeeeel hard trekken, BIM!, loslaten... wachten... BAM! en dan weer heel hard trekken voor de BIM
Ik, de eeuwige optimist! Ben je nu trouwens wel aan het studeren?
Volgens mij is het best heel leuk om de kerkklokken te luiden.
pi_49474064
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:46 schreef Liejannuh het volgende:

Ik, de eeuwige optimist! Ben je nu trouwens wel aan het studeren?
Volgens mij is het best heel leuk om de kerkklokken te luiden.
Ik ben wel aan het studeren ja. Word met de minuut kwader.
Moet een verslag in elkaar zetten en iedereen levert zijn stukken in.
Afspraak: Ariël 11, geen opmaak
Resultaat: 75 pagina's in 4 verschillende lettertypen, niets in 11, en totaal met opmaak (uitgelijnd, vet, onderstreept, bulleted, alles!)
Ik word gillend gek
pi_49474344
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:05 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik ben wel aan het studeren ja. Word met de minuut kwader.
Moet een verslag in elkaar zetten en iedereen levert zijn stukken in.
Afspraak: Ariël 11, geen opmaak
Resultaat: 75 pagina's in 4 verschillende lettertypen, niets in 11, en totaal met opmaak (uitgelijnd, vet, onderstreept, bulleted, alles!)
Ik word gillend gek
Tip: [CTRL] + [A] en dan Arial selecteren.
  donderdag 17 mei 2007 @ 12:19:32 #78
4177 Jojogirl
pi_49474410
Pff dan denk je dat je het goed afgesproken hebt Echt balen dat soort dingen. Ctrl-A en alles Arial 11 maken en de knopjes voor bold, onderstreept en italic uitklikken een optie? Dan is het in elk geval weer allemaal opmaakloos.
  donderdag 17 mei 2007 @ 12:19:55 #79
4177 Jojogirl
pi_49474428
Hehe GMTA.
pi_49474718
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:19 schreef Jojogirl het volgende:
Pff dan denk je dat je het goed afgesproken hebt Echt balen dat soort dingen. Ctrl-A en alles Arial 11 maken en de knopjes voor bold, onderstreept en italic uitklikken een optie? Dan is het in elk geval weer allemaal opmaakloos.
Ja, dat dacht ik ook. Al getest
Maar zelfs "opmaak wissen" doet niet zoveel
Bepaalde dingen blijven gewoon bulleted, ander lettertype of uitgelijnd.
Maar ik ben nu redelijk wanhopig en zwaar geïrriteerd gestopt. Een groot gedeelte van de informatie die ik heb gekregen blijkt complete onzin te zijn. Ik zoek informatie ABCDE en ik heb: AEFGHT zoiets.

Ik geef het op geloof ik.
Daarbij word ik net gebeld dat ik verwacht word op een verjaardag... Niet dat ik er tijd voor heb, maar dat schijnt niet uit te maken.....
Ik moet echt eens NEE leren zeggen. Ergens... Ooit...
pi_49474721
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:19 schreef Jojogirl het volgende:
Nee, dat kan nog beter! Je kunt bij opmaakprofielen ook "platte tekst" selecteren.
Dan verdwijnt alle opmaakt tenzij Word vindt dat die opmaak weer terugmoet om de een of andere mysterieuze reden.
En anders alles kopieren naar je kladblok en er een txt bestand van maken.
Had ik hier al eens verteld dat ik echt een ontzettend hekel heb aan Word?
  donderdag 17 mei 2007 @ 12:39:06 #82
4177 Jojogirl
pi_49474960
Word heeft wel een eigen willetje hè. Ik heb er ook een hekel aan. Geef mij maar Excel, daar kan ik een stuk beter mee uit de voeten.

freecell, je komt er vast wel uit.
pi_49475029
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:30 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Nee, dat kan nog beter! Je kunt bij opmaakprofielen ook "platte tekst" selecteren.
Dan verdwijnt alle opmaakt tenzij Word vindt dat die opmaak weer terugmoet om de een of andere mysterieuze reden.
En anders alles kopieren naar je kladblok en er een txt bestand van maken.
Had ik hier al eens verteld dat ik echt een ontzettend hekel heb aan Word?
Alles naar kladblok. TXT van gemaakt. Terug naar word...
*ploeink*
En wederom is de opmaak verkloot.
Zelfs bij handmatig instellen springen er nog dingen terug
Ik word gek...
  donderdag 17 mei 2007 @ 12:43:19 #84
4177 Jojogirl
pi_49475095
Pff dat is wel heel bizar. TXT zou geen opmaak moeten hebben.
pi_49475153
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:41 schreef freecell het volgende:

[..]

*ploeink*
En wederom is de opmaak verkloot.
Zelfs bij handmatig instellen springen er nog dingen terug
Ik word gek...
Jij en Word, jullie zijn geen vriendjes! Duidelijk!
Mail anders eens naar mij, eens kijken of ik het voor elkaar krijg!

[ Bericht 3% gewijzigd door Liejannuh op 17-05-2007 12:54:29 ]
pi_49475345
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:44 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Jij en Word, jullie zijn geen vriendjes! Duidelijk!
Mail anders eens naar mij, eens kijken of ik het voor elkaar krijg!
adres: bzzzzzzt (en ja die haal ik zo weer weg!)
Hmmm, laat maar. Ik heb net een niet zo vriendelijk mailtje gestuurd aan mijn projectgroep dat ik het NU en wel ogenblikkelijk normaal wil hebben en dat ik niet verder ga voor ik de goede informatie binnenheb zonder lay-out.
ik mopper niet zo vaak, dus het werkt meestal wel.
Daabij geeft het me een goede reden om nu even niets te hoeven doen en geloof me, dat kan ik wel gebruiken
Ben een beetje overspannen aan het raken geloof ik (dat constateerde ik toen iemand me net smste of ik zaterdag mee ga naar een toffe winkel met kampeerspullen en ik als resultaat begon te janken en ja, ik ga wel mee, zal wel moeten, want ik ga ook mee kamperen. Was meer dat ik alwéér iets moest.)

Dus

MAar wel heel erg bedankt voor het aanbod...
pi_49475360
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:41 schreef freecell het volgende:
Dat was mijn volgende tip geworden, maar dat werkt dus ook al niet Wat balen zeg.

Ik heb mijn ook al verteld dat trouwen in een dierentuin super megacool is
En die trouwtaart, was die van de dierentuinbakker? Want die was ook perfect! (met veel marsepein en een soort chocolademouse binnenin )
pi_49475388
Computers lijken te voelen welke programma's ik wel en niet mag
Ik ben best goed in Word als het mijn eigen documenten maar zijn. Zodra er anderen aan meegetikt hebben, gaat eht fout..

Powerpoint kan ik dan weer wel
pi_49475629
en marchien je hebt het toch echt naar kladblok geplaatst en niet naar wordpad hè? en ehm, je hoeft het niet in het kladblok op te slaan, je kan de tekst er heen kopiëren en dan weer knippen en in word plakken. Er wèl voor zorgen dat je een compleet nieuw worddocument open hebt staan anders zet hij alles gewoon terug zoals je het net geknipt hebt. En niet overspannen worden

Zow, ga ik deel 22 van Heroes kijken
pi_49475821
Overspannen worden is niet goed Freecell! Wel een beetje rustig aan doen af en toe hoor!
pi_49475907
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 13:06 schreef Liejannuh het volgende:
Overspannen worden is niet goed Freecell! Wel een beetje rustig aan doen af en toe hoor!
Daar ben ik nu mee bezig
Isa: doe je je msn eens aan?

Ik ben al een paar dagen een beetje
Misschien moet ik wel gewoon ongesteld worden oid
  donderdag 17 mei 2007 @ 13:54:59 #92
4177 Jojogirl
pi_49477523
* Jojogirl is een enorme vervelia vandaag
pi_49477785
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 13:54 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl is een enorme vervelia vandaag
http://www.tv-links.co.uk/show.do/1/41
pi_49478560
Hoi! Gisteren was gaaf! Super gezellig en echt een top feest!

Naar huis rijden viel me alleen een beetje zwaar. Ben 3 keer op een parking gestopt omdat ik het niet meer trok. 3de keer maar gebeld om even te kunnen kletsen, in de hoop dat ik dan wel weer wakker zou worden. Toch lastig om zo'n slaapkop te zijn.

Teigan: je stond niet voor lul met die macarena, de 3 die wegliepen (incluis ikkie) stonden veeeeel meer voor lul. Jullie waren juist wel stoer.
Miss_D: is Mister erg getraumatiseerd door mijn buikdansen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
***Levi was here***
pi_49478617
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 14:27 schreef Levitation het volgende:
Miss_D: is Mister erg getraumatiseerd door mijn buikdansen?
En door mijn Cup D bewijs?
pi_49478639
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 14:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En door mijn Cup D bewijs?
Ik wilde er niet over beginnen....
***Levi was here***
pi_49478695
Ik vind trouwens dat je prachtig danst, Levitation Heel sensueel en vrouwelijk.
pi_49478730
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 14:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind trouwens dat je prachtig danst, Levitation Heel sensueel en vrouwelijk.
***Levi was here***
  donderdag 17 mei 2007 @ 15:16:50 #99
35189 Troel
scherp en bot
pi_49480038
Ik vond het erg tof

Ik ben alleen echt kapot en hoop dat ik niet ziek ga worden. Kon vanochtend echt helemaal niets.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49480131
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 14:33 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik vind het ook mooi Levitation... Ik wilde dat ik dat kon..
Ik voelde mezelf gisteren toch wel erg stijfjes.. Ik ben soepeler geweest... Misschien toch eens rondkijken naar iets dansachtigs om te gaan doen...
pi_49480955
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 13:09 schreef freecell het volgende:

[..]

dat zal het eerder zijn dan overspannen waarschijnlijk
  † In Memoriam † donderdag 17 mei 2007 @ 15:59:04 #102
43556 miss_dynastie
pi_49481190
Goedemorgen allemaal
pi_49481250
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 13:09 schreef freecell het volgende:

[..]

Daar ben ik nu mee bezig
Isa: doe je je msn eens aan?

Of misschien is het het weer? Ik heb ook al een paar dagen dat het niet zo lekker gaat... maar goed, probeer positief te blijven denken, het komt allemaal wel weer goed
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  donderdag 17 mei 2007 @ 16:18:32 #104
4177 Jojogirl
pi_49481739
quote:
Wat een gave site! Natuurlijk werd Finn net wakker toen ik de eerste aflevering wilde kijken maar ik heb de site meteen gebookmarked.
pi_49481931
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 15:51 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat zal het eerder zijn dan overspannen waarschijnlijk
Nah, ik ken mezelf wel redelijk goed en weet hoe ik me normaal voel als ik ongesteld moet worden, maar het is wel behoorlijk wat heftiger deze keer.
En aangezien ik de afgelopen 3 weken nog geen dagdeel echt rust heb gehad durf ik inmiddels wel te roepen dat ik minimaal een beetje overbelast ben.
Dus echt overspannen nog niet, maar wel zo hard op weg dat ik ff goed aan de rem moet trekken.
pi_49482356
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 16:18 schreef Jojogirl het volgende:
Wat een gave site! Natuurlijk werd Finn net wakker toen ik de eerste aflevering wilde kijken maar ik heb de site meteen gebookmarked.
Ik zag die site al op diverse websites opduiken en ik ben bang dat-ie niet lang meer in de lucht blijft. Het is zo'n site die je iedereen wil aanraden, maar tegelijk ben je bang dat teveel mensen het kennen waardoor het ten onder gaat aan eigen succes Dus daarom maar direct àlle afleveringen van Heroes in een week gekeken En het is zooooo spannend! Nog 2 delen te gaan dit seizoen, maar nu moet ik steeds een week op de VS wachten Nou ja, genoeg andere series om uit te kiezen op die site

Nou is op de bank zitten en series kijken niet echt goed voor de lijn
pi_49483258
Admiraal Ackbar is dood
Onze zwarte dop-oog vis
We hebben nu nog een oranje sluierstaart die ook ziek is en nu ook nog eens wat verloren rondzwemt alleen....
  † In Memoriam † donderdag 17 mei 2007 @ 17:15:30 #108
43556 miss_dynastie
pi_49483350
Oh, wij hadden ook van die zwarte dopoogjes vroeger, maar die zijn heel zwak ja
pi_49483616
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 17:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, wij hadden ook van die zwarte dopoogjes vroeger, maar die zijn heel zwak ja
Stuk
Maar we hopen dat onze sluierstaart het wel overleeft!
Anders zou het wel sneu zijn
Kunnen we niet eens onze vissen in leven houden...
pi_49483632
Dat vind ik best snel, freecell...misschien was het al een oude vis in de dierenwinkel? Of gewoon zwak oid.
pi_49484681
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 17:25 schreef Isabeau het volgende:
Dat vind ik best snel, freecell...misschien was het al een oude vis in de dierenwinkel? Of gewoon zwak oid.
Hij was ziek...
De antibiotica voor visjes in het water hielp even, maar toen ging hij toch stuk...
En de andere vis heeft ook al zo'n plek...
pi_49484801
Bah, wat vervelend freecell..

Hou je je een beetje rustig meid, ga vanavond met Tara nog even een stuk lopen ofzo, zoek in ieder geval even wat afleiding en zorg dat je buiten komt..
pi_49485179
Ze moet vanavond ook weer ergens heen, teigan
pi_49485442
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 18:14 schreef Isabeau het volgende:
Ze moet vanavond ook weer ergens heen, teigan
daarnaartoe lopen/fietsen is ook geen optie?
  donderdag 17 mei 2007 @ 21:08:36 #115
4177 Jojogirl
pi_49491209
Zo, net les 2 van de hardloopmp3's gelopen. Het viel me mee, ik heb alleen wel last van m'n voeten dus ik ga zaterdag naar Runnersworld voor nieuwe schoenen. Dat vind ik wel een beetje eng, daar doen ze nl. ook van die loopanalyses enzo, en dat voelt veel te professioneel voor wat ik nu aan het doen ben. Maargoed, ik doe het maar mooi.
  † In Memoriam † donderdag 17 mei 2007 @ 21:11:01 #116
43556 miss_dynastie
pi_49491320
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 21:08 schreef Jojogirl het volgende:
Zo, net les 2 van de hardloopmp3's gelopen. Het viel me mee, ik heb alleen wel last van m'n voeten dus ik ga zaterdag naar Runnersworld voor nieuwe schoenen. Dat vind ik wel een beetje eng, daar doen ze nl. ook van die loopanalyses enzo, en dat voelt veel te professioneel voor wat ik nu aan het doen ben. Maargoed, ik doe het maar mooi.
Valt reuze mee. Ze geven wel heel goed advies en zo, maar je merkt er weinig van dat ze echt aan het analyseren zijn.
pi_49491513
quote:
Neem oude loopschoenen mee voor een kijkje naar de slijtage van de zool

Na Diekirch ga ik me ook weer wagen aan het hardlopen (met MP3 instructies ). Ik ben heel bang voor een blessure, maar wie niet waagt wie niet wint. Alleen niet voor ik ga wandelen in Luxemburg
  donderdag 17 mei 2007 @ 21:16:49 #118
4177 Jojogirl
pi_49491565
Ehm, oude loopschoenen? Die heb ik niet. Ja de schoenen waar ik nu op loop, maar daar heb ik 2 winters softbaltraining in de zaal mee gedaan en misschien 10 keer buiten gesport in 2 jaar. Niet echt veel op gelopen dus, laat staan hard.
pi_49491582
Neem dan andere schoenen mee waar een duidelijk slijtagepatroon op de zool te zien is.
  donderdag 17 mei 2007 @ 21:22:41 #120
4177 Jojogirl
pi_49491801
Ow zo bedoel je. Ik ben een beetje traag geloof ik. Ja dat is bij mijn schoenen wel duidelijk, altijd de binnekant van de hakken.
pi_49491874
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 21:22 schreef Jojogirl het volgende:
Ow zo bedoel je. Ik ben een beetje traag geloof ik. Ja dat is bij mijn schoenen wel duidelijk, altijd de binnekant van de hakken.
Ik denk dat ze liever hardloopschoenenzolen zien om te kijken hoe je hardloopt, maar gewone schoenen hebben ze vast ook iets aan.

Pfff, moet zo werken en voel me wat gammel/vervelend/hangerig/kut. Geen aanleiding oid trouwens. Alleen geen zin om een hele nacht wakker te moeten blijven; ik hoop maar dat het een beetje druk wordt.
pi_49492086
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 21:16 schreef Jojogirl het volgende:
Ehm, oude loopschoenen? Die heb ik niet. Ja de schoenen waar ik nu op loop, maar daar heb ik 2 winters softbaltraining in de zaal mee gedaan en misschien 10 keer buiten gesport in 2 jaar. Niet echt veel op gelopen dus, laat staan hard.
Foei! Nooit zo maar op schoenen gaan hardlopen! Gewoon hardloopschoenen kopen. Ik heb mezelf op die manier nog een vervelende enkelblessure kado gedaan.
Verstandig dus dat je goede schoenen gaat kopen.

Werkze voor straks Isa! Ik ben vandaag een beetje lamlendig, heb eigenlijk nog niets zinnigs gedaan. Misschien dat het straks nog komt.
pi_49493995
Isa, ik ben vandaag ook een beetje gammel eigenlijk..

Ben net nog even wezen skaten, met een tussenstop bij de oma van . Nu net weer thuis, en ik denk dat ik ook zo maar naar bed toe ga. Morgen een afspraak bij het uitzendbureau, en dan moet ik wel fit zijn..
  donderdag 17 mei 2007 @ 23:40:22 #124
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_49496898
pfff. ligt het aan het weer ofzo? ik ben echt niet te genieten, voel me heb mega- vreet buien en continue ruzie.

lijntechnisch.... plus 1,5...

Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 18 mei 2007 @ 08:15:18 #125
13151 crew  Rewimo
pi_49501824
Wij gaan vandaag richting oosten des lands. Gaan weer het een en ander in DLD regelen en we slapen bij Franks oom en tante in Enschede. Want morgen worden we in Haaksbergen verwacht Kom vandaag ws niet meer online. Prettige dag allemaal
pi_49501858
Veel plezier morgen Rewimo!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 18 mei 2007 @ 08:48:11 #127
13151 crew  Rewimo
pi_49502123
Dank je wel, komt vast goed. Frank in een kerk
pi_49503541
zo ik heb net 199 boeken op laten halen, bracht bij mij ook weer mooi wat geld in het laatje dus nu kan ik eindelijk gaan shoppen voor zomerspullen, want ik gok dat ik de kleding van 2 jaar terug niet meer aanpas
pi_49503606
199 boeken? Damn! Verkocht via marktplaats?
  vrijdag 18 mei 2007 @ 12:07:21 #130
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_49506525
Hoofdpijn, draaierig, vervelende stoelgang gehad net en 1 kilo zwaarder dan vorige week

Meer heb ik niet te melden, behalve Troel nog even gefeliciteerd
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  vrijdag 18 mei 2007 @ 12:58:20 #131
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49508151
* Liejannuh geeft Faat een knuffel en zet een kopje thee voor haar.
  † In Memoriam † vrijdag 18 mei 2007 @ 12:59:37 #132
43556 miss_dynastie
pi_49508185
Tot morgen rewimo
Wij moeten echt vroeg naar bed vanavond. En drie wekkers zetten.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 13:16:58 #133
1762 YPPY
Yppiaans
pi_49508667
Veel plezier morgen, lijkt me echt mooi om het in de kerk ook nog te zien.

Mijn excuses nog Troel, dat ik op je jurk ging staan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_49515629
Veel plezier Rewimo, je komt wel erg dichtbij zo

Ik heb gister de hele dag rondgehangen op een campus-festival, was erg gezellig, veel oude bekenden weer gezien en gesproken. Maar was tegen 12 uur wel helemaal kapot, hele dag buiten als je aan het bijkomen bent van een flinke verkoudheid was toch niet zo'n slim plan (en een glas bier over m'n shirt hielp ook niet )
pi_49515788
quote:
Ik heb net naar die mp3-dingen geluisterd en klinkt idd lekker motiverend. Ik vraag me alleen af hoe ik mijn mp3-speler mee moet nemen, hoe doe jij dat?
pi_49515947
Ik denk dat als ik dat ga doen, ik mijn mp3 speler in mijn bh prop.. Daar is meestal nog wel wat ruimte over, als je een kleine mp3 speler hebt..
pi_49516204
Mijn mp3 speler heeft een touwtje waarmee ik hem om mijn nek kan hangen. Tegenwoordig hebben ze ook oortelefoontjes die je om je nek kan hangen waarmee je de mp3 speler zo kan dragen (te koop bij de mediamarkt iig)
pi_49517110
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 10:25 schreef Ikiskoel het volgende:
199 boeken? Damn! Verkocht via marktplaats?
nee via fok en die 199 boeken zijn nog niets. vriend zei gisteren heel grappig: dan haal je 200 boeken uit die boekenkast en nog staat dat kreng even vol
  vrijdag 18 mei 2007 @ 19:28:49 #139
105850 Fuente
mamamuts
pi_49519508
Even een vraagje he, die hardloopmp3-dinges, wat is dat precies en waar kan ik dat vinden?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 18 mei 2007 @ 19:32:00 #140
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49519634
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 19:28 schreef Fuente het volgende:
Even een vraagje he, die hardloopmp3-dinges, wat is dat precies en waar kan ik dat vinden?
http://een.typepad.com/vl(...)unpodcast/index.html
  vrijdag 18 mei 2007 @ 19:48:39 #141
4177 Jojogirl
pi_49520280
Fuente, in sport loopt er een topic over (inmiddels alweer deel 2) en daar staan alle linkjes in.

En de MP3 speler had ik de eerste keer in de band van m'n broek gestopt maar daar waren de draadjes eik net te kort voor, dus de tweede keer heb ik hem in m'n BH gestopt en dat ging prima.
pi_49520624
Ik ben weer thuis

Ik ga niet alles bijlezen en val inmiddels zo'n beetje om van de slaap, maar 't was allemaal erg leuk
  vrijdag 18 mei 2007 @ 19:59:43 #143
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
  vrijdag 18 mei 2007 @ 20:01:55 #144
4177 Jojogirl
pi_49520781
hi Fannetje

En alvast weltrusten
pi_49521058
Hoihoi Fannetje!

Ik heb boodschappen gedaan en ik baal dat ik niets ongezonds heb meegenomen want daar heb ik nu trek in
  vrijdag 18 mei 2007 @ 20:13:44 #146
4177 Jojogirl
pi_49521250
Hehe, dat heb ik ook gedaan (ruimtegebrek) en daar heb ik ook nu al spijt van.
pi_49521752
ik moet nog een uurtje wachten op mijn stokbrood met een wit wijntje
  vrijdag 18 mei 2007 @ 20:27:01 #148
105850 Fuente
mamamuts
pi_49521759
Hoi Fannetje!

En thnx voor de linkjes dames!
Sara
Merel
Ukje
pi_49521797
Ik heb hier nog héél veel ongezonde dingen liggen vanuit Amerika, waaronder twee zakken mini white reese's peanut butter cups, een pak mini snickers, M&M's... mag je wel even komen ophalen hoor
pi_49522639
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 20:27 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb hier nog héél veel ongezonde dingen liggen vanuit Amerika, waaronder twee zakken mini white reese's peanut butter cups, een pak mini snickers, M&M's... mag je wel even komen ophalen hoor
Lekker! Maar ik moet straks werken en even heen en weer fietsen gaat denk ik niet lukken
  vrijdag 18 mei 2007 @ 20:51:31 #151
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49522700
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 20:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Lekker! Maar ik moet straks werken en even heen en weer fietsen gaat denk ik niet lukken
Dat fietsen zou dan wel weer die slechte calorieen opheffen.

Voor de liefhebbers: Billy Eliot is nu bezig op de belg. Hij is net begonnen, dus je hebt nog niet veel gemist. Leuke film!
  vrijdag 18 mei 2007 @ 21:01:40 #152
4177 Jojogirl
pi_49523089
Dat vind ik zo'n lieve film.
pi_49530206
Zo, weer thuis van skaten.. Ik denk dat wij 26 kilometer gereden hebben, en ik heb nog iemand hele einden geduwt...

Dus dat is weer een mooie goedmaker voor alle suikers en vetten die ik vandaag teveel heb binnengekregen.
pi_49530232
Waarom heb je iemand geduwd?!
pi_49534587
Omdat ze het niet volhield, het tempo lag wat te hoog, en ze had niet echt goede skates aan...
  zaterdag 19 mei 2007 @ 14:00:37 #156
4177 Jojogirl
pi_49540047
Joepie, ik heb goeie loopschoenen
  zaterdag 19 mei 2007 @ 14:06:22 #157
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49540166
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 14:00 schreef Jojogirl het volgende:
Joepie, ik heb goeie loopschoenen
Cool! Wat voor kleur?
  zaterdag 19 mei 2007 @ 14:26:00 #158
4177 Jojogirl
pi_49540584
Wit zwart oranje, Nike Air Structure Triax. Niet dat ik daar op gelet heb (merk en kleur), goed zittende schoenen vinden was al lastig genoeg.
Ik ben nl. gezegend met brede voeten en door m'n 85 kilo ben ik bij de herenmodellen beland, maar ik heb kleine maat nodig (voor een man dan, want zo klein is 40 niet). Maar die loopanalyse was echt grappig. Met de eerste schoenen die ik paste landde ik vooral met m'n linkerenkel helemaal naar binnen en met degene die ik heb gekocht was dat dus gewoon netjes recht.
pi_49543018
Gefeliciteerd met je nieuwe schoenen, Jojo

Vanmorgen maar eens op de weegschaal gaan staan, resultaat is dat ik er in Orlando zo'n 2 kg heb aangegeten... Nou ja, had erger gekund!
Maandag zal ik een officiele update doen qua gewicht.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 19 mei 2007 @ 16:24:43 #160
13151 crew  Rewimo
pi_49543242
Weer in het land Ik ben bekaf van al dat rijden, ik heb nu in een paar dagen meer gereden dan anders in een maand of nog langer. En morgen moet ik Frank nog terugbrengen naar Roosendaal
pi_49545574
Hi, ik ben sinds kort ook weer begonnen te lijnen. Volg de 10 weken slank plan.
Weeg 99 kilo, mijn streven is 70 kilo.
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one
pi_49545900
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 17:36 schreef Chaotic het volgende:
Hi, ik ben sinds kort ook weer begonnen te lijnen. Volg de 10 weken slank plan.
Weeg 99 kilo, mijn streven is 70 kilo.
hoi
volg je het plan ook 10 weken of ga je daarna verder met een dieet? In 10 weken bijna 30 kilo afvallen is niet zo realistisch

wat houd dat dieet eigenlijk in?
pi_49546061
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 17:46 schreef octopussy het volgende:

[..]

hoi
volg je het plan ook 10 weken of ga je daarna verder met een dieet? In 10 weken bijna 30 kilo afvallen is niet zo realistisch

wat houd dat dieet eigenlijk in?
Nou het is niet zozeer een dieet maar meer het aanleren van een nieuw levensstijl.
En natuurlijk zal ik niet 30 kilo in 10 weken afvallen. Hoop het wel te kunnen bereiken binnen 6 maanden.

Er zijn weekmenu's, per dag mag je ongeveer 1300 calorieen eten.
minstens 1,5 liter water per dag en 2 stuks fruit en 2 ons groente per dag.
Daarnaast heb ik een stappenteller en probeer per dag minstens 10000 stappen af te leggen.
pi_49546161
Om mezelf af en toe te kunne vewennen mag ik om de 2 weken 600 calorieen extra op 1 dag consumeren.
pi_49546498
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 17:54 schreef Chaotic het volgende:
Om mezelf af en toe te kunne vewennen mag ik om de 2 weken 600 calorieen extra op 1 dag consumeren.
kan je dat niet beter over 2 dagen verspreiden?
600 extra lijkt me nogal veel kan je misschien dan beter in 2 keer doen geniet je er ook nog vaker van
pi_49546651
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 18:06 schreef Miss_S het volgende:

[..]

kan je dat niet beter over 2 dagen verspreiden?
600 extra lijkt me nogal veel kan je misschien dan beter in 2 keer doen geniet je er ook nog vaker van
Klinkt goed in de oren.
Ik ben zelf 1.84 m. Ik moet eigenlijk nog vinden wat mijn ideeal gewicht waar ik me lekker bij voel en uitzie.
Ik zou heel graag 70 kilo wegen, maar weet alleen niet of het haalbaar en realistisch is.

http://i42.photobucket.co(...)114.jpg?t=1179591123
pi_49547048
Afvallen hier gaat best langzaam maar ik zit in ieder geval sinds vandaag net onder de magische grens van 85 kg. Nu weeg ik 84.9 kg. Op naar de 80 dus!
Tok.
pi_49548100
In het Brabants Dagblad stond vandaag een artikel over overgewicht. Ik heb het zelf niet gelezen, maar mijn moeder vertelde me dat Brabanders qua overgewicht op de tweede plek staan (na Groningers). Het gemiddelde gewicht van een Brabantse vrouw is 88 kg. Best veel, vond ik
En waar maak ik me dan druk om? Ik ben helemaal niet te dik, ik ben gemiddeld
  zaterdag 19 mei 2007 @ 20:12:18 #169
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_49550205
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 18:59 schreef Fannetje het volgende:
In het Brabants Dagblad stond vandaag een artikel over overgewicht. Ik heb het zelf niet gelezen, maar mijn moeder vertelde me dat Brabanders qua overgewicht op de tweede plek staan (na Groningers). Het gemiddelde gewicht van een Brabantse vrouw is 88 kg. Best veel, vond ik
Ik ben bijna 11 kg zwaarder dan gemiddeld
Woog vanmorgen 98.8 ik hoop maar dat er flink wat kilo's vocht bij zitten. 5 weken geleden woog ik nog 94kg.
Dat word dus nieuwe kleren kopen voor de vakantie, ik heb geen zomerkleding (meer) in deze megamaat.
***Levi was here***
pi_49550753
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 18:59 schreef Fannetje het volgende:

zaterdag 19 mei 2007 @ 21:18:46 #171
4177 Jojogirl
pi_49551923
Dat stukje heb ik eerder ergens zien staan geloof ik. Ik snap de getallen niet helemaal eigenlijk.Volgensmij moet dan bij een gemiddelde lengte bijna iedereen overgewicht hebben en niet zo'n beetje ook.
Maar het is wel geruststellend dat het allemaal wel meevalt

Net weer gelopen, voor 't eerst op m'n nieuwe schoenen. Ging goed, alleen iets te veel/te laat gegeten. Wel een superroute, al was ie wat te lang voor het MP3'tje.
pi_49551964
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 20:12 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik ben bijna 11 kg zwaarder dan gemiddeld
Woog vanmorgen 98.8 ik hoop maar dat er flink wat kilo's vocht bij zitten. 5 weken geleden woog ik nog 94kg.
Dat word dus nieuwe kleren kopen voor de vakantie, ik heb geen zomerkleding (meer) in deze megamaat.
Hm, dat is balen, dat moest ik vorig jaar ook

En dit jaar heb ik ook twee nieuwe zomerbroeken gekocht, maar die bleken op de vakantie opeens te groot te zijn... ze zakten gewoon af. Heel vreemd, want ik heb ze toch echt gepast in de winkel...
  zaterdag 19 mei 2007 @ 21:30:41 #173
57434 Marloes
Digital Love
pi_49552196
Heel veel broeken lopen uit! Vooral als het warm is.. Het ligt ook aan de stof, linnen broeken lopen echt verschrikkelijk uit Daarom koop ik ook geen linnen meer, alleen nog maar katoen (voor de zomer dan). Ik vind het echt niet mooi als zo'n broek om je kont lubbert
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 21:33:52 #174
4177 Jojogirl
pi_49552278
Zo'n lubberende broek vind ik ook alleen mooi als je heel slank bent, anders ziet 't er niet uit. Ik heb het dus ook niet zo op linnen broeken.
pi_49552554
Mja, deze broeken zijn dus gewoon van katoen. Ik heb het ook niet zo op linnen.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 21:55:29 #176
4177 Jojogirl
pi_49552691
Spieren gekweekt? Die nemen minder plek in dan vet.
pi_49552924
Haha, wie weet Lijkt me niet hoor, al heb ik wel veel gelopen... maar of je daar spieren van kweekt?
  zondag 20 mei 2007 @ 10:43:10 #178
4177 Jojogirl
pi_49562662
En weer bijna een kilo eraf, de teller bleef staan op 84.5 vanochtend. Om de één of andere reden ben ik er niet superblij mee, ik vertrouw die weegschaal eik niet. Geen idee waarom.
  zondag 20 mei 2007 @ 10:45:29 #179
105850 Fuente
mamamuts
pi_49562693
Jojogirl, gewoon vertrouwen hoor! Super dat er weer een kilo af is!

Ik ga morgen weer met frisse moed aan de slag, heb zelfs gister een mp3 speler aangeschaft als ondersteuning bij het lopen!
Sara
Merel
Ukje
  zondag 20 mei 2007 @ 11:33:09 #180
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_49563603
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 12:58 schreef Liejannuh het volgende:
* Liejannuh] geeft Faat een knuffel en zet een kopje thee voor haar. [/me]
* kopje thee opdrinkt

Lekker hoor

Mijn problemen deze week blijken overigens te zijn veroorzaakt door te weinig drinken

Moest iemand anders me notabene opwijzen, ik had er zelf geen erg in gehad dat ik zo weinig dronk ineens.
Nu ik er weer even extra oplet gaat het meteen een stuk beter.

De geëikte tip bij het lijnen: "DRINK VOLDOENDE" is dan ook een absolute must voor iedereen
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 20 mei 2007 @ 13:36:07 #181
13151 crew  Rewimo
pi_49567471
Even vanuit Roosendaal Straks weer naar Haarlem met de trein. Voorlopig mijn neus vol van lange autoritten. Al moet ik dinsdag alweer naar Arnhem voor een sollicitatie.
pi_49570100
oi! nu me ouders zijn gescheiden en er een hoop stress wegvalt en na veel nadenken ga ik ook beginnen met de race! ooit woog ik weinig en daar gaan we nu weer proberen naar toe te gaan op een gezonde wijze... dus wilde ff hoi zeggen

BMI 31, 87 kilo, 169cm en een vrouw
pi_49571794
teeveepeetje
pi_49577764
Welkom BlueCurl
Je hebt een hoop achter de rug zo te lezen, sterkte daarmee
En natuurlijk succes met afvallen. Heb je al een idee of plan van aanpak?
pi_49582007
welkom BlueCurl, en alvast veel succes toegewenst..

Ik ben net weer terug bij mijn ouders vandaan.. Gisteravond reunie gehad van mijn basisschool, en het was eigenlijk best wel heel erg leuk, dus ik heb me wel vermaakt.. Vandaag mijn broertjes verjaardag een beetje geviert, en we zijn nog wezen zeilen, vanmorgen was het wel mooi weer nog..

Nu net thuis, rotzooi opruimen, en dan is het lange weekend weer voorbij..
pi_49590944
Mijn mannetje heeft mij vanavond gered van een zondig partij! Toch maar niet naar de Griek!
Mijn gebakken kabeljauw met sla smaakte toch ook wel heel goed.
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
  zondag 20 mei 2007 @ 23:59:27 #187
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49591026
Op de valreep: Ymme nog gefeliciteerd!
pi_49591317
Welkom BlueCurl Van stressige situaties ga ik ook te veel eten, nare gewoonte.

Ik denk dat ik dat Special K dieet maar ga doen. Geen gedoe en ik zie een ultra-dunne vrouw en het duurt maar 2 weken om zomer-klaar te worden
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 21 mei 2007 @ 07:21:46 #189
13151 crew  Rewimo
pi_49594634
quote:
Op maandag 21 mei 2007 00:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik dat Special K dieet maar ga doen. Geen gedoe en ik zie een ultra-dunne vrouw en het duurt maar 2 weken om zomer-klaar te worden
Dé oplossing

Hier moet weer een hoop geregeld worden. Mijn moeder komt vandaag uit het ziekenhuis maar kan en mag voorlopig nog niks. Ik moet Christan dus zelf naar school brengen. Gelukkig kan mijn stiefvader hem 's middags halen en tussen de middag is er overblijf. Maar even met mijn teamleider overleggen of ik 's morgens een uur zorgverlof mag opnemen.

Morgenmiddag moet ik op sollicitatiegesprek in Arnhem (om half 5 ) en dan kan Christan gelukkig wel bij mijn moeder blijven slapen, anders had ik echt niet geweten hoe ik het op moest lossen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 21 mei 2007 @ 09:19:25 #190
13151 crew  Rewimo
pi_49596113
Hier struikel je bij binnenkomst over een groot rek met flesjes Spa We mogen nog steeds geen kraanwater gebruiken. In de kantine zorgen ze voor koffie van doorgekookt water
  maandag 21 mei 2007 @ 09:23:29 #191
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_49596191
quote:
Op maandag 21 mei 2007 09:19 schreef Rewimo het volgende:
Hier struikel je bij binnenkomst over een groot rek met flesjes Spa We mogen nog steeds geen kraanwater gebruiken. In de kantine zorgen ze voor koffie van doorgekookt water
Ik dacht dat 't kraanwater zaterdag al weer schoon was? Stond volgens mij zo bij ons in de krant.
***Levi was here***
pi_49596271
Rewimo
Klinkt hectisch allemaal!
Veel succes ermee!
Ik las net dt bericht op de FP: Dikste Nederlanders wonen in Groningen
Ik denk huh en vlak daarna: ah! ik ben dunner dan de gemiddelde Groninger
Lees ik een paar reacties naar beneden het volgende:
--------------------------------------------
Ik had ergens het volledige onderzoek gelezen. Hierin werd nog de BMI erbij gehaald. Die is overal namelijk bijna hetzelfde. Conclusie: in limburg wonen kleinere mensen (wat een verassing).
Hierdoor zijn ze ook lichter, echter niet slanker!
---------------------------------------------

Die newsposters van tegenwoordig

Ik heb het nog steeds te druk, ben hier dus misschien af en toe wat minder. Ik probeer zeer binnenkort wat rustiger aan te gaan doen. Lukt nog niet niet echt.
pi_49596336
quote:
Op maandag 21 mei 2007 09:19 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb op een psychiatrische afdeling stage gelopen met legionella in het water, daar struikelde je ook over die flesjes
(de patienten dronken wel gewoon water trouwens... )

Wel een toestand... Altijd water koken of uit flesjes oid... wederom een succesje voor Rewimo
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 21 mei 2007 @ 09:45:06 #194
13151 crew  Rewimo
pi_49596671
Nee, er geldt in elk geval tot en met vandaag een kookadvies.

Net even met mijn teamleider gesproken, ik mag 's morgens een uurtje zorgverlof schrijven zodat ik Christan naar school kan brengen
pi_49598443
hardstikke mooi Rewimo!
  maandag 21 mei 2007 @ 10:56:35 #196
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_49598817
quote:
Op maandag 21 mei 2007 00:08 schreef Isabeau het volgende:
Haha, ik zag die reclame gisteren ook voorbij komen en vroeg me af op wat voor doelgroep ze zich
nou precies aan het richten waren, omdat ze beweerden dat we binnen 2 weken in dat bikinibroekje
zou passen. Juist ja, dat ieniemienie schattige rode bikinibroekje ja. Ik wil ook!!!!!

Voor degene die de reclame gemist hebben, het broekje zag er zo uit. In ongeveer deze maat:

Het enige dat we hoeven te doen is 2 x per dag een kom Special K vervangen voor een maaltijd
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  maandag 21 mei 2007 @ 10:57:08 #197
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_49598835
quote:
Op zondag 20 mei 2007 13:36 schreef Rewimo het volgende:
Even vanuit Roosendaal Straks weer naar Haarlem met de trein. Voorlopig mijn neus vol van lange autoritten. Al moet ik dinsdag alweer naar Arnhem voor een sollicitatie.
Rewimo, ik geloof dat ik een hoop gemist heb. Ga je weg uit Haarlem?
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  maandag 21 mei 2007 @ 11:03:52 #198
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_49599089
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:56 schreef Faat het volgende:

[..]

Haha, ik zag die reclame gisteren ook voorbij komen en vroeg me af op wat voor doelgroep ze zich
nou precies aan het richten waren, omdat ze beweerden dat we binnen 2 weken in dat bikinibroekje
zou passen. Juist ja, dat ieniemienie schattige rode bikinibroekje ja. Ik wil ook!!!!!

Voor degene die de reclame gemist hebben, het broekje zag er zo uit. In ongeveer deze maat:

[afbeelding]

Het enige dat we hoeven te doen is 2 x per dag een kom Special K vervangen voor een maaltijd
cool!

nu past mijn teen er nét in gok ik, en over twee weken zie ik er dan zo uit...
als ik nou al mijn maaltijden vervang, lukt het dan in een week?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 21 mei 2007 @ 11:08:35 #199
13151 crew  Rewimo
pi_49599262
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:57 schreef Faat het volgende:
Rewimo, ik geloof dat ik een hoop gemist heb. Ga je weg uit Haarlem?
Ow, dat had je nog niet meegekregen? Ja Zie www.onze-bauernhof.nl voor smeuïge details
  † In Memoriam † maandag 21 mei 2007 @ 11:10:22 #200
43556 miss_dynastie
pi_49599337
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:03 schreef debuurvrouw het volgende:
nu past mijn teen er nét in gok ik, en over twee weken zie ik er dan zo uit...
als ik nou al mijn maaltijden vervang, lukt het dan in een week?
Misschien als je alleen die twee kommen special K eet en verder niks?
pi_49600162
Afgelopen weekend een onwijs gezellig verjaardag gehad.

Ik ben wel wat aangekomen Maar goed, je wordt maar 1x per jaar een jaartje ouder.
Ik ga die lessen van het hardlopen, ook maar eens op mijn mp3 zetten. Ik pak hiervoor de dinsdag en donderdagavond
  maandag 21 mei 2007 @ 11:36:00 #202
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_49600287
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:08 schreef Rewimo het volgende:
Ja Zie www.onze-bauernhof.nl voor smeuïge details
Wow
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:08 schreef Rewimo het volgende:
Ow, dat had je nog niet meegekregen?
Nee dus

Ik las wel dat je vaak onderweg was, maar dacht dat je aan het vakantievieren/vrije dagen opmaken was

Sterkte met je moeder trouwens, ben een beetje aan het teruglezen
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 21 mei 2007 @ 11:40:25 #203
13151 crew  Rewimo
pi_49600465
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:36 schreef Faat het volgende:

[..]

Wow [afbeelding]
[..]

Nee dus

Ik las wel dat je vaak onderweg was, maar dacht dat je aan het vakantievieren/vrije dagen opmaken was

Sterkte met je moeder trouwens, ben een beetje aan het teruglezen
Dank je wel

We hebben zelfs al een serie topics in K&W Op zoek naar een huis in Duitsland #3 - Onze boerderij!

Ymme, nog gefeliciteerd
pi_49600512
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:40 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dank je wel

We hebben zelfs al een serie topics in K&W Op zoek naar een huis in Duitsland #3 - Onze boerderij!

Ymme, nog gefeliciteerd
Dank je wel.
  maandag 21 mei 2007 @ 12:49:07 #205
35189 Troel
scherp en bot
pi_49603153
Ik merk al dat als ik weg ben, de topics een stuk minder hard gaan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49603452
quote:
Op maandag 21 mei 2007 12:49 schreef Troel het volgende:
Ja echt wel. Zonder jouw, is de dieetclub nergens
pi_49603475
Troel, hoe is het overigens?
Mooie dagen gehad? Beetje bij gekomen alweer?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 21 mei 2007 @ 12:57:55 #208
13151 crew  Rewimo
pi_49603492
quote:
Oh grote topicvulster
  † In Memoriam † maandag 21 mei 2007 @ 13:03:24 #209
43556 miss_dynastie
pi_49603713
quote:
Wie
  maandag 21 mei 2007 @ 13:04:38 #210
35189 Troel
scherp en bot
pi_49603750
Ik was vanochtend om een uur of half 12 uit mijn campingbedje

Nu de laatste spullen opruimen bij mijn ouders thuis en foto's kijken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † maandag 21 mei 2007 @ 13:05:39 #211
43556 miss_dynastie
pi_49603793
quote:
Op maandag 21 mei 2007 13:04 schreef Troel het volgende:
Nu de laatste spullen opruimen bij mijn ouders thuis en foto's kijken
Ik snap de hint
  maandag 21 mei 2007 @ 13:08:54 #212
35189 Troel
scherp en bot
pi_49603885
quote:
Op maandag 21 mei 2007 13:05 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik snap de hint
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 21 mei 2007 @ 13:09:39 #213
13151 crew  Rewimo
pi_49603920
Bert zou ons nog even mailen i.v.m. het uploaden van de foto's naar de server.
  maandag 21 mei 2007 @ 13:10:31 #214
35189 Troel
scherp en bot
pi_49603948
Ow, ik zal Bert even achter de pc laten dan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 21 mei 2007 @ 13:18:07 #215
13151 crew  Rewimo
pi_49604221
Ja, schuif eens op jij!
  maandag 21 mei 2007 @ 14:15:08 #216
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_49606460
Troel, ik heb ook nog foto's van woensdag. Het zijn voornamelijk dierenfoto's, maar ik heb er ook een paar van jou en Bert. Ik zal vanavond even kijken of ik ze gemaild krijg.
***Levi was here***
  maandag 21 mei 2007 @ 14:15:31 #217
35189 Troel
scherp en bot
pi_49606480
Gaarne

(mailtje komt eraan Rewimo )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 21 mei 2007 @ 14:21:35 #218
13151 crew  Rewimo
pi_49606723
Okee
pi_49606976
troel komt er nog een foto van het bruidspaar? voor degenen die het hebben moeten missen (ben altijd nieuwsgierig naar jurken )
pi_49607317
quote:
Op maandag 21 mei 2007 14:28 schreef gothic-blackie het volgende:
troel komt er nog een foto van het bruidspaar? voor degenen die het hebben moeten missen (ben altijd nieuwsgierig naar jurken )
Me too
  maandag 21 mei 2007 @ 14:39:13 #221
35189 Troel
scherp en bot
pi_49607382
Ja hoor, er komen straks foto's aan!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49607812
foto's!!
pi_49608155
De jurk was En troel zelf trouwens ook
  maandag 21 mei 2007 @ 15:04:19 #224
35189 Troel
scherp en bot
pi_49608267
We gaan GEEN "pasdetrouwjurkvantroelmeet" doen hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 21 mei 2007 @ 15:07:12 #225
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_49608381
quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:04 schreef Troel het volgende:
We gaan GEEN "pasdetrouwjurkvantroelmeet" doen hoor
Wanneer?
***Levi was here***
  maandag 21 mei 2007 @ 15:21:32 #226
35189 Troel
scherp en bot
pi_49608909

Fooootooootje staat ook in het Trouwen topic overigens
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49608925
Ik pas hem toch niet Troel, hij is te groot
pi_49608950
mooi!
  maandag 21 mei 2007 @ 15:24:06 #229
105850 Fuente
mamamuts
pi_49608982
Troel en manlief, wat zagen jullie er mooi uit!!!!
Sara
Merel
Ukje
pi_49609042
Ik vond de jurk live nòg veel mooier, Troel!
pi_49609080
Jeetje, wat zien jullie er mooi uit, Troel!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 21 mei 2007 @ 15:27:33 #232
13151 crew  Rewimo
pi_49609115
Ik heb een detailfoto van het borduursel
pi_49609181
Wat een mooie foto
En jullie zien er bijde mooi uit!
  maandag 21 mei 2007 @ 15:34:02 #234
171890 Chicolate
Chemicals
pi_49609367
*Neemt hier af ent toe stiekem ook een kijkje ...

Wat een leuke foto van Troel en manlief Ziet er heel gezellig en mooi uit
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_49609396
Mooi!
!!!
Echt mooi!

En ik was er niet
pi_49609531
ach, jij was ook vast op een mooie bruiloft freecell?

Hoe gaat ie nu trouwens, al wat minder gestressed?
  maandag 21 mei 2007 @ 15:42:31 #237
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_49609681
wauw! wat een gave jurk! mooi stel zo....

en zo te zien heb je genoten!
  † In Memoriam † maandag 21 mei 2007 @ 15:44:15 #238
43556 miss_dynastie
pi_49609752
quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:27 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een detailfoto van het borduursel
Ik had bijna een foto van een zwemmende bruid. Gelukkig was het niet Troel
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 21 mei 2007 @ 15:45:56 #239
13151 crew  Rewimo
pi_49609824
Ik heb heel veel stralende Troels op de foto, en blije Berts
pi_49610755
mooie foto, mooie jurk, en ook mooi pak (jaja mannen kunnen soms ook netjes en mooi gekleed gaan
pi_49610943
quote:
Op maandag 21 mei 2007 16:09 schreef gothic-blackie het volgende:
mooie foto, mooie jurk, en ook mooi pak (jaja mannen kunnen soms ook netjes en mooi gekleed gaan
Ik moet altijd watertanden als mn vriend in pak rondloopt
pi_49613196
quote:
Op maandag 21 mei 2007 16:15 schreef Ikiskoel het volgende:

[..]

Ik moet altijd watertanden als mn vriend in pak rondloopt
me to, ook al is dat wel minder geworden sinds hij dagelijks in pak rond loopt raak je aan gewent of zo
pi_49614957
Troel! flappie! en er word minder gepost als je hier bent... in DIG SC is het nu ook heel anders

bedankt voor het welkomsgeheet jah stress is bij mij ook sneller een happie. maar ik heb er een erg positief gevoel over en ga vanaf nu gewoon lekker afvallen! ik sport 3x in de week aan kung fu! ik geef zelfs les! maar dan toch overgewicht grrr... met gezond eten ernaast en dan ook nu plan aan het opzetten om te gaan hardlopen! maar moet ik ook even zien hoe dat met me knie gaat (2x geopereerd) maar ooit was ik maatje erg slank en daar gaan we weer naartoe
pi_49616548
Wow, wat zien jullie er mooi uit, Troel! Wat een gave jurk!
  maandag 21 mei 2007 @ 21:18:34 #245
4177 Jojogirl
pi_49623073
Mooie foto Troel en mooie kleding!

Welkom Bluecurl en succes Kung fu klinkt gaaf trouwens.

Hier gaat het goed. Vanavond maar 1 bord avondeten op, omdat ik voor Grey's Anatomy nog wilde gaan lopen en ik ve vorige keer last van steken had, Nu gelukkig niet en het ging sowieso erg lekker, heb al helemaal zin in de volgende keer.
  maandag 21 mei 2007 @ 21:39:19 #246
1762 YPPY
Yppiaans
pi_49623914
Die jurk was in het echt nog veel mooier, echt supergoed uitgekozen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 21 mei 2007 @ 21:41:39 #247
13151 crew  Rewimo
pi_49624017
Wat vond Anna van de Duplo? En vooral: wat vond J. ervan?
  maandag 21 mei 2007 @ 21:43:00 #248
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_49624080
quote:
Op maandag 21 mei 2007 21:18 schreef Jojogirl het volgende:
Mooie foto Troel en mooie kleding!

......Vanavond maar 1 bord avondeten op......
Dat klinkt alsof je er anders veel meer eet?

Ik heb eigenlijk altijd maar 1 bord avondeten op, maar ja mijn probleem ligt dan ook bij het de
hele dag door lekkere dingetjes eten en foute keuzes maken.

Overigens vanavond hier pannenkoeken gebakken en het netjes bij 2 gehouden. Valt vast niet
onder gezonde keuzes, maar ik vind het wel een goede beheersing van mezelf geweest
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  maandag 21 mei 2007 @ 21:44:40 #249
1762 YPPY
Yppiaans
pi_49624158
Anna heeft maar drie blokjes gehad om te spelen, die vond ze erg leuk. Vooral omdat je er goed mee kunt meppen.

J. was er minder gelukkig mee, maar omdat alles nu frisgewassen op zolder staat kan hij ermee leven. Ik heb zelfs alles op kleur gesorteerd. Behalve jouw duplo had ik ook een bak via ebay. Het is echt veeeeel wat we nu hebben.
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 21 mei 2007 @ 21:46:09 #250
13151 crew  Rewimo
pi_49624243
Da's wel handig aan Duplo en Lego, je kunt het gewoon wassen
  maandag 21 mei 2007 @ 21:48:27 #251
4177 Jojogirl
pi_49624336
quote:
Op maandag 21 mei 2007 21:43 schreef Faat het volgende:

[..]

Dat klinkt alsof je er anders veel meer eet?

Ik heb eigenlijk altijd maar 1 bord avondeten op, maar ja mijn probleem ligt dan ook bij het de
hele dag door lekkere dingetjes eten en foute keuzes maken.

Overigens vanavond hier pannenkoeken gebakken en het netjes bij 2 gehouden. Valt vast niet
onder gezonde keuzes, maar ik vind het wel een goede beheersing van mezelf geweest
Meestal schep ik nog wel voor een tweede keer op ja Nu dus niet gedaan, dus dat lopen werkt dubbel: minder eten en meer bewegen
2 pannekoeken is wel knap en waarom het heel onverantwoord zou zijn weet ik niet. Ik denk dat je met 2 pannekoeken qua calorien een nette avondmaaltijd hebt. Je komt alleen niet aan je groente zo.
pi_49624804
quote:
Op maandag 21 mei 2007 21:48 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Meestal schep ik nog wel voor een tweede keer op ja Nu dus niet gedaan, dus dat lopen werkt dubbel: minder eten en meer bewegen
2 pannekoeken is wel knap en waarom het heel onverantwoord zou zijn weet ik niet. Ik denk dat je met 2 pannekoeken qua calorien een nette avondmaaltijd hebt. Je komt alleen niet aan je groente zo.
het gaat inderdaad niet alleen om kcal (waar ze mij altijd aan herinneren )
pi_49625352
jojo: 2 panne(n)koeken moet een keertje kunnen hoor. Er zit best wel wat kcal in (650 kcal per 2 ) maar zo vaak eet je ze ook niet lijkt mij. Mbt groenten: gewoon er opgooien. Dat doen ze immers ook in een panne(n)koekenrestaurant...

Mooie foto Troel! Ik ben benieuwd naar de rest van de foto's!

Vandaag heb ik maar weer eens besloten om weer eens te beginnen met het opletten op mijn eet- en beweegpatroon. Taart heb ik laten staan vandaag op kantoor en ik ga zo eens wat poweryoga oefeningetjes doen .
  maandag 21 mei 2007 @ 22:18:15 #254
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_49625746
quote:
Op maandag 21 mei 2007 22:10 schreef Pandorah het volgende:
jojo: 2 panne(n)koeken moet een keertje kunnen hoor.........
Ja Jojo, 2 pannenkoeken mag je best eten hoor, ik hoop dat ze gesmaakt hebben? Hihi

Denk je wel alleen een beetje aan je groenten?
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  maandag 21 mei 2007 @ 22:20:12 #255
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_49625838
quote:
Dat was ook eigenlijk wat ik bedoelde met niet geheel gezonde keuze

Gelukkig heb ik weer een aardige fruitzin gekregen. Gek genoeg moet ik er soms echt niet aan denken
en dan ineens vind ik het allemaal weer heerlijk smaken. Erg vaag.

Ik heb vandaag ook een "nieuw" soort appels gekocht genaamd Jazz. Weet niet hoe nieuw nieuw is,
maar ik had er nog nooit van gehoord. Smaaktest volgt nog
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_49625910
@ Troel: jij ziet er in je (overigens erg mooie) trouwjurk helemaal niet zo dik uit, (Of je jurk kleedde misschien supergoed af )
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 21 mei 2007 @ 22:32:46 #257
13151 crew  Rewimo
pi_49626374
Ze zag er echt super uit En nee, ze is niet zo dik meer
  † In Memoriam † maandag 21 mei 2007 @ 22:41:05 #258
43556 miss_dynastie
pi_49626752
quote:
Op maandag 21 mei 2007 22:21 schreef Plukie86 het volgende:
(Of je jurk kleedde misschien supergoed af )
Nou, als dat zou bestaan zouden we met zijn allen hele dagen in trouwjurken van dit merk rondlopen, geloof ik
  maandag 21 mei 2007 @ 22:41:18 #259
4177 Jojogirl
pi_49626757
Maar Troel is ook best lang, dat helpt ook wel. Had je eik een corset Troel?

En pannenkoeken zijn lekker, ik had ze ook best op willen hebben Maar wij hadden gehakt sperziebonen schotel ook lekker en met groenten (ook nog ui en paprika erin )
pi_49628326
Oh! Dan heb ik het helemaal weer verkeerd gelezen van die pannenkoeken!
  dinsdag 22 mei 2007 @ 00:33:03 #261
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_49630473
quote:
Op maandag 21 mei 2007 23:18 schreef Pandorah het volgende:
Oh! Dan heb ik het helemaal weer verkeerd gelezen van die pannenkoeken!
We zitten hier ook in de dieetclub daar willen we ook eigenlijk niet veel lezen over pannenkoeken......

Dit om de lekkere trek een beetje in bedwang te houden natuurlijk
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_49630938
quote:

[..]

ik schep ook normaal 2 keer op maar vanaf zaterdag dus niet meer en gaan we ook niet meer doen. en dan ook noet een bord te overvol plempen!

ik zorg trouwens ook dat er lekker fruit aanwezig is in huis dat ik ik mocht zondigen dat ik dat kan pakken ipv een pizza ofzo! vond dat wel een strak plan
pi_49633672
Ik ben ff niet zo heel erg in een fruitmood. Pik op school wel vaak een salade zonder dressing mee. (je kan zelf salade samenstellen in onze kantine )
Pannenkoeken zijn lekker!! Al tijden niet meer gehad!
Eten schep ik eigenlijk nooit twee keer op, of ik moet de eerste keer al echt te weinig hebben gepakt. Dan pak ik er nog een heel klein beetje bij.

Vandaag naar school (van 9 tot 4) daarna aan verslag werken tot half 7 en daarna kleine groep (soort bijbelstudie van de kerk) dus @ teigan: nee, niet rustiger
pi_49633773
maar hebben jullie dat van huis uit meegekregen om 2 keer op te scheppen?
  dinsdag 22 mei 2007 @ 08:54:52 #265
4177 Jojogirl
pi_49633998
Ik schep liever twee keer gezond warm eten op dan dat ik 's avonds weer trek krijg in iets te snoepen.
pi_49634112
ik schepte altijd gewoon altijd twee volle borden op. of ik nu in de vond wel of geen trek zou krijgen!

fruitmood was ik ook nooit tot ik zelf boodschappen ging doen. Toen kwam ik ineens fruit tegen dat ik veel lekkerder vind dat de appels of sinaasappels... dat is hetgeenw at me me mams enkel haalt namelijk. En als ik dan het echt niet kan laten om te snoepen dan neem ik gewoon lekker wat fruit. tenminste dat is het plan!

vandaag ook lekker aan school werken. genoeg te doen. eerst een lijstje maken wat ik allemaal nog open heb staan aan projecten. daarna heroes kijken en dan beginnen tot vanaaf ergens
pi_49634205
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 08:54 schreef Jojogirl het volgende:
Ik schep liever twee keer gezond warm eten op dan dat ik 's avonds weer trek krijg in iets te snoepen.
ja maar dan is je avond eten al snel 1000kcal
pi_49634529
Ligt eraan wat ze klaarmaakt
Bovendien: als je gaat snoepen, kan je er misschien wel overheen komen over dat aantal kcal!
Maar goed, ik maak dusdanig weinig klaar dat ik niet 2 keer kan opscheppen. Ik neem altijd een bakje yoghurt / vla mocht in de avond nog trek krijgen .
pi_49635595
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 09:26 schreef Pandorah het volgende:
Ligt eraan wat ze klaarmaakt
Bovendien: als je gaat snoepen, kan je er misschien wel overheen komen over dat aantal kcal!
Maar goed, ik maak dusdanig weinig klaar dat ik niet 2 keer kan opscheppen. Ik neem altijd een bakje yoghurt / vla mocht in de avond nog trek krijgen .
ligt eraan wat je klaar maakt inderdaad maar sowieso twee keer opscheppen lijkt me iets teveel van het goede
kan je beter als je honger krijgt in de avond nog een cracker pakken
  dinsdag 22 mei 2007 @ 11:00:43 #270
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_49637059
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 10:12 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ligt eraan wat je klaar maakt inderdaad maar sowieso twee keer opscheppen lijkt me iets teveel van het goede
kan je beter als je honger krijgt in de avond nog een cracker pakken
Ik schep bijna altijd 2 keer op: 1x het gewone avondeten en daarna nog een bord sla. Jammie.

Crackers eten? Dat doe ik nooit (meer). Als middelbare scholier at ik nog wel eens creamcrackers... tot ik eens op de verpakking keek wat ik daarmee naar binnen kreeg.
***Levi was here***
pi_49637143
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 11:00 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik schep bijna altijd 2 keer op: 1x het gewone avondeten en daarna nog een bord sla. Jammie.

Crackers eten? Dat doe ik nooit (meer). Als middelbare scholier at ik nog wel eens creamcrackers... tot ik eens op de verpakking keek wat ik daarmee naar binnen kreeg.
denk dat de meeste als tweede bord geen bord sla nemen
als we sla eten doe ik dat inderdaad nog wel een keer een bord vol

en gewone crackers of creamcrackers is ook een verschil
  dinsdag 22 mei 2007 @ 11:05:19 #272
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_49637245
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 11:02 schreef Miss_S het volgende:

[..]

denk dat de meeste als tweede bord geen bord sla nemen
als we sla eten doe ik dat inderdaad nog wel een keer een bord vol

en gewone crackers of creamcrackers is ook een verschil
Wat versta jij dan onder "gewone crackers"?
Ik neem liever ontbijtkoek oid dan crackers... crackers vullen voor geen meter.
Peijnenburg heeft lekkere ontbijtkoek met minder suiker...
***Levi was here***
pi_49637312
ik schep eigenlijk nooit 2 keer op. Zit vrij snel vol, en krijg 1 bord vaak al niet eens op.
Maar ik heb wel vrij snel daarna weer trek en dan gaat het 'mis' (ik los het op met brood).

Stefan gaat echt dikker worden als ik geopereerd word
pi_49637338
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 11:05 schreef Levitation het volgende:

[..]

Wat versta jij dan onder "gewone crackers"?
Ik neem liever ontbijtkoek oid dan crackers... crackers vullen voor geen meter.
Peijnenburg heeft lekkere ontbijtkoek met minder suiker...
volkoren crackers
en ontbijtkoek is inderdaad ook lekker meer op een of andere manier niet in de avond
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 22 mei 2007 @ 11:13:19 #275
13151 crew  Rewimo
pi_49637485
Van groente mag je gerust vaak opscheppen
pi_49637562
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 11:13 schreef Rewimo het volgende:
Van groente mag je gerust vaak opscheppen
ik wist niet dat jullie met een tweede bord altijd groente en sla bedoelde
sorry dan heb ik niets gezegt
  dinsdag 22 mei 2007 @ 11:41:59 #277
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_49638499
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 11:15 schreef Miss_S het volgende:
ik wist niet dat jullie met een tweede bord altijd groente en sla bedoelde
sorry dan heb ik niets gezegt
Dat zal vast niet iedereen bedoelen hoor

Ik schep ook niet zo heel vaak 2 keer op, vroeger van huis uit ook niet meegekregen, maar of het
daardoor komt weet ik eigenlijk niet zeker. Ik heb wel meer goede dingen van huis uit meegekregen
die niet zijn blijven hangen verder.

Ik heb wel zo'n beetje hetzelfde als octopussy dat de trek daarna echt heel erg snel komt. Soms is
het zelfs zo erg dat ik (te) vol zit met avondeten en echt snak naar "iets" met suiker. Heel irritant en
voor sommige mensen volkomen onbegrijpelijk "want je zit toch vol"

Helaas gaat snoepgoed er bij mij altijd in. Misselijk van snoep zijn ken ik ook niet echt, laat staan dat
ik geen trek erin heb. Omdat ik die "makkelijkheid" mis zal ik het dus echt op doorzettingsvermogen
moet laten staan, maar ja we hebben allemaal zo onze lastige knelpunten neem ik aan
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  dinsdag 22 mei 2007 @ 11:47:02 #278
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_49638688
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 11:41 schreef Faat het volgende:

[..]

Soms is het zelfs zo erg dat ik (te) vol zit met avondeten en echt snak naar "iets" met suiker. Heel irritant en
Hoe herkenbaar ik ga juist snoepen als ik vol zit. Gekke tik en moeilijk te beheersen.
Al gaat het de laaste dagen weer wat beter. Was vanmorgen op de weegschaal 97.5... da's toch al weer ruim een kilo lichter dan zondag. Nog maar 25,5 te gaan voor een BMI van 25.
***Levi was here***
  † In Memoriam † dinsdag 22 mei 2007 @ 11:53:58 #279
43556 miss_dynastie
pi_49638958
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 11:41 schreef Faat het volgende:
Ik heb wel zo'n beetje hetzelfde als octopussy dat de trek daarna echt heel erg snel komt. Soms is
het zelfs zo erg dat ik (te) vol zit met avondeten en echt snak naar "iets" met suiker. Heel irritant en
Is dat echt zo gek? Want er is een heel scala aan zoete toetjes te koop. Volgens mij eten heel veel mensen dingen met suiker, hoewel ze vol zitten. Nou zijn wij niet echt van die toetjesmensen, maar voor een hoop mensen is het een heel gewoon onderdeel van de avondmaaltijd en ik heb niet echt de indruk dat die minder dan wij eten van hun 'gewone' eten.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 12:00:05 #280
4177 Jojogirl
pi_49639194
Ik bedoel met een tweede bord ook niet alleen groente en sla. En zeg gerust dat ik niet een tweede op moet scheppen. Ik doe het meestal toch want ik ken mezelf en weet waarom ik het doe. Bovendien val ik er nog steeds goed bij af dus ik zie niet in waarom ik ermee zou stoppen. Sneller afvallen dan het nu gaat hoeft van mij niet.
pi_49639528
Ik heb vandaag een fruitdag.
Het afgelopen weekend ben ik toch meer dan één kilo aangekomen (ja ik heb het er echt van genomen ). Maar meestal is dit er na één fruitdag weer af.

pi_49639656
ik ben zoiezo benieuwd hoe ik er over een maand voorsta met het aangepaste levenspatroon wat ik nu heb opgesteld wat eigenlijk enkel me eten/drinken gezonder maakt en wel 1 normaal bord ipv twee enorme volle en daarnaast eventuele vette vreetbuien vervangen door fruit enzo.

daarnaast ontbijten omdat ik door 1 bord in de avond nu wel een rammelende maag heb ik de ochtend...

sporten doe ik 6 uur in de week... dus ik ben benieuwd!
pi_49639932
Moet goed komen BlueCurl, als je het echt doorzet
pi_49640033
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 12:19 schreef ymme het volgende:
Moet goed komen BlueCurl, als je het echt doorzet
ik spreek nu van ik geef niet op maar we laten het de tijd bepalen Ik wil gewoon wat kwijt
  dinsdag 22 mei 2007 @ 12:24:20 #285
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_49640125
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 12:00 schreef Jojogirl het volgende:
Ik bedoel met een tweede bord ook niet alleen groente en sla. En zeg gerust dat ik niet een tweede op moet scheppen. Ik doe het meestal toch want ik ken mezelf en weet waarom ik het doe. Bovendien val ik er nog steeds goed bij af dus ik zie niet in waarom ik ermee zou stoppen. Sneller afvallen dan het nu gaat hoeft van mij niet.
Als je af blijft vallen dan moet je natuurlijk helemaal niets veranderen Jojo

Dat ik er gisteren over begon was zeker niet als kritiek bedoelt hoor, meer dat ik het idee kreeg dat
je "normaal" wel 3 of 4 borden lust, maar dat kan natuurlijk volledig aan mijn manier van lezen liggen
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  dinsdag 22 mei 2007 @ 12:30:16 #286
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_49640340
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 12:12 schreef BlueCurl het volgende:
ik ben zoiezo benieuwd hoe ik er over een maand voorsta met het aangepaste levenspatroon wat ik nu heb opgesteld wat eigenlijk enkel me eten/drinken gezonder maakt en wel 1 normaal bord ipv twee enorme volle en daarnaast eventuele vette vreetbuien vervangen door fruit enzo.

daarnaast ontbijten omdat ik door 1 bord in de avond nu wel een rammelende maag heb ik de ochtend...

sporten doe ik 6 uur in de week... dus ik ben benieuwd!
Het klinkt allemaal uitstekend wat je doet. Ik heb alleen wel zoiets van pas op dat je verwachtingen niet
te hoog zijn. Zou zonde zijn als je wel resultaat boekt, maar omdat je meer had verwacht door teleurstelling
een dip krijgt en je goede plannen weer laat varen. Slank worden doe je nu eenmaal niet in 1 maand

Tenzij je van 65 kilo naar 60 kilo wil natuurlijk, maar als dat zo is dan had je je hier vast niet aangemeld

Half 1 trouwens dames, tijd voor een gezonde lunch met sla, komkommer, garnalen en gember
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 22 mei 2007 @ 12:52:26 #287
13151 crew  Rewimo
pi_49641128
Faat, over dat trek in zoet hebben na een maaltijd, zo herkenbaar, ik had het laatst ook al gepost. Ik vraag me nog steeds af waar dat vandaan komt. Een toetje eet ik door de week vrijwel nooit, soms wel in het weekend als Frank er is, maar dan meestal later op de avond.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 13:02:12 #288
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_49641478
Even een vraagje: hoeveel boterhammen eten jullie bij de lunch?

Ik heb er nu 2 op en een sinaasappel en nog steeds honger. Heb er nog 2 bij me (eet er namelijk altijd 4), maar die wil ik in de loop van de middag pas eten. Heb soms zelfs na 4 boterhammen nog honger.
***Levi was here***
pi_49641535
Ik heb net een broodje gezond gehad, en een boterham met pindakaas.

Maar meestal eet ik 3 boterhammen als lunch.. En soms een cup a soup erbij
pi_49641681
zo ik ga lekker richting de kapper. even me haar knippen en waarschijnlijk verven nu maar hopen dat vriendje het vanavond nog wel mooi vind
  dinsdag 22 mei 2007 @ 13:38:02 #291
4177 Jojogirl
pi_49642723
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 12:24 schreef Faat het volgende:

[..]

Als je af blijft vallen dan moet je natuurlijk helemaal niets veranderen Jojo

Dat ik er gisteren over begon was zeker niet als kritiek bedoelt hoor, meer dat ik het idee kreeg dat
je "normaal" wel 3 of 4 borden lust, maar dat kan natuurlijk volledig aan mijn manier van lezen liggen
O nee, ik vond jouw vraag niet gek hoor, maar sommigen hier reageerden alsof het sowieso volstrekt idioot is dat je uberhaupt een tweede keer opschept als je wil afvallen of dat het dan alleen maar groenvoer mag zijn.
pi_49643269
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 13:08 schreef gothic-blackie het volgende:
zo ik ga lekker richting de kapper. even me haar knippen en waarschijnlijk verven nu maar hopen dat vriendje het vanavond nog wel mooi vind
Foto
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 22 mei 2007 @ 13:52:04 #293
13151 crew  Rewimo
pi_49643281
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 13:02 schreef Levitation het volgende:
Even een vraagje: hoeveel boterhammen eten jullie bij de lunch?
Meestal eet ik een broodje en soms nog wat erbij, ligt er een beetje aan wat ze hebben in de kantine. Ik neem dan wel een bakje yoghurt mee voor 's middags, om een uur of 3 krijg ik weer trek
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 22 mei 2007 @ 13:52:37 #294
13151 crew  Rewimo
pi_49643301
Oja, willen jullie voor me duimen om half 5? Ik heb weer een sollicitatiegesprek, deze keer in Arnhem.
pi_49643365
Ik zal voor je duimen Rewimo..

ik ben vanmorgen nog achter een vacature op mijn eigen school aangeweest, maar dat was eerstegraads natuurkunde, iets te hoog gegrepen voor mij dus..
  dinsdag 22 mei 2007 @ 14:05:20 #296
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_49643796
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 13:52 schreef Rewimo het volgende:
Oja, willen jullie voor me duimen om half 5? Ik heb weer een sollicitatiegesprek, deze keer in Arnhem.
Succes!
***Levi was here***
pi_49644265
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 13:52 schreef Rewimo het volgende:
Heel veel succes.
Rondt die tijd ben ik ook in Arnhem, op school
Misschien dat mijn positieve energie ver genoeg straalt, richting jouw
  dinsdag 22 mei 2007 @ 14:20:00 #298
4177 Jojogirl
pi_49644433
Met de lunch eet ik trouwens meestal 2 boterhammen en een beker melk en dan of een kom soep, of een kwarkje of een bakje salade erbij.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 14:25:26 #299
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_49644663
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:20 schreef Jojogirl het volgende:
Met de lunch eet ik trouwens meestal 2 boterhammen en een beker melk en dan of een kom soep, of een kwarkje of een bakje salade erbij.
Klinkt goed... ... alleen is salade op mijn werk wat lastig. Ze hebben wel salade in de kantine, maar die is niet altijd even gezond/lekker.
***Levi was here***
pi_49644750
Je kan ook zelf redelijk makkelijk wat maken als je een koelkast in de buurt hebt Levitation..
En dan de (eventuele dressing) er als laatste bijmikken..
  dinsdag 22 mei 2007 @ 14:31:09 #301
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_49644880
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:27 schreef teigan het volgende:
Je kan ook zelf redelijk makkelijk wat maken als je een koelkast in de buurt hebt Levitation..
En dan de (eventuele dressing) er als laatste bijmikken..
Ik heb dat wel eens geprobeerd, maar meestal vergeet ik om iets mee te nemen. Ben wel gek op sla
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')