Lieve schat, in de VS wachten ze nog op de seizoensfinale en daarna is het ws heel lang wachten op het nieuwe seizoen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik zag niet dat ik het topic had gesloten, sorry. En rare gang van zaken, Rewimo, maar ik zeg er verder maar niets van.
Ga ik nu weer verder Heroes kijken. Nog 3 afleveringen en ik moet wekelijks op de VS-aflevering gaan wachten en het is zooooo spannend![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:33 schreef Rewimo het volgende:
Sjips, wij mogen hier geen drinkwater ongekookt drinken
Ik ga ter compensatie morgen fietsen naar mijn werk en hardlopen in mijn lunchpauze.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:30 schreef Jojogirl het volgende:
Foei Liejannuh!
* Jojogirl heeft net de eerste podcasthardloopdinges erop zitten.
Na 4 minuten drukte ik een verkeerd knopje op de MP3 speler in (was niet m'n eigen) dus toen kon ik weer opnieuw beginnen. Desondanks heb ik het overleefd.
Houden zo!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:52 schreef Troel het volgende:
Nou, ik ben verbazingwekkend rustig om heel eerlijk te zijn
Af en toe kom ik echt wel aan mijn beweging.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:41 schreef Jojogirl het volgende:
Oke, dan is het goed
Hardlopen kost me meestal teveel moeite om het leuk te vinden. Al merk ik nu al wel dat dit een stuk beter loopt dan met een stopwatch, want daar kreeg ik een ontzettend moeten presteren gevoel van. Maar ik denk dat met betere schoenen en iets meer conditie ik het wel leuk zou kunnen gaan vinden. En ik wil gewoon een keer de Singelloop hier in Leiden of iets soortgelijks lopen. Dat zeg ik al jaren en nu wil ik het ook gewoon een keer gaan doen.
Nuh, niet op dit tijdstipquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:06 schreef Rewimo het volgende:
Verkeerde been en bed en zo?
pff jeetje wat een verhaal MM. maar misschien wel even een tip voor je. als je toch die onderzoeken wel moet doen, en je vind het echt niet leuke onderzoeken, waarom vraag je dan niet om een roesje? je bent wel iets langer in het ziekenhuis, maar niet super veel langer (was bij mij maar een half uurtje extra)quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Veel plezier morgen Troel!(Nou ja, morgen... straks
)
Hopelijk hebben jullie het weer een beetje mee.![]()
Ik ben vanmiddag bij de reumatoloog geweest. Het goede nieuws is dat het qua reuma vrij goed gaathet slechte nieuws is dat ik waarschijnlijk inderdaad een maagzweer heb.
![]()
Ik was er al bang voor. Ik ben in een half jaar van 20mg pantozol naar 40mg pantozol gegaan, toen twee weken 60mg op eigen initiatief omdat ik niet bij de HA terecht kon en het echt te erg werd. Overgezet op 20mg nexium, 40mg nexium, 80mg nexium maar de klachten blijven. Ik heb regelmatig behoorlijke pijn in mijn maag en dat geeft weer problemen met eten. Ik krijg veel gewoon niet weg of ik eet te weinig omdat ik er last van krijg. Zo schiet het afvallen niet echt op, ik moet meer eten, niet minder.![]()
Nu is het even afwachten hoe hij het gaan aanpakken. Ik heb niet echt behoefte aan een maagonderzoek als het niet echt noodzakelijk is dus hij gaat kijken of dat te voorkomen is. Ik heb een paar maand geleden ook al in mijn darmen laten roeren zonder dat er iets gevonden werd, mijn ingewanden hebben wel weer even genoeg slangen gezien.Er schijnt een blaastest of bloedtest o.i.d. te zijn om de Helicobacter pylori aan te tonen maar hij wil eerst even uitzoeken hoe betrouwbaar die test is. Hij zal dus van de week nog wel bellen over wat de MDL kerel er over te zeggen heeft.
Hij had het er al wel over dat het een mogelijkheid was om het te behandelen alsof het een bacteriële maagzweer was, werkt het is het opgelost, werkt het niet dan moet er alsnog gekeken worden naar wat de oorzaak is en mag ik een slang gaan slikken.![]()
Ik vermoed eigenlijk wel de bacteriële versie. Met deze dosering maagmedicatie is de kans dat het van de indocid komt vrij klein. Daarnaast heb ik een verlaagde weerstand door de humira waardoor ik ook vatbaarder ben voor die kleine rotzakjes. Ik hoop maar dat het dat is want dan is het vrij simpel op te lossen. Antibioticakuurtje en ik kan er weer tegenaan.![]()
Ik wou alleen dat er iets aan die maagpijn te doen was zonder dat ik gelijk van de wereld ben. Tramadol vond ik niet echt een succes, ik heb liever last van mijn maag dan dat ik niet helder kan denken. Het is een leuke oplossing voor 's nachts maar niet voor overdag. Ik heb al van alles geschrapt uit mijn dieet wat problemen opleverde maar het zet niet echt zoden aan de dijk. Van mij mag hij wel opschieten met die antibiotica, dan kan ik in ieder geval weer normaal eten.![]()
Maagzuur is gek genoeg niet eens zo'n groot probleem, zal wel door die medicijnen komen. Ik heb er wel af en toe last van maar ik heb vooral pijn in mijn maag. Melk helpt inderdaad wel een beetje maar ik krijg eigenlijk van alles wat ik eet wel last. Ik eet nu hele kleine porties en vooral licht verteerbaar maar ik krijg eigenlijk te weinig binnen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:00 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
pff jeetje wat een verhaal MM. maar misschien wel even een tip voor je. als je toch die onderzoeken wel moet doen, en je vind het echt niet leuke onderzoeken, waarom vraag je dan niet om een roesje? je bent wel iets langer in het ziekenhuis, maar niet super veel langer (was bij mij maar een half uurtje extra)
en wat bij mij altijd helpt tegen de maagpijn, is melk, veel melk. misschien dieettechnisch niet zo goed, maar werkt vaak wel. de melk moet je dan niet meteen koud uit de koelkast drinken, maar een klein beetje warm laten worden (dus gewoon even laten staan) en dan met kleine slokjes drinken. en als het ook echt maagzuur is wat omhoog komt, dan voor 's avonds een kussen onder je matras leggen. zo ligt je hoofd hoger dan je maag, en werkt de zwaartekracht iets mee. en wat bij mij vaak helpt om het maagzuur overdag ook wat minder te laten worden is brood eten. denk dat het komt omdat brood vaak veel vocht op kan nemen, en daardoor als een soort spons werkt in je maag waardoor het niet omhoog komt.
hoop dat je hier iets aan hebt gehad. als ervaren maagzuurkenner zou ik er toch wel wat van weten, maar het werkt natuurlijk vooral op mijn eigen lijf en elk lijf is wel weer anders.
In het noorden ook. Het miezert eigenlijk de hele dag al.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:19 schreef ymme het volgende:
Hier in het oosten des land, is het behoorlijk slecht weer.
Regen.. regen en nog eens regen. Ik had gisteren de tuin helemaal onkruid vrij gemaakt, kan ik er niet eens van genieten.
nou bij mij werkt bier nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Maagzuur is gek genoeg niet eens zo'n groot probleem, zal wel door die medicijnen komen. Ik heb er wel af en toe last van maar ik heb vooral pijn in mijn maag. Melk helpt inderdaad wel een beetje maar ik krijg eigenlijk van alles wat ik eet wel last. Ik eet nu hele kleine porties en vooral licht verteerbaar maar ik krijg eigenlijk te weinig binnen.
Eten gaat zo tegenstaan als je er iedere keer last van krijgt.![]()
En ik heb zin in lekkere dingen, rijst met hete kip en roerbakgroente, kung pao kip, pasta met zelfgemaakte bolognesesaus en een salade met feta, tomaten en olijven, stinkkaasjes, thee, een wijntje, jus d'orange, tomatensoep
Hoewel ik wel een beetje smokkel hoor, het is theeweer dus ik zit nu aan een potje thee en dat heeft mijn maag dan maar te pikken.![]()
Ik heb wel een leuke tip gekregen van een andere maagzweerpatiënt, die zei dat bier hielpen verdomd het is ook nog zo_O-
hihi ik ben er ook maar niets te melden. En ik ben eigenlijk een lurker maar vind de tips wel aardig altijd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben d'r wel maar ik heb niks te melden.
De stilte heeft de lurkers uit hun schulp getrokkenquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:07 schreef it_was_me het volgende:
[..]
hihi ik ben er ook maar niets te melden. En ik ben eigenlijk een lurker maar vind de tips wel aardig altijd.
behalve dan dat de weegschaal vandaag meer aangaf![]()
Damn ik heb me verradenquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De stilte heeft de lurkers uit hun schulp getrokken![]()
Ja, nu ben je erbij en moet je in het vervolg gewoon meepraten.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja, nu ben je erbij en moet je in het vervolg gewoon meepraten.![]()
ben ik het helemaal mee eens. uit die lurkstand een meebeppen jijquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja, nu ben je erbij en moet je in het vervolg gewoon meepraten.![]()
Hoe zag het bruidspaar er uit?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:24 schreef Pandorah het volgende:
Nee hoor, ik ben weer thuis. De bruiloft was leuk en de diertjes werkten ook heel braaf mee![]()
Het is optimistisch, maar niet te optimistisch denk ik. Optimistisch is goed en het schrijven zelf kost minder tijd dan je denkt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:15 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb hier de kerkklokken nog niet gehoord Freecell.
Goed idee trouwens, die nietsnuttijd tot kwart voor 11! Ga ik ook doen. Dan douchen, mijn eetkamertafel ontruimen en vanaf 12 uur de boeken in! Ik moet van mezelf alles over mijn scriptie dit weekend bij elkaar vegen en als het meezit kan ik dan volgende week praktisch alles schrijven. Of is dat te optimistisch?
Optimistisch is goed. Heb je iig een doelquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:33 schreef Liejannuh het volgende:
Doen ze dat nog echt met touwen enzo?!
Ik zou verwachten dat je alleen maar op een knopje hoeft te drukken, maar dat is misschien weer erg vooruitstrevend!
Ik ben altijd aan de optimistische kant, maar denk ook wel dat het kan. En ik moet gewoon maar eens een beetje opschieten, want die handel moet af en ik heb behoefte aan een hobbie!en ik heb gister met een potentieel leuke nieuwe collega gesproken die ook behoefte heeft aan een hobbie.
![]()
Oew! Wat lekker!!quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:58 schreef Jojogirl het volgende:
Mogge!
Ik was ook al ff wakker maar ik heb wonder boven wonder uitgeslapen. Finn viel na z'n fles om 7 uur weer in slaap dus ik heb heerlijk tot half 10 geslapen
Ow en ik ben blont. Ik wilde net boodschappen gaan doen en toen kwam ik tot de ontdekking dat alle 3 de supermarkten hier in het winkelcentrumpje dicht zijn. Vanwege hemelvaart natuurlijk, maar dat was ik straal vergeten omdat ik altijd op donderdag vrij ben
Worden jullie elkaars nieuwe hobbie Liejannuh?
En de macarena roeleert, ik snap niet hoe iemand die niet mee kan doen
Ik, de eeuwige optimist! Ben je nu trouwens wel aan het studeren?quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Optimistisch is goed. Heb je iig een doel
En ja, bij ons gaat dat nog met touwen. 90% van onze gemeente denkt idd dat het met een knopje gaat, want de enigen die ooit aan die touwen hangen het laatste jaar zijn Maarten en ik
Zelfs het beheerdersteam dacht op een gegeven moment dat eht elektronisch ging
Maar het is ergens ook wel tof om te doen! Heeeeeel hard trekken, BIM!, loslaten... wachten... BAM! en dan weer heel hard trekken voor de BIM
Ik ben wel aan het studeren ja. Word met de minuut kwader.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:46 schreef Liejannuh het volgende:
Ik, de eeuwige optimist! Ben je nu trouwens wel aan het studeren?
Volgens mij is het best heel leuk om de kerkklokken te luiden.
Tip: [CTRL] + [A] en dan Arial selecteren.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ben wel aan het studeren ja. Word met de minuut kwader.
Moet een verslag in elkaar zetten en iedereen levert zijn stukken in.
Afspraak: Ariël 11, geen opmaak
Resultaat: 75 pagina's in 4 verschillende lettertypen, niets in 11, en totaal met opmaak (uitgelijnd, vet, onderstreept, bulleted, alles!)
Ik word gillend gek
Ja, dat dacht ik ook. Al getestquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:19 schreef Jojogirl het volgende:
Pff dan denk je dat je het goed afgesproken hebtEcht balen dat soort dingen. Ctrl-A en alles Arial 11 maken en de knopjes voor bold, onderstreept en italic uitklikken een optie? Dan is het in elk geval weer allemaal opmaakloos.
Nee, dat kan nog beter! Je kunt bij opmaakprofielen ook "platte tekst" selecteren.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:19 schreef Jojogirl het volgende:
Pff dan denk je dat je het goed afgesproken hebtEcht balen dat soort dingen. Ctrl-A en alles Arial 11 maken en de knopjes voor bold, onderstreept en italic uitklikken een optie? Dan is het in elk geval weer allemaal opmaakloos.
Alles naar kladblok. TXT van gemaakt. Terug naar word...quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:30 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nee, dat kan nog beter! Je kunt bij opmaakprofielen ook "platte tekst" selecteren.
Dan verdwijnt alle opmaakt tenzij Word vindt dat die opmaak weer terugmoet om de een of andere mysterieuze reden.
En anders alles kopieren naar je kladblok en er een txt bestand van maken.
Had ik hier al eens verteld dat ik echt een ontzettend hekel heb aan Word?
Jij en Word, jullie zijn geen vriendjes!quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Alles naar kladblok. TXT van gemaakt. Terug naar word...
*ploeink*
En wederom is de opmaak verkloot.
Zelfs bij handmatig instellen springen er nog dingen terug
Ik word gek...
Hmmm, laat maar. Ik heb net een niet zo vriendelijk mailtje gestuurd aan mijn projectgroep dat ik het NU en wel ogenblikkelijk normaal wil hebben en dat ik niet verder ga voor ik de goede informatie binnenheb zonder lay-out.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:44 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jij en Word, jullie zijn geen vriendjes!Duidelijk!
Mail anders eens naar mij, eens kijken of ik het voor elkaar krijg!
adres: bzzzzzzt (en ja die haal ik zo weer weg!)
Dat was mijn volgende tip geworden, maar dat werkt dus ook al nietquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:41 schreef freecell het volgende:
Alles naar kladblok. TXT van gemaakt. Terug naar word...
Daar ben ik nu mee bezigquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:06 schreef Liejannuh het volgende:
Overspannen worden is niet goed Freecell!Wel een beetje rustig aan doen af en toe hoor!
http://www.tv-links.co.uk/show.do/1/41quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:54 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl is een enorme vervelia vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
En door mijn Cup D bewijs?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:27 schreef Levitation het volgende:
Miss_D: is Mister erg getraumatiseerd door mijn buikdansen?![]()
Ik wilde er niet over beginnen....quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind trouwens dat je prachtig danst, LevitationHeel sensueel en vrouwelijk.
Ik vind het ook mooi Levitation... Ik wilde dat ik dat kon..quote:
dat zal het eerder zijn dan overspannen waarschijnlijkquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ben al een paar dagen een beetje![]()
Misschien moet ik wel gewoon ongesteld worden oid
Of misschien is het het weer? Ik heb ook al een paar dagen dat het niet zo lekker gaat... maar goed, probeer positief te blijven denken, het komt allemaal wel weer goedquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Daar ben ik nu mee bezig
Isa: doe je je msn eens aan?
Ik ben al een paar dagen een beetje![]()
Misschien moet ik wel gewoon ongesteld worden oid
Wat een gave site! Natuurlijk werd Finn net wakker toen ik de eerste aflevering wilde kijkenquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
http://www.tv-links.co.uk/show.do/1/41
Nah, ik ken mezelf wel redelijk goed en weet hoe ik me normaal voel als ik ongesteld moet worden, maar het is wel behoorlijk wat heftiger deze keer.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat zal het eerder zijn dan overspannen waarschijnlijk
Ik zag die site al op diverse websites opduiken en ik ben bang dat-ie niet lang meer in de lucht blijft. Het is zo'n site die je iedereen wil aanraden, maar tegelijk ben je bang dat teveel mensen het kennen waardoor het ten onder gaat aan eigen succesquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:18 schreef Jojogirl het volgende:
Wat een gave site! Natuurlijk werd Finn net wakker toen ik de eerste aflevering wilde kijkenmaar ik heb de site meteen gebookmarked.
Stukquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, wij hadden ook van die zwarte dopoogjes vroeger, maar die zijn heel zwak ja
Hij was ziek...quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:25 schreef Isabeau het volgende:
Dat vind ik best snel, freecell...misschien was het al een oude vis in de dierenwinkel? Of gewoon zwak oid.
daarnaartoe lopen/fietsen is ook geen optie?quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:14 schreef Isabeau het volgende:
Ze moet vanavond ook weer ergens heen, teigan
Valt reuze mee. Ze geven wel heel goed advies en zo, maar je merkt er weinig van dat ze echt aan het analyseren zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:08 schreef Jojogirl het volgende:
Zo, net les 2 van de hardloopmp3's gelopen. Het viel me mee, ik heb alleen wel last van m'n voeten dus ik ga zaterdag naar Runnersworld voor nieuwe schoenen. Dat vind ik wel een beetje eng, daar doen ze nl. ook van die loopanalyses enzo, en dat voelt veel te professioneel voor wat ik nu aan het doen ben. Maargoed, ik doe het maar mooi.
Neem oude loopschoenen mee voor een kijkje naar de slijtage van de zoolquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:08 schreef Jojogirl het volgende:
Zo, net les 2 van de hardloopmp3's gelopen. Het viel me mee, ik heb alleen wel last van m'n voeten dus ik ga zaterdag naar Runnersworld voor nieuwe schoenen. Dat vind ik wel een beetje eng, daar doen ze nl. ook van die loopanalyses enzo, en dat voelt veel te professioneel voor wat ik nu aan het doen ben. Maargoed, ik doe het maar mooi.
Ik denk dat ze liever hardloopschoenenzolen zien om te kijken hoe je hardloopt, maar gewone schoenen hebben ze vast ook iets aan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:22 schreef Jojogirl het volgende:
Ow zo bedoel je. Ik ben een beetje traag geloof ik. Ja dat is bij mijn schoenen wel duidelijk, altijd de binnekant van de hakken.
Foei! Nooit zo maar op schoenen gaan hardlopen! Gewoon hardloopschoenen kopen. Ik heb mezelf op die manier nog een vervelende enkelblessure kado gedaan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:16 schreef Jojogirl het volgende:
Ehm, oude loopschoenen? Die heb ik niet. Ja de schoenen waar ik nu op loop, maar daar heb ik 2 winters softbaltraining in de zaal mee gedaan en misschien 10 keer buiten gesport in 2 jaar. Niet echt veel op gelopen dus, laat staan hard.
Ik heb net naar die mp3-dingen geluisterd en klinkt idd lekker motiverend. Ik vraag me alleen af hoe ik mijn mp3-speler mee moet nemen, hoe doe jij dat?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:08 schreef Jojogirl het volgende:
nee via fokquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:25 schreef Ikiskoel het volgende:
199 boeken? Damn! Verkocht via marktplaats?
http://een.typepad.com/vl(...)unpodcast/index.htmlquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:28 schreef Fuente het volgende:
Even een vraagje he, die hardloopmp3-dinges, wat is dat precies en waar kan ik dat vinden?
Lekker! Maar ik moet straks werken en even heen en weer fietsen gaat denk ik niet lukkenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:27 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb hier nog héél veel ongezonde dingen liggen vanuit Amerika, waaronder twee zakken mini white reese's peanut butter cups, een pak mini snickers, M&M's... mag je wel even komen ophalen hoor
Dat fietsen zou dan wel weer die slechte calorieen opheffen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lekker! Maar ik moet straks werken en even heen en weer fietsen gaat denk ik niet lukken
Cool! Wat voor kleur?quote:
hoiquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:36 schreef Chaotic het volgende:
Hi, ik ben sinds kort ook weer begonnen te lijnen. Volg de 10 weken slank plan.
Weeg 99 kilo, mijn streven is 70 kilo.
Nou het is niet zozeer een dieet maar meer het aanleren van een nieuw levensstijl.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:46 schreef octopussy het volgende:
[..]
hoi![]()
volg je het plan ook 10 weken of ga je daarna verder met een dieet? In 10 weken bijna 30 kilo afvallen is niet zo realistisch![]()
wat houd dat dieet eigenlijk in?
kan je dat niet beter over 2 dagen verspreiden?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:54 schreef Chaotic het volgende:
Om mezelf af en toe te kunne vewennen mag ik om de 2 weken 600 calorieen extra op 1 dag consumeren.
Klinkt goed in de oren.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
kan je dat niet beter over 2 dagen verspreiden?
600 extra lijkt me nogal veel kan je misschien dan beter in 2 keer doen geniet je er ook nog vaker van
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:59 schreef Fannetje het volgende:
In het Brabants Dagblad stond vandaag een artikel over overgewicht. Ik heb het zelf niet gelezen, maar mijn moeder vertelde me dat Brabanders qua overgewicht op de tweede plek staan (na Groningers). Het gemiddelde gewicht van een Brabantse vrouw is 88 kg. Best veel, vond ik
En waar maak ik me dan druk om? Ik ben helemaal niet te dik, ik ben gemiddeld
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:59 schreef Fannetje het volgende:
En waar maak ik me dan druk om? Ik ben helemaal niet te dik, ik ben gemiddeld
Hm, dat is balen, dat moest ik vorig jaar ookquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben bijna 11 kg zwaarder dan gemiddeld
![]()
Woog vanmorgen 98.8ik hoop maar dat er flink wat kilo's vocht bij zitten. 5 weken geleden woog ik nog 94kg.
![]()
Dat word dus nieuwe kleren kopen voor de vakantie, ik heb geen zomerkleding (meer) in deze megamaat.![]()
* kopje thee opdrinktquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:58 schreef Liejannuh het volgende:
* Liejannuh] geeft Faat een knuffel en zet een kopje thee voor haar.[/me]
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik dat Special K dieet maar ga doen. Geen gedoe en ik zie een ultra-dunne vrouw en het duurt maar 2 weken om zomer-klaar te worden![]()
Ik dacht dat 't kraanwater zaterdag al weer schoon was? Stond volgens mij zo bij ons in de krant.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:19 schreef Rewimo het volgende:
Hier struikel je bij binnenkomst over een groot rek met flesjes SpaWe mogen nog steeds geen kraanwater gebruiken. In de kantine zorgen ze voor koffie van doorgekookt water
Ik heb op een psychiatrische afdeling stage gelopen met legionella in het water, daar struikelde je ook over die flesjesquote:Op maandag 21 mei 2007 09:19 schreef Rewimo het volgende:
Hier struikel je bij binnenkomst over een groot rek met flesjes SpaWe mogen nog steeds geen kraanwater gebruiken. In de kantine zorgen ze voor koffie van doorgekookt water
Haha, ik zag die reclame gisteren ook voorbij komen en vroeg me af op wat voor doelgroep ze zichquote:Op maandag 21 mei 2007 00:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik dat Special K dieet maar ga doen. Geen gedoe en ik zie een ultra-dunne vrouw en het duurt maar 2 weken om zomer-klaar te worden![]()
Rewimo, ik geloof dat ik een hoop gemist heb. Ga je weg uit Haarlem?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:36 schreef Rewimo het volgende:
Evenvanuit Roosendaal
Straks weer naar Haarlem met de trein. Voorlopig mijn neus vol van lange autoritten. Al moet ik dinsdag alweer naar Arnhem voor een sollicitatie.
cool!quote:Op maandag 21 mei 2007 10:56 schreef Faat het volgende:
[..]
Haha, ik zag die reclame gisteren ook voorbij komen en vroeg me af op wat voor doelgroep ze zich
nou precies aan het richten waren, omdat ze beweerden dat we binnen 2 weken in dat bikinibroekje
zou passen. Juist ja, dat ieniemienie schattige rode bikinibroekje ja. Ik wil ook!!!!!![]()
Voor degene die de reclame gemist hebben, het broekje zag er zo uit. In ongeveer deze maat:
[afbeelding]
Het enige dat we hoeven te doen is 2 x per dag een kom Special K vervangen voor een maaltijd![]()
Ow, dat had je nog niet meegekregen? Jaquote:Op maandag 21 mei 2007 10:57 schreef Faat het volgende:
Rewimo, ik geloof dat ik een hoop gemist heb. Ga je weg uit Haarlem?
Misschien als je alleen die twee kommen special K eet en verder niks?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:03 schreef debuurvrouw het volgende:
nu past mijn teen er nét in gok ik, en over twee weken zie ik er dan zo uit...![]()
als ik nou al mijn maaltijden vervang, lukt het dan in een week?![]()
Wowquote:Op maandag 21 mei 2007 11:08 schreef Rewimo het volgende:
JaZie www.onze-bauernhof.nl voor smeuïge details
Nee dusquote:Op maandag 21 mei 2007 11:08 schreef Rewimo het volgende:
Ow, dat had je nog niet meegekregen?
Dank je welquote:Op maandag 21 mei 2007 11:36 schreef Faat het volgende:
[..]
Wow [afbeelding]
[..]
Nee dus
Ik las wel dat je vaak onderweg was, maar dacht dat je aan het vakantievieren/vrije dagen opmaken was
Sterkte met je moeder trouwens, ben een beetje aan het teruglezen
Dank je wel.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dank je wel
We hebben zelfs al een serie topics in K&WOp zoek naar een huis in Duitsland #3 - Onze boerderij!
Ymme, nog gefeliciteerd
Ja echt wel. Zonder jouw, is de dieetclub nergensquote:Op maandag 21 mei 2007 12:49 schreef Troel het volgende:
Ik merk al dat als ik weg ben, de topics een stuk minder hard gaan
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:49 schreef Troel het volgende:
Wiequote:Op maandag 21 mei 2007 12:49 schreef Troel het volgende:
Ik snap de hintquote:Op maandag 21 mei 2007 13:04 schreef Troel het volgende:
Nu de laatste spullen opruimen bij mijn ouders thuis en foto's kijken
Me tooquote:Op maandag 21 mei 2007 14:28 schreef gothic-blackie het volgende:
troel komt er nog een foto van het bruidspaar? voor degenen die het hebben moeten missen (ben altijd nieuwsgierig naar jurken)
Wanneer?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:04 schreef Troel het volgende:
We gaan GEEN "pasdetrouwjurkvantroelmeet" doen hoor![]()
Ik moet altijd watertanden als mn vriend in pak rondlooptquote:Op maandag 21 mei 2007 16:09 schreef gothic-blackie het volgende:
mooie foto, mooie jurk, en ook mooi pak (jaja mannen kunnen soms ook netjes en mooi gekleed gaan
me to, ook al is dat wel minder geworden sinds hij dagelijks in pak rond looptquote:Op maandag 21 mei 2007 16:15 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Ik moet altijd watertanden als mn vriend in pak rondloopt
Dat klinkt alsof je er anders veel meer eet?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:18 schreef Jojogirl het volgende:
Mooie foto Troel en mooie kleding!
......Vanavond maar 1 bord avondeten op......
Meestal schep ik nog wel voor een tweede keer op jaquote:Op maandag 21 mei 2007 21:43 schreef Faat het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je er anders veel meer eet?
Ik heb eigenlijk altijd maar 1 bord avondeten op, maar ja mijn probleem ligt dan ook bij het de
hele dag door lekkere dingetjes eten en foute keuzes maken.
Overigens vanavond hier pannenkoeken gebakken en het netjes bij 2 gehouden. Valt vast niet
onder gezonde keuzes, maar ik vind het wel een goede beheersing van mezelf geweest![]()
het gaat inderdaad niet alleen om kcal (waar ze mij altijd aan herinnerenquote:Op maandag 21 mei 2007 21:48 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Meestal schep ik nog wel voor een tweede keer op jaNu dus niet gedaan, dus dat lopen werkt dubbel: minder eten en meer bewegen
2 pannekoeken is wel knap en waarom het heel onverantwoord zou zijn weet ik niet. Ik denk dat je met 2 pannekoeken qua calorien een nette avondmaaltijd hebt. Je komt alleen niet aan je groente zo.
Ja Jojo, 2 pannenkoeken mag je best eten hoor, ik hoop dat ze gesmaakt hebben? Hihiquote:Op maandag 21 mei 2007 22:10 schreef Pandorah het volgende:
jojo: 2 panne(n)koeken moet een keertje kunnen hoor.........
Dat was ook eigenlijk wat ik bedoelde met niet geheel gezonde keuzequote:Op maandag 21 mei 2007 21:48 schreef Jojogirl het volgende:
2 pannekoeken is wel knap en waarom het heel onverantwoord zou zijn weet ik niet. Ik denk dat je met 2 pannekoeken qua calorien een nette avondmaaltijd hebt. Je komt alleen niet aan je groente zo.
Nou, als dat zou bestaan zouden we met zijn allen hele dagen in trouwjurken van dit merk rondlopen, geloof ikquote:Op maandag 21 mei 2007 22:21 schreef Plukie86 het volgende:
(Of je jurk kleedde misschien supergoed af)
We zitten hier ook in de dieetclub daar willen we ook eigenlijk niet veel lezen over pannenkoeken......quote:Op maandag 21 mei 2007 23:18 schreef Pandorah het volgende:
Oh! Dan heb ik het helemaal weer verkeerd gelezen van die pannenkoeken!![]()
![]()
ik schep ook normaal 2 keer opquote:Op maandag 21 mei 2007 21:48 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Meestal schep ik nog wel voor een tweede keer op jaNu dus niet gedaan, dus dat lopen werkt dubbel: minder eten en meer bewegen
ja maar dan is je avond eten al snel 1000kcalquote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:54 schreef Jojogirl het volgende:
Ik schep liever twee keer gezond warm eten op dan dat ik 's avonds weer trek krijg in iets te snoepen.
ligt eraan wat je klaar maakt inderdaad maar sowieso twee keer opscheppen lijkt me iets teveel van het goedequote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:26 schreef Pandorah het volgende:
Ligt eraan wat ze klaarmaakt![]()
Bovendien: als je gaat snoepen, kan je er misschien wel overheen komen over dat aantal kcal!
Maar goed, ik maak dusdanig weinig klaar dat ik niet 2 keer kan opscheppen. Ik neem altijd een bakje yoghurt / vla mocht in de avond nog trek krijgen.
Ik schep bijna altijd 2 keer op: 1x het gewone avondeten en daarna nog een bord sla. Jammie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ligt eraan wat je klaar maakt inderdaad maar sowieso twee keer opscheppen lijkt me iets teveel van het goede
kan je beter als je honger krijgt in de avond nog een cracker pakken
denk dat de meeste als tweede bord geen bord sla nemenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik schep bijna altijd 2 keer op: 1x het gewone avondeten en daarna nog een bord sla. Jammie.![]()
Crackers eten? Dat doe ik nooit (meer). Als middelbare scholier at ik nog wel eens creamcrackers... tot ik eens op de verpakking keek wat ik daarmee naar binnen kreeg.![]()
Wat versta jij dan onder "gewone crackers"?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
denk dat de meeste als tweede bord geen bord sla nemen
als we sla eten doe ik dat inderdaad nog wel een keer een bord vol
en gewone crackers of creamcrackers is ook een verschil
volkoren crackersquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wat versta jij dan onder "gewone crackers"?
Ik neem liever ontbijtkoek oid dan crackers... crackers vullen voor geen meter.![]()
Peijnenburg heeft lekkere ontbijtkoek met minder suiker...![]()
ik wist niet dat jullie met een tweede bord altijd groente en sla bedoeldequote:
Dat zal vast niet iedereen bedoelen hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:15 schreef Miss_S het volgende:
ik wist niet dat jullie met een tweede bord altijd groente en sla bedoelde
sorry dan heb ik niets gezegt
Hoe herkenbaarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:41 schreef Faat het volgende:
[..]
Soms is het zelfs zo erg dat ik (te) vol zit met avondeten en echt snak naar "iets" met suiker. Heel irritant en
voor sommige mensen volkomen onbegrijpelijk "want je zit toch vol"
Is dat echt zo gek? Want er is een heel scala aan zoete toetjes te koop. Volgens mij eten heel veel mensen dingen met suiker, hoewel ze vol zitten. Nou zijn wij niet echt van die toetjesmensen, maar voor een hoop mensen is het een heel gewoon onderdeel van de avondmaaltijd en ik heb niet echt de indruk dat die minder dan wij eten van hun 'gewone' eten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:41 schreef Faat het volgende:
Ik heb wel zo'n beetje hetzelfde als octopussy dat de trek daarna echt heel erg snel komt. Soms is
het zelfs zo erg dat ik (te) vol zit met avondeten en echt snak naar "iets" met suiker. Heel irritant en
voor sommige mensen volkomen onbegrijpelijk "want je zit toch vol"
ik spreek nu van ik geef niet op maar we laten het de tijd bepalenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:19 schreef ymme het volgende:
Moet goed komen BlueCurl, als je het echt doorzet
Als je af blijft vallen dan moet je natuurlijk helemaal niets veranderen Jojoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:00 schreef Jojogirl het volgende:
Ik bedoel met een tweede bord ook niet alleen groente en sla. En zeg gerust dat ik niet een tweede op moet scheppen. Ik doe het meestal toch want ik ken mezelf en weet waarom ik het doe. Bovendien val ik er nog steeds goed bij af dus ik zie niet in waarom ik ermee zou stoppen. Sneller afvallen dan het nu gaat hoeft van mij niet.
Het klinkt allemaal uitstekend wat je doet. Ik heb alleen wel zoiets van pas op dat je verwachtingen nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:12 schreef BlueCurl het volgende:
ik ben zoiezo benieuwd hoe ik er over een maand voorsta met het aangepaste levenspatroon wat ik nu heb opgesteld wat eigenlijk enkel me eten/drinken gezonder maakt en wel 1 normaal bord ipv twee enorme volle en daarnaast eventuele vette vreetbuien vervangen door fruit enzo.
daarnaast ontbijten omdat ik door 1 bord in de avond nu wel een rammelende maag heb ik de ochtend...
sporten doe ik 6 uur in de week... dus ik ben benieuwd!
O nee, ik vond jouw vraag niet gek hoor, maar sommigen hier reageerden alsof het sowieso volstrekt idioot is dat je uberhaupt een tweede keer opschept als je wil afvallen of dat het dan alleen maar groenvoer mag zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:24 schreef Faat het volgende:
[..]
Als je af blijft vallen dan moet je natuurlijk helemaal niets veranderen Jojo
Dat ik er gisteren over begon was zeker niet als kritiek bedoelt hoor, meer dat ik het idee kreeg dat
je "normaal" wel 3 of 4 borden lust, maar dat kan natuurlijk volledig aan mijn manier van lezen liggen
Fotoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:08 schreef gothic-blackie het volgende:
zo ik ga lekker richting de kapper. even me haar knippen en waarschijnlijk vervennu maar hopen dat vriendje het vanavond nog wel mooi vind
Meestal eet ik een broodje en soms nog wat erbij, ligt er een beetje aan wat ze hebben in de kantine. Ik neem dan wel een bakje yoghurt mee voor 's middags, om een uur of 3 krijg ik weer trekquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:02 schreef Levitation het volgende:
Even een vraagje: hoeveel boterhammen eten jullie bij de lunch?
Succes!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:52 schreef Rewimo het volgende:
Oja, willen jullie voor me duimen om half 5? Ik heb weer een sollicitatiegesprek, deze keer in Arnhem.
Heel veel succes.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:52 schreef Rewimo het volgende:
Oja, willen jullie voor me duimen om half 5? Ik heb weer een sollicitatiegesprek, deze keer in Arnhem.
Klinkt goed...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:20 schreef Jojogirl het volgende:
Met de lunch eet ik trouwens meestal 2 boterhammen en een beker melk en dan of een kom soep, of een kwarkje of een bakje salade erbij.
Ik heb dat wel eens geprobeerd, maar meestal vergeet ik om iets mee te nemen. Ben wel gek op slaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:27 schreef teigan het volgende:
Je kan ook zelf redelijk makkelijk wat maken als je een koelkast in de buurt hebt Levitation..
En dan de (eventuele dressing) er als laatste bijmikken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |