dat zal het eerder zijn dan overspannen waarschijnlijkquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ben al een paar dagen een beetje![]()
Misschien moet ik wel gewoon ongesteld worden oid
Of misschien is het het weer? Ik heb ook al een paar dagen dat het niet zo lekker gaat... maar goed, probeer positief te blijven denken, het komt allemaal wel weer goedquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Daar ben ik nu mee bezig
Isa: doe je je msn eens aan?
Ik ben al een paar dagen een beetje![]()
Misschien moet ik wel gewoon ongesteld worden oid
Wat een gave site! Natuurlijk werd Finn net wakker toen ik de eerste aflevering wilde kijkenquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
http://www.tv-links.co.uk/show.do/1/41
Nah, ik ken mezelf wel redelijk goed en weet hoe ik me normaal voel als ik ongesteld moet worden, maar het is wel behoorlijk wat heftiger deze keer.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat zal het eerder zijn dan overspannen waarschijnlijk
Ik zag die site al op diverse websites opduiken en ik ben bang dat-ie niet lang meer in de lucht blijft. Het is zo'n site die je iedereen wil aanraden, maar tegelijk ben je bang dat teveel mensen het kennen waardoor het ten onder gaat aan eigen succesquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:18 schreef Jojogirl het volgende:
Wat een gave site! Natuurlijk werd Finn net wakker toen ik de eerste aflevering wilde kijkenmaar ik heb de site meteen gebookmarked.
Stukquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, wij hadden ook van die zwarte dopoogjes vroeger, maar die zijn heel zwak ja
Hij was ziek...quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:25 schreef Isabeau het volgende:
Dat vind ik best snel, freecell...misschien was het al een oude vis in de dierenwinkel? Of gewoon zwak oid.
daarnaartoe lopen/fietsen is ook geen optie?quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:14 schreef Isabeau het volgende:
Ze moet vanavond ook weer ergens heen, teigan
Valt reuze mee. Ze geven wel heel goed advies en zo, maar je merkt er weinig van dat ze echt aan het analyseren zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:08 schreef Jojogirl het volgende:
Zo, net les 2 van de hardloopmp3's gelopen. Het viel me mee, ik heb alleen wel last van m'n voeten dus ik ga zaterdag naar Runnersworld voor nieuwe schoenen. Dat vind ik wel een beetje eng, daar doen ze nl. ook van die loopanalyses enzo, en dat voelt veel te professioneel voor wat ik nu aan het doen ben. Maargoed, ik doe het maar mooi.
Neem oude loopschoenen mee voor een kijkje naar de slijtage van de zoolquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:08 schreef Jojogirl het volgende:
Zo, net les 2 van de hardloopmp3's gelopen. Het viel me mee, ik heb alleen wel last van m'n voeten dus ik ga zaterdag naar Runnersworld voor nieuwe schoenen. Dat vind ik wel een beetje eng, daar doen ze nl. ook van die loopanalyses enzo, en dat voelt veel te professioneel voor wat ik nu aan het doen ben. Maargoed, ik doe het maar mooi.
Ik denk dat ze liever hardloopschoenenzolen zien om te kijken hoe je hardloopt, maar gewone schoenen hebben ze vast ook iets aan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:22 schreef Jojogirl het volgende:
Ow zo bedoel je. Ik ben een beetje traag geloof ik. Ja dat is bij mijn schoenen wel duidelijk, altijd de binnekant van de hakken.
Foei! Nooit zo maar op schoenen gaan hardlopen! Gewoon hardloopschoenen kopen. Ik heb mezelf op die manier nog een vervelende enkelblessure kado gedaan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:16 schreef Jojogirl het volgende:
Ehm, oude loopschoenen? Die heb ik niet. Ja de schoenen waar ik nu op loop, maar daar heb ik 2 winters softbaltraining in de zaal mee gedaan en misschien 10 keer buiten gesport in 2 jaar. Niet echt veel op gelopen dus, laat staan hard.
Ik heb net naar die mp3-dingen geluisterd en klinkt idd lekker motiverend. Ik vraag me alleen af hoe ik mijn mp3-speler mee moet nemen, hoe doe jij dat?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:08 schreef Jojogirl het volgende:
nee via fokquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:25 schreef Ikiskoel het volgende:
199 boeken? Damn! Verkocht via marktplaats?
http://een.typepad.com/vl(...)unpodcast/index.htmlquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:28 schreef Fuente het volgende:
Even een vraagje he, die hardloopmp3-dinges, wat is dat precies en waar kan ik dat vinden?
Lekker! Maar ik moet straks werken en even heen en weer fietsen gaat denk ik niet lukkenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:27 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb hier nog héél veel ongezonde dingen liggen vanuit Amerika, waaronder twee zakken mini white reese's peanut butter cups, een pak mini snickers, M&M's... mag je wel even komen ophalen hoor
Dat fietsen zou dan wel weer die slechte calorieen opheffen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lekker! Maar ik moet straks werken en even heen en weer fietsen gaat denk ik niet lukken
Cool! Wat voor kleur?quote:
hoiquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:36 schreef Chaotic het volgende:
Hi, ik ben sinds kort ook weer begonnen te lijnen. Volg de 10 weken slank plan.
Weeg 99 kilo, mijn streven is 70 kilo.
Nou het is niet zozeer een dieet maar meer het aanleren van een nieuw levensstijl.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:46 schreef octopussy het volgende:
[..]
hoi![]()
volg je het plan ook 10 weken of ga je daarna verder met een dieet? In 10 weken bijna 30 kilo afvallen is niet zo realistisch![]()
wat houd dat dieet eigenlijk in?
kan je dat niet beter over 2 dagen verspreiden?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:54 schreef Chaotic het volgende:
Om mezelf af en toe te kunne vewennen mag ik om de 2 weken 600 calorieen extra op 1 dag consumeren.
Klinkt goed in de oren.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
kan je dat niet beter over 2 dagen verspreiden?
600 extra lijkt me nogal veel kan je misschien dan beter in 2 keer doen geniet je er ook nog vaker van
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:59 schreef Fannetje het volgende:
In het Brabants Dagblad stond vandaag een artikel over overgewicht. Ik heb het zelf niet gelezen, maar mijn moeder vertelde me dat Brabanders qua overgewicht op de tweede plek staan (na Groningers). Het gemiddelde gewicht van een Brabantse vrouw is 88 kg. Best veel, vond ik
En waar maak ik me dan druk om? Ik ben helemaal niet te dik, ik ben gemiddeld
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:59 schreef Fannetje het volgende:
En waar maak ik me dan druk om? Ik ben helemaal niet te dik, ik ben gemiddeld
Hm, dat is balen, dat moest ik vorig jaar ookquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben bijna 11 kg zwaarder dan gemiddeld
![]()
Woog vanmorgen 98.8ik hoop maar dat er flink wat kilo's vocht bij zitten. 5 weken geleden woog ik nog 94kg.
![]()
Dat word dus nieuwe kleren kopen voor de vakantie, ik heb geen zomerkleding (meer) in deze megamaat.![]()
* kopje thee opdrinktquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:58 schreef Liejannuh het volgende:
* Liejannuh] geeft Faat een knuffel en zet een kopje thee voor haar.[/me]
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik dat Special K dieet maar ga doen. Geen gedoe en ik zie een ultra-dunne vrouw en het duurt maar 2 weken om zomer-klaar te worden![]()
Ik dacht dat 't kraanwater zaterdag al weer schoon was? Stond volgens mij zo bij ons in de krant.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:19 schreef Rewimo het volgende:
Hier struikel je bij binnenkomst over een groot rek met flesjes SpaWe mogen nog steeds geen kraanwater gebruiken. In de kantine zorgen ze voor koffie van doorgekookt water
Ik heb op een psychiatrische afdeling stage gelopen met legionella in het water, daar struikelde je ook over die flesjesquote:Op maandag 21 mei 2007 09:19 schreef Rewimo het volgende:
Hier struikel je bij binnenkomst over een groot rek met flesjes SpaWe mogen nog steeds geen kraanwater gebruiken. In de kantine zorgen ze voor koffie van doorgekookt water
Haha, ik zag die reclame gisteren ook voorbij komen en vroeg me af op wat voor doelgroep ze zichquote:Op maandag 21 mei 2007 00:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik dat Special K dieet maar ga doen. Geen gedoe en ik zie een ultra-dunne vrouw en het duurt maar 2 weken om zomer-klaar te worden![]()
Rewimo, ik geloof dat ik een hoop gemist heb. Ga je weg uit Haarlem?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:36 schreef Rewimo het volgende:
Evenvanuit Roosendaal
Straks weer naar Haarlem met de trein. Voorlopig mijn neus vol van lange autoritten. Al moet ik dinsdag alweer naar Arnhem voor een sollicitatie.
cool!quote:Op maandag 21 mei 2007 10:56 schreef Faat het volgende:
[..]
Haha, ik zag die reclame gisteren ook voorbij komen en vroeg me af op wat voor doelgroep ze zich
nou precies aan het richten waren, omdat ze beweerden dat we binnen 2 weken in dat bikinibroekje
zou passen. Juist ja, dat ieniemienie schattige rode bikinibroekje ja. Ik wil ook!!!!!![]()
Voor degene die de reclame gemist hebben, het broekje zag er zo uit. In ongeveer deze maat:
[afbeelding]
Het enige dat we hoeven te doen is 2 x per dag een kom Special K vervangen voor een maaltijd![]()
Ow, dat had je nog niet meegekregen? Jaquote:Op maandag 21 mei 2007 10:57 schreef Faat het volgende:
Rewimo, ik geloof dat ik een hoop gemist heb. Ga je weg uit Haarlem?
Misschien als je alleen die twee kommen special K eet en verder niks?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:03 schreef debuurvrouw het volgende:
nu past mijn teen er nét in gok ik, en over twee weken zie ik er dan zo uit...![]()
als ik nou al mijn maaltijden vervang, lukt het dan in een week?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |