hihi ik ben er ook maar niets te melden. En ik ben eigenlijk een lurker maar vind de tips wel aardig altijd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben d'r wel maar ik heb niks te melden.
De stilte heeft de lurkers uit hun schulp getrokkenquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:07 schreef it_was_me het volgende:
[..]
hihi ik ben er ook maar niets te melden. En ik ben eigenlijk een lurker maar vind de tips wel aardig altijd.
behalve dan dat de weegschaal vandaag meer aangaf![]()
Damn ik heb me verradenquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De stilte heeft de lurkers uit hun schulp getrokken![]()
Ja, nu ben je erbij en moet je in het vervolg gewoon meepraten.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja, nu ben je erbij en moet je in het vervolg gewoon meepraten.![]()
ben ik het helemaal mee eens. uit die lurkstand een meebeppen jijquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja, nu ben je erbij en moet je in het vervolg gewoon meepraten.![]()
Hoe zag het bruidspaar er uit?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:24 schreef Pandorah het volgende:
Nee hoor, ik ben weer thuis. De bruiloft was leuk en de diertjes werkten ook heel braaf mee![]()
Het is optimistisch, maar niet te optimistisch denk ik. Optimistisch is goed en het schrijven zelf kost minder tijd dan je denkt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:15 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb hier de kerkklokken nog niet gehoord Freecell.
Goed idee trouwens, die nietsnuttijd tot kwart voor 11! Ga ik ook doen. Dan douchen, mijn eetkamertafel ontruimen en vanaf 12 uur de boeken in! Ik moet van mezelf alles over mijn scriptie dit weekend bij elkaar vegen en als het meezit kan ik dan volgende week praktisch alles schrijven. Of is dat te optimistisch?
Optimistisch is goed. Heb je iig een doelquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:33 schreef Liejannuh het volgende:
Doen ze dat nog echt met touwen enzo?!
Ik zou verwachten dat je alleen maar op een knopje hoeft te drukken, maar dat is misschien weer erg vooruitstrevend!
Ik ben altijd aan de optimistische kant, maar denk ook wel dat het kan. En ik moet gewoon maar eens een beetje opschieten, want die handel moet af en ik heb behoefte aan een hobbie!en ik heb gister met een potentieel leuke nieuwe collega gesproken die ook behoefte heeft aan een hobbie.
![]()
Oew! Wat lekker!!quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:58 schreef Jojogirl het volgende:
Mogge!
Ik was ook al ff wakker maar ik heb wonder boven wonder uitgeslapen. Finn viel na z'n fles om 7 uur weer in slaap dus ik heb heerlijk tot half 10 geslapen
Ow en ik ben blont. Ik wilde net boodschappen gaan doen en toen kwam ik tot de ontdekking dat alle 3 de supermarkten hier in het winkelcentrumpje dicht zijn. Vanwege hemelvaart natuurlijk, maar dat was ik straal vergeten omdat ik altijd op donderdag vrij ben
Worden jullie elkaars nieuwe hobbie Liejannuh?
En de macarena roeleert, ik snap niet hoe iemand die niet mee kan doen
Ik, de eeuwige optimist! Ben je nu trouwens wel aan het studeren?quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Optimistisch is goed. Heb je iig een doel
En ja, bij ons gaat dat nog met touwen. 90% van onze gemeente denkt idd dat het met een knopje gaat, want de enigen die ooit aan die touwen hangen het laatste jaar zijn Maarten en ik
Zelfs het beheerdersteam dacht op een gegeven moment dat eht elektronisch ging
Maar het is ergens ook wel tof om te doen! Heeeeeel hard trekken, BIM!, loslaten... wachten... BAM! en dan weer heel hard trekken voor de BIM
Ik ben wel aan het studeren ja. Word met de minuut kwader.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:46 schreef Liejannuh het volgende:
Ik, de eeuwige optimist! Ben je nu trouwens wel aan het studeren?
Volgens mij is het best heel leuk om de kerkklokken te luiden.
Tip: [CTRL] + [A] en dan Arial selecteren.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ben wel aan het studeren ja. Word met de minuut kwader.
Moet een verslag in elkaar zetten en iedereen levert zijn stukken in.
Afspraak: Ariël 11, geen opmaak
Resultaat: 75 pagina's in 4 verschillende lettertypen, niets in 11, en totaal met opmaak (uitgelijnd, vet, onderstreept, bulleted, alles!)
Ik word gillend gek
Ja, dat dacht ik ook. Al getestquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:19 schreef Jojogirl het volgende:
Pff dan denk je dat je het goed afgesproken hebtEcht balen dat soort dingen. Ctrl-A en alles Arial 11 maken en de knopjes voor bold, onderstreept en italic uitklikken een optie? Dan is het in elk geval weer allemaal opmaakloos.
Nee, dat kan nog beter! Je kunt bij opmaakprofielen ook "platte tekst" selecteren.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:19 schreef Jojogirl het volgende:
Pff dan denk je dat je het goed afgesproken hebtEcht balen dat soort dingen. Ctrl-A en alles Arial 11 maken en de knopjes voor bold, onderstreept en italic uitklikken een optie? Dan is het in elk geval weer allemaal opmaakloos.
Alles naar kladblok. TXT van gemaakt. Terug naar word...quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:30 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nee, dat kan nog beter! Je kunt bij opmaakprofielen ook "platte tekst" selecteren.
Dan verdwijnt alle opmaakt tenzij Word vindt dat die opmaak weer terugmoet om de een of andere mysterieuze reden.
En anders alles kopieren naar je kladblok en er een txt bestand van maken.
Had ik hier al eens verteld dat ik echt een ontzettend hekel heb aan Word?
Jij en Word, jullie zijn geen vriendjes!quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Alles naar kladblok. TXT van gemaakt. Terug naar word...
*ploeink*
En wederom is de opmaak verkloot.
Zelfs bij handmatig instellen springen er nog dingen terug
Ik word gek...
Hmmm, laat maar. Ik heb net een niet zo vriendelijk mailtje gestuurd aan mijn projectgroep dat ik het NU en wel ogenblikkelijk normaal wil hebben en dat ik niet verder ga voor ik de goede informatie binnenheb zonder lay-out.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:44 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jij en Word, jullie zijn geen vriendjes!Duidelijk!
Mail anders eens naar mij, eens kijken of ik het voor elkaar krijg!
adres: bzzzzzzt (en ja die haal ik zo weer weg!)
Dat was mijn volgende tip geworden, maar dat werkt dus ook al nietquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:41 schreef freecell het volgende:
Alles naar kladblok. TXT van gemaakt. Terug naar word...
Daar ben ik nu mee bezigquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:06 schreef Liejannuh het volgende:
Overspannen worden is niet goed Freecell!Wel een beetje rustig aan doen af en toe hoor!
http://www.tv-links.co.uk/show.do/1/41quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:54 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl is een enorme vervelia vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
En door mijn Cup D bewijs?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:27 schreef Levitation het volgende:
Miss_D: is Mister erg getraumatiseerd door mijn buikdansen?![]()
Ik wilde er niet over beginnen....quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind trouwens dat je prachtig danst, LevitationHeel sensueel en vrouwelijk.
Ik vind het ook mooi Levitation... Ik wilde dat ik dat kon..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |