abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49446161
Ik doe idd ook een Troel Veel Plezier
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_49448001
Het is hier wel heel erg stil vandaag, nu er zoveel 'leden' van de dieetclub, naar de bruiloft van Troel zijn
pi_49448083
Wat een rust
pi_49448807
Ik ben d'r wel maar ik heb niks te melden.
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 16 mei 2007 @ 16:58:49 #55
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_49448962
Same here. We hebben hier op m'n werk (laboratorium) een probleempje en nu zijn we alles met 4 verschillende vloeistoffen na elkaar aan het afnemen. Echt een k....klus, ik ben blij dat ik nu naar huis ga.
pi_49449283
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 16:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben d'r wel maar ik heb niks te melden.
hihi ik ben er ook maar niets te melden. En ik ben eigenlijk een lurker maar vind de tips wel aardig altijd.
behalve dan dat de weegschaal vandaag meer aangaf
Inspiratieloos!
pi_49449538
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 17:07 schreef it_was_me het volgende:

[..]

hihi ik ben er ook maar niets te melden. En ik ben eigenlijk een lurker maar vind de tips wel aardig altijd.
behalve dan dat de weegschaal vandaag meer aangaf
De stilte heeft de lurkers uit hun schulp getrokken
pi_49449907
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 17:15 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

De stilte heeft de lurkers uit hun schulp getrokken
Damn ik heb me verraden
Inspiratieloos!
pi_49450035
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 17:25 schreef it_was_me het volgende:

[..]

Damn ik heb me verraden
Ja, nu ben je erbij en moet je in het vervolg gewoon meepraten.
pi_49450483
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 17:29 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

pi_49451510
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 17:29 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

ben ik het helemaal mee eens. uit die lurkstand een meebeppen jij
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_49462612
En toen bleef het weer rustig......!
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
pi_49466842
Nee hoor, ik ben weer thuis. De bruiloft was leuk en de diertjes werkten ook heel braaf mee
pi_49466903
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 00:24 schreef Pandorah het volgende:
Nee hoor, ik ben weer thuis. De bruiloft was leuk en de diertjes werkten ook heel braaf mee
Hoe zag het bruidspaar er uit?
Ik ben trouwens ook net weer thuis, maar dat is van het bier drinken en bandjes kijken in Den Haag.
pi_49467577
ik ben er ook weer

Troel en Bert zagen er echt fantastisch uit en het was erg gezellig.
De trouwzaal vond ik echt super, zo tussen de tijgers en de gieren
  † In Memoriam † donderdag 17 mei 2007 @ 01:27:10 #66
43556 miss_dynastie
pi_49468797
Wij zijn ook weer thuis
Het was een fantastische dag
Bruidspaar zag er geweldig uit
pi_49471604
Goedemorgen Ben ik nu echt de eerste met mn kwart over tien?

Ik ben toch wel een beetje jaloers op jullie beestjes (ben heel benieuwd naar de foto's)
Al was de bruiloft waar ik gisteren was ook erg leuk!

Vandaag moet ik een enorm versag in elkaar zetten voor school. Ik heb mezelf nietsnuttijd gegeven tot kwart voor 11 en dan bezig.

TARA is naar zn werk en ik hb hem nog nooit zo happy naar zn werk zien gaan
Hij hoefde vandaag eigenlijk niet, maar zn baas vroeg of hij alstjeblieft toch wel wilde werken. Maarten heeft daarmee ingestemd (toch geen kerk vandaag bij ons) en krijgt nu 200% loon vandaag
Dat is dus met heel relexed werken opeens 12 uur extra uitbetaald deze week
Echt, fluitend naar zn werk

Zijn hier eigenlijk mensjes die vandaag wél een kerkdienst hebben? Ik was een beetje verbaasd dat wij er niet één hebben.
pi_49471639
Ik heb hier de kerkklokken nog niet gehoord Freecell.

Goed idee trouwens, die nietsnuttijd tot kwart voor 11! Ga ik ook doen. Dan douchen, mijn eetkamertafel ontruimen en vanaf 12 uur de boeken in! Ik moet van mezelf alles over mijn scriptie dit weekend bij elkaar vegen en als het meezit kan ik dan volgende week praktisch alles schrijven. Of is dat te optimistisch?
pi_49471747
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 10:15 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb hier de kerkklokken nog niet gehoord Freecell.

Goed idee trouwens, die nietsnuttijd tot kwart voor 11! Ga ik ook doen. Dan douchen, mijn eetkamertafel ontruimen en vanaf 12 uur de boeken in! Ik moet van mezelf alles over mijn scriptie dit weekend bij elkaar vegen en als het meezit kan ik dan volgende week praktisch alles schrijven. Of is dat te optimistisch?
Het is optimistisch, maar niet te optimistisch denk ik. Optimistisch is goed en het schrijven zelf kost minder tijd dan je denkt.

Over kerkklokken gesproken (en nog ontopic ook ) gisteren bij de bruiloft waar ik was moest ik de klokken van onze kerk luiden. Als ik nu geen calorieën verbrand heb... pfffff!
5 minuten aan die touwen hangen is langer dan je denkt
pi_49471897
Doen ze dat nog echt met touwen enzo?!
Ik zou verwachten dat je alleen maar op een knopje hoeft te drukken, maar dat is misschien weer erg vooruitstrevend!

Ik ben altijd aan de optimistische kant, maar denk ook wel dat het kan. En ik moet gewoon maar eens een beetje opschieten, want die handel moet af en ik heb behoefte aan een hobbie! en ik heb gister met een potentieel leuke nieuwe collega gesproken die ook behoefte heeft aan een hobbie.
pi_49472201
Zo, ik ben al wel even wakker, maar heb eerst wat andere dingen zitten lezen..

Gisteren was zeker leuk, ook al heb ik me ws. ongelooflijk voor paal gezet door de macarena te gaan doen op de dansvloer..(al deden er nog twee dames dapper met mij mee.. ) Ik was om 2.10 oid pas thuis, dus vandaag even rustig bijkomen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 17 mei 2007 @ 10:58:47 #72
4177 Jojogirl
pi_49472435
Mogge!

Ik was ook al ff wakker maar ik heb wonder boven wonder uitgeslapen. Finn viel na z'n fles om 7 uur weer in slaap dus ik heb heerlijk tot half 10 geslapen
Ow en ik ben blont. Ik wilde net boodschappen gaan doen en toen kwam ik tot de ontdekking dat alle 3 de supermarkten hier in het winkelcentrumpje dicht zijn. Vanwege hemelvaart natuurlijk, maar dat was ik straal vergeten omdat ik altijd op donderdag vrij ben

Worden jullie elkaars nieuwe hobbie Liejannuh?

En de macarena roeleert, ik snap niet hoe iemand die niet mee kan doen
pi_49472473
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 10:33 schreef Liejannuh het volgende:
Doen ze dat nog echt met touwen enzo?!
Ik zou verwachten dat je alleen maar op een knopje hoeft te drukken, maar dat is misschien weer erg vooruitstrevend!

Ik ben altijd aan de optimistische kant, maar denk ook wel dat het kan. En ik moet gewoon maar eens een beetje opschieten, want die handel moet af en ik heb behoefte aan een hobbie! en ik heb gister met een potentieel leuke nieuwe collega gesproken die ook behoefte heeft aan een hobbie.
Optimistisch is goed. Heb je iig een doel
En ja, bij ons gaat dat nog met touwen. 90% van onze gemeente denkt idd dat het met een knopje gaat, want de enigen die ooit aan die touwen hangen het laatste jaar zijn Maarten en ik
Zelfs het beheerdersteam dacht op een gegeven moment dat eht elektronisch ging
Maar het is ergens ook wel tof om te doen! Heeeeeel hard trekken, BIM!, loslaten... wachten... BAM! en dan weer heel hard trekken voor de BIM
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 17 mei 2007 @ 11:38:48 #74
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_49473353
Helleu Wij zijn ook weer uit de veren. Het was een superdag gisteren, echt geweldig! Een prachtig bruidspaar, een hele leuke ambtenaar, worteltjes voeren aan de giraffen, vogeltjes voeren in de volière, heerlijk eten en uiteindelijk nog best goed weer ook

Jammer dat we vanwege Christan niet te lang meer konden blijven op het feest maar hij was echt afgeknoedeld na die lange dag We waren het terrein nog niet af of hij sliep En wel vanmorgen om 7 uur op want er kwam een Pokemonfilm Nou ja, wij zijn lekker blijven liggen

Frank gaat zometeen naar de huisartsenpost omdat ie vermoedt dat zijn lens toch nog ergens in zijn oog zwerft Als dat zo is heeft ie volgende week in elk geval een reservelens
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_49473567
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 10:58 schreef Jojogirl het volgende:
Mogge!

Ik was ook al ff wakker maar ik heb wonder boven wonder uitgeslapen. Finn viel na z'n fles om 7 uur weer in slaap dus ik heb heerlijk tot half 10 geslapen
Ow en ik ben blont. Ik wilde net boodschappen gaan doen en toen kwam ik tot de ontdekking dat alle 3 de supermarkten hier in het winkelcentrumpje dicht zijn. Vanwege hemelvaart natuurlijk, maar dat was ik straal vergeten omdat ik altijd op donderdag vrij ben

Worden jullie elkaars nieuwe hobbie Liejannuh?

En de macarena roeleert, ik snap niet hoe iemand die niet mee kan doen
Oew! Wat lekker!! Uitslapen is goed.
Geen idee of hij een nieuwe hobbie gaat worden. De komende weken heb ik eigenlijk geen tijd voor een nieuwe hobbie! Stomme scriptie moet af.
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:00 schreef freecell het volgende:

[..]

Optimistisch is goed. Heb je iig een doel
En ja, bij ons gaat dat nog met touwen. 90% van onze gemeente denkt idd dat het met een knopje gaat, want de enigen die ooit aan die touwen hangen het laatste jaar zijn Maarten en ik
Zelfs het beheerdersteam dacht op een gegeven moment dat eht elektronisch ging
Maar het is ergens ook wel tof om te doen! Heeeeeel hard trekken, BIM!, loslaten... wachten... BAM! en dan weer heel hard trekken voor de BIM
Ik, de eeuwige optimist! Ben je nu trouwens wel aan het studeren?
Volgens mij is het best heel leuk om de kerkklokken te luiden.
pi_49474064
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:46 schreef Liejannuh het volgende:

Ik, de eeuwige optimist! Ben je nu trouwens wel aan het studeren?
Volgens mij is het best heel leuk om de kerkklokken te luiden.
Ik ben wel aan het studeren ja. Word met de minuut kwader.
Moet een verslag in elkaar zetten en iedereen levert zijn stukken in.
Afspraak: Ariël 11, geen opmaak
Resultaat: 75 pagina's in 4 verschillende lettertypen, niets in 11, en totaal met opmaak (uitgelijnd, vet, onderstreept, bulleted, alles!)
Ik word gillend gek
pi_49474344
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:05 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik ben wel aan het studeren ja. Word met de minuut kwader.
Moet een verslag in elkaar zetten en iedereen levert zijn stukken in.
Afspraak: Ariël 11, geen opmaak
Resultaat: 75 pagina's in 4 verschillende lettertypen, niets in 11, en totaal met opmaak (uitgelijnd, vet, onderstreept, bulleted, alles!)
Ik word gillend gek
Tip: [CTRL] + [A] en dan Arial selecteren.
  donderdag 17 mei 2007 @ 12:19:32 #78
4177 Jojogirl
pi_49474410
Pff dan denk je dat je het goed afgesproken hebt Echt balen dat soort dingen. Ctrl-A en alles Arial 11 maken en de knopjes voor bold, onderstreept en italic uitklikken een optie? Dan is het in elk geval weer allemaal opmaakloos.
  donderdag 17 mei 2007 @ 12:19:55 #79
4177 Jojogirl
pi_49474428
Hehe GMTA.
pi_49474718
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:19 schreef Jojogirl het volgende:
Pff dan denk je dat je het goed afgesproken hebt Echt balen dat soort dingen. Ctrl-A en alles Arial 11 maken en de knopjes voor bold, onderstreept en italic uitklikken een optie? Dan is het in elk geval weer allemaal opmaakloos.
Ja, dat dacht ik ook. Al getest
Maar zelfs "opmaak wissen" doet niet zoveel
Bepaalde dingen blijven gewoon bulleted, ander lettertype of uitgelijnd.
Maar ik ben nu redelijk wanhopig en zwaar geïrriteerd gestopt. Een groot gedeelte van de informatie die ik heb gekregen blijkt complete onzin te zijn. Ik zoek informatie ABCDE en ik heb: AEFGHT zoiets.

Ik geef het op geloof ik.
Daarbij word ik net gebeld dat ik verwacht word op een verjaardag... Niet dat ik er tijd voor heb, maar dat schijnt niet uit te maken.....
Ik moet echt eens NEE leren zeggen. Ergens... Ooit...
pi_49474721
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:19 schreef Jojogirl het volgende:
Nee, dat kan nog beter! Je kunt bij opmaakprofielen ook "platte tekst" selecteren.
Dan verdwijnt alle opmaakt tenzij Word vindt dat die opmaak weer terugmoet om de een of andere mysterieuze reden.
En anders alles kopieren naar je kladblok en er een txt bestand van maken.
Had ik hier al eens verteld dat ik echt een ontzettend hekel heb aan Word?
  donderdag 17 mei 2007 @ 12:39:06 #82
4177 Jojogirl
pi_49474960
Word heeft wel een eigen willetje hè. Ik heb er ook een hekel aan. Geef mij maar Excel, daar kan ik een stuk beter mee uit de voeten.

freecell, je komt er vast wel uit.
pi_49475029
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:30 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Nee, dat kan nog beter! Je kunt bij opmaakprofielen ook "platte tekst" selecteren.
Dan verdwijnt alle opmaakt tenzij Word vindt dat die opmaak weer terugmoet om de een of andere mysterieuze reden.
En anders alles kopieren naar je kladblok en er een txt bestand van maken.
Had ik hier al eens verteld dat ik echt een ontzettend hekel heb aan Word?
Alles naar kladblok. TXT van gemaakt. Terug naar word...
*ploeink*
En wederom is de opmaak verkloot.
Zelfs bij handmatig instellen springen er nog dingen terug
Ik word gek...
  donderdag 17 mei 2007 @ 12:43:19 #84
4177 Jojogirl
pi_49475095
Pff dat is wel heel bizar. TXT zou geen opmaak moeten hebben.
pi_49475153
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:41 schreef freecell het volgende:

[..]

*ploeink*
En wederom is de opmaak verkloot.
Zelfs bij handmatig instellen springen er nog dingen terug
Ik word gek...
Jij en Word, jullie zijn geen vriendjes! Duidelijk!
Mail anders eens naar mij, eens kijken of ik het voor elkaar krijg!

[ Bericht 3% gewijzigd door Liejannuh op 17-05-2007 12:54:29 ]
pi_49475345
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:44 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Jij en Word, jullie zijn geen vriendjes! Duidelijk!
Mail anders eens naar mij, eens kijken of ik het voor elkaar krijg!
adres: bzzzzzzt (en ja die haal ik zo weer weg!)
Hmmm, laat maar. Ik heb net een niet zo vriendelijk mailtje gestuurd aan mijn projectgroep dat ik het NU en wel ogenblikkelijk normaal wil hebben en dat ik niet verder ga voor ik de goede informatie binnenheb zonder lay-out.
ik mopper niet zo vaak, dus het werkt meestal wel.
Daabij geeft het me een goede reden om nu even niets te hoeven doen en geloof me, dat kan ik wel gebruiken
Ben een beetje overspannen aan het raken geloof ik (dat constateerde ik toen iemand me net smste of ik zaterdag mee ga naar een toffe winkel met kampeerspullen en ik als resultaat begon te janken en ja, ik ga wel mee, zal wel moeten, want ik ga ook mee kamperen. Was meer dat ik alwéér iets moest.)

Dus

MAar wel heel erg bedankt voor het aanbod...
pi_49475360
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:41 schreef freecell het volgende:
Dat was mijn volgende tip geworden, maar dat werkt dus ook al niet Wat balen zeg.

Ik heb mijn ook al verteld dat trouwen in een dierentuin super megacool is
En die trouwtaart, was die van de dierentuinbakker? Want die was ook perfect! (met veel marsepein en een soort chocolademouse binnenin )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_49475388
Computers lijken te voelen welke programma's ik wel en niet mag
Ik ben best goed in Word als het mijn eigen documenten maar zijn. Zodra er anderen aan meegetikt hebben, gaat eht fout..

Powerpoint kan ik dan weer wel
pi_49475629
en marchien je hebt het toch echt naar kladblok geplaatst en niet naar wordpad hè? en ehm, je hoeft het niet in het kladblok op te slaan, je kan de tekst er heen kopiëren en dan weer knippen en in word plakken. Er wèl voor zorgen dat je een compleet nieuw worddocument open hebt staan anders zet hij alles gewoon terug zoals je het net geknipt hebt. En niet overspannen worden

Zow, ga ik deel 22 van Heroes kijken
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_49475821
Overspannen worden is niet goed Freecell! Wel een beetje rustig aan doen af en toe hoor!
pi_49475907
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 13:06 schreef Liejannuh het volgende:
Overspannen worden is niet goed Freecell! Wel een beetje rustig aan doen af en toe hoor!
Daar ben ik nu mee bezig
Isa: doe je je msn eens aan?

Ik ben al een paar dagen een beetje
Misschien moet ik wel gewoon ongesteld worden oid
  donderdag 17 mei 2007 @ 13:54:59 #92
4177 Jojogirl
pi_49477523
* Jojogirl is een enorme vervelia vandaag
pi_49477785
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 13:54 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl is een enorme vervelia vandaag
http://www.tv-links.co.uk/show.do/1/41
pi_49478560
Hoi! Gisteren was gaaf! Super gezellig en echt een top feest!

Naar huis rijden viel me alleen een beetje zwaar. Ben 3 keer op een parking gestopt omdat ik het niet meer trok. 3de keer maar gebeld om even te kunnen kletsen, in de hoop dat ik dan wel weer wakker zou worden. Toch lastig om zo'n slaapkop te zijn.

Teigan: je stond niet voor lul met die macarena, de 3 die wegliepen (incluis ikkie) stonden veeeeel meer voor lul. Jullie waren juist wel stoer.
Miss_D: is Mister erg getraumatiseerd door mijn buikdansen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_49478617
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 14:27 schreef Levitation het volgende:
Miss_D: is Mister erg getraumatiseerd door mijn buikdansen?
En door mijn Cup D bewijs?
pi_49478639
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 14:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En door mijn Cup D bewijs?
Ik wilde er niet over beginnen....
***Levi was here***
pi_49478695
Ik vind trouwens dat je prachtig danst, Levitation Heel sensueel en vrouwelijk.
pi_49478730
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 14:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind trouwens dat je prachtig danst, Levitation Heel sensueel en vrouwelijk.
***Levi was here***
  donderdag 17 mei 2007 @ 15:16:50 #99
35189 Troel
scherp en bot
pi_49480038
Ik vond het erg tof

Ik ben alleen echt kapot en hoop dat ik niet ziek ga worden. Kon vanochtend echt helemaal niets.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49480131
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 14:33 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik vind het ook mooi Levitation... Ik wilde dat ik dat kon..
Ik voelde mezelf gisteren toch wel erg stijfjes.. Ik ben soepeler geweest... Misschien toch eens rondkijken naar iets dansachtigs om te gaan doen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')