quote:Op maandag 14 mei 2007 13:13 schreef OA het volgende:
[..]
Pourquoi tu parles en Francais?
Il y a gents qui ne pas comprends pas tout!Parce que JJ parle Français aussi. Je m'adapteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
daar ben ik serieus veel te lui voorquote:Op maandag 14 mei 2007 13:13 schreef OA het volgende:
[..]
Maar je kunt wel constant je naam veranderen...![]()
Je comprend!quote:Op maandag 14 mei 2007 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
[/spoiler]
Parce que JJ parle français aussi. Je m'adapte
quote:
eer..?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:19 schreef eer-ik het volgende:
mpg...
OHHH...MPG....quote:Op maandag 14 mei 2007 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Parce que JJ parle Français aussi. Je m'adapte
Zin niet... Maar ik doe het wel ff hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 13:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb jij zin om een update te draaien @ wiki?
quote:
Feliquote:
Van harte gefeliciteerd lieve schatquote:Op maandag 14 mei 2007 13:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
AANSCHOUW HIER MIJN 10.000e POST....![]()
![]()
![]()
![]()
...10000e post met heul veul smilies...
OKquote:
Jajajajajajajajajajaja, dat had ik direct verbeterd, maar ws was jouw quote sneller dan mijn correctie...quote:
zoals vaker OA.....quote:Op maandag 14 mei 2007 13:23 schreef OA het volgende:
[..]
Jajajajajajajajajajaja, dat had ik direct verbeterd, maar ws was jouw quote sneller dan mijn correctie...![]()
ja, die ene s...quote:Op maandag 14 mei 2007 13:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Verbeterde???
Je comprend
tu comprends
il/elle/on comprend
...
Das waer.... cultuurbarbaeren zonder ENIGE notie van de Fransche tael...quote:Op maandag 14 mei 2007 13:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, die ene s...
altijd nog beter dan comprand![]()
jeweets...quote:
quote:
iddquote:Op maandag 14 mei 2007 13:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Das waer.... cultuurbarbaeren zonder ENIGE notie van de Fransche tael...
Echt vet fris!!!quote:
Ik heb wel degelijk notie van de Franse taal.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:28 schreef MPG het volgende:
[..]
MPG.....quote:Op maandag 14 mei 2007 13:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is dat voor inside humor dan?quote:
Excusez-moiquote:
Dat is waar jaquote:Op maandag 14 mei 2007 13:31 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb wel degelijk notie van de Franse taal.
Echter, een typo is snel gemaakt...![]()
Tu sais!![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
AANSCHOUW HIER MIJN 10.000e POST....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..10.000.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..10.000.
![]()
Inside on the outside. Rete-fris man!quote:Op maandag 14 mei 2007 13:32 schreef Bierik het volgende:
[..]
Wat is dat voor inside humor dan?
edit: kut, verkeerde account.
Nou goed, ik zet deze wel even in de schuur, ik ga weer verder met eer-ik
Doei allemaal![]()
JA. Ik vind het ook cool jaquote:Op maandag 14 mei 2007 13:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Inside on the outside. Rete-fris man!
Tot straks... doe ze de groeten van me, bij die meetingquote:Op maandag 14 mei 2007 13:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb ff een meeting.
Tot strakjens allenmaal
Haha..quote:Op maandag 14 mei 2007 13:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb ff een meeting.
Tot strakjens allenmaal
Bestaat nietquote:
Weet ik, maar even om aan te geven dat Frans stokbrood (of zelfs afbakbroodjes) lekkerder zijn!quote:Op maandag 14 mei 2007 13:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh jawel hoor, maar het is niet lekker
Hmmm, heerlijkquote:Op maandag 14 mei 2007 13:49 schreef OA het volgende:
[..]
Weet ik, maar even om aan te geven dat Frans stokbrood (of zelfs afbakbroodjes) lekkerder zijn!![]()
Dat jij de paasdagen hebt overleefd!quote:
Goed hè?quote:
ik had een afbakbrood, maar zelfs dat was karig.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:49 schreef OA het volgende:
[..]
Weet ik, maar even om aan te geven dat Frans stokbrood (of zelfs afbakbroodjes) lekkerder zijn!![]()
Soms hè, heel soms, wordt er hier iets goeds uitgevonden...quote:Op maandag 14 mei 2007 13:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik had een afbakbrood, maar zelfs dat was karig.
Maaar, je hebt gelijk, er is wel afbakbrood wat lekker is...
Er zijn zelfs krozanten in nederland, afbakbaar, die lekker zijn
Zélfs die zijn er
Waar is ome MPG, onze adjunct-mod, gebleven?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Tot straks... doe ze de groeten van me, bij die meeting
Vorige koffie topic was 105, en daarvoor 95quote:
Klopt ik houd het niet super bij.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:01 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Vorige koffie topic was 105, en daarvoor 95
Dat is slecht
Is ie in al die tijd slechts 2 keer langsgewipt?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:01 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Vorige koffie topic was 105, en daarvoor 95
Dat is slecht
Hier.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:00 schreef OA het volgende:
[..]
Waar is ome MPG, onze adjunct-mod, gebleven?![]()
weer terug van het meeten?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is ie in al die tijd slechts 2 keer langsgewipt?![]()
Wat een anti-leut![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat een anti-leut![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 14 mei 2007 14:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik zoek echt nooit om die nieuwe topix te zoeken
Gij zijt lui, aarle-rixtelnaarquote:Op maandag 14 mei 2007 14:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik zoek echt nooit om die nieuwe topix te zoeken
Ja, ff one-on-one. Ze had grote tieten, maar was oud en lelijk. Dus ik heb het maar kort en zakelijk gehouden.quote:
Klopt, maar waar het gezellig is kom je toch vaker langsquote:Op maandag 14 mei 2007 14:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Klopt ik houd het niet super bij.
Daarom zei ik ook wipt hierook maar weer eens langs..:9
Daarvoor had je nog 72, 69, 68, 67 en 65. Maar ik had geen zin om dat te zoeken!quote:Op maandag 14 mei 2007 14:05 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Wat een anti-leut![]()
Ah, oke, plausibele verklaring!quote:Op maandag 14 mei 2007 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier.
FF van kantine annex studentenwerkplek naar de bieb gelopen, met een omweg via de sanitaire voorziening
Uijteraard,quote:
Uiteraardquote:
wat een luxequote:Op maandag 14 mei 2007 14:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Uijteraard,
maar ik mag dat, omdat een Elektrotechnicus verantwoord lui* dient te zijn.![]()
*Was getekend, Prof. Dr. Ir. A.J.A. Vandenput, hoogleraar vermogenselektronica, faculteit elektrotechniek, TU/e
Helmond toch?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
wat een luxe
ik woon trouwens niet in aarle-rixtel en ben er niet geboren.. maar je mag me wel aarlese blijven noemen hoor
Aan de titels van die kerel te zien is hij onverantwoord actief geweest...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Uijteraard,
maar ik mag dat, omdat een Elektrotechnicus verantwoord lui* dient te zijn.![]()
*Was getekend, Prof. Dr. Ir. A.J.A. Vandenput, hoogleraar vermogenselektronica, faculteit elektrotechniek, TU/e
Vertelquote:
Oh, dan is het goedquote:Op maandag 14 mei 2007 14:09 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Klopt, maar waar het gezellig is kom je toch vaker langs
[..]
Daarvoor had je nog 72, 69, 68, 67 en 65. Maar ik had geen zin om dat te zoeken!
Die minne hond heeft m'n geld nog steeds niet gestort.quote:
die rondweg zuigt inderdaad bigtimequote:Op maandag 14 mei 2007 14:19 schreef OA het volgende:
Ik kwam afgelopen vrijdag trouwens langs Eindhoven
Wat een kutstad en een kutrondweg...![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die minne hond heeft m'n geld nog steeds niet gestort.
quote:Ik ben dan vandaag ook aan het staken
Helmond is leuker toch?quote:
Meen je dat nou?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik krijg steeds geld van een geheime werkgever. Om de week krijg ik een reiskostenvergoeding van 5 euri en gister kreeg ik ineens 12,96.
[me]is werkloos[/me]
Prof. Dr. Ir. A.J.A. Vandenput is de slimste Belg die ik ooit ben tegengekomenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:18 schreef OA het volgende:
[..]
Aan de titels van die kerel te zien is hij onverantwoord actief geweest...![]()
Oh en vandeput is een typisch Belgische naam/schrijfwijze...![]()
Ja, ik moest werken vandaag, maar ik ben niet op komen dagen.quote:
Klopt helemaal. Zou wel klote zijn als ik het ineens terug moet gaan terugstorten ofzo..quote:Op maandag 14 mei 2007 14:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Je krijgt gewoon om de week geld gestort voor niks...
Jah, ze zijn die rondweg aan het verbreden/vernieuwen (A2+A67)...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die rondweg zuigt inderdaad bigtime
Verder weet ik niet hoe eindhoven is, ik kom daar nooit in
Eindhoven=KUT STAD...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:23 schreef OA het volgende:
[..]
Jah, ze zijn die rondweg aan het verbreden/vernieuwen (A2+A67)...
Dus... versmalde rijstrokenzenuwachtige lui die voluit de ABS testen....
Verder ben ik ook nooit in Eindhoven geweest...maar wat ik vanuit de trein heb gezien...
Vertel!quote:
Helmond vind ik ook niks aan..quote:Op maandag 14 mei 2007 14:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
niet echt
![]()
stappen in helmond is niet zoveel he..![]()
ach nee, 't is zijn fout, niet de jouwe.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Zou wel klote zijn als ik het ineens terug moet gaan terugstorten ofzo..
Dat hoorde ik!quote:
Nee, dadelijk stopt mijn kleine geldstroom ineens.. kan het wel gebruiken opzichquote:Op maandag 14 mei 2007 14:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ach nee, 't is zijn fout, niet de jouwe.
Heb je er wel eens een melding van gemaakt?
huh....quote:Op maandag 14 mei 2007 14:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
In eindhoven rijden is ook maar kut. Met die schrale rotondes enzo waar ik nog steeds de ballen niet van snap en gewoon braaf de voorganger volg..![]()
Ik vind Nijmegen ook leuker hoor (ben nog steeds daar geboren)quote:Op maandag 14 mei 2007 14:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
niet echt
![]()
stappen in helmond is niet zoveel he..![]()
Dat ja... Eindhoven is heul niet zo ideaal neequote:Op maandag 14 mei 2007 14:23 schreef OA het volgende:
[..]
Jah, ze zijn die rondweg aan het verbreden/vernieuwen (A2+A67)...
Dus... versmalde rijstrokenzenuwachtige lui die voluit de ABS testen....
Verder ben ik ook nooit in Eindhoven geweest...maar wat ik vanuit de trein heb gezien...
ze hebben daar zulke gare rotondes, doe gewoon normaal ofzoquote:Op maandag 14 mei 2007 14:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
huh......hoezo je snapt niks van rotondes....
???
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind Nijmegen ook leuker hoor (ben nog steeds daar geboren)
Ik ookquote:Op maandag 14 mei 2007 14:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
maar heb er wel wat vrienden wonen...![]()
maar rotondes zijn o zo makkelijk en leuk....quote:Op maandag 14 mei 2007 14:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ze hebben daar zulke gare rotondes, doe gewoon normaal ofzo
Heb op de petrus canisius basisschool gezeten ofzoiets (onder de St. Stevenstoren)quote:
Laat m maar es naar venlo komen.... koninginneplein, rotonde met 3 rijstroken...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
huh......hoezo je snapt niks van rotondes....
???
quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die minne hond heeft m'n geld nog steeds niet gestort.
Ik ben dan vandaag ook aan het staken
Het had donderdag al op m'n rekening moeten staan
ik vind KKP juist leuk...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat m maar es naar venlo komen.... koninginneplein, rotonde met 3 rijstroken...
of naar jou, keizer karelplein
in nijmegen heb je ook zo'n gare grote kutrotonde.. vind het maar irritant en snap niet waarom ze hem niet gewoon makkelijker makenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar rotondes zijn o zo makkelijk en leuk....![]()
![]()
Jeez, nee idd. Zou ik ook lekker thuisblijven.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
ben vandaag ook niet gaan werken.
Kom eerst maar met dat loon van anderhalve maand over de brug
KKP... die bedoelen JJ en ik.. is leukquote:Op maandag 14 mei 2007 14:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
in nijmegen heb je ook zo'n gare grote kutrotonde.. vind het maar irritant en snap niet waarom ze hem niet gewoon makkelijker maken
Keizer Karelplein ...zo heet ie...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
in nijmegen heb je ook zo'n gare grote kutrotonde.. vind het maar irritant en snap niet waarom ze hem niet gewoon makkelijker maken
Ik zag die TU/e vanaf de snelweg liggen... das nog best een groot terrein!quote:Op maandag 14 mei 2007 14:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ja... Eindhoven is heul niet zo ideaal nee
Goedemiddag Jo0lz....quote:Op maandag 14 mei 2007 14:30 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Jeez, nee idd. Zou ik ook lekker thuisblijven. [afbeelding]
Doe je goed, De TU/e ligt er een beheurlijk eindje vandaanquote:Op maandag 14 mei 2007 14:31 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zag die TU/e vanaf de snelweg liggen... das nog best een groot terrein!![]()
Bedoel jij die rotonde midden op de A2? Dat de snelweg ineens eindigt op een rotonde en 200 meter verder weer begint...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ze hebben daar zulke gare rotondes, doe gewoon normaal ofzo
Dat is niet gaar, de A67 loopt gewoon door heurquote:Op maandag 14 mei 2007 14:32 schreef OA het volgende:
[..]
Bedoel jij die rotonde midden op de A2? Dat de snelweg ineens eindigt op een rotonde en 200 meter verder weer begint...![]()
Welke idioot dat heeft verzonnen...![]()
Die is duidelijk te zien vanaf de A2.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe je goed, De TU/e ligt er een beheurlijk eindje vandaan(althans van de A2/A67)
Ideale rotonde:quote:Op maandag 14 mei 2007 14:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Keizer Karelplein ...zo heet ie.....en hij is heul erg makkelijk hoor, zie geen probleem...
![]()
Maar ik hoef toch niet richting Venlo...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is niet gaar, de A67 loopt gewoon door heur
Dan zalt ie best te zien zijn, maar dan is het nog echt een beheurlijk stuk door de stad rijden (vanaf die rotonde die jij bedoelt, moet je het centrum in, heul het centrum door, en dan ben je bij de TU/e)quote:Op maandag 14 mei 2007 14:34 schreef OA het volgende:
[..]
Die is duidelijk te zien vanaf de A2.
Als je uit de richting Maastricht komt en net na de rotonde (midden op de snelweg) weer de snelweg vervolgt.
![]()
eensch...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ideale rotonde:![]()
1 Lekker groot
2 Geen irritante strepen
3 Allemaal handig weg-wijs-borden
4 hier en daar stoplichten
5 Allemaal vriendelijke medeweggebruikes om je te helpen
Engeland zo te zienquote:
Whehe.. t ding wamt me ergens bekend van voorquote:
Ik heb 'm ooit een keer in een topic zien staan @ PTA.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.. t ding wamt me ergens bekend van voor
Is dit de asfalt-variant van graancirkels?quote:
Google is your friend...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb 'm ooit een keer in een topic zien staan @ PTA.
Geen idee waar dat apparaat precies ligt...
heb ik een keer met de bus vast gestaanquote:Op maandag 14 mei 2007 14:43 schreef eer-ik het volgende:
die rotonde in parijs vind ik ook altijd maar vaag.
Iedereen die daar kriskras door elkaar heen rijdt
Oh, dat ding heet zo?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Google is your friend...
oftewel, bij interesse ff googlen op "magic roundabout"
Ze kris-krassen daar tenminste in dezelfde richting. Die magic roundebout is een twee-richtings-rotonde zo te zienquote:Op maandag 14 mei 2007 14:43 schreef eer-ik het volgende:
die rotonde in parijs vind ik ook altijd maar vaag.
Iedereen die daar kriskras door elkaar heen rijdt
Ik bedoel niet dat ding om de arc heen he, maar bij het gerechtshof ofzo, wat zit daar nou aan joh..quote:Op maandag 14 mei 2007 14:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
heb ik een keer met de bus vast gestaan [afbeelding]
5 denk ik.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze kris-krassen daar tenminste in dezelfde richting. Die magic roundebout is een twee-richtings-rotonde zo te zien![]()
Dat ding is hartstikke duidelijkquote:Op maandag 14 mei 2007 14:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
5 denk ik.
je hebt 5 mini rotondes op 1 grote rotonde
Het slaat in elk geval nergens op
Strontmongolen die zoiets verzinnen.
Hoe kan iets dergelijks nou ooooooit de doorstroom verbeteren...
quote:
toch is het debiel.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ding is hartstikke duidelijk
5 minirotondes in een cirkel... allemaal neem je ze gewoon rechtsom, net als elke ander rotonde in anglofiele landen waar men links rijdt
Heb je al ruimte?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:51 schreef MPG het volgende:
Ik ga btw weer ekkes verplaatsen, mocht de heer OA mij kwijt zijn
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:49 schreef MPG het volgende:
[..]
5 minirotondes in een cirkel... allemaal neem je ze gewoon rechtsom, net als elke ander rotonde in anglofiele landen waar men links rijdt
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:51 schreef MPG het volgende:
Ik ga btw weer ekkes verplaatsen, mocht de heer OA mij kwijt zijn
Dat ding om de Arc... Moet je eens proberen over te steken als het voetgangerslicht op groen staat... laat staan als het op rood staat....quote:Op maandag 14 mei 2007 14:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat ding om de arc heen he, maar bij het gerechtshof ofzo, wat zit daar nou aan joh..
Da's ook echt zo'n ding, waar in het midden aan de rand gewoon auto's stilstaan/geparkeerd staan, en daaromheen heb je een rij of 6, aan auto's die gewoon door elkaar heen crossen
Valt me mee dat ik daar nog nooit een aanrijding gehad heb
1,28 GB "cm op een schap"quote:
Alleen die middelste rotonde gaat de verkeerde kant op. Dat hebben ze zeker gedaan voor de toeristen?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja doeiquote:Op maandag 14 mei 2007 14:55 schreef MPG het volgende:
en nu ga ik echt ff aan de wandel
Best simpel toch, wel rottig dat je 2 richtingen op kunt op 1 rotonde, maar dat is alleen maar snellerquote:
'quote:Op maandag 14 mei 2007 14:56 schreef ScarFace- het volgende:
Hoi allemaal.
En nu ga ik echt ff een bakje koffie zetten![]()
keurig, ik heb schoolwerk.avi even voor je in de kast gezet.quote:
Ik denk minder dan 25. Maar dat is een ruwe gok gebaseerd op mijn ideeen over effectiviteit die misschien niet helemaal overeenkomen met de engelse debilliteit.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:00 schreef Houniet het volgende:
hoeveel verkeersborden staan daar wel niet dan [afbeelding]
Uitgerekend 1,28....quote:
Zeg, over wat praten we?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
keurig, ik heb schoolwerk.avi even voor je in de kast gezet.
is 700 mb, dus 't valt nog wel mee
dat scheeltquote:Op maandag 14 mei 2007 15:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik denk minder dan 25. Maar dat is een ruwe gok gebaseerd op mijn ideeen over effectiviteit die misschien niet helemaal overeenkomen met de engelse debilliteit.![]()
Jup :pquote:Op maandag 14 mei 2007 14:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alleen die middelste rotonde gaat de verkeerde kant op. Dat hebben ze zeker gedaan voor de toeristen?![]()
being john malkovichquote:Op maandag 14 mei 2007 15:05 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg, over wat praten we?
Ik heb evt ook wel interesse in die 700 MB...![]()
Ik zie hem staan.... Ik begin vast met lezenquote:Op maandag 14 mei 2007 15:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
keurig, ik heb schoolwerk.avi even voor je in de kast gezet.
is 700 mb, dus 't valt nog wel mee
Mooi is dat hequote:
* toont nog steeds interesse...quote:Op maandag 14 mei 2007 15:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
being john malkovich
Nee, geen 128 materiaal
mits je een goeie player hebt geinstalleerd in je browser, kun je hem ook streamend bekijken.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zie hem staan.... Ik begin vast met lezen
Stel je niet zo aan, makkelijker dan dat kan nietquote:Op maandag 14 mei 2007 14:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ik ken het nietquote:Op maandag 14 mei 2007 15:10 schreef ScarFace- het volgende:
Nu jullie toch over mb`s praten.
Zijn jullie ook fan van middenindenachtrik?
Ik heb laatst opnames online gezet, daar vroeg frits om en ik had een keer tijd, moest toch wachten op een rar, als iemand ze wil het zijn 2 opnames 2x400mb ofzo.
Ik zit hier op de wireless... doe dus eerst binnenslurpenquote:Op maandag 14 mei 2007 15:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mits je een goeie player hebt geinstalleerd in je browser, kun je hem ook streamend bekijken.
schoolwerk.avi bedoel ik dus
Ook goedquote:Op maandag 14 mei 2007 15:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zit hier op de wireless... doe dus eerst binnenslurpen
Over het algemeen slaap ik rond die tijdquote:Op maandag 14 mei 2007 15:10 schreef ScarFace- het volgende:
Nu jullie toch over mb`s praten.
Zijn jullie ook fan van middenindenachtrik?
Ik heb laatst opnames online gezet, daar vroeg frits om en ik had een keer tijd, moest toch wachten op een rar, als iemand ze wil het zijn 2 opnames 2x400mb ofzo.
Hendigquote:Op maandag 14 mei 2007 15:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ook goed
't is een xvid bestand, kan je dat aan?
zal wel toch...
Thanks.quote:
wat is de snelheid?quote:
straks heeft iedereen schoolwerk.avi gezienquote:
Being John Malkovicquote:
530 KB/squote:Op maandag 14 mei 2007 15:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat is de snelheid?
Ik download zelf nooit wat van m'n server, dus ik vraag me dat wel af
Uploaden ging redelijk, 700 MB in 3 uur.
quote:
netjesquote:Op maandag 14 mei 2007 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
530 KB/s
totaal zal iets van 25 min. duren
Ik ben niet echt een 538 fan, maar ik ben best bereid om er even naar te luisterenquote:Op maandag 14 mei 2007 15:18 schreef ScarFace- het volgende:
Die film ken ik niet de links van 538 opnames post ik zo.
1 zou eigenlijk niet uitgezonden horen te worden ofzo 1 van de beste in de geschiedenis van middenindenachtrik zeggen ze zelf de volgende dag.
2e download dus er is niet veel verschil met normaal tis gwoon lol.
Probeer het eer-ik zou ik zeggen
WTF wat haal je dan bij speedtest.nlquote:Op maandag 14 mei 2007 15:17 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik zat pas met een bestandje (± 50 MB) op 1200 kb/s...![]()
Dit is langzaam... als ik mn kabel inprik kant ik, mits goede uploadert, 12 MB/s halenquote:Op maandag 14 mei 2007 15:17 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik zat pas met een bestandje (± 50 MB) op 1200 kb/s...![]()
bij speedtest.nl zijn m'n snelheden vaak een stuk lager dan in het echt.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:20 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
WTF wat haal je dan bij speedtest.nl![]()
Weet ik niet...quote:Op maandag 14 mei 2007 15:20 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
ongeveer 12 MB/squote:Op maandag 14 mei 2007 15:20 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
WTF...quote:Op maandag 14 mei 2007 15:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit is langzaam... als ik mn kabel inprik kant ik, mits goede uploadert, 12 MB/s halen
4 GB dvdimage in 20 min binnen
Zit jij buiten op een terras cappuchino te zuipen?quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 15:20 schreef ScarFace- het volgende:
http://www.megaupload.com/?d=485HO6FC
http://www.megaupload.com/?d=QMAQKL2P
Downen maar
Op de TU/e, via s(m)urfnetquote:Op maandag 14 mei 2007 15:23 schreef OA het volgende:
[..]
WTF...![]()
Welke bestanden en waar haal je die vandaan?
En bij welke provider ben jij aangesloten?
Of is dat op de TU/e?
Ik heb thuis duurste abonnment van toegang4iedereen.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:26 schreef MPG het volgende:
Thuus sleur ik ner met zo'n 500 KB/s
@sloom, een na duurste abbo
quote:Op maandag 14 mei 2007 15:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb thuis duurste abonnment van toegang4iedereen.
gratis
dat is 'nodig' voor m'n pa's werk.quote:
Op de schroothoop?quote:
Whehehquote:Op maandag 14 mei 2007 15:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat is 'nodig' voor m'n pa's werk.
zij betalen de telefoon en het internet
Dus er wordt veel gebeld hier, en veel geinternet
Senseo, goed idee!quote:
Ja, lekker, doe mij ook een bakquote:
MPG en OA gebruiken resp. veelvuldig upload en downloadquote:Op maandag 14 mei 2007 15:33 schreef MPG het volgende:
Thuis heb ik 4000/600 kbit/s down/up
das 500 KB/s down en 75 KB/s up
up wordt toch regelmatig gebruikt, he OA
Waar blijft mijn bakkie?quote:
Alles wat ik up moet eerst down hequote:Op maandag 14 mei 2007 15:38 schreef OA het volgende:
[..]
MPG en OA gebruiken resp. veelvuldig upload en download![]()
![]()
Das waar ja!quote:Op maandag 14 mei 2007 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Alles wat ik up moet eerst down he![]()
Ik ben gewoon een grootverbruiker van beide
Doe jij m dan lekker downloadenquote:
een watte...quote:Op maandag 14 mei 2007 15:47 schreef OA het volgende:
Ik heb gisteren trouwens een vleeschetende plant gekocht!![]()
Fris!!!quote:Op maandag 14 mei 2007 15:47 schreef OA het volgende:
Ik heb gisteren trouwens een vleeschetende plant gekocht!![]()
Een vleesetende plant.quote:
Dankje schatquote:Op maandag 14 mei 2007 15:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
[afbeelding]
als je blieft lieverd.....![]()
![]()
![]()
Ik hem er alleen nog maar een vlieg en een mug ingestopt!quote:Op maandag 14 mei 2007 15:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Fris!!!
Eet ie alleen vlees of ook vis?![]()
Misschien moet je hem africhten, dattie zelf muggen vangtquote:Op maandag 14 mei 2007 15:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ik hem er alleen nog maar een vlieg en een mug ingestopt!![]()
Vanavond eet ik vis, dus dan zal ik er eens een klein stukje indoen!![]()
Goed bezigquote:
Hij is nog klein hoor...quote:Op maandag 14 mei 2007 15:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien moet je hem africhten, dattie zelf muggen vangt
Uiteraard niet....quote:Op maandag 14 mei 2007 15:56 schreef OA het volgende:
[..]
Hij is nog klein hoor...![]()
Je laat een klein kind toch niet ook meteen zelf boodschappen doen?![]()
maar wel zo snel mogelijk....quote:Op maandag 14 mei 2007 15:56 schreef OA het volgende:
[..]
Hij is nog klein hoor...![]()
Je laat een klein kind toch niet ook meteen zelf boodschappen doen?![]()
O jA?quote:
Hij heeft Artikelen Omgeboektquote:
Door een OA aan te maken en deze vervolgens te boeken!quote:
ssssstttt.....quote:
En hoe is het nu met kleine OA? is het een jongetje of en meisje?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:00 schreef OA het volgende:
[..]
Door een OA aan te maken en deze vervolgens te boeken!![]()
Top!quote:Op maandag 14 mei 2007 16:00 schreef OA het volgende:
[..]
Door een OA aan te maken en deze vervolgens te boeken!![]()
Een Papiertje....quote:Op maandag 14 mei 2007 16:01 schreef MPG het volgende:
[..]
En hoe is het nu met kleine OA? is het een jongetje of en meisje?
Oho... ik zou het maar uit de buurt houden van een van de stamgasten hierquote:
quote:
wie dan...????quote:Op maandag 14 mei 2007 16:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Oho... ik zou het maar uit de buurt houden van een van de stamgasten hier
Zo ene die professioneel papier versnippertquote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo ene die professioneel papier versnippert
Eer-ik:quote:Op maandag 14 mei 2007 15:37 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zondag 13 mei 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
002. 197 Houniet
010. 146 Pheno
015. 128 Bierik![]()
041. 084 buzzer
058. 074 juon_jacket1
070. 065 MPG
094. 055 Sebasser
156. 038 eer-ik![]()
178. 035 vrolijke-frits
178. 035 OA
206. 031 Kuukske
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:24 schreef ScarFace- het volgende:
En jullie kijken alleen naar die titten natuurlijk.
Ik zeg senseo![]()
Wat doe je.... m'n ogen en beeldscherm....quote:Op maandag 14 mei 2007 16:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
...SENSEO RULES...
![]()
![]()
![]()
...SENSEO RULES...
![]()
![]()
![]()
...SENSEO RULES...
![]()
![]()
![]()
...SENSEO RULES...
![]()
![]()
![]()
...SENSEO RULES...
![]()
![]()
![]()
...SENSEO RULES...
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:27 schreef OA het volgende:
[..]
Wat doe je.... m'n ogen en beeldscherm....![]()
Pfffff, ik ben het wel een beetje met Kuuk eens, dat dat smiliegehalte omlaag moet...![]()
Die postcount van bierikquote:
Hehe, en dat op moederdag...quote:Op maandag 14 mei 2007 16:24 schreef OA het volgende:
[..]
Eer-ik:schaam je... een dubbele notering!
![]()
En dan samen niet eens meer dan de eerste....quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:27 schreef OA het volgende:
[..]
Wat doe je.... m'n ogen en beeldscherm....![]()
Pfffff, ik ben het wel een beetje met Kuuk eens, dat dat smiliegehalte omlaag moet...![]()
Wheheh... JJ is ook altijd lief voor mijquote:
Zie PI van de post die jij quotequote:
quote:
veilig thuis!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |