Ah, daarom regent het in nijmegen en niet in lentquote:Op maandag 14 mei 2007 12:59 schreef Bierik het volgende:
[..]
Hier niet
zie je nou dat het boven de rivieren beter is
Nee, maar hier schijnt de hele dag de zon al volop, maar straks effe niet meer denk ik
ik word niet paranoia van kloons....quote:Op maandag 14 mei 2007 13:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik begon ff te twijfelen, omdat jouw post deed voorkomen alsof jij lenny was...
mijn excuses voor de verwarring....
kutkloons die iedereen hier paranoia maken
Ahzoquote:Op maandag 14 mei 2007 13:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik begon ff te twijfelen, omdat jouw post deed voorkomen alsof jij lenny was...
mijn excuses voor de verwarring....
kutkloons die iedereen hier paranoia maken
Goeiemiddagquote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, daarom regent het in nijmegen en niet in lent
Ja, ben je nog lam geworden toen?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:59 schreef OA het volgende:
[..]
Heb vrijdag nog heerlijk in de zon op een terras gezeten in Mestreech![]()
Ik word er zo langzamerhand naaiend gek van....quote:Op maandag 14 mei 2007 13:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik word niet paranoia van kloons.......verspilling van mijn energie....
![]()
![]()
als wij maar weten wie we zijn....quote:Op maandag 14 mei 2007 13:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik word er zo langzamerhand naaiend gek van....
miljonair, armoed, eer-ik, knek, en dan allemaal die nieuwe userts die je aant twijfelen brengen
Ikweetsquote:Op maandag 14 mei 2007 13:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
als wij maar weten wie we zijn....![]()
![]()
![]()
![]()
En nog oldskool eer-ik erbij halen hequote:Op maandag 14 mei 2007 13:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik word er zo langzamerhand naaiend gek van....
miljonair, armoed, eer-ik, knek, en dan allemaal die nieuwe userts die je aant twijfelen brengen
Ik weet wie jij bentquote:Op maandag 14 mei 2007 13:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
als wij maar weten wie we zijn....![]()
![]()
![]()
![]()
Wou je zeggen dat JIJ de kloon bent dan?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:04 schreef Bierik het volgende:
[..]
En nog oldskool eer-ik erbij halen he
Alsof die je gek maakt
Aah! You're going to write a report in English. Splendid. In that case: good luck, and see you later.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:05 schreef vdvorst het volgende:
Maar ik ga weer verder met verslag,
in het engels!over Bordercrossing labour migration in UK.
![]()
![]()
![]()
Nee, kijk maar naar het accountnummerquote:
Bonne chance et à plus tard....quote:Op maandag 14 mei 2007 13:05 schreef vdvorst het volgende:
Maar ik ga weer verder met verslag,
in het engels!over Bordercrossing labour migration in UK.
![]()
![]()
![]()
Hoewel eer-ik een kloon is, zijn eer-ik en bierik wel ontzettend goeie gasten hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 13:06 schreef Bierik het volgende:
[..]
Nee, kijk maar naar het accountnummer
Maar ik vind niet dat je kan zeggen dat eer-ik je gek maakt hier, want die komt hier al langer dan bierik.
Dus dan zou je van het begin af aan al gek moeten worden van eer-ik
hoe meer je over hun praat hoe meer ze zich hier zullen manifesteren.....quote:Op maandag 14 mei 2007 13:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoewel eer-ik een kloon is, zijn eer-ik en bierik wel ontzettend goeie gasten hoor. Ik word er absoluut niet gek van, maar af en toe is het verwarrend... zit je eerst met eer-ik te praten, komt bierik tussendoor langsfietsen, of omgekeerd
preciesquote:Op maandag 14 mei 2007 13:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoe meer je over hun praat hoe meer ze zich hier zullen manifesteren.....![]()
![]()
![]()
Il va écrire en Anglais. Parlez Anglais avec luiquote:
Gelukkig is dat op msn nog niet zo...quote:Op maandag 14 mei 2007 13:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoewel eer-ik een kloon is, zijn eer-ik en bierik wel ontzettend goeie gasten hoor. Ik word er absoluut niet gek van, maar af en toe is het verwarrend... zit je eerst met eer-ik te praten, komt bierik tussendoor langsfietsen, of omgekeerd
Ik ookquote:
Ja, daar zit wat in.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:08 schreef MPG het volgende:
[..]
il peut toujours traduire...quote:Op maandag 14 mei 2007 13:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Il va écrire en Anglais. Parlez Anglais avec lui
Ik hou mn mond al.....quote:Op maandag 14 mei 2007 13:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoe meer je over hun praat hoe meer ze zich hier zullen manifesteren.....![]()
![]()
![]()
wie gaat er op in...quote:Op maandag 14 mei 2007 13:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik hou mn mond al.....
Wie maakt die TT dan ook...?![]()
Dat dan weer wel....quote:Op maandag 14 mei 2007 13:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, maar 2 accounts op msn gaat me echt te ver
Ik laat dames voor gaan, ook 5quote:
Pourquoi tu parle en Francais?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Il va écrire en Anglais. Parlez Anglais avec lui
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
wie maakt nou 2 accounts op msn...quote:Op maandag 14 mei 2007 13:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar je kunt wel constant je naam veranderen...quote:Op maandag 14 mei 2007 13:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zo ben ikquote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:13 schreef OA het volgende:
[..]
Pourquoi tu parle en Francais?
Il y a gents qui ne pas comprends tout!huh....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2
C'est vraiquote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:13 schreef OA het volgende:
[..]
Pourquoi tu parle en Francais?
Il y a gents qui ne pas comprends tout!ach, ik begrijp het, daar gaat het om tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Signature.
Ik voorzie heel veel smileys...... 1quote:
Jij nie snap nie..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |