quote:Op maandag 14 mei 2007 13:13 schreef OA het volgende:
[..]
Pourquoi tu parles en Francais?
Il y a gents qui ne pas comprends pas tout!Parce que JJ parle Français aussi. Je m'adapteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
daar ben ik serieus veel te lui voorquote:Op maandag 14 mei 2007 13:13 schreef OA het volgende:
[..]
Maar je kunt wel constant je naam veranderen...![]()
Je comprend!quote:Op maandag 14 mei 2007 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
[/spoiler]
Parce que JJ parle français aussi. Je m'adapte
quote:
eer..?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:19 schreef eer-ik het volgende:
mpg...
OHHH...MPG....quote:Op maandag 14 mei 2007 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Parce que JJ parle Français aussi. Je m'adapte
Zin niet... Maar ik doe het wel ff hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 13:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb jij zin om een update te draaien @ wiki?
quote:
Feliquote:
Van harte gefeliciteerd lieve schatquote:Op maandag 14 mei 2007 13:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
AANSCHOUW HIER MIJN 10.000e POST....![]()
![]()
![]()
![]()
...10000e post met heul veul smilies...
OKquote:
Jajajajajajajajajajaja, dat had ik direct verbeterd, maar ws was jouw quote sneller dan mijn correctie...quote:
zoals vaker OA.....quote:Op maandag 14 mei 2007 13:23 schreef OA het volgende:
[..]
Jajajajajajajajajajaja, dat had ik direct verbeterd, maar ws was jouw quote sneller dan mijn correctie...![]()
ja, die ene s...quote:Op maandag 14 mei 2007 13:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Verbeterde???
Je comprend
tu comprends
il/elle/on comprend
...
Das waer.... cultuurbarbaeren zonder ENIGE notie van de Fransche tael...quote:Op maandag 14 mei 2007 13:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, die ene s...
altijd nog beter dan comprand![]()
jeweets...quote:
quote:
iddquote:Op maandag 14 mei 2007 13:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Das waer.... cultuurbarbaeren zonder ENIGE notie van de Fransche tael...
Echt vet fris!!!quote:
Ik heb wel degelijk notie van de Franse taal.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:28 schreef MPG het volgende:
[..]
MPG.....quote:Op maandag 14 mei 2007 13:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is dat voor inside humor dan?quote:
Excusez-moiquote:
Dat is waar jaquote:Op maandag 14 mei 2007 13:31 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb wel degelijk notie van de Franse taal.
Echter, een typo is snel gemaakt...![]()
Tu sais!![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
AANSCHOUW HIER MIJN 10.000e POST....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..10.000.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..10.000.
![]()
Inside on the outside. Rete-fris man!quote:Op maandag 14 mei 2007 13:32 schreef Bierik het volgende:
[..]
Wat is dat voor inside humor dan?
edit: kut, verkeerde account.
Nou goed, ik zet deze wel even in de schuur, ik ga weer verder met eer-ik
Doei allemaal![]()
JA. Ik vind het ook cool jaquote:Op maandag 14 mei 2007 13:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Inside on the outside. Rete-fris man!
Tot straks... doe ze de groeten van me, bij die meetingquote:Op maandag 14 mei 2007 13:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb ff een meeting.
Tot strakjens allenmaal
Haha..quote:Op maandag 14 mei 2007 13:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb ff een meeting.
Tot strakjens allenmaal
Bestaat nietquote:
Weet ik, maar even om aan te geven dat Frans stokbrood (of zelfs afbakbroodjes) lekkerder zijn!quote:Op maandag 14 mei 2007 13:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh jawel hoor, maar het is niet lekker
Hmmm, heerlijkquote:Op maandag 14 mei 2007 13:49 schreef OA het volgende:
[..]
Weet ik, maar even om aan te geven dat Frans stokbrood (of zelfs afbakbroodjes) lekkerder zijn!![]()
Dat jij de paasdagen hebt overleefd!quote:
Goed hè?quote:
ik had een afbakbrood, maar zelfs dat was karig.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:49 schreef OA het volgende:
[..]
Weet ik, maar even om aan te geven dat Frans stokbrood (of zelfs afbakbroodjes) lekkerder zijn!![]()
Soms hè, heel soms, wordt er hier iets goeds uitgevonden...quote:Op maandag 14 mei 2007 13:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik had een afbakbrood, maar zelfs dat was karig.
Maaar, je hebt gelijk, er is wel afbakbrood wat lekker is...
Er zijn zelfs krozanten in nederland, afbakbaar, die lekker zijn
Zélfs die zijn er
Waar is ome MPG, onze adjunct-mod, gebleven?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Tot straks... doe ze de groeten van me, bij die meeting
Vorige koffie topic was 105, en daarvoor 95quote:
Klopt ik houd het niet super bij.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:01 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Vorige koffie topic was 105, en daarvoor 95
Dat is slecht
Is ie in al die tijd slechts 2 keer langsgewipt?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:01 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Vorige koffie topic was 105, en daarvoor 95
Dat is slecht
Hier.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:00 schreef OA het volgende:
[..]
Waar is ome MPG, onze adjunct-mod, gebleven?![]()
weer terug van het meeten?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is ie in al die tijd slechts 2 keer langsgewipt?![]()
Wat een anti-leut![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat een anti-leut![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 14 mei 2007 14:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik zoek echt nooit om die nieuwe topix te zoeken
Gij zijt lui, aarle-rixtelnaarquote:Op maandag 14 mei 2007 14:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik zoek echt nooit om die nieuwe topix te zoeken
Ja, ff one-on-one. Ze had grote tieten, maar was oud en lelijk. Dus ik heb het maar kort en zakelijk gehouden.quote:
Klopt, maar waar het gezellig is kom je toch vaker langsquote:Op maandag 14 mei 2007 14:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Klopt ik houd het niet super bij.
Daarom zei ik ook wipt hierook maar weer eens langs..:9
Daarvoor had je nog 72, 69, 68, 67 en 65. Maar ik had geen zin om dat te zoeken!quote:Op maandag 14 mei 2007 14:05 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Wat een anti-leut![]()
Ah, oke, plausibele verklaring!quote:Op maandag 14 mei 2007 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier.
FF van kantine annex studentenwerkplek naar de bieb gelopen, met een omweg via de sanitaire voorziening
Uijteraard,quote:
Uiteraardquote:
wat een luxequote:Op maandag 14 mei 2007 14:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Uijteraard,
maar ik mag dat, omdat een Elektrotechnicus verantwoord lui* dient te zijn.![]()
*Was getekend, Prof. Dr. Ir. A.J.A. Vandenput, hoogleraar vermogenselektronica, faculteit elektrotechniek, TU/e
Helmond toch?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
wat een luxe
ik woon trouwens niet in aarle-rixtel en ben er niet geboren.. maar je mag me wel aarlese blijven noemen hoor
Aan de titels van die kerel te zien is hij onverantwoord actief geweest...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Uijteraard,
maar ik mag dat, omdat een Elektrotechnicus verantwoord lui* dient te zijn.![]()
*Was getekend, Prof. Dr. Ir. A.J.A. Vandenput, hoogleraar vermogenselektronica, faculteit elektrotechniek, TU/e
Vertelquote:
Oh, dan is het goedquote:Op maandag 14 mei 2007 14:09 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Klopt, maar waar het gezellig is kom je toch vaker langs
[..]
Daarvoor had je nog 72, 69, 68, 67 en 65. Maar ik had geen zin om dat te zoeken!
Die minne hond heeft m'n geld nog steeds niet gestort.quote:
die rondweg zuigt inderdaad bigtimequote:Op maandag 14 mei 2007 14:19 schreef OA het volgende:
Ik kwam afgelopen vrijdag trouwens langs Eindhoven
Wat een kutstad en een kutrondweg...![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die minne hond heeft m'n geld nog steeds niet gestort.
quote:Ik ben dan vandaag ook aan het staken
Helmond is leuker toch?quote:
Meen je dat nou?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik krijg steeds geld van een geheime werkgever. Om de week krijg ik een reiskostenvergoeding van 5 euri en gister kreeg ik ineens 12,96.
[me]is werkloos[/me]
Prof. Dr. Ir. A.J.A. Vandenput is de slimste Belg die ik ooit ben tegengekomenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:18 schreef OA het volgende:
[..]
Aan de titels van die kerel te zien is hij onverantwoord actief geweest...![]()
Oh en vandeput is een typisch Belgische naam/schrijfwijze...![]()
Ja, ik moest werken vandaag, maar ik ben niet op komen dagen.quote:
Klopt helemaal. Zou wel klote zijn als ik het ineens terug moet gaan terugstorten ofzo..quote:Op maandag 14 mei 2007 14:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Je krijgt gewoon om de week geld gestort voor niks...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |