quote:Op zondag 13 mei 2007 22:51 schreef Ienepien het volgende:
Ik ben trouwens Ienepien, 27 jaar. Mijn dagbesteding is de gefrustreerde pr-lady uithangen. Zoals je ziet werk ik erg hard
![]()
Thanx!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:22 schreef Autoreply het volgende:
Naja, ik ben dus Jarno, kutstudent en ik houd me vooral bezig met laag- danwel hoogvliegen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben dus Admiraal, 26 jaar, illegaal in Delft en houd me vooral bezig met.... uuh ja met wat eigenlijk...werken, uitgaan, buiten activiteiten en fok
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Ikke ben SoL, 31 jaar en had ik hier al gemeld dat ik verliefd ben?
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:48 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben Bart, kansloze nachtbraker/poster/zuiper die zelf denkt een leven te hebben, maar dat stiekem niet heeft.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef freud het volgende:
Ik ben Jeroen, 28, en ik nerd om te kunnen fotograferen.
Game on!quote:Op zondag 13 mei 2007 22:42 schreef warrel het volgende:
Ik ben Warre/warrel/Nienke en ik rijd graag in een Audi TT Roadster
tssss gelijk een slotjequote:Op zondag 13 mei 2007 22:17 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Whehe. Indien tijd. Maar je wordt vast overspoeld met aanboden...
rot voor je manquote:Op zondag 13 mei 2007 22:23 schreef admiraal_anaal het volgende:en ik ben weer terecht en nog steeds geil en alleen
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
tssss gelijk een slotjeen ik was serieus
![]()
Ik zag jou ookquote:
niemand die je ava kan nadoen?quote:Op zondag 13 mei 2007 22:23 schreef admiraal_anaal het volgende:en ik ben weer terecht en nog steeds geil en alleen
hoe durf je , lees je die nu pasquote:
jahhh sorryquote:Op zondag 13 mei 2007 22:36 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
hoe durf je , lees je die nu pas![]()
![]()
Ja watquote:
SOLlyquote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
SOLlyk heb chinees gehad vandaag
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:42 schreef warrel het volgende:
Ik wil ook in de OP! Mag dat?![]()
Pics!quote:Op zondag 13 mei 2007 22:42 schreef warrel het volgende:
Noh! Eigenlijk is die ook een van mijn favo-FOK!ersquote:Op zondag 13 mei 2007 22:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
tis dat houniet zijn favo-fokker is maar anders![]()
Wie ben jij dan?quote:Op zondag 13 mei 2007 22:45 schreef Bravebart het volgende:
Waarom sta ik erin met schoenen kopen
Dat kan ik niet eens
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:46 schreef Cageon het volgende:
[..]
Noh! Eigenlijk is die ook een van mijn favo-FOK!ers
Ik ben Bart, kansloze nachtbraker/poster/zuiper die zelf denkt een leven te hebben, maar dat stiekem niet heeft.quote:
en ons leven samen danquote:Op zondag 13 mei 2007 22:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben Bart, kansloze nachtbraker/poster/zuiper die zelf denkt een leven te hebben, maar dat stiekem niet heeft.
Werk jij hard?quote:Op zondag 13 mei 2007 22:51 schreef Ienepien het volgende:
Mag mijn 'voorstellen' ingekort worden tot:
Ik ben trouwens Ienepien, 27 jaar. Mijn dagbesteding is de gefrustreerde pr-lady uithangen. Zoals je ziet werk ik erg hard
![]()
Thanx!
Komt niet op fok, daar krijg ik problemen meequote:
Voordat ze nederlands kennenquote:Op zondag 13 mei 2007 22:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Komt niet op fok, daar krijg ik problemen meeMn Poolse bruidjes hebben tegenwoordig internet
die kutwijven ookquote:Op zondag 13 mei 2007 22:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Komt niet op fok, daar krijg ik problemen meeMn Poolse bruidjes hebben tegenwoordig internet
luxe probleem!quote:Op zondag 13 mei 2007 22:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:42 schreef warrel het volgende:
Zie je wel je kan niet zonder mequote:Op zondag 13 mei 2007 22:46 schreef Cageon het volgende:
[..]
Noh! Eigenlijk is die ook een van mijn favo-FOK!ers
Dat wordt een hoop kwijlende mannen hieronder....quote:
WEL!quote:
Babelfishquote:
ik houd niet zo van auto'squote:Op zondag 13 mei 2007 23:00 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Dat wordt een hoop kwijlende mannen hieronder....![]()
Iddquote:
Dat sowiesoquote:
wedden dat jij nog 463 keer van mening verandert!quote:Op zondag 13 mei 2007 23:00 schreef Cageon het volgende:
[..]
WEL!
Ik ga niet voor de VTR! Disclaimer: Ondervoorbehoud van denkfouten en menings veranderingen
Waar wel voor?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:00 schreef Cageon het volgende:
[..]
WEL!
Ik ga niet voor de VTR! Disclaimer: Ondervoorbehoud van denkfouten en menings veranderingen
omgquote:Op zondag 13 mei 2007 23:03 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Waar wel voor?
AR gaat bij oneindige hoeveelheden geld voor dittum. (En uiteraard in battledress)
[afbeelding]
Staat in de linkquote:Op zondag 13 mei 2007 23:04 schreef Cageon het volgende:
[..]
omg![]()
De KTM 990 adventure (ik kan hier de 990 fout hebben, correct me if I'm wrong)
super fiets
LC8 blok![]()
so I was rightquote:
Dat LC8-blok is echt te dikquote:Op zondag 13 mei 2007 23:04 schreef Cageon het volgende:
[..]
omg![]()
De KTM 990 adventure (ik kan hier de 990 fout hebben, correct me if I'm wrong)
super fiets
LC8 blok![]()
Bij KTM zijn ze goed bezig idd.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:10 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dat LC8-blok is echt te dikIn de Superduke, 140PK en 100Nm koppel
En dat geluid![]()
![]()
Ik voel de pijn in m'n kont en de suizende oren nu alquote:Op zondag 13 mei 2007 23:11 schreef Cageon het volgende:
[..]
Bij KTM zijn ze goed bezig idd.
Vind het ontzettend jammer dat 100km heen/terug niet te doen is op een SM.
Dat zou ik nog wel trekken, zou wel gaan vervelen maar de SM heeft ook liever iets anders lijkt me.![]()
En gewoon op die fiets zelf. Heb er vorig najaar een uurtje op gereden in terrein. Het stuurt belachelijk licht, precies tussen een R 1100 GS en m'n XL500R scheurijzer in. Beetje de bromfiets-feel zegmaarquote:
Valt wel mee hoorquote:Op zondag 13 mei 2007 23:12 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik voel de pijn in m'n kont en de suizende oren nu al
Ik ben KTM serieus gaan volgen toen ze in de GP succes begonnen te krijgen. Er zit een goede strategie achter. (En Stonerquote:Op zondag 13 mei 2007 23:11 schreef Cageon het volgende:
[..]
Bij KTM zijn ze goed bezig idd.
Vind het ontzettend jammer dat 100km heen/terug niet te doen is op een SM.
Dat zou ik nog wel trekken, zou wel gaan vervelen maar de SM heeft ook liever iets anders lijkt me.
En dan heb ik het niet over die superduke, niet mijn prijsklasse momenteel![]()
Whehequote:Op zondag 13 mei 2007 23:13 schreef Autoreply het volgende:
[..]
En gewoon op die fiets zelf. Heb er vorig najaar een uurtje op gereden in terrein. Het stuurt belachelijk licht, precies tussen een R 1100 GS en m'n XL500R scheurijzer in. Beetje de bromfiets-feel zegmaarSturen is niet meer nodig, je baggert hem gewoon driftend de bocht door, zelfs over gras enzo is dat geen enkel probleem.
Juistquote:Op zondag 13 mei 2007 23:14 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik ben KTM serieus gaan volgen toen ze in de GP succes begonnen te krijgen. Er zit een goede strategie achter. (En Stoner)
SM zou verboden moeten zijn op de snelweg jaquote:Op zondag 13 mei 2007 23:13 schreef Cageon het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor![]()
Heb het wel is gedaan met een SM meet/rit hier in de regio, maargoed dat is wat anders dan saaie snelweg kilometers!![]()
Volgens mijquote:Op zondag 13 mei 2007 23:13 schreef Autoreply het volgende:
[..]
En gewoon op die fiets zelf. Heb er vorig najaar een uurtje op gereden in terrein. Het stuurt belachelijk licht, precies tussen een R 1100 GS en m'n XL500R scheurijzer in. Beetje de bromfiets-feel zegmaarSturen is niet meer nodig, je baggert hem gewoon driftend de bocht door, zelfs over gras enzo is dat geen enkel probleem.
Alleen om de op/af-ritten en knooppunten te bereiken nietquote:Op zondag 13 mei 2007 23:16 schreef oshiro het volgende:
[..]
Juist.
[..]
SM zou verboden moeten zijn op de snelweg ja
Daar is idd wel wat lol te belevenquote:Op zondag 13 mei 2007 23:17 schreef Cageon het volgende:
[..]
Alleen om de op/af-ritten en knooppunten te bereiken niet![]()
Als serieuze fabrikant. Cross/Enduro is toch een aparte tak van sport.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 23:17 schreef Cageon het volgende:
Volgens mij
Komt daar nog is bij dat de adventure ook nog is goddelijk stuurt op een niet zo goed wegdek en wat bochten
quote:Op zondag 13 mei 2007 23:13 schreef Autoreply het volgende:
En gewoon op die fiets zelf. Heb er vorig najaar een uurtje op gereden in terrein. (...)
Tuksequote:Op zondag 13 mei 2007 23:20 schreef Ienepien het volgende:
![]()
Ik ga ff een afleveringetje Grey's kijken (USA!)
toedels![]()
KTM is erg goed ja. Ze hebben soms alleen wat akkefietjes met de bouwkwaliteit van de crossblokken, die houden het wat minder lang uit dan Japanse blokken op een of andere manierquote:Op zondag 13 mei 2007 23:22 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Als serieuze fabrikant. Cross/Enduro is toch een aparte tak van sport.
[..]
![]()
[..]
Ik ben niet onder de indruk van mensen die zich sjakie noemenquote:Op zondag 13 mei 2007 23:25 schreef Jack_In_The_Box het volgende:
Ik ben niet onder de indruk van de kwaliteiten van Delft.![]()
reviews die ik gelezen heb en dergelijken hebben hem voornamelijk op de weg geprobeert.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:22 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Als serieuze fabrikant. Cross/Enduro is toch een aparte tak van sport.
[..]
![]()
[..]
Daar weet Cageon alles van helaas....quote:Op zondag 13 mei 2007 23:24 schreef oshiro het volgende:
[..]
KTM is erg goed ja. Ze hebben soms alleen wat akkefietjes met de bouwkwaliteit van de crossblokken, die houden het wat minder lang uit dan Japanse blokken op een of andere manier.
Niet eens een cross-blokquote:Op zondag 13 mei 2007 23:37 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Daar weet Cageon alles van helaas....
Ja hartelijk dank daarvoorquote:Op zondag 13 mei 2007 23:39 schreef bietelboer het volgende:
[..]
ach mijn sleepdienst is je gaag van dienst![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 23:46 schreef mcDavid het volgende:
OMG Komt Erik nu hier ook al over zijn crossmotors lullen?
en het ging al over motoren en zoquote:
Eerst een kut-TT en dan nog egocentrische onderwerpen ookquote:Op maandag 14 mei 2007 00:12 schreef mcDavid het volgende:
Geeft niet, gaan we het nu gewoon weer over vliegtuigen hebben.
Ghehe, ik ook welquote:Op zondag 13 mei 2007 23:54 schreef warrel het volgende:
[..]
Dat is mijn fietsje!
Al zou ik 'm zo inruilen voor die Audi
Uuhm, ik was pas om 2 uur thuis van hockey en ging nog later slapen, dus mij had je mogen bellen hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 00:20 schreef mcDavid het volgende:
Ik zat er vrijdag avond nog over te denken je te bellen toen ik op 't station een TBSje zat te veroberen, bart!
Ik bedacht me alleen net te vroeg dat sommige mensen dat niet tof vinden om 3 uur 's nachts.
Slaapsequote:Op maandag 14 mei 2007 00:23 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Graf, da's waar ook.
* Mompelt iets over bestuurszaken enzo
Ghehe, waarom niet met de trein gegaan ?quote:Op maandag 14 mei 2007 01:32 schreef Nachtdier het volgende:
Woehoe, wezen jumpen vandaag. Held heeft wel 3 pogingen moeten doen om uiteindelijk te springen en lachers en applaus gehad
Wat een kutstad is Den Haag trouwens om terug te fietsen naar Delft. Zijn het niet de stoplichten om de 100 meter waar je geacht wordt voor te stoppen (maar wat je dus niet doet), dan zijn het wel de anwb-fietsroute bordjes die of gejat zijn of onvindbaar.
Wiequote:
Was wel lekker weer, dus we dachten we pakken de fiets. Gewoon even de tram volgen. Op de heenweg klopte dat aardig. Alleen was de terugweg anders, omdat we vanaf tuin vanaf de haven gefietst zijn zeg maar.quote:Op maandag 14 mei 2007 02:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ghehe, waarom niet met de trein gegaan ?
Jeeutjequote:Op maandag 14 mei 2007 14:09 schreef warrel het volgende:
Ik ga naar m'n paps en mams, en ik heb er zin in
wtf ben je ziek?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:09 schreef warrel het volgende:
Ik ga naar m'n paps en mams, en ik heb er zin in
Misschien heeft ze gewoon heel relaxte oudersquote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 15:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Misschien heeft ze gewoon heel relaxte ouders
Ja, helemaal mee eensquote:Op maandag 14 mei 2007 15:32 schreef mcDavid het volgende:
Mijn ouders zijn ook relaxt, maar toch is op jezelf wonen leuker! Tenzij je iets tofs gaat doen ofzo.
Dan moet je wel heel melig zijnquote:Op maandag 14 mei 2007 15:39 schreef mcDavid het volgende:
Ik moest lachen om het woordje " lolpantalon"
Je gaat dingen pas waarderen als je ze mist. Dat geldt zelfs voor oudersquote:Op maandag 14 mei 2007 15:32 schreef mcDavid het volgende:
Mijn ouders zijn ook relaxt, maar toch is op jezelf wonen leuker! Tenzij je iets tofs gaat doen ofzo.
Jep, helemaal waarquote:Op maandag 14 mei 2007 15:51 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je gaat dingen was waarderen als je ze mist. Dat geldt zelfs voor ouders![]()
En voor sexquote:Op maandag 14 mei 2007 15:51 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je gaat dingen pas waarderen als je ze mist. Dat geldt zelfs voor ouders![]()
Je hebt toch zo'n gigolo-dienst in A'dam oid zitten? Meende er laatst wat over te lezen op de FPquote:Op maandag 14 mei 2007 18:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
GVD das ook iets wat ik de komende tijd niet zal hebben![]()
ik zie een win-win situatie!quote:Op maandag 14 mei 2007 18:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
GVD das ook iets wat ik de komende tijd niet zal hebben![]()
Dat lijkt me dan toch ook weer wat overdrevenquote:Op maandag 14 mei 2007 18:29 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je hebt toch zo'n gigolo-dienst in A'dam oid zitten? Meende er laatst wat over te lezen op de FP![]()
Nah, je kan je natuurlijk ook op McD's krullenbol stortenquote:Op maandag 14 mei 2007 18:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan toch ook weer wat overdreven![]()
Ga je avondje stappen in Delftquote:Op maandag 14 mei 2007 18:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan toch ook weer wat overdreven![]()
Nah doe maar niet dat overleeft hij nietquote:Op maandag 14 mei 2007 18:42 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nah, je kan je natuurlijk ook op McD's krullenbol storten![]()
Iets aan die laatste zin klopt er niet geloof ikquote:Op maandag 14 mei 2007 19:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nah doe maar niet dat overleeft hij niet![]()
Was voor ik met dagwaarde kreeg al gestopt met vriendjes enzo, dus dat zet ik nu gewoon weer voort![]()
Op dagwaarde ben ik verliefd geweestquote:Op maandag 14 mei 2007 19:27 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Iets aan die laatste zin klopt er niet geloof ik![]()
Nu wil ik al helemáál!quote:Op maandag 14 mei 2007 19:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nah doe maar niet dat overleeft hij niet![]()
Life sucks; get used to it.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:29 schreef SeaOfLove het volgende:
Op dagwaarde ben ik verliefd geweestEigenlijk is dat gevoel nog niet weg
Heb echt van die jankbuien enzo
![]()
Gelukkig. Moet nog stapels studieboeken doorwerken enzoquote:Op maandag 14 mei 2007 20:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
LiefMaar ik ga lekker mijn wijvenserie's kijken
![]()
Hehequote:Op maandag 14 mei 2007 20:08 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Gelukkig. Moet nog stapels studieboeken doorwerken enzo![]()
Je reinste krulharigen-discriminatie!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
LiefMaar ik ga lekker mijn wijvenserie's kijken
![]()
Ik vind je nog wel lekker hoor, dus wees getroostquote:Op maandag 14 mei 2007 20:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je reinste krulharigen-discriminatie!
Maar daar heb ik dan weer niets aanquote:Op maandag 14 mei 2007 20:34 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik vind je nog wel lekker hoor, dus wees getroost![]()
En ik ?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Maar daar heb ik dan weer niets aan [afbeelding]
Ja maar toen was je weer eens lamquote:Op maandag 14 mei 2007 20:45 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Hell, ik had Dennis ook al eeuwige trouw beloofd![]()
Die doet vast wel met jullie mee!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:45 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Hell, ik had Dennis ook al eeuwige trouw beloofd![]()
Ik was broodnuchter. Auto; uweetsquote:Op maandag 14 mei 2007 20:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar toen was je weer eens lamIs hij toch allang weer vergeten
Damn, dan heb ik niks gezegdquote:
presentatie makenquote:
kutstudenten hier ookquote:Op maandag 14 mei 2007 21:55 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
presentatie makenvolgende week maandag maar moet 6 dagen doorknallen
Ik begrijp er niets meer vanquote:Op maandag 14 mei 2007 22:36 schreef SeaOfLove het volgende:
Zo voel ik me nu ongeveerEcht liefdesverdriet dus als ik M.Borsato aan het downloaden ben
![]()
Clichereplyquote:Op maandag 14 mei 2007 22:36 schreef SeaOfLove het volgende:
Oftewel; Carpe Diemquote:Look, if you had one shot or one opportunity
To seize everything you ever wanted in one moment
Would you capture it or just let it slip?
quote:
Lief...die had ik net ookal gedownloadquote:Op maandag 14 mei 2007 22:52 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Clichereply
En de betere reactie:
[..]
Oftewel; Carpe Diem![]()
vertel het nog wel een keer, alleen niet op fok!quote:Op maandag 14 mei 2007 22:57 schreef Ienepien het volgende:
[..]
![]()
Ik probeer het te volgen maar ik heb het idee dat ik iets helemaal mis
SOL ik bedoel het niet gemeen, ik volg het gewoon echt niet
De telefoon van je oor halen en uit doenquote:Op maandag 14 mei 2007 23:03 schreef Bravebart het volgende:
Omg, ik volg het niet meer
Hoofd zit van tuut-tuut
Die illusie had ik ook altijd jahquote:Op maandag 14 mei 2007 23:01 schreef Cageon het volgende:
Dingen / mensen komen en gaan, maar je vrienden blijven voor je klaar staan
Damn, daar heb je een puntquote:Op maandag 14 mei 2007 23:04 schreef Cageon het volgende:
[..]
De telefoon van je oor halen en uit doen
quote:Op maandag 14 mei 2007 23:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Damn, daar heb je een puntHad mn moeder toch opgehangen
Als ik niet meer op mijn vrienden kan bouwen dan blijft er weinig over...quote:
En toch, als er hele ingrijpende dingen gebeuren laten een hoop mensen opeens niets meer van zich horen. Ook diegenen waarvan je dacht dat het goede vrienden waren. (Nevertheless blijft het grootste deel je gewoon steunen hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 23:06 schreef Cageon het volgende:
[..]
Als ik niet meer op mijn vrienden kan bouwen dan blijft er weinig over...
Ja ikke nieuwsgierig aagjequote:Op maandag 14 mei 2007 23:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
vertel het nog wel een keer, alleen niet op fok!![]()
Ik weet het, ik weet het. Heb gelukkig wel genoeg afleiding naast Milou. Afgelopen zaterdag stond mijn zusje ook gelijk voor me klaar, en had haar afspraak voor me afgezegdquote:Op maandag 14 mei 2007 23:01 schreef Cageon het volgende:
Dingen / mensen komen en gaan, maar je vrienden blijven voor je klaar staan
Ik mag mij "gelukkig" prijzen dat ik nog nooit echt verliefd ben geweest denk ik...
Ik heb het ook maar over een select groepje van vriendenquote:Op maandag 14 mei 2007 23:08 schreef Autoreply het volgende:
[..]
En toch, als er hele ingrijpende dingen gebeuren laten een hoop mensen opeens niets meer van zich horen. Ook diegenen waarvan je dacht dat het goede vrienden waren. (Nevertheless blijft het grootste deel je gewoon steunen hoor)
als je maar weet wie dat dan zijn. Ik heb zelf vrienden waarvan ik weet dat ik ALTIJD terecht kan, maar ik heb ook vrienden waar ik op het eerste gezicht heel dik mee lijkt, maar waarbij ik toch een soort afstand hou, gewoon omdat ik ze niet 100% vertrouw. Misschien is dat fout van mij, maar het spaart een hoop ellende..quote:Op maandag 14 mei 2007 23:08 schreef Autoreply het volgende:
[..]
En toch, als er hele ingrijpende dingen gebeuren laten een hoop mensen opeens niets meer van zich horen. Ook diegenen waarvan je dacht dat het goede vrienden waren. (Nevertheless blijft het grootste deel je gewoon steunen hoor)
Kloptquote:Op maandag 14 mei 2007 23:08 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Lijkt waarschijnlijk een verkapte-moedergrap, maar ze belde echtquote:
"Een maal trek je de conclusie, dat de dingen niet meer zijn zoals ze horen te zijn"quote:Op maandag 14 mei 2007 23:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
sja, die conclusie trek je één keer he. [afbeelding]
vriendschap is een illusiequote:Op maandag 14 mei 2007 23:12 schreef Cageon het volgende:
[..]
"Een maal trek je de conclusie, dat de dingen niet meer zijn zoals ze horen te zijn"
ofzo, ff zoeken!
quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 23:15 schreef Cageon het volgende:
[..]
is een stuk van een nummer van De Dijk, maar weet de titel ff niet meer![]()
euhm. zit ik nou zo fout? Volgens mij niet geheel... maargoed ik geef je het voordeel van de twijfel!quote:
Naja, daar ben ik 6 jaar geleden dus ook achter gekomen; noem 't levenservaringquote:Op maandag 14 mei 2007 23:11 schreef Ienepien het volgende:
[..]
als je maar weet wie dat dan zijn. Ik heb zelf vrienden waarvan ik weet dat ik ALTIJD terecht kan, maar ik heb ook vrienden waar ik op het eerste gezicht heel dik mee lijkt, maar waarbij ik toch een soort afstand hou, gewoon omdat ik ze niet 100% vertrouw. Misschien is dat fout van mij, maar het spaart een hoop ellende..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 mei 2007 23:18 schreef Autoreply het volgende:
SOL; de ultieme remedie tegen liefdesverdriet![]()
http://youtube.com/watch?v=isV64u8JRjgHaha, hij is bruut heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op maandag 14 mei 2007 23:18 schreef Autoreply het volgende:
SOL; de ultieme remedie tegen liefdesverdriet![]()
http://youtube.com/watch?v=isV64u8JRjglink doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel fout. Het is inderdaad Het Goede Doel met Henk en Henk.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:16 schreef Cageon het volgende:
[..]
euhm. zit ik nou zo fout? Volgens mij niet geheel... maargoed ik geef je het voordeel van de twijfel!![]()
trustequote:Op maandag 14 mei 2007 23:23 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Heel fout. Het is inderdaad Het Goede Doel met Henk en Henk.
1 keer trek je de conclusie
vriendschap is een illusie
vriendschap is een droom
een pakketje schroot
met een dun laagje chroom
En na deze fantastische bijdrage sluit ik mijn dag af!![]()
doegiess![]()
Dat zit er dik in ja. Ik wil 't nog wel een keer doen, maar daar moet je een paria-license voor hebben; eerst die nog maar ff halen...quote:Op maandag 14 mei 2007 23:23 schreef SeaOfLove het volgende:
omg ik denk dat ik dan weken plat lig met mijn reuma![]()
ik doelde dan ook op een ander nummerquote:Op maandag 14 mei 2007 23:23 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Heel fout. Het is inderdaad Het Goede Doel met Henk en Henk.
1 keer trek je de conclusie
vriendschap is een illusie
vriendschap is een droom
een pakketje schroot
met een dun laagje chroom
En na deze fantastische bijdrage sluit ik mijn dag af!![]()
doegiess![]()
zijn ze dat normaal nooit dan?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Waren heel serieus aan het praten...iedereen is lief voor mij enzo ook
![]()
Ik ben altijd heel lief voor jequote:Op maandag 14 mei 2007 23:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Waren heel serieus aan het praten...iedereen is lief voor mij enzo ook
![]()
open er een topic overquote:Op maandag 14 mei 2007 23:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel lief voor je![]()
Maar ben beetje frusti omdat me internet verbinding klote door en me laptop ook....
quote:
Tuurlijk nietquote:
Ja wat denk jij nouquote:
kut dan moet ik naar bed, heb net besloten lesbisch te wordenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja wat denk jij nouSlapeeeeeeen, is voor homo's, homo's
PICSquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kut dan moet ik naar bed, heb net besloten lesbisch te worden![]()
uhuhquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je lijkt wel een vriendin van mequote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
quote:
Aaahwquote:
Niet hequote:
Ik ook...maar goed wat doe je er aanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 07:49 schreef Autoreply het volgende:
AR heeft ook liefdesverdriet van z'n bed; hij had nog veel langer willen blijven liggen![]()
Teruggaanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 07:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ook...maar goed wat doe je er aan![]()
Hey boys, hey girls.... superstar djs!quote:
Jep doet het, inclusief de oude posts die ik had gezetquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
post jij eens een berichtje in mijn FoBo alsjeblieft...kijken oftie ut nu blijft doen![]()
heb mijn testberichtjes verwijderd en nu is dus weer alles weg vanaf biogarde, inc jouw nieuwste berichtjequote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jep doet het, inclusief de oude posts die ik had gezet
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heb mijn testberichtjes verwijderd en nu is dus weer alles weg vanaf biogarde, inc jouw nieuwste berichtje
word er niet goed vanquote:
Wtfquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
word er niet goed vaninmiddels weer nieuwe testberichtjes gedaan en alles is weer te voorschijn gekomen
![]()
Ja zoiets jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zit een spookje in mijn computer ofzo denk ik![]()
Omdat dit nergens over gaatquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:42 schreef Originele_Naam het volgende:
hehe hoezo dat
Nee, maar geen volmaakposts.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:42 schreef Originele_Naam het volgende:
alsof jij zulke hoogwaardige posts maakt
nouhhhh ik kan me nog een nachtje herinnneren waarin we zo lekker bezig waren... bedoel niet die laatste keer dat we gingen zingen enzoquote:
Ja, maar dat was geen 1 woord per postquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nouhhhh ik kan me nog een nachtje herinnneren waarin we zo lekker bezig waren... bedoel niet die laatste keer dat we gingen zingen enzodat waren stuk voor stuk kwaliteitsposts
![]()
zit net dat topic terug te lezen en je hebt gelijkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar dat was geen 1 woord per post
neejoh tis Bart maarquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:45 schreef Originele_Naam het volgende:
wordt er effe iemand hard gedisst hier hehe, maa ik ben zo auto rijden dus van mij zullen jullie niet veel last meer hebben
Zie je welquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zit net dat topic terug te lezen en je hebt gelijk![]()
Jawelquote:
Ik niet iig. Heb donderdag verjaardag van mn opa, dus ik moet echt woensdag niet aan de zuip gaanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:01 schreef SeaOfLove het volgende:
Gaan jullie morgen ofzo nog naar de KB?
Milou is er morgenavond niet dus d8 miss kan ik wel weereens een keertje meegaanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik niet iig. Heb donderdag verjaardag van mn opa, dus ik moet echt woensdag niet aan de zuip gaan
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Milou is er morgenavond niet dus d8 miss kan ik wel weereens een keertje meegaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |