Je reinste krulharigen-discriminatie!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
LiefMaar ik ga lekker mijn wijvenserie's kijken
![]()
Ik vind je nog wel lekker hoor, dus wees getroostquote:Op maandag 14 mei 2007 20:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je reinste krulharigen-discriminatie!
Maar daar heb ik dan weer niets aanquote:Op maandag 14 mei 2007 20:34 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik vind je nog wel lekker hoor, dus wees getroost![]()
En ik ?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Maar daar heb ik dan weer niets aan [afbeelding]
Ja maar toen was je weer eens lamquote:Op maandag 14 mei 2007 20:45 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Hell, ik had Dennis ook al eeuwige trouw beloofd![]()
Die doet vast wel met jullie mee!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:45 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Hell, ik had Dennis ook al eeuwige trouw beloofd![]()
Ik was broodnuchter. Auto; uweetsquote:Op maandag 14 mei 2007 20:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar toen was je weer eens lamIs hij toch allang weer vergeten
Damn, dan heb ik niks gezegdquote:
presentatie makenquote:
kutstudenten hier ookquote:Op maandag 14 mei 2007 21:55 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
presentatie makenvolgende week maandag maar moet 6 dagen doorknallen
Ik begrijp er niets meer vanquote:Op maandag 14 mei 2007 22:36 schreef SeaOfLove het volgende:
Zo voel ik me nu ongeveerEcht liefdesverdriet dus als ik M.Borsato aan het downloaden ben
![]()
Clichereplyquote:Op maandag 14 mei 2007 22:36 schreef SeaOfLove het volgende:
Oftewel; Carpe Diemquote:Look, if you had one shot or one opportunity
To seize everything you ever wanted in one moment
Would you capture it or just let it slip?
quote:
Lief...die had ik net ookal gedownloadquote:Op maandag 14 mei 2007 22:52 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Clichereply
En de betere reactie:
[..]
Oftewel; Carpe Diem![]()
vertel het nog wel een keer, alleen niet op fok!quote:Op maandag 14 mei 2007 22:57 schreef Ienepien het volgende:
[..]
![]()
Ik probeer het te volgen maar ik heb het idee dat ik iets helemaal mis
SOL ik bedoel het niet gemeen, ik volg het gewoon echt niet
De telefoon van je oor halen en uit doenquote:Op maandag 14 mei 2007 23:03 schreef Bravebart het volgende:
Omg, ik volg het niet meer
Hoofd zit van tuut-tuut
Die illusie had ik ook altijd jahquote:Op maandag 14 mei 2007 23:01 schreef Cageon het volgende:
Dingen / mensen komen en gaan, maar je vrienden blijven voor je klaar staan
Damn, daar heb je een puntquote:Op maandag 14 mei 2007 23:04 schreef Cageon het volgende:
[..]
De telefoon van je oor halen en uit doen
quote:Op maandag 14 mei 2007 23:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Damn, daar heb je een puntHad mn moeder toch opgehangen
Als ik niet meer op mijn vrienden kan bouwen dan blijft er weinig over...quote:
En toch, als er hele ingrijpende dingen gebeuren laten een hoop mensen opeens niets meer van zich horen. Ook diegenen waarvan je dacht dat het goede vrienden waren. (Nevertheless blijft het grootste deel je gewoon steunen hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 23:06 schreef Cageon het volgende:
[..]
Als ik niet meer op mijn vrienden kan bouwen dan blijft er weinig over...
Ja ikke nieuwsgierig aagjequote:Op maandag 14 mei 2007 23:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
vertel het nog wel een keer, alleen niet op fok!![]()
Ik weet het, ik weet het. Heb gelukkig wel genoeg afleiding naast Milou. Afgelopen zaterdag stond mijn zusje ook gelijk voor me klaar, en had haar afspraak voor me afgezegdquote:Op maandag 14 mei 2007 23:01 schreef Cageon het volgende:
Dingen / mensen komen en gaan, maar je vrienden blijven voor je klaar staan
Ik mag mij "gelukkig" prijzen dat ik nog nooit echt verliefd ben geweest denk ik...
Ik heb het ook maar over een select groepje van vriendenquote:Op maandag 14 mei 2007 23:08 schreef Autoreply het volgende:
[..]
En toch, als er hele ingrijpende dingen gebeuren laten een hoop mensen opeens niets meer van zich horen. Ook diegenen waarvan je dacht dat het goede vrienden waren. (Nevertheless blijft het grootste deel je gewoon steunen hoor)
als je maar weet wie dat dan zijn. Ik heb zelf vrienden waarvan ik weet dat ik ALTIJD terecht kan, maar ik heb ook vrienden waar ik op het eerste gezicht heel dik mee lijkt, maar waarbij ik toch een soort afstand hou, gewoon omdat ik ze niet 100% vertrouw. Misschien is dat fout van mij, maar het spaart een hoop ellende..quote:Op maandag 14 mei 2007 23:08 schreef Autoreply het volgende:
[..]
En toch, als er hele ingrijpende dingen gebeuren laten een hoop mensen opeens niets meer van zich horen. Ook diegenen waarvan je dacht dat het goede vrienden waren. (Nevertheless blijft het grootste deel je gewoon steunen hoor)
Kloptquote:Op maandag 14 mei 2007 23:08 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Lijkt waarschijnlijk een verkapte-moedergrap, maar ze belde echtquote:
"Een maal trek je de conclusie, dat de dingen niet meer zijn zoals ze horen te zijn"quote:Op maandag 14 mei 2007 23:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
sja, die conclusie trek je één keer he. [afbeelding]
vriendschap is een illusiequote:Op maandag 14 mei 2007 23:12 schreef Cageon het volgende:
[..]
"Een maal trek je de conclusie, dat de dingen niet meer zijn zoals ze horen te zijn"
ofzo, ff zoeken!
quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 23:15 schreef Cageon het volgende:
[..]
is een stuk van een nummer van De Dijk, maar weet de titel ff niet meer![]()
euhm. zit ik nou zo fout? Volgens mij niet geheel... maargoed ik geef je het voordeel van de twijfel!quote:
Naja, daar ben ik 6 jaar geleden dus ook achter gekomen; noem 't levenservaringquote:Op maandag 14 mei 2007 23:11 schreef Ienepien het volgende:
[..]
als je maar weet wie dat dan zijn. Ik heb zelf vrienden waarvan ik weet dat ik ALTIJD terecht kan, maar ik heb ook vrienden waar ik op het eerste gezicht heel dik mee lijkt, maar waarbij ik toch een soort afstand hou, gewoon omdat ik ze niet 100% vertrouw. Misschien is dat fout van mij, maar het spaart een hoop ellende..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |