Uuhm, ik was pas om 2 uur thuis van hockey en ging nog later slapen, dus mij had je mogen bellen hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 00:20 schreef mcDavid het volgende:
Ik zat er vrijdag avond nog over te denken je te bellen toen ik op 't station een TBSje zat te veroberen, bart!
Ik bedacht me alleen net te vroeg dat sommige mensen dat niet tof vinden om 3 uur 's nachts.
Slaapsequote:Op maandag 14 mei 2007 00:23 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Graf, da's waar ook.
* Mompelt iets over bestuurszaken enzo
Ghehe, waarom niet met de trein gegaan ?quote:Op maandag 14 mei 2007 01:32 schreef Nachtdier het volgende:
Woehoe, wezen jumpen vandaag. Held heeft wel 3 pogingen moeten doen om uiteindelijk te springen en lachers en applaus gehad
Wat een kutstad is Den Haag trouwens om terug te fietsen naar Delft. Zijn het niet de stoplichten om de 100 meter waar je geacht wordt voor te stoppen (maar wat je dus niet doet), dan zijn het wel de anwb-fietsroute bordjes die of gejat zijn of onvindbaar.
Wiequote:
Was wel lekker weer, dus we dachten we pakken de fiets. Gewoon even de tram volgen. Op de heenweg klopte dat aardig. Alleen was de terugweg anders, omdat we vanaf tuin vanaf de haven gefietst zijn zeg maar.quote:Op maandag 14 mei 2007 02:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ghehe, waarom niet met de trein gegaan ?
Jeeutjequote:Op maandag 14 mei 2007 14:09 schreef warrel het volgende:
Ik ga naar m'n paps en mams, en ik heb er zin in
wtf ben je ziek?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:09 schreef warrel het volgende:
Ik ga naar m'n paps en mams, en ik heb er zin in
Misschien heeft ze gewoon heel relaxte oudersquote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 15:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Misschien heeft ze gewoon heel relaxte ouders
Ja, helemaal mee eensquote:Op maandag 14 mei 2007 15:32 schreef mcDavid het volgende:
Mijn ouders zijn ook relaxt, maar toch is op jezelf wonen leuker! Tenzij je iets tofs gaat doen ofzo.
Dan moet je wel heel melig zijnquote:Op maandag 14 mei 2007 15:39 schreef mcDavid het volgende:
Ik moest lachen om het woordje " lolpantalon"
Je gaat dingen pas waarderen als je ze mist. Dat geldt zelfs voor oudersquote:Op maandag 14 mei 2007 15:32 schreef mcDavid het volgende:
Mijn ouders zijn ook relaxt, maar toch is op jezelf wonen leuker! Tenzij je iets tofs gaat doen ofzo.
Jep, helemaal waarquote:Op maandag 14 mei 2007 15:51 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je gaat dingen was waarderen als je ze mist. Dat geldt zelfs voor ouders![]()
En voor sexquote:Op maandag 14 mei 2007 15:51 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je gaat dingen pas waarderen als je ze mist. Dat geldt zelfs voor ouders![]()
Je hebt toch zo'n gigolo-dienst in A'dam oid zitten? Meende er laatst wat over te lezen op de FPquote:Op maandag 14 mei 2007 18:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
GVD das ook iets wat ik de komende tijd niet zal hebben![]()
ik zie een win-win situatie!quote:Op maandag 14 mei 2007 18:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
GVD das ook iets wat ik de komende tijd niet zal hebben![]()
Dat lijkt me dan toch ook weer wat overdrevenquote:Op maandag 14 mei 2007 18:29 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je hebt toch zo'n gigolo-dienst in A'dam oid zitten? Meende er laatst wat over te lezen op de FP![]()
Nah, je kan je natuurlijk ook op McD's krullenbol stortenquote:Op maandag 14 mei 2007 18:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan toch ook weer wat overdreven![]()
Ga je avondje stappen in Delftquote:Op maandag 14 mei 2007 18:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan toch ook weer wat overdreven![]()
Nah doe maar niet dat overleeft hij nietquote:Op maandag 14 mei 2007 18:42 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nah, je kan je natuurlijk ook op McD's krullenbol storten![]()
Iets aan die laatste zin klopt er niet geloof ikquote:Op maandag 14 mei 2007 19:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nah doe maar niet dat overleeft hij niet![]()
Was voor ik met dagwaarde kreeg al gestopt met vriendjes enzo, dus dat zet ik nu gewoon weer voort![]()
Op dagwaarde ben ik verliefd geweestquote:Op maandag 14 mei 2007 19:27 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Iets aan die laatste zin klopt er niet geloof ik![]()
Nu wil ik al helemáál!quote:Op maandag 14 mei 2007 19:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nah doe maar niet dat overleeft hij niet![]()
Life sucks; get used to it.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:29 schreef SeaOfLove het volgende:
Op dagwaarde ben ik verliefd geweestEigenlijk is dat gevoel nog niet weg
Heb echt van die jankbuien enzo
![]()
Gelukkig. Moet nog stapels studieboeken doorwerken enzoquote:Op maandag 14 mei 2007 20:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
LiefMaar ik ga lekker mijn wijvenserie's kijken
![]()
Hehequote:Op maandag 14 mei 2007 20:08 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Gelukkig. Moet nog stapels studieboeken doorwerken enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |