abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49386708

Dit is Denzel van 11 weken jong samen met mijn ex-adoptie-cavia's Mixie en Samantha, ex-adoptiecaafjes omdat mijn zusje ze weer terug wilde .

Hebben jullie ook beestjes die in een identiteitscrisis verkeren? Met pics natuurlijk
pi_49386870
Wel een konijntje (wild) dat geregeld tussen de kippen ronddartelt en ook kippenvoer eet
  dinsdag 15 mei 2007 @ 00:02:04 #3
176380 Hanenwurger
http://www.hanenwurger.org
pi_49386889
Heb geen foto's of zo maar er liep ooit een egel door de tuin die dacht dat hij een zwaluw was. Heel apart.
Wir tanzen Ado Hinkel, Benzino Napoloni, Wir tanzen Schiekelgrueber, Und tanzen mit Maitreya, Mit Totalitarismus, Und mit Demokratie, Wir tanzen mit Fascismus, Und roter Anarchie
Eins, zwei, drei, vier Kammerad, komm tanz mit mir!
pi_49387077
Een arend die denkt dat ie een vliegtuig is

dinsdag 15 mei 2007 @ 02:05:14 #5
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_49389252
Ik had een kip die dacht dat ze een hond was. Inclusief blaffen, bijten en hondenbrokken. En eieren leggen ho maar.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  dinsdag 15 mei 2007 @ 09:16:06 #6
84328 Lllaura
painting pictures
pi_49391657

Het caviahok is wel errug klein hoor. En ze hebben niet eens een huisje...
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_49399325
Ik heb het andersom, ik heb een cavia die denkt dat ze een kat is:

als je haar aait gaat ze zich helemaal uitrekken (incl maaiende voorpootjes) en probeerd ze te spinnen.

Geen foto's helaas.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 15:56:40 #8
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_49404922
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 09:16 schreef Lllaura het volgende:

Het caviahok is wel errug klein hoor. En ze hebben niet eens een huisje...
wat zij zegt Zitten ze de hele dag daar in of is dat alleen voor savonds ofzo ? en een huisje of op tenminste een tunneltje om door te kruipen zullen ze zeker opprijs stellen
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_49405372
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 15:56 schreef Nonneke het volgende:

[..]

wat zij zegt Zitten ze de hele dag daar in of is dat alleen voor savonds ofzo ? en een huisje of op tenminste een tunneltje om door te kruipen zullen ze zeker opprijs stellen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik voor mijn cavia (R.I.P. ) die ik eerst had ook nog nooit een huisje heb gehad. Beestje liep eigenlijk wel altijd los, kooi stond meestal open en het beestje was na een jaar ofzo ook zindelijk Is bij mijn zusje ook het geval, behalve dan het zindelijk zijn kwam ik achter toen ik ze hier een poos had

Kijk btw wel soms vol verwondering naar de kastelen die sommigen hier hebben, helemaal leuk
pi_49407362
Zo'n huisje hoeft niets te kosten:

een schoenendoos + deurtje erin maken of een doosje bij de supermarkt halen.

Beste is zo'n houten huisje.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_49414818
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo'n huisje hoeft niets te kosten:

een schoenendoos + deurtje erin maken of een doosje bij de supermarkt halen.

Beste is zo'n houten huisje.
Dat is zo maar een cavia hok waar er twee instaan moet toch minstens 1 meter zijn...(liver nog 1.20 of groter) en zo'n huisje maakt het in dit geval denk ik alleen maar krapper
  dinsdag 15 mei 2007 @ 20:11:46 #12
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_49414958
in dit geval blijft er geen hok over als er een huisje in komt
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: