Jep doet het, inclusief de oude posts die ik had gezetquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
post jij eens een berichtje in mijn FoBo alsjeblieft...kijken oftie ut nu blijft doen![]()
heb mijn testberichtjes verwijderd en nu is dus weer alles weg vanaf biogarde, inc jouw nieuwste berichtjequote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jep doet het, inclusief de oude posts die ik had gezet
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heb mijn testberichtjes verwijderd en nu is dus weer alles weg vanaf biogarde, inc jouw nieuwste berichtje
word er niet goed vanquote:
Wtfquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
word er niet goed vaninmiddels weer nieuwe testberichtjes gedaan en alles is weer te voorschijn gekomen
![]()
Ja zoiets jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zit een spookje in mijn computer ofzo denk ik![]()
Omdat dit nergens over gaatquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:42 schreef Originele_Naam het volgende:
hehe hoezo dat
Nee, maar geen volmaakposts.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:42 schreef Originele_Naam het volgende:
alsof jij zulke hoogwaardige posts maakt
nouhhhh ik kan me nog een nachtje herinnneren waarin we zo lekker bezig waren... bedoel niet die laatste keer dat we gingen zingen enzoquote:
Ja, maar dat was geen 1 woord per postquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nouhhhh ik kan me nog een nachtje herinnneren waarin we zo lekker bezig waren... bedoel niet die laatste keer dat we gingen zingen enzodat waren stuk voor stuk kwaliteitsposts
![]()
zit net dat topic terug te lezen en je hebt gelijkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar dat was geen 1 woord per post
neejoh tis Bart maarquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:45 schreef Originele_Naam het volgende:
wordt er effe iemand hard gedisst hier hehe, maa ik ben zo auto rijden dus van mij zullen jullie niet veel last meer hebben
Zie je welquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zit net dat topic terug te lezen en je hebt gelijk![]()
Jawelquote:
Ik niet iig. Heb donderdag verjaardag van mn opa, dus ik moet echt woensdag niet aan de zuip gaanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:01 schreef SeaOfLove het volgende:
Gaan jullie morgen ofzo nog naar de KB?
Milou is er morgenavond niet dus d8 miss kan ik wel weereens een keertje meegaanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik niet iig. Heb donderdag verjaardag van mn opa, dus ik moet echt woensdag niet aan de zuip gaan
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Milou is er morgenavond niet dus d8 miss kan ik wel weereens een keertje meegaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |