Aaah, wat liefquote:Op zondag 13 mei 2007 12:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb net een heel mooi schilderij van Milou gekregen![]()
Hoe doe je datquote:Op zondag 13 mei 2007 12:01 schreef SeaOfLove het volgende:
En ik had mezelf al getrakteerd op een ontbijtje op bed![]()
Ghehequote:Op zondag 13 mei 2007 12:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ja ik moet toch wat, als ik het aan milou overlaat dan krijg ik alleen een bord hagelslag![]()
Preciesquote:
Jouw moeder ookquote:
thanks!quote:
Waarom zo tyves vroegquote:Op zondag 13 mei 2007 13:20 schreef Cageon het volgende:
[..]
thanks!
Ze stond toch wel raar te kijken toen ik om 05:00 vanacht dr cadeautje gaf. (ze was toch wakker)
Ze dacht dat we/ik er niets aan zou doen![]()
Ja zij wordt wakker als ik thuis kom van t stappen, dan roept ze altijd naar benee: "Was het leuk".quote:Op zondag 13 mei 2007 13:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom zo tyves vroegAls ik dat zou doen, zou ik onterft worden
Haha, hoe coolquote:Op zondag 13 mei 2007 13:23 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ja zij wordt wakker als ik thuis kom van t stappen, dan roept ze altijd naar benee: "Was het leuk".
Dat zou onderhand een retorische vraag moeten zijn, maar goed
Thx, maar je kan het overdrijven natuurlijkquote:
Ja nouquote:Op zondag 13 mei 2007 13:29 schreef Cageon het volgende:
[..]
Thx, maar je kan het overdrijven natuurlijk![]()
Was je toch maar uitgeweestquote:Op zondag 13 mei 2007 13:23 schreef Cageon het volgende:
mijn hoofd...
heb niet eens gezopen, maar heb misschien wel wat weinig gedronken![]()
FOOOD!![]()
Ja kreeg sms van iemand... en sjah...quote:
Ziet er goed uitquote:Op zondag 13 mei 2007 16:28 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ja kreeg sms van iemand... en sjah...
GOEDE KEUS!
Hier heen geweest Club 22-24
Heerlijke muziek, leuke tent![]()
En jij laat alles altijd betalen?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ziet er goed uit![]()
Heb gisteren aan de rode wijn gezeten, gozer verstond me verkeerd toen hij de eerste keer vroeg wat ik wilde drinken (droge witte wijn) en daarna vroeg hij niet meer wat ik wilde drinken en toen kreeg ik steeds rode wijn en ik durfde er niks van te zeggen![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:33 schreef Cageon het volgende:
[..]
En jij laat alles altijd betalen?![]()
Had je iets hoger ingeschat![]()
Zo wil ik ook wel stappenquote:Op zondag 13 mei 2007 16:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zusje en ik mochten niks betalen, kregen er ook de kans niet voor.
Hebben we best regelmatig als we in Rotterdam of Scheveningen uitgaan. Die mannen willen gewoon niet dat je betaaltquote:
En bereiken ze er ook nog wat mee?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hebben we best regelmatig als we in Rotterdam of Scheveningen uitgaan. Die mannen willen gewoon niet dat je betaaltMij boeit het verder niet, zijn altijd mannen met goede baan en dikke auto onder de kont
![]()
Ze zijn verzekerd van goed gezelschap die avondquote:
GolddiggersDe moderne vrouwquote:Op zondag 13 mei 2007 16:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hebben we best regelmatig als we in Rotterdam of Scheveningen uitgaan. Die mannen willen gewoon niet dat je betaaltMij boeit het verder niet, zijn altijd mannen met goede baan en dikke auto onder de kont
![]()
Wat nou golddiggersquote:Op zondag 13 mei 2007 17:21 schreef Autoreply het volgende:
[..]
GolddiggersDe moderne vrouw![]()
Ik betaal een eerste drankje; da's wel beschaafd enzo. Een tweede ook nog wel. Mocht een vrouw als ik serieus dorst krijg geen derde drankje gaan halen dan mag ze acuut opzouten. Emancipatie bestaat al een tijdje![]()
Nah net gisteren uitgeweest en dan word er overal van je verwacht dat je maar voor ze betaald. Generalisatie wellicht, maar de moderne vrouw mag wat mij betreft best wat minder opportuun omgaan met feminisme.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wat nou golddiggersZeg al eerder dat die mannen gewoon niet willen dat we betalen, krijgen nieteens de kans ervoor.
Zijn verder ook geen studenten ofzo waar we mee omgaan. Gaan we in Delft stappen of naar de kroeg dan gaat het altijd netjes over en weerGa ik met een groep vriendinnen uit dan maken we altijd een potje
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mij dus ook?quote:Op zondag 13 mei 2007 19:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Deze illegaal meldt zich weer even in Delft
Dikke kus voor iedereen(ja iedereen
)
Liefquote:Op zondag 13 mei 2007 20:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Voor jouw uiteraard een dikke kus![]()
Ooh bepaalde reden?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
LiefVoel me beswel kut ofzo....bleggg
tnxxx liefquote:Op zondag 13 mei 2007 21:08 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Dat is niet verwondelrijk, zal nog wel even aanhouden de komende dagen toch? Sterkte ermee!
Was lekker weer vandaag
Ja, saai was het wel, allemaal van die schroefjes in de rekken hangenquote:Op zondag 13 mei 2007 21:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
tnxxx liefJe hebt de gamma dus overleefd
![]()
Jepsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |