als je scoort moet je ff SMSe men!quote:
die zaten wel goddelijk, ook al was het mijn maat nietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:10 schreef Houniet het volgende:
rood wit strak gstar met witte broek, en kswissjes gaan mee
jij ook man, je laat het weten als je boven op eenquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:26 schreef Cageon het volgende:
dooie boel, zelfs bravebart is er niet meer
HAAI HAAI HAAIquote:
Of een groot schepnetquote:
Picca'squote:
PARTTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:34 schreef Houniet het volgende:
ga geen pics op een forum gooie ! BIETELBOER IS ER
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:35 schreef Bravebart het volgende:
Ik zie er uit als een oud wrak, oftewel vergane glorie, ook zoals altijd
Dit is nog erger dan ja zeggenquote:
Ik vind het bestquote:
Jij ookquote:
huillie ga je lekkerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:11 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
Ja, ben kwaad weggegaan (en dat vond zij ook wel best) omdat we er niet (meer) uitkomen....![]()
en ik blijf maar als enige vechten voor de tjsa... relatie, nee dat doe ik dus niet meer
Dat vind jij helemaal niet jammer, je was het er absoluut niet mee eens dat ik zomaar mensen van i-net uitnodigde in mijn huis en je had er al helemaal de pest in dat er mensen zouden blijven slapenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:15 schreef dagwaarde het volgende:
Maar goed, ik zal het niet verder op fok gooien zoals zij eerder steeds deed, jammer dat ik jullie niet meer zie op haar meeting enneh de groeten allemaal!![]()
Enige verzoek aan SeaOfLove blijft of ze de foto's van ons samen uit haar fotoboek weg wil halen, zo gek is dat toch niet?
En das toch niet zo, ik zei dat IK nooit een groep mensen van internet zou uitnodigen waarvan ik enkelen nog nooit al irl gezien zou hebben.... en van het blijven slapen heb ik nooit iets gezegd hequote:Op zondag 13 mei 2007 03:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat vind jij helemaal niet jammer, je was het er absoluut niet mee eens dat ik zomaar mensen van i-net uitnodigde in mijn huis en je had er al helemaal de pest in dat er mensen zouden blijven slapen![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 04:51 schreef dagwaarde het volgende:
Maar SOL SeaOfLove, ik ben nog steeds heeelemaal gek van je... jammer dat je je fouten alleen niet kan toegeven, daarom ben ik weggegaan... En sorry Delft-topic maar dit was de laatste post van mij erover...
Mensen die hun relatie op Fok! uitvechtenquote:Op zondag 13 mei 2007 04:51 schreef dagwaarde het volgende:
Maar SOL SeaOfLove, ik ben nog steeds heeelemaal gek van je... jammer dat je je fouten alleen niet kan toegeven, daarom ben ik weggegaan... En sorry Delft-topic maar dit was de laatste post van mij erover...
Rotterdam was ook helemaalquote:Op zondag 13 mei 2007 10:22 schreef Autoreply het volgende:
Ow, met Double_D_dennis stappen te Zeeuwenland is overigens redelijk ultiem. Er zijn hier wel toffe discotheken![]()
Volgens mij zou deze reeks ook niet misstaan in ONZquote:Op zondag 13 mei 2007 10:21 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Oeps, sorry. Ik ben verdwaald in onz geloof ik![]()
Ja uuh, moederdag hequote:Op zondag 13 mei 2007 10:41 schreef SeaOfLove het volgende:
Zo en nu op naar het volgende deel...waar is mijn spamsletje als ik hem nodig heb![]()
Bartttttttttttttt wakker worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |