Grow upquote:Op zondag 13 mei 2007 04:30 schreef Disana het volgende:
Day, wil je de titel van de vorige COS nog even terugzetten? Die luidde 'Zorg met dwang' en jij had er 'Huub's klaaguurtje' van gemaakt, iets wat ik nooit zou schrijven.
Ach waarom niet, ze staan er nu tochquote:Op zondag 13 mei 2007 04:35 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zullen wij samen gaan staan op de barricades?![]()
Oh nee, ik ben er nu klaar mee!quote:Op zondag 13 mei 2007 04:41 schreef cindy10 het volgende:
[..]
sterker nog...ze staan niet alleen,ze strijden nog!![]()
Dan doen we het wel een ander keertje, ik wil wel een beetje privacy op de barricadesquote:Op zondag 13 mei 2007 04:41 schreef cindy10 het volgende:
[..]
sterker nog...ze staan niet alleen,ze strijden nog!![]()
Nee hoor. Ik vraag je nog steeds mijn eigen topic-titel terug te zetten voor COS 1429. De titel die jij onnodig, ongevraagd en tegen mijn zin hebt veranderd in iets dat ik nooit zou schrijven.quote:Op zondag 13 mei 2007 04:43 schreef Day het volgende:
[..]
Oh nee, ik ben er nu klaar mee!
Wat gebeurt er op de streams? Oh nee...dat weet jij niet
quote:Op zondag 13 mei 2007 04:40 schreef maril het volgende:
Nou ik ga nog wat anders doen en daarna slapen trust.
OMFGquote:Op zondag 13 mei 2007 04:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vraag je nog steeds mijn eigen topic-titel terug te zetten voor COS 1429. De titel die jij onnodig, ongevraagd en tegen mijn zin hebt veranderd in iets dat ik nooit zou schrijven.
helaas niet...quote:Op zondag 13 mei 2007 04:43 schreef Day het volgende:
[..]
Oh nee, ik ben er nu klaar mee!
Wat gebeurt er op de streams? Oh nee...dat weet jij niet
schiet me neer......hoeveel geduld kan een mens opbrengenquote:Op zondag 13 mei 2007 04:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vraag je nog steeds mijn eigen topic-titel terug te zetten voor COS 1429. De titel die jij onnodig, ongevraagd en tegen mijn zin hebt veranderd in iets dat ik nooit zou schrijven.
thanks voor de update! daar moet ik het van hebben!quote:Op zondag 13 mei 2007 04:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Iedereen ligt te maffen. Alleen is niet bekend of ook Eric er is.
Ik kan ook lang over iets zeurenquote:
oeff dat klinkt streng,zou er bijna voor vallen!quote:Op zondag 13 mei 2007 04:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kan ook lang over iets zeuren
Maar dan liever niet over zo iets futiels![]()
En ik doe dat meestal alleen daar waar het hoort.
Je hebt geluk dat ik hier geen mod ben
Haquote:Op zondag 13 mei 2007 04:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kan ook lang over iets zeuren
Maar dan liever niet over zo iets futiels![]()
En ik doe dat meestal alleen daar waar het hoort.
Je hebt geluk dat ik hier geen mod ben
Ik vang je wel opquote:Op zondag 13 mei 2007 04:52 schreef cindy10 het volgende:
[..]
oeff dat klinkt streng,zou er bijna voor vallen!![]()
dit is jouw persoonlijke forum,waarin jij het recht hebt om regels op te stellen?quote:Op zondag 13 mei 2007 04:52 schreef Disana het volgende:
[..]
HaIk vind het geen futiele zaak als mods onze TT zomaar gaan wijzigen. Zeker niet als we achter de inhoud van de wijziging staan en dan ook nog eens nul op request krijgen als we vriendelijk verzoeken de oude terug te zetten. Zou van de zotte zijn als ze dat allemaal gingen doen.
Zeg, ga jij eens ergens anders zitten flirten!quote:Op zondag 13 mei 2007 04:56 schreef cindy10 het volgende:
[..]
stoffer en blik bij je?? ben zojuist gevallen....![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 04:56 schreef cindy10 het volgende:
[..]
stoffer en blik bij je?? ben zojuist gevallen....![]()
Jij heb het maar moeilijk met dat zooitje ongeregeldquote:Op zondag 13 mei 2007 04:59 schreef Day het volgende:
[..]
Zeg, ga jij eens ergens anders zitten flirten!
dat mens heeft engelen geduld,ik had allang uit mn panty geschoten!quote:Op zondag 13 mei 2007 05:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij heb het maar moeilijk met dat zooitje ongeregeld![]()
Ik stel voor dat disaster en prospera dit topic nog even vol ruzie'en, zodat we morgen met een verse over kunnen tot de orde van de dag
Wat klink je streng, nu ben ik gevallenquote:Op zondag 13 mei 2007 05:03 schreef cindy10 het volgende:
[..]
dat mens heeft engelen geduld,ik had allang uit mn panty geschoten!![]()
Ik heb een voorbeeldfunctiequote:Op zondag 13 mei 2007 05:03 schreef cindy10 het volgende:
[..]
dat mens heeft engelen geduld,ik had allang uit mn panty geschoten!![]()
tjee echtquote:Op zondag 13 mei 2007 05:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat klink je streng, nu ben ik gevallen
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 13 mei 2007 05:06 schreef cindy10 het volgende:
en dan tukken! net zoals de bewoners in de goudenkist,hahahah![]()
Of naar bed, das ook wel een aantrekkelijke optiequote:Op zondag 13 mei 2007 05:06 schreef Day het volgende:
Maar effe serieus nu, gebeurt er nog wat op de streams? Zo niet, kunnen we beter verhuizen naar SC!
Pech eendeman, ik zal zeker die inhoudsloze nobrains Disana niet triggeren, omdat ze/hij een decorumverlies heeft en dat vindt ik zielig.quote:Op zondag 13 mei 2007 05:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij heb het maar moeilijk met dat zooitje ongeregeld![]()
Ik stel voor dat disaster en prospera dit topic nog even vol ruzie'en, zodat we morgen met een verse over kunnen tot de orde van de dag
ik zou gek worden van zo`n voorbeeld functie...gelukkig ben ik ook geen modje,zou compleet uit mn naadje gaan soms!quote:Op zondag 13 mei 2007 05:06 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb een voorbeeldfunctie![]()
En soms, heel soms, baal ik daar ontzettend van!![]()
quote:
En wat doe je nu danquote:Op zondag 13 mei 2007 05:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
Pech eendeman, ik zal zeker die inhoudsloze nobrains Disana niet triggeren, omdat ze/hij een decorumverlies heeft en dat vindt ik zielig.
jij bent slim,en ik ga mee! ik druip ook af,en ga lekker tukken!quote:Op zondag 13 mei 2007 05:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar gelukkig niet op mijn achterhoofd
ik ben weg![]()
Scherpquote:Op zondag 13 mei 2007 07:24 schreef blomst het volgende:
Eric ligt bij Amanda in bed, mocht hij niet meer bij Nicoblaas?
Had ik gelezen, maar was Eric's alteregoquote:Op zondag 13 mei 2007 08:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Scherp![]()
Je moet ook een COS of 1.5 teruglezen ( voor die ruzie om een topictitel) om te zien dat Eric dronken boven op Nicolaas was gesprongen.
Ik geef Nicolaas wel gelijk ook.
quote:Lekke en Amanda hebben gezoend (nacht van 12/13 mei). Daarna krijgen Lekke en Huub ruzie.
Tijdens die ruzie wordt duidelijk dat Huub tijdens het pijpen en rukken van Eric (bij Huub) wel degelijk sliep.
Hij werd vrij laat wakker.
Van achter mocht hij niet zeggen dat hij sliep. Hij moest net doen of hij de seks met Eric prettig vond.
En ook zeggen dat het al vaker was gebeurd. Dit waarschijnlijk om een scene (of aanklacht wegen aanranding) te voorkomen.
Want díe publiciteit kan Tien natuurlijk niet gebruiken.
Er wordt dus heel wat onder het tapijt geveegd (maar dat wisten we al).
Op het moment dat Huub toegaf dat de seks met Eric zonder toestemming was - maar hij dit van achter verborgen moest houden, was Huub wel stomdronken. Dat was wss de reden van zijn loslippigheid. En je weet het: dronken mensen en kinderen spreken de waarheid.
Vindt het ook niet normaal. Amanda moet een alcoholrestrictie(<= rotwoordquote:Op zondag 13 mei 2007 09:17 schreef Meganog het volgende:
De verhouding Amanda - Brian/Natasia begint zeer ongezonde trekjes te vertonen.
Ik was aan prakkiseren hoe mijn gevoelens over dat griezelige tafereel te omschrijven, maar jou bericht dekt dat wel vind ik.quote:Op zondag 13 mei 2007 09:17 schreef Meganog het volgende:
Natasia is bereid desnoods met geweld Amanda bij Brian weg te houden. Hoewel Brian en Amanda het weer bijgelegd hadden legt de met een stevig met een moedercomplex opgezadelde Brian Natasia geen haarbreed in de weg wanneer Natasia Amanda verbiedt nog sex met hem te hebben. Ze is de moeder die haar zoon niet met andere vrouwen wil delen. De afhankelijke Amanda zou zichzelf waarschijnlijk nog laten prostitueren door het verknipte paar als ze haar dat zouden opdragen.
Hier het filmpje dat erbij hoort!quote:Op zondag 13 mei 2007 09:17 schreef Meganog het volgende:
Natasia is bereid desnoods met geweld Amanda bij Brian weg te houden. Hoewel Brian en Amanda het weer bijgelegd hadden legt de met een stevig met een moedercomplex opgezadelde Brian Natasia geen haarbreed in de weg wanneer Natasia Amanda verbiedt nog sex met hem te hebben. Ze is de moeder die haar zoon niet met andere vrouwen wil delen. De afhankelijke Amanda zou zichzelf waarschijnlijk nog laten prostitueren door het verknipte paar als ze haar dat zouden opdragen.
Natasia is jaloersquote:Op zondag 13 mei 2007 09:30 schreef Dark het volgende:
Natas legt Brian iets op - geen sex meer met Amanda - omdat ze hem beschermt!
Weet ze wel dat hij al weer (ff) seks had in het tentje!!!!....btw dit gaat nooit lukken, zullen ze dan toch eens uitelkaar gaan .....door dit allesquote:Op zondag 13 mei 2007 09:30 schreef Dark het volgende:
[..]
Hier het filmpje dat erbij hoort!
http://www.youtube.com/watch?v=LIJ9s8BmFTw
De liefde van Natas voor Brian gaat verder dan de liefde voor haar kinderen. Ze heeft ook tegen Brian gezegd, dat ze voor hem nog veel langer in DGK zal blijven.quote:
Ik kan me ook niet voorstellen dat Natasia ooit zo intens met haar kinderen omgaat als met Brian. Ook al omdat die kinderen lijken me vrij normaal lijken.quote:Op zondag 13 mei 2007 09:46 schreef Dark het volgende:
[..]
De liefde van Natas voor Brian gaat verder dan de liefde voor haar kinderen. Ze heeft ook tegen Brian gezegd, dat ze voor hem nog veel langer in DGK zal blijven.
Ik woon op een vergelijkbare locatie en ik kan je melden dat het hier erg stil is tussen zonsondergang en de tijd dat het weer licht wordt.quote:Op zondag 13 mei 2007 09:44 schreef TiNo_Flo het volgende:
Bootsen ze die vogelgeluiden na daar in de tuin of zijn dat echte vogels![]()
Ik werk 's nachts en ik kan zeggen dat die vogels heel veel geluid kunnen maken, vooral al de zon opkomt.quote:Op zondag 13 mei 2007 09:44 schreef TiNo_Flo het volgende:
Bootsen ze die vogelgeluiden na daar in de tuin of zijn dat echte vogels![]()
Ja hoor s' nachts om twee uur, midden in een tuin van 4000 meter, met de laptop en een mooie fles wijn hoor IK geen vogels.quote:Op zondag 13 mei 2007 09:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik werk 's nachts en ik kan zeggen dat die vogels heel veel geluid kunnen maken, vooral al de zon opkomt.
Brian mag kiezen? Of Amanda of de liefde van Natasia!quote:Op zondag 13 mei 2007 09:30 schreef Dark het volgende:
[..]
Hier het filmpje dat erbij hoort!
http://www.youtube.com/watch?v=LIJ9s8BmFTw
Zou er mee bedoeld worden dat Amanda niet geneukt wordt en dat Lieke wel geneukt wordt?quote:Op zondag 13 mei 2007 10:01 schreef PumaStreamer het volgende:
Beetje rare Titel voor een COS...ook erg fout Nederlands....wat bedoel je nou...
Ja, maar dan op zijn Antilliaans geformuleerd, dat leer je hier welquote:Op zondag 13 mei 2007 10:05 schreef NS het volgende:
[..]
Zou er mee bedoeld worden dat Amanda niet geneukt wordt en dat Lieke wel geneukt wordt?![]()
![]()
![]()
Zul je zien dat netty komtquote:Op zondag 13 mei 2007 10:05 schreef schizolientje het volgende:
Moederdag!
Vandaag is het niet alleen zondag, het is ook Moederdag! De meeste Miljonairs hebben hun moeder al een tijdje niet gezien, maar daar kan vanmiddag verandering in komen! Eén van hen mag zijn of haar moeder uitnodigen. Maar wie wordt de gelukkige?
Bron Tien, neem ik aan?quote:Op zondag 13 mei 2007 10:05 schreef schizolientje het volgende:
Moederdag!
Vandaag is het niet alleen zondag, het is ook Moederdag! De meeste Miljonairs hebben hun moeder al een tijdje niet gezien, maar daar kan vanmiddag verandering in komen! Eén van hen mag zijn of haar moeder uitnodigen. Maar wie wordt de gelukkige?
Zou die nog durven??????? Moeder Natas zit in Suri, Huub's en Amada's moeder willen niet voor t.v., en de rest weet ik nietquote:
Haha, als daar vandaag nog over gestemd moet worden, hebben ze vanmiddag een aardige moeder meeting bij de buren.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:05 schreef schizolientje het volgende:
Moederdag!
Je was me net voorquote:
Word tijd dat ze een groot orchi gaanhouden....quote:Op zondag 13 mei 2007 09:58 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Brian mag kiezen? Of Amanda of de liefde van Natasia!
Dit wordt gekker, jaloerse mama, wat een manipulatie!
Achter weten ze al welke moeder er mag komen, nu nog even in de oren van de miljonairs fluisteren.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:09 schreef dl3b het volgende:
[..]
Haha, als daar vandaag nog over gestemd moet worden, hebben ze vanmiddag een aardige moeders meeting bij de buren.
Ja dag, Brian heeft z'n moeder gisteren nog gezien!quote:
Weet je wat ik me wel afvraag....hoe zouden jullie reageren als je een zoon in de kooi had die geflipt is geworde door de kooi...tuurlijk is brian deels ook gewoon een grote kneus en een idioot..maar ik heb hier nog geen 1 keer begrip gezien voor de moederliefde die zij op HAAR manier toont...iedereen zijn manier.quote:
De moeder van Nico zit in het buitenland en de moeders van Aman en Huub willen niet, dus............vul maar in!quote:Op zondag 13 mei 2007 10:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Ja dag, Brian heeft z'n moeder gisteren nog gezien!
De moeder van Natas zit in Suriname?
Eric heeft geen moeder meer.
Lieke zit pas in DGK
Jaap heeft geen al te beste band met z'n moeder
De moeder van Aman, Nico of Huub?
Amanda haar moeder wil niet op tv.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Lieke zit pas in DGK
Mijn moeder dan?? haha heb een gave moeder ook al is ze al 64....en nog 1000keer zo wijs als al die mongooltjes in de villa..en ze kan ook nog als een expert soesjes bakken....quote:Op zondag 13 mei 2007 10:14 schreef NS het volgende:
[..]
De moeder van Nico zit in het buitenland en de moeders van Aman en Huub willen niet, dus............vul maar in!
Amanda haar moeder wil niet komen. Dus blijft Nico of Huub zijn ma overquote:Op zondag 13 mei 2007 10:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Lieke zit pas in DGK
Gek he...je dochter is een gore ,...vieze....zeer stinkende denk ik....uit de kleding getrokke over de top hoer...quote:
Geleend van VOL:quote:Op zondag 13 mei 2007 09:58 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Brian mag kiezen? Of Amanda of de liefde van Natasia!
Dit wordt gekker, jaloerse mama, wat een manipulatie!
Want waarom moet die daar in in godsnaam...syl is er uit.....treintje gemist????quote:Op zondag 13 mei 2007 10:16 schreef NS het volgende:
De moeder van Sylvia misschien?
Brian zal vast ook afvallen aangezien hij haar gisteren nog heeft gezien.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:14 schreef NS het volgende:
[..]
De moeder van Nico zit in het buitenland en de moeders van Aman en Huub willen niet, dus............vul maar in!
Wat een onzin...quote:Op zondag 13 mei 2007 10:20 schreef Kaleddis het volgende:
De moeder van Huub wil ook niet op TV, dit ivm met haar werk bij slachtofferhulp.
Nicoblaas had het gisteren? over dat zijn moeder in het buitenland zat.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:15 schreef Ning het volgende:
[..]
Amanda haar moeder wil niet komen. Dus blijft Nico of Huub zijn ma over
Nee joh, niet alles is gescript.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:11 schreef blomst het volgende:
[..]
Achter weten ze al welke moeder er mag komen, nu nog even in de oren van de miljonairs fluisteren.
Wie de hell is niels....goeie morgen Bee...en de rest trouwensquote:Op zondag 13 mei 2007 10:23 schreef beequeen het volgende:
Conclusie: Alleen de moeder van Niels blijft over.![]()
Ow, die heb ik gemist.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Nicoblaas had het gisteren? over dat zijn moeder in het buitenland zat.
Mogge Puma, Niels is Nicolaas.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:23 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Wie de hell is niels....goeie morgen Bee...en de rest trouwens
wat een onzin, ik denk dat ze zich toch een beetje schaamt voor haar zoon, ook al laat ze dat in brieven niet blijken.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:20 schreef Kaleddis het volgende:
De moeder van Huub wil ook niet op TV, dit ivm met haar werk bij slachtofferhulp.
Kan anders zijn, Nicoblaas zijn woorden heb ik niet zo hoog, hij zei dit tewijl Amanda nog bloemen bestelde voor haar moeder, later wilde hij toch bellen, dus kan zomaar zijn dat ze wel gewoon thuis is.quote:
Durft Natasja wifebeater wel alleen te laten?quote:Op zondag 13 mei 2007 10:24 schreef blomst het volgende:
Natasja en Nicoblaas zijn al uit bed, waarom zien wij alleen slapende mensen??
Dat maakt in het geval van Brian niets uit, ben ik bang.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:20 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian zal vast ook afvallen aangezien hij haar gisteren nog heeft gezien.
Jah voor je ut weet hang mini brian weer in de enorme grot van amanda....quote:Op zondag 13 mei 2007 10:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Durft Natasja wifebeater wel alleen te laten?![]()
In het buitenland hebben ze ook telefoon...quote:Op zondag 13 mei 2007 10:26 schreef blomst het volgende:
[..]
Kan anders zijn, Nicoblaas zijn woorden heb ik niet zo hoog, hij zei dit tewijl Amanda nog bloemen bestelde voor haar moeder, later wilde hij toch bellen, dus kan zomaar zijn dat ze wel gewoon thuis is.
Hij belde naar de redactiequote:Op zondag 13 mei 2007 10:27 schreef miraculeus het volgende:
[..]
In het buitenland hebben ze ook telefoon...
Dat is dus voor mij ook onbegrijpelijk, beide zaken dus.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat maakt in het geval van Brian niets uit, ben ik bang.
Waar ik me trouwens na gisteren/vannacht nog het meest aan erger (buiten het overduidelijke 'Werk Huub de Kooi uit' scenario) is hoe Amanda door alles en iedereen, incluis zichzelf, als gebruiksvoorwerp wordt gebruikt. Met wederom de redactie voorop.
Verder uiteraard een hele goede morgen allemaal.
Wat zeg je dat toch weer poëtisch.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:27 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah voor je ut weet hang mini brian weer in de enorme grot van amanda....
quote:Op zondag 13 mei 2007 10:33 schreef Carlaa het volgende:
Zo de libelle lezers inmiddels het zwartgeblakerde ontbijtje op bed met tegenzin naar binnen gewerkt met behulp van een koude kop koffie?
Alle "ik hou van jou mamma" gedichtjes gelezen?
Alle zelfgemaakte kadootjes uitgepakt en klaargelegd om over enige tijd ongezien in de prullebak te gooien?
Fijne moederdag aan alle moeders! (behalve Nettie en Natasja)
Ja inderdaad, zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:23 schreef PumaStreamer het volgende:
Eigenlijk is heel het concept naar de KLOTE van de Villa...ze hebben veel te veel contact met de buitenwereld...tis allemaal een groot opgezet spel aan het worden....begin ook ech oprecht een hekel aan de programmaleiding te krijgen.....kut gemanipuleer...laat die mensen godverdomme is een beetje zweten joh voor die 2 miljoen en die kutvilla.....
HET IS FUKING SIMPEL OM IN DE VILLA TE WONEN....dat blijktwel anders zaten die zwakzinnigen er niet in.
quote:Op zondag 13 mei 2007 10:31 schreef beequeen het volgende:
Dat is dus voor mij ook onbegrijpelijk, beide zaken dus.
Wel heb ik inmiddels begrepen dat het allemaal opgezet was, het kussen van Lieke met Amanda , en daarna de ruzie van Huub en Lieke. Lees Vol erop na, in het SV van gisteren.
Ook goeiemorgen![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 10:31 schreef beequeen het volgende:
Dat is dus voor mij ook onbegrijpelijk, beide zaken dus.
Wel heb ik inmiddels begrepen dat het allemaal opgezet was, het kussen van Lieke met Amanda , en daarna de ruzie van Huub en Lieke. Lees Vol erop na, in het SV van gisteren.
Ook goeiemorgen![]()
Het is een streamverslag. Ze quoten daar letterlijk wat men zegt, dus dit slaat nergens op.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:35 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Lees vol erop na
(Alsof die randdebieltjes daar de waarheid verkondigen)
![]()
Hoe kom je er dan bij dat de redactie Huub weg wil hebben, als het toch allemaal fake is?quote:Op zondag 13 mei 2007 10:36 schreef beequeen het volgende:
Het is een streamverslag. Ze quoten daar letterlijk wat men zegt, dus dit slaat nergens op.
Amanda is derde geworden en heeft 300cp gekregen, ze heeft er Eric 40 gegeven, en de rest zelf houden.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:40 schreef SiRojK het volgende:
Ik kan trouwens nergens vinden hoe het gister met die wedstrijd is gegaan met Amanda... Daarnaast vind ik het jammer dat Jaap nog niet wakker is, die zit meestal rond 10 wel weer achter zijn pc
Een stuk of veertig (46?) deelnemers hadden zich afgemeld omdat Amanda meedeed. Volgens de lezing van Amanda omdat ze bang waren nooit van haar te kunnen winnen, volgens mijn lezing omdat ze inzagen dat het wel erg pauper was.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:40 schreef SiRojK het volgende:
Ik kan trouwens nergens vinden hoe het gister met die wedstrijd is gegaan met Amanda... Daarnaast vind ik het jammer dat Jaap nog niet wakker is, die zit meestal rond 10 wel weer achter zijn pc
Amanda is 3e geworden van de 7 deelneemsters in die nepwedstrijd. Er zouden eigenlijk 50 mensen meedoen, maar toen met hoorde dat Amanda uit DGK meedeed, hebben er 44 afgezegd omdat Amanda zo goed is.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:40 schreef SiRojK het volgende:
Voor het geval dat, bedankt voor je bijdrage op fok. Anders tot straksquote:Op zondag 13 mei 2007 10:45 schreef Copycat het volgende:
Ik ga even een broodje filet americain met ei eten. Als ik me niet meer meld, dan ben ik overleden.
Treintje gemist?quote:Op zondag 13 mei 2007 10:23 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Wie de hell is niels....goeie morgen Bee...en de rest trouwens
Dat wist ik gisteren nog niet, dat las ik pas vanochtend. Gisteravond hing er een duidelijk 'Anti-Huubgevoel'.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:42 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Hoe kom je er dan bij dat de redactie Huub weg wil hebben, als het toch allemaal fake is?
Dus huub werkt bewust mee (of wordt volgens jou gedwongen) aan zijn eigen ondergang?
Smakelijkquote:Op zondag 13 mei 2007 10:45 schreef Copycat het volgende:
Ik ga even een broodje filet americain met ei eten. Als ik me niet meer meld, dan ben ik overleden.
quote:Op zondag 13 mei 2007 10:50 schreef blomst het volgende:
Volgens nicoblaas zit er nog wel een staartje aan vast dat Eric op Nicoblaas is geklommen.
Nicoblaas zal wel weer een exit zien, maar hij wil het er nu niet over hebben, straks achter met eroic.
Ook zo typisch. Dat hele Eric Huub sex while you sleep verhaal ligt onderin de doofpot. Huub mag het er niet over hebben.quote:
Er is een salontafel bijgekomen en de gouden poefjes zijn wegquote:
Ja volgens mij was die bruine salontafel er eerst niet. Daar stonden dacht ik eerst 2 (afschuwelijk) gouden poefjes en 2 witte ronde tafeltjes!quote:
Nicoblaas werd door zijn moeder Niels genoemd, ze zei er ook nog iets bij van oja nu moet ik je Nicoblaas noemen.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:15 schreef Starlie het volgende:
Voordat ik aan mijn heerlijk warme croissantjes ga beginnen had ik nog even één vraag. Ik volg bijna heel de dag door DGK maar waarom heet Amanda nu opeens Amy & Nicolaas opeens NIels????
Minder typwerkquote:Op zondag 13 mei 2007 11:15 schreef Starlie het volgende:
Voordat ik aan mijn heerlijk warme croissantjes ga beginnen had ik nog even één vraag. Ik volg bijna heel de dag door DGK maar waarom heet Amanda nu opeens Amy & Nicolaas opeens NIels????
Dank je lieve schat.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:33 schreef Carlaa het volgende:
Zo de libelle lezers inmiddels het zwartgeblakerde ontbijtje op bed met tegenzin naar binnen gewerkt met behulp van een koude kop koffie?
Alle "ik hou van jou mamma" gedichtjes gelezen?
Alle zelfgemaakte kadootjes uitgepakt en klaargelegd om over enige tijd ongezien in de prullebak te gooien?
Fijne moederdag aan alle moeders! (behalve Nettie en Natasja)
en die zit in het buitenland dus alleen Nettie blijft over.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:23 schreef beequeen het volgende:
Conclusie: Alleen de moeder van Niels blijft over.![]()
Laat maar komen. Gezellig!quote:Op zondag 13 mei 2007 11:22 schreef itsme het volgende:
[..]
en die zit in het buitenland dus alleen Nettie blijft over.![]()
Of de moeder van Friesquote:Op zondag 13 mei 2007 11:22 schreef itsme het volgende:
[..]
het is moederdag hoor.. geen loederdag!quote:Op zondag 13 mei 2007 11:22 schreef itsme het volgende:
[..]
Moggequote:Op zondag 13 mei 2007 11:29 schreef FdW het volgende:
Good moaning all, uiteraard Beequeen in het bijzonder.![]()
![]()
Er ontbreekt een D in de TT.
Is de TT van COS # 1429 al aangepast conform de gerechtvaardigde eisen van desirable Disana?![]()
Er wordt maar wat aangeMODderd door de FOK! kuisheidsbrigade.![]()
Zal wel van de moederdagstress komen.![]()
Maak er dan gewoon bewerkstelligd van, ipv begewerkstellig.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogge![]()
.
Volgens mij passen er niet meer letters meer in de TT, vandaar dat de D mist.
Ik heb me rotgelachen om de vasthoudendheid van Disana.
Je hebt gelijk, hier nog niet helemaal wakker dus.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Maak er dan gewoon bewerkstelligd van, ipv begewerkstellig.
Als Demins of Leandra de taalnazi ( haar woorden ) dit lezen, zijn de rapen gaar.![]()
Net wakker, en toch wakker![]()
Niks verbaast me meer daar.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:40 schreef Kaleddis het volgende:
Ik zit me opeens iets angstig te bedenken. Ze zouden toch niet Natasia's moeder hebben over laten vliegen ??![]()
Die moeder klonk door de telefoon heel lief en oprecht.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:40 schreef Kaleddis het volgende:
Ik zit me opeens iets angstig te bedenken. Ze zouden toch niet Natasia's moeder hebben over laten vliegen ??![]()
Het gaat mij ook niet om die moeder, ik gun het Natasja niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Die moeder klonk door de telefoon heel lief en oprecht.![]()
Misschien wel leuk voor de kindjes van Natasia?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat mij ook niet om die moeder, ik gun het Natasja niet.![]()
Natasja heeft zich wel bewezen als DE enige en echte moeder van de daklozen.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat mij ook niet om die moeder, ik gun het Natasja niet.![]()
hahahahahaha Ik lig in een deuk. zie je al helemaal bang zutten achter je computer.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:40 schreef Kaleddis het volgende:
Net als haar dochter dus? Natasja kan ook heel lief en oprecht klinken.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Die moeder klonk door de telefoon heel lief en oprecht.![]()
Natasia heeft natuurlijk nu een moeilijke verhouding met haar moeder. Misschien mogen ze wel stemmen of ze haar wel of niet mag zien. Natuurlijk stemt Amanda nu tegenquote:
De beelden waren niet mooiquote:Op zondag 13 mei 2007 11:47 schreef itsme het volgende:
[..]
hahahahahaha Ik lig in een deuk. zie je al helemaal bang zutten achter je computer.![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 11:49 schreef FdW het volgende:
Moet toch nog even uitslapen... Beequeen verdedig jij het fort?
N.B. Vandaag allemaal nog wat SMS jes voor Lieke.![]()
Omdat hij zelfmoord wou plegen in zijn slaap. Tja, slaapwandelen is niet de meest veilige bezigheidquote:Op zondag 13 mei 2007 11:59 schreef Ecila111 het volgende:
Jaap heeft zichzelf geëlectrocuteerd aan een stopcontact.
De moeder van Jaap ???quote:Op zondag 13 mei 2007 11:22 schreef itsme het volgende:
[..]
Voor Huub en het kan trouwens maar tot 12 uur 's middags volgens mij.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:49 schreef FdW het volgende:
Moet toch nog even uitslapen... Beequeen verdedig jij het fort?
N.B. Vandaag allemaal nog wat SMS jes voor Lieke.![]()
Deminsquote:Op zondag 13 mei 2007 12:06 schreef demins het volgende:
Nou maar hopen dat Brian en Amanda een leuk cadeautje voor MamaTas hebben gekocht...
quote:Op zondag 13 mei 2007 12:10 schreef _-inge-_ het volgende:
Wie o wie wordt de gelukkige om mammie te zien:
Eric: overleden
Huub: vanwege haar werk in slachtofferhulp mag/wil ze niet op TV
Natasia: het is maar de vraag of ze op dit moment nog in NL is
Jaap: eh, die wil denk ik zo min mogelijk herkend worden op straat na terror-Jaap
Amanda: wil niet op TV, vindt het al te erg om te bellen
Lieke: lieke is nog niet zo lang in de villa en haar moeder is waarschijnlijk nog op vakantie
Brian: heeft zijn moeder gisteren nog gezien en bovendien wou ze na DE nacht niet meer meewerken aan videoboodschappen, laat staan een bezoekje.
Nicolaas: hij zelf zei niet eens geasocieerd te willen worden met het programma, laat staan dan familie. Bovendien zei hij dat ze in het buitenland was/
Huub heeft gisteravond nog Brian's moeder uitgemaakt voor sl*t en h*er etc., dus misschien dat hij juist ervoor pleit om Brian's moeder te laten komen om het er nog even in te wrijven...... Dit wordt me er weer eentje!
Geen commentaar op de TT?quote:Op zondag 13 mei 2007 12:06 schreef demins het volgende:
Nou maar hopen dat Brian en Amanda leuke cadeautjes voor MamaTas hebben gekocht...
dat ding staat vol met taalfouten. Lekker belangrijk, zal misschien wel een bedoeling hebben gehad.quote:
Het kan dus nog ergerquote:
Doet ze toch een Gabymaskertje voor.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:10 schreef _-inge-_ het volgende:
Wie o wie wordt de gelukkige om mammie te zien:
Huub: vanwege haar werk in slachtofferhulp mag/wil ze niet op TV
Jaap: eh, die wil denk ik zo min mogelijk herkend worden op straat na terror-Jaap
Amanda: wil niet op TV, vindt het al te erg om te bellen
Nicolaas: hij zelf zei niet eens geasocieerd te willen worden met het programma, laat staan dan familie. Bovendien zei hij dat ze in het buitenland was/
Ik blijf mysterieus en onvoorspelbaar!!! (naast woest aantrekkelijk)quote:
Als mousepad ?quote:
Huub weet door zijn vakanties hoe forums werken (hij noemt niet voor niet vaak FOK, VOL of Nowlive).quote:
_-inge-_ had je die 2 streepjes al voor en achter je naam ?quote:
Pics?quote:Op zondag 13 mei 2007 12:15 schreef demins het volgende:
[..]
Ik blijf mysterieus en onvoorspelbaar!!! (naast woest aantrekkelijk)![]()
Brian is de enige die ik wel eens over Geen Stijl hoor.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:17 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Huub weet door zijn vakanties hoe forums werken (hij noemt niet voor niet vaak FOK, VOL of Nowlive).
Hij bluft zo vaak voor reacties op forums. Hij wist bijvoorbeeld zeker dat Brian hem vergiftigd had, Brian zou aanklachten tegen zich hebben lopen bij justitie, hij had gezien dat Brian Jaap de eieren gaf, hij heeft met Natasia getongd. Allemaal blufs waar hij later als mister honest op terug is gekomen. Ook dit van Natasia komt hij nu al op terug want het was volgens hem maar anderhalve seconde. Toch knap dat mensen steeds zijn verhaal geloven, hij maakt er slim gebruik van!
Klopt, dan heeft hij het over zichzelf.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brian is de enige die ik wel eens over Geen Stijl hoor.
quote:Op zondag 13 mei 2007 12:23 schreef demins het volgende:
Wie van de dames heeft het beroerdste moederdagcadeau gekregen. Post een levendige en indringende beschrijving van uw tegenvaller en misschien kiest de deskundige jury uw debacle wel tot winnaar! Hebt u toch nog wat! Doet allen mede!![]()
Yep, ik heb altijd een streepje voor........ en achterquote:Op zondag 13 mei 2007 12:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
_-inge-_ had je die 2 streepjes al voor en achter je naam ?![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 12:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
waar haal je dit vandaan ????
![]()
img gegeven![]()
Uitvergroting maken van 60 x 60 cm en erbij vermelden dat deze muurbehanging speciaal voor hem is gemaakt en is niet bij Ikea te koopquote:
Wie van de dames heeft het beroerdste moederdagcadeau gegevenquote:
Lieke heeft al een paar keer gezegd dat ze er beter over op kunnen houden. Huub is er blijkbaar nog niet klaar meequote:
Al mn geld is al opgegaan aan moederdag, misschien een leuk idee voor een actieve VOL user: Demins ???quote:Op zondag 13 mei 2007 12:31 schreef NS het volgende:
[..]
Uitvergroting maken van 60 x 60 cm en erbij vermelden dat deze muurbehanging speciaal voor hem is gemaakt en is niet bij Ikea te koop![]()
Ik bedoel natuurlijk de moederdiertjes hier op het forum, aanbeden muts!quote:Op zondag 13 mei 2007 12:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wie van de dames heeft het beroerdste moederdagcadeau gegeven![]()
ooooooooowwwwwwwwhhhhhhhhquote:Op zondag 13 mei 2007 12:34 schreef demins het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk de moederdiertjes hier op het forum, aanbeden muts!
Ik heb geen moeder meer maar ik was wel een moederdiertjequote:Op zondag 13 mei 2007 12:34 schreef demins het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk de moederdiertjes hier op het forum, aanbeden muts!
Nou ik wel, kom straks wel weer ff kijkenquote:Op zondag 13 mei 2007 12:32 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Lieke heeft al een paar keer gezegd dat ze er beter over op kunnen houden. Huub is er blijkbaar nog niet klaar mee![]()
Nou kan je véél van me zeggen...quote:Op zondag 13 mei 2007 12:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Al mn geld is al opgegaan aan moederdag, misschien een leuk idee voor een actieve VOL user: Demins ???![]()
![]()
En? Waarom viel het zo tegen?quote:Op zondag 13 mei 2007 12:36 schreef NS het volgende:
[..]
Ik heb geen moeder meer maar ik was wel een moederdiertje
eeuwig sorryquote:
Ik heb geen tuin, dus laat me nog even genietenquote:Op zondag 13 mei 2007 12:38 schreef NS het volgende:
Open stream 3 en 4 maar
Nou wil ik ook weten wat je gekregen hebt!quote:Op zondag 13 mei 2007 12:42 schreef beequeen het volgende:
Beroerde moederdagcadeau's bestaan niet. Call me sentimental![]()
Pecunia's..........ow nee, toch hortensia's.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:43 schreef demins het volgende:
[..]
Nou wil ik ook weten wat je gekregen hebt!![]()
Dan zul je het er wel naar gemaakt hebben!quote:Op zondag 13 mei 2007 12:43 schreef blomst het volgende:
Mijn kinderen doen niet aan moederDAG.
Dat lijkt me een kanshebber!quote:Op zondag 13 mei 2007 12:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pecunia's..........ow nee, toch hortensia's.![]()
Ja zo heb ik ze opgevoed.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:46 schreef demins het volgende:
[..]
Dan zul je het er wel naar gemaakt hebben!![]()
Gaat dat niet samen dan?quote:Op zondag 13 mei 2007 12:49 schreef kleinzusje het volgende:
Kappen dat gelul over moederdag, ze gaan neuken
Ik ben wel tevreden met deze natuurfilmsquote:Op zondag 13 mei 2007 12:55 schreef blomst het volgende:
1.00uur dus meer streams graag.
Sorry, ik was even afgeleid...quote:Op zondag 13 mei 2007 12:49 schreef kleinzusje het volgende:
Kappen dat gelul over moederdag, we gaan neuken
Word zo saai, hebben we al eens gezien.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben wel tevreden met deze natuurfilms![]()
Ik ben even mn eigen posting gaan controlerenquote:Op zondag 13 mei 2007 13:01 schreef demins het volgende:
[..]
Sorry, ik was even afgeleid...
Nou heb ik zeker alles gemist...![]()
Ik vind het wel een goeie deal.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:05 schreef flubberdewups het volgende:
Huub tegen Lieke: "Voor 25 CP's bef ik je....Kan ik mijn broer uitnodigen"![]()
Lees net bovenstaand bericht, liggen die 2 echt al anderhalf uur te sopknuffen?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:34 schreef FdW het volgende:
Het echtpaar van Ballegooy lag net alweer heerlijk te sopknuffen zoals het hoort.![]()
![]()
Volgens mij zijn ze in ieder geval al minimaal anderhalf uur nonstop in beeld. Of de rest nog ligt te stinken? I don't know.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:09 schreef Dark het volgende:
[..]
Lees net bovenstaand bericht, liggen die 2 echt al anderhalf uur te sopknuffen?
Oei, nu wordt de keuze heel lastigquote:Op zondag 13 mei 2007 13:16 schreef flubberdewups het volgende:
Ah. 3 & 4 zijn live...
De trap welquote:Op zondag 13 mei 2007 13:21 schreef kleinzusje het volgende:
Is de trap trouwens al droog ?
Op zich wel handig.............. nu kon Lieke Natasja even helpen met het vinden van haar jasquote:Op zondag 13 mei 2007 13:24 schreef Dark het volgende:
Huub tegen Lieke:" Ik wil even 5 minuten pauze."
Monique was wat besluitenloos.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In het kantoor hangen de rode schoentjes en de dobbelstenen. Was eerst gepland boven de open haard, vervolgens opgehangen tegen de muur van de private en nu hier. Is dat nu stylen of gewoon ophangen omdat het verkocht moet worden ?
Waar zijn overigens de gordijnen, die over de stoelen waren gehangen omdat het zo mooi is ?
[afbeelding]
Die gordijnen zaten niet zo lekker!quote:Op zondag 13 mei 2007 13:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In het kantoor hangen de rode schoen en de dobbelstenen. Was eerst gepland boven de open haard, vervolgens opgehangen tegen de muur van de private en nu hier. Is dat nu stylen of gewoon ophangen omdat het verkocht moet worden ?
Waar zijn overigens de gordijnen, die over de stoelen waren gehangen omdat het zo mooi is ?
BSOL-geel zou beter staan op de trap.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In het kantoor hangen de rode schoen en de dobbelstenen. Was eerst gepland boven de open haard, vervolgens opgehangen tegen de muur van de private en nu hier. Is dat nu stylen of gewoon ophangen omdat het verkocht moet worden ?
[afbeelding]
Ten opzichte van de Buddha, absoluutquote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 13:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Tja, als designer hou je je daar niet zo mee bezig. Ik snap het ........quote:
ja maar hij zei wel dat ie nog moe wasquote:Op zondag 13 mei 2007 13:44 schreef FdW het volgende:
Niels heeft weinig slaap nodig zei hij eerder.
Dit moet dus mediteren zijn.![]()
Jullie maken er ook wel een potje van, maar idd, je bent een goeie kanshebber.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:42 schreef itsme het volgende:
Ik heb een kansje om te winnen?
Ik heb vandaag alleen ruzie gekregen voor moederdag![]()
Maar het kan nog goed komen.![]()
Janet Jackson? John Jones? Jenna Jameson?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:46 schreef maril het volgende:
Ik dacht dat ze vandaag een optreden hadden met JJ, of gaat dat niet meer door(eierenincident)
quote:Op zondag 13 mei 2007 13:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jullie maken er ook wel een potje van, maar idd, je bent een goeie kanshebber.![]()
![]()
Wil jij dan alsjeblieft een cap maken van Lieke's superfraaie kont?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:52 schreef scanman01 het volgende:
Nou, Amanda en Lieke.... jullie moeten de streams dan maar wat leuker maken, net als gisteren
Zat hier een leuke tussenquote:Op zondag 13 mei 2007 13:54 schreef FdW het volgende:
[..]
Wil jij dan alsjeblieft een cap maken van Lieke's superfraaie kont?![]()
Sneakklaas is een beetje lui; peper in zijn reet Jaap!quote:Op zondag 13 mei 2007 13:57 schreef blomst het volgende:
Nicoblaas probeert weer van zijn keukendienst af te komen.
Hij slaapt nog steeds, net zo als Amanda en brian.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:00 schreef FdW het volgende:
[..]
Sneaklaas is een beetje lui; peper in zijn reet Jaap!
Hoe is het met Eric aan z'n reet afgelopen, grote stilte wederom?
Volgens Bwian is het tot een verkrachting gekomen.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:03 schreef waxmask het volgende:
HDZZGTDTK (Hij Die Zegt Zo Goed Tegen Drank Te Kunnen) heeft na het Nicoblaas incident niet meer langs hem gelegen neem ik aan. Is dat gister nog uitgepraat achter? Of gaat dat nog een staartje krijgen vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |