en die zit in het buitenland dus alleen Nettie blijft over.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:23 schreef beequeen het volgende:
Conclusie: Alleen de moeder van Niels blijft over.![]()
Laat maar komen. Gezellig!quote:Op zondag 13 mei 2007 11:22 schreef itsme het volgende:
[..]
en die zit in het buitenland dus alleen Nettie blijft over.![]()
Of de moeder van Friesquote:Op zondag 13 mei 2007 11:22 schreef itsme het volgende:
[..]
het is moederdag hoor.. geen loederdag!quote:Op zondag 13 mei 2007 11:22 schreef itsme het volgende:
[..]
Moggequote:Op zondag 13 mei 2007 11:29 schreef FdW het volgende:
Good moaning all, uiteraard Beequeen in het bijzonder.![]()
![]()
Er ontbreekt een D in de TT.
Is de TT van COS # 1429 al aangepast conform de gerechtvaardigde eisen van desirable Disana?![]()
Er wordt maar wat aangeMODderd door de FOK! kuisheidsbrigade.![]()
Zal wel van de moederdagstress komen.![]()
Maak er dan gewoon bewerkstelligd van, ipv begewerkstellig.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogge![]()
.
Volgens mij passen er niet meer letters meer in de TT, vandaar dat de D mist.
Ik heb me rotgelachen om de vasthoudendheid van Disana.
Je hebt gelijk, hier nog niet helemaal wakker dus.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Maak er dan gewoon bewerkstelligd van, ipv begewerkstellig.
Als Demins of Leandra de taalnazi ( haar woorden ) dit lezen, zijn de rapen gaar.![]()
Net wakker, en toch wakker![]()
Niks verbaast me meer daar.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:40 schreef Kaleddis het volgende:
Ik zit me opeens iets angstig te bedenken. Ze zouden toch niet Natasia's moeder hebben over laten vliegen ??![]()
Die moeder klonk door de telefoon heel lief en oprecht.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:40 schreef Kaleddis het volgende:
Ik zit me opeens iets angstig te bedenken. Ze zouden toch niet Natasia's moeder hebben over laten vliegen ??![]()
Het gaat mij ook niet om die moeder, ik gun het Natasja niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Die moeder klonk door de telefoon heel lief en oprecht.![]()
Misschien wel leuk voor de kindjes van Natasia?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat mij ook niet om die moeder, ik gun het Natasja niet.![]()
Natasja heeft zich wel bewezen als DE enige en echte moeder van de daklozen.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat mij ook niet om die moeder, ik gun het Natasja niet.![]()
hahahahahaha Ik lig in een deuk. zie je al helemaal bang zutten achter je computer.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:40 schreef Kaleddis het volgende:
Net als haar dochter dus? Natasja kan ook heel lief en oprecht klinken.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Die moeder klonk door de telefoon heel lief en oprecht.![]()
Natasia heeft natuurlijk nu een moeilijke verhouding met haar moeder. Misschien mogen ze wel stemmen of ze haar wel of niet mag zien. Natuurlijk stemt Amanda nu tegenquote:
De beelden waren niet mooiquote:Op zondag 13 mei 2007 11:47 schreef itsme het volgende:
[..]
hahahahahaha Ik lig in een deuk. zie je al helemaal bang zutten achter je computer.![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 11:49 schreef FdW het volgende:
Moet toch nog even uitslapen... Beequeen verdedig jij het fort?
N.B. Vandaag allemaal nog wat SMS jes voor Lieke.![]()
Omdat hij zelfmoord wou plegen in zijn slaap. Tja, slaapwandelen is niet de meest veilige bezigheidquote:Op zondag 13 mei 2007 11:59 schreef Ecila111 het volgende:
Jaap heeft zichzelf geëlectrocuteerd aan een stopcontact.
De moeder van Jaap ???quote:Op zondag 13 mei 2007 11:22 schreef itsme het volgende:
[..]
Voor Huub en het kan trouwens maar tot 12 uur 's middags volgens mij.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:49 schreef FdW het volgende:
Moet toch nog even uitslapen... Beequeen verdedig jij het fort?
N.B. Vandaag allemaal nog wat SMS jes voor Lieke.![]()
Deminsquote:Op zondag 13 mei 2007 12:06 schreef demins het volgende:
Nou maar hopen dat Brian en Amanda een leuk cadeautje voor MamaTas hebben gekocht...
quote:Op zondag 13 mei 2007 12:10 schreef _-inge-_ het volgende:
Wie o wie wordt de gelukkige om mammie te zien:
Eric: overleden
Huub: vanwege haar werk in slachtofferhulp mag/wil ze niet op TV
Natasia: het is maar de vraag of ze op dit moment nog in NL is
Jaap: eh, die wil denk ik zo min mogelijk herkend worden op straat na terror-Jaap
Amanda: wil niet op TV, vindt het al te erg om te bellen
Lieke: lieke is nog niet zo lang in de villa en haar moeder is waarschijnlijk nog op vakantie
Brian: heeft zijn moeder gisteren nog gezien en bovendien wou ze na DE nacht niet meer meewerken aan videoboodschappen, laat staan een bezoekje.
Nicolaas: hij zelf zei niet eens geasocieerd te willen worden met het programma, laat staan dan familie. Bovendien zei hij dat ze in het buitenland was/
Huub heeft gisteravond nog Brian's moeder uitgemaakt voor sl*t en h*er etc., dus misschien dat hij juist ervoor pleit om Brian's moeder te laten komen om het er nog even in te wrijven...... Dit wordt me er weer eentje!
Geen commentaar op de TT?quote:Op zondag 13 mei 2007 12:06 schreef demins het volgende:
Nou maar hopen dat Brian en Amanda leuke cadeautjes voor MamaTas hebben gekocht...
dat ding staat vol met taalfouten. Lekker belangrijk, zal misschien wel een bedoeling hebben gehad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |