Nicoblaas had het gisteren? over dat zijn moeder in het buitenland zat.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:15 schreef Ning het volgende:
[..]
Amanda haar moeder wil niet komen. Dus blijft Nico of Huub zijn ma over
Nee joh, niet alles is gescript.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:11 schreef blomst het volgende:
[..]
Achter weten ze al welke moeder er mag komen, nu nog even in de oren van de miljonairs fluisteren.
Wie de hell is niels....goeie morgen Bee...en de rest trouwensquote:Op zondag 13 mei 2007 10:23 schreef beequeen het volgende:
Conclusie: Alleen de moeder van Niels blijft over.![]()
Ow, die heb ik gemist.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Nicoblaas had het gisteren? over dat zijn moeder in het buitenland zat.
Mogge Puma, Niels is Nicolaas.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:23 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Wie de hell is niels....goeie morgen Bee...en de rest trouwens
wat een onzin, ik denk dat ze zich toch een beetje schaamt voor haar zoon, ook al laat ze dat in brieven niet blijken.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:20 schreef Kaleddis het volgende:
De moeder van Huub wil ook niet op TV, dit ivm met haar werk bij slachtofferhulp.
Kan anders zijn, Nicoblaas zijn woorden heb ik niet zo hoog, hij zei dit tewijl Amanda nog bloemen bestelde voor haar moeder, later wilde hij toch bellen, dus kan zomaar zijn dat ze wel gewoon thuis is.quote:
Durft Natasja wifebeater wel alleen te laten?quote:Op zondag 13 mei 2007 10:24 schreef blomst het volgende:
Natasja en Nicoblaas zijn al uit bed, waarom zien wij alleen slapende mensen??
Dat maakt in het geval van Brian niets uit, ben ik bang.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:20 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian zal vast ook afvallen aangezien hij haar gisteren nog heeft gezien.
Jah voor je ut weet hang mini brian weer in de enorme grot van amanda....quote:Op zondag 13 mei 2007 10:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Durft Natasja wifebeater wel alleen te laten?![]()
In het buitenland hebben ze ook telefoon...quote:Op zondag 13 mei 2007 10:26 schreef blomst het volgende:
[..]
Kan anders zijn, Nicoblaas zijn woorden heb ik niet zo hoog, hij zei dit tewijl Amanda nog bloemen bestelde voor haar moeder, later wilde hij toch bellen, dus kan zomaar zijn dat ze wel gewoon thuis is.
Hij belde naar de redactiequote:Op zondag 13 mei 2007 10:27 schreef miraculeus het volgende:
[..]
In het buitenland hebben ze ook telefoon...
Dat is dus voor mij ook onbegrijpelijk, beide zaken dus.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat maakt in het geval van Brian niets uit, ben ik bang.
Waar ik me trouwens na gisteren/vannacht nog het meest aan erger (buiten het overduidelijke 'Werk Huub de Kooi uit' scenario) is hoe Amanda door alles en iedereen, incluis zichzelf, als gebruiksvoorwerp wordt gebruikt. Met wederom de redactie voorop.
Verder uiteraard een hele goede morgen allemaal.
Wat zeg je dat toch weer poëtisch.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:27 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah voor je ut weet hang mini brian weer in de enorme grot van amanda....
quote:Op zondag 13 mei 2007 10:33 schreef Carlaa het volgende:
Zo de libelle lezers inmiddels het zwartgeblakerde ontbijtje op bed met tegenzin naar binnen gewerkt met behulp van een koude kop koffie?
Alle "ik hou van jou mamma" gedichtjes gelezen?
Alle zelfgemaakte kadootjes uitgepakt en klaargelegd om over enige tijd ongezien in de prullebak te gooien?
Fijne moederdag aan alle moeders! (behalve Nettie en Natasja)
Ja inderdaad, zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:23 schreef PumaStreamer het volgende:
Eigenlijk is heel het concept naar de KLOTE van de Villa...ze hebben veel te veel contact met de buitenwereld...tis allemaal een groot opgezet spel aan het worden....begin ook ech oprecht een hekel aan de programmaleiding te krijgen.....kut gemanipuleer...laat die mensen godverdomme is een beetje zweten joh voor die 2 miljoen en die kutvilla.....
HET IS FUKING SIMPEL OM IN DE VILLA TE WONEN....dat blijktwel anders zaten die zwakzinnigen er niet in.
quote:Op zondag 13 mei 2007 10:31 schreef beequeen het volgende:
Dat is dus voor mij ook onbegrijpelijk, beide zaken dus.
Wel heb ik inmiddels begrepen dat het allemaal opgezet was, het kussen van Lieke met Amanda , en daarna de ruzie van Huub en Lieke. Lees Vol erop na, in het SV van gisteren.
Ook goeiemorgen![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 10:31 schreef beequeen het volgende:
Dat is dus voor mij ook onbegrijpelijk, beide zaken dus.
Wel heb ik inmiddels begrepen dat het allemaal opgezet was, het kussen van Lieke met Amanda , en daarna de ruzie van Huub en Lieke. Lees Vol erop na, in het SV van gisteren.
Ook goeiemorgen![]()
Het is een streamverslag. Ze quoten daar letterlijk wat men zegt, dus dit slaat nergens op.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:35 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Lees vol erop na
(Alsof die randdebieltjes daar de waarheid verkondigen)
![]()
Hoe kom je er dan bij dat de redactie Huub weg wil hebben, als het toch allemaal fake is?quote:Op zondag 13 mei 2007 10:36 schreef beequeen het volgende:
Het is een streamverslag. Ze quoten daar letterlijk wat men zegt, dus dit slaat nergens op.
Amanda is derde geworden en heeft 300cp gekregen, ze heeft er Eric 40 gegeven, en de rest zelf houden.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:40 schreef SiRojK het volgende:
Ik kan trouwens nergens vinden hoe het gister met die wedstrijd is gegaan met Amanda... Daarnaast vind ik het jammer dat Jaap nog niet wakker is, die zit meestal rond 10 wel weer achter zijn pc
Een stuk of veertig (46?) deelnemers hadden zich afgemeld omdat Amanda meedeed. Volgens de lezing van Amanda omdat ze bang waren nooit van haar te kunnen winnen, volgens mijn lezing omdat ze inzagen dat het wel erg pauper was.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:40 schreef SiRojK het volgende:
Ik kan trouwens nergens vinden hoe het gister met die wedstrijd is gegaan met Amanda... Daarnaast vind ik het jammer dat Jaap nog niet wakker is, die zit meestal rond 10 wel weer achter zijn pc
Amanda is 3e geworden van de 7 deelneemsters in die nepwedstrijd. Er zouden eigenlijk 50 mensen meedoen, maar toen met hoorde dat Amanda uit DGK meedeed, hebben er 44 afgezegd omdat Amanda zo goed is.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:40 schreef SiRojK het volgende:
Voor het geval dat, bedankt voor je bijdrage op fok. Anders tot straksquote:Op zondag 13 mei 2007 10:45 schreef Copycat het volgende:
Ik ga even een broodje filet americain met ei eten. Als ik me niet meer meld, dan ben ik overleden.
Treintje gemist?quote:Op zondag 13 mei 2007 10:23 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Wie de hell is niels....goeie morgen Bee...en de rest trouwens
Dat wist ik gisteren nog niet, dat las ik pas vanochtend. Gisteravond hing er een duidelijk 'Anti-Huubgevoel'.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:42 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Hoe kom je er dan bij dat de redactie Huub weg wil hebben, als het toch allemaal fake is?
Dus huub werkt bewust mee (of wordt volgens jou gedwongen) aan zijn eigen ondergang?
Smakelijkquote:Op zondag 13 mei 2007 10:45 schreef Copycat het volgende:
Ik ga even een broodje filet americain met ei eten. Als ik me niet meer meld, dan ben ik overleden.
quote:Op zondag 13 mei 2007 10:50 schreef blomst het volgende:
Volgens nicoblaas zit er nog wel een staartje aan vast dat Eric op Nicoblaas is geklommen.
Nicoblaas zal wel weer een exit zien, maar hij wil het er nu niet over hebben, straks achter met eroic.
Ook zo typisch. Dat hele Eric Huub sex while you sleep verhaal ligt onderin de doofpot. Huub mag het er niet over hebben.quote:
Er is een salontafel bijgekomen en de gouden poefjes zijn wegquote:
Ja volgens mij was die bruine salontafel er eerst niet. Daar stonden dacht ik eerst 2 (afschuwelijk) gouden poefjes en 2 witte ronde tafeltjes!quote:
Nicoblaas werd door zijn moeder Niels genoemd, ze zei er ook nog iets bij van oja nu moet ik je Nicoblaas noemen.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:15 schreef Starlie het volgende:
Voordat ik aan mijn heerlijk warme croissantjes ga beginnen had ik nog even één vraag. Ik volg bijna heel de dag door DGK maar waarom heet Amanda nu opeens Amy & Nicolaas opeens NIels????
Minder typwerkquote:Op zondag 13 mei 2007 11:15 schreef Starlie het volgende:
Voordat ik aan mijn heerlijk warme croissantjes ga beginnen had ik nog even één vraag. Ik volg bijna heel de dag door DGK maar waarom heet Amanda nu opeens Amy & Nicolaas opeens NIels????
Dank je lieve schat.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:33 schreef Carlaa het volgende:
Zo de libelle lezers inmiddels het zwartgeblakerde ontbijtje op bed met tegenzin naar binnen gewerkt met behulp van een koude kop koffie?
Alle "ik hou van jou mamma" gedichtjes gelezen?
Alle zelfgemaakte kadootjes uitgepakt en klaargelegd om over enige tijd ongezien in de prullebak te gooien?
Fijne moederdag aan alle moeders! (behalve Nettie en Natasja)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |