Hoe kom je er dan bij dat de redactie Huub weg wil hebben, als het toch allemaal fake is?quote:Op zondag 13 mei 2007 10:36 schreef beequeen het volgende:
Het is een streamverslag. Ze quoten daar letterlijk wat men zegt, dus dit slaat nergens op.
Amanda is derde geworden en heeft 300cp gekregen, ze heeft er Eric 40 gegeven, en de rest zelf houden.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:40 schreef SiRojK het volgende:
Ik kan trouwens nergens vinden hoe het gister met die wedstrijd is gegaan met Amanda... Daarnaast vind ik het jammer dat Jaap nog niet wakker is, die zit meestal rond 10 wel weer achter zijn pc
Een stuk of veertig (46?) deelnemers hadden zich afgemeld omdat Amanda meedeed. Volgens de lezing van Amanda omdat ze bang waren nooit van haar te kunnen winnen, volgens mijn lezing omdat ze inzagen dat het wel erg pauper was.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:40 schreef SiRojK het volgende:
Ik kan trouwens nergens vinden hoe het gister met die wedstrijd is gegaan met Amanda... Daarnaast vind ik het jammer dat Jaap nog niet wakker is, die zit meestal rond 10 wel weer achter zijn pc
Amanda is 3e geworden van de 7 deelneemsters in die nepwedstrijd. Er zouden eigenlijk 50 mensen meedoen, maar toen met hoorde dat Amanda uit DGK meedeed, hebben er 44 afgezegd omdat Amanda zo goed is.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:40 schreef SiRojK het volgende:
Voor het geval dat, bedankt voor je bijdrage op fok. Anders tot straksquote:Op zondag 13 mei 2007 10:45 schreef Copycat het volgende:
Ik ga even een broodje filet americain met ei eten. Als ik me niet meer meld, dan ben ik overleden.
Treintje gemist?quote:Op zondag 13 mei 2007 10:23 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Wie de hell is niels....goeie morgen Bee...en de rest trouwens
Dat wist ik gisteren nog niet, dat las ik pas vanochtend. Gisteravond hing er een duidelijk 'Anti-Huubgevoel'.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:42 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Hoe kom je er dan bij dat de redactie Huub weg wil hebben, als het toch allemaal fake is?
Dus huub werkt bewust mee (of wordt volgens jou gedwongen) aan zijn eigen ondergang?
Smakelijkquote:Op zondag 13 mei 2007 10:45 schreef Copycat het volgende:
Ik ga even een broodje filet americain met ei eten. Als ik me niet meer meld, dan ben ik overleden.
quote:Op zondag 13 mei 2007 10:50 schreef blomst het volgende:
Volgens nicoblaas zit er nog wel een staartje aan vast dat Eric op Nicoblaas is geklommen.
Nicoblaas zal wel weer een exit zien, maar hij wil het er nu niet over hebben, straks achter met eroic.
Ook zo typisch. Dat hele Eric Huub sex while you sleep verhaal ligt onderin de doofpot. Huub mag het er niet over hebben.quote:
Er is een salontafel bijgekomen en de gouden poefjes zijn wegquote:
Ja volgens mij was die bruine salontafel er eerst niet. Daar stonden dacht ik eerst 2 (afschuwelijk) gouden poefjes en 2 witte ronde tafeltjes!quote:
Nicoblaas werd door zijn moeder Niels genoemd, ze zei er ook nog iets bij van oja nu moet ik je Nicoblaas noemen.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:15 schreef Starlie het volgende:
Voordat ik aan mijn heerlijk warme croissantjes ga beginnen had ik nog even één vraag. Ik volg bijna heel de dag door DGK maar waarom heet Amanda nu opeens Amy & Nicolaas opeens NIels????
Minder typwerkquote:Op zondag 13 mei 2007 11:15 schreef Starlie het volgende:
Voordat ik aan mijn heerlijk warme croissantjes ga beginnen had ik nog even één vraag. Ik volg bijna heel de dag door DGK maar waarom heet Amanda nu opeens Amy & Nicolaas opeens NIels????
Dank je lieve schat.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:33 schreef Carlaa het volgende:
Zo de libelle lezers inmiddels het zwartgeblakerde ontbijtje op bed met tegenzin naar binnen gewerkt met behulp van een koude kop koffie?
Alle "ik hou van jou mamma" gedichtjes gelezen?
Alle zelfgemaakte kadootjes uitgepakt en klaargelegd om over enige tijd ongezien in de prullebak te gooien?
Fijne moederdag aan alle moeders! (behalve Nettie en Natasja)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |