Scherpquote:Op zondag 13 mei 2007 07:24 schreef blomst het volgende:
Eric ligt bij Amanda in bed, mocht hij niet meer bij Nicoblaas?
Had ik gelezen, maar was Eric's alteregoquote:Op zondag 13 mei 2007 08:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Scherp![]()
Je moet ook een COS of 1.5 teruglezen ( voor die ruzie om een topictitel) om te zien dat Eric dronken boven op Nicolaas was gesprongen.
Ik geef Nicolaas wel gelijk ook.
quote:Lekke en Amanda hebben gezoend (nacht van 12/13 mei). Daarna krijgen Lekke en Huub ruzie.
Tijdens die ruzie wordt duidelijk dat Huub tijdens het pijpen en rukken van Eric (bij Huub) wel degelijk sliep.
Hij werd vrij laat wakker.
Van achter mocht hij niet zeggen dat hij sliep. Hij moest net doen of hij de seks met Eric prettig vond.
En ook zeggen dat het al vaker was gebeurd. Dit waarschijnlijk om een scene (of aanklacht wegen aanranding) te voorkomen.
Want díe publiciteit kan Tien natuurlijk niet gebruiken.
Er wordt dus heel wat onder het tapijt geveegd (maar dat wisten we al).
Op het moment dat Huub toegaf dat de seks met Eric zonder toestemming was - maar hij dit van achter verborgen moest houden, was Huub wel stomdronken. Dat was wss de reden van zijn loslippigheid. En je weet het: dronken mensen en kinderen spreken de waarheid.
Vindt het ook niet normaal. Amanda moet een alcoholrestrictie(<= rotwoordquote:Op zondag 13 mei 2007 09:17 schreef Meganog het volgende:
De verhouding Amanda - Brian/Natasia begint zeer ongezonde trekjes te vertonen.
Ik was aan prakkiseren hoe mijn gevoelens over dat griezelige tafereel te omschrijven, maar jou bericht dekt dat wel vind ik.quote:Op zondag 13 mei 2007 09:17 schreef Meganog het volgende:
Natasia is bereid desnoods met geweld Amanda bij Brian weg te houden. Hoewel Brian en Amanda het weer bijgelegd hadden legt de met een stevig met een moedercomplex opgezadelde Brian Natasia geen haarbreed in de weg wanneer Natasia Amanda verbiedt nog sex met hem te hebben. Ze is de moeder die haar zoon niet met andere vrouwen wil delen. De afhankelijke Amanda zou zichzelf waarschijnlijk nog laten prostitueren door het verknipte paar als ze haar dat zouden opdragen.
Hier het filmpje dat erbij hoort!quote:Op zondag 13 mei 2007 09:17 schreef Meganog het volgende:
Natasia is bereid desnoods met geweld Amanda bij Brian weg te houden. Hoewel Brian en Amanda het weer bijgelegd hadden legt de met een stevig met een moedercomplex opgezadelde Brian Natasia geen haarbreed in de weg wanneer Natasia Amanda verbiedt nog sex met hem te hebben. Ze is de moeder die haar zoon niet met andere vrouwen wil delen. De afhankelijke Amanda zou zichzelf waarschijnlijk nog laten prostitueren door het verknipte paar als ze haar dat zouden opdragen.
Natasia is jaloersquote:Op zondag 13 mei 2007 09:30 schreef Dark het volgende:
Natas legt Brian iets op - geen sex meer met Amanda - omdat ze hem beschermt!
Weet ze wel dat hij al weer (ff) seks had in het tentje!!!!....btw dit gaat nooit lukken, zullen ze dan toch eens uitelkaar gaan .....door dit allesquote:Op zondag 13 mei 2007 09:30 schreef Dark het volgende:
[..]
Hier het filmpje dat erbij hoort!
http://www.youtube.com/watch?v=LIJ9s8BmFTw
De liefde van Natas voor Brian gaat verder dan de liefde voor haar kinderen. Ze heeft ook tegen Brian gezegd, dat ze voor hem nog veel langer in DGK zal blijven.quote:
Ik kan me ook niet voorstellen dat Natasia ooit zo intens met haar kinderen omgaat als met Brian. Ook al omdat die kinderen lijken me vrij normaal lijken.quote:Op zondag 13 mei 2007 09:46 schreef Dark het volgende:
[..]
De liefde van Natas voor Brian gaat verder dan de liefde voor haar kinderen. Ze heeft ook tegen Brian gezegd, dat ze voor hem nog veel langer in DGK zal blijven.
Ik woon op een vergelijkbare locatie en ik kan je melden dat het hier erg stil is tussen zonsondergang en de tijd dat het weer licht wordt.quote:Op zondag 13 mei 2007 09:44 schreef TiNo_Flo het volgende:
Bootsen ze die vogelgeluiden na daar in de tuin of zijn dat echte vogels![]()
Ik werk 's nachts en ik kan zeggen dat die vogels heel veel geluid kunnen maken, vooral al de zon opkomt.quote:Op zondag 13 mei 2007 09:44 schreef TiNo_Flo het volgende:
Bootsen ze die vogelgeluiden na daar in de tuin of zijn dat echte vogels![]()
Ja hoor s' nachts om twee uur, midden in een tuin van 4000 meter, met de laptop en een mooie fles wijn hoor IK geen vogels.quote:Op zondag 13 mei 2007 09:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik werk 's nachts en ik kan zeggen dat die vogels heel veel geluid kunnen maken, vooral al de zon opkomt.
Brian mag kiezen? Of Amanda of de liefde van Natasia!quote:Op zondag 13 mei 2007 09:30 schreef Dark het volgende:
[..]
Hier het filmpje dat erbij hoort!
http://www.youtube.com/watch?v=LIJ9s8BmFTw
Zou er mee bedoeld worden dat Amanda niet geneukt wordt en dat Lieke wel geneukt wordt?quote:Op zondag 13 mei 2007 10:01 schreef PumaStreamer het volgende:
Beetje rare Titel voor een COS...ook erg fout Nederlands....wat bedoel je nou...
Ja, maar dan op zijn Antilliaans geformuleerd, dat leer je hier welquote:Op zondag 13 mei 2007 10:05 schreef NS het volgende:
[..]
Zou er mee bedoeld worden dat Amanda niet geneukt wordt en dat Lieke wel geneukt wordt?![]()
![]()
![]()
Zul je zien dat netty komtquote:Op zondag 13 mei 2007 10:05 schreef schizolientje het volgende:
Moederdag!
Vandaag is het niet alleen zondag, het is ook Moederdag! De meeste Miljonairs hebben hun moeder al een tijdje niet gezien, maar daar kan vanmiddag verandering in komen! Eén van hen mag zijn of haar moeder uitnodigen. Maar wie wordt de gelukkige?
Bron Tien, neem ik aan?quote:Op zondag 13 mei 2007 10:05 schreef schizolientje het volgende:
Moederdag!
Vandaag is het niet alleen zondag, het is ook Moederdag! De meeste Miljonairs hebben hun moeder al een tijdje niet gezien, maar daar kan vanmiddag verandering in komen! Eén van hen mag zijn of haar moeder uitnodigen. Maar wie wordt de gelukkige?
Zou die nog durven??????? Moeder Natas zit in Suri, Huub's en Amada's moeder willen niet voor t.v., en de rest weet ik nietquote:
Haha, als daar vandaag nog over gestemd moet worden, hebben ze vanmiddag een aardige moeder meeting bij de buren.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:05 schreef schizolientje het volgende:
Moederdag!
Je was me net voorquote:
Word tijd dat ze een groot orchi gaanhouden....quote:Op zondag 13 mei 2007 09:58 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Brian mag kiezen? Of Amanda of de liefde van Natasia!
Dit wordt gekker, jaloerse mama, wat een manipulatie!
Achter weten ze al welke moeder er mag komen, nu nog even in de oren van de miljonairs fluisteren.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:09 schreef dl3b het volgende:
[..]
Haha, als daar vandaag nog over gestemd moet worden, hebben ze vanmiddag een aardige moeders meeting bij de buren.
Ja dag, Brian heeft z'n moeder gisteren nog gezien!quote:
Weet je wat ik me wel afvraag....hoe zouden jullie reageren als je een zoon in de kooi had die geflipt is geworde door de kooi...tuurlijk is brian deels ook gewoon een grote kneus en een idioot..maar ik heb hier nog geen 1 keer begrip gezien voor de moederliefde die zij op HAAR manier toont...iedereen zijn manier.quote:
De moeder van Nico zit in het buitenland en de moeders van Aman en Huub willen niet, dus............vul maar in!quote:Op zondag 13 mei 2007 10:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Ja dag, Brian heeft z'n moeder gisteren nog gezien!
De moeder van Natas zit in Suriname?
Eric heeft geen moeder meer.
Lieke zit pas in DGK
Jaap heeft geen al te beste band met z'n moeder
De moeder van Aman, Nico of Huub?
Amanda haar moeder wil niet op tv.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Lieke zit pas in DGK
Mijn moeder dan?? haha heb een gave moeder ook al is ze al 64....en nog 1000keer zo wijs als al die mongooltjes in de villa..en ze kan ook nog als een expert soesjes bakken....quote:Op zondag 13 mei 2007 10:14 schreef NS het volgende:
[..]
De moeder van Nico zit in het buitenland en de moeders van Aman en Huub willen niet, dus............vul maar in!
Amanda haar moeder wil niet komen. Dus blijft Nico of Huub zijn ma overquote:Op zondag 13 mei 2007 10:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Lieke zit pas in DGK
Gek he...je dochter is een gore ,...vieze....zeer stinkende denk ik....uit de kleding getrokke over de top hoer...quote:
Geleend van VOL:quote:Op zondag 13 mei 2007 09:58 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Brian mag kiezen? Of Amanda of de liefde van Natasia!
Dit wordt gekker, jaloerse mama, wat een manipulatie!
Want waarom moet die daar in in godsnaam...syl is er uit.....treintje gemist????quote:Op zondag 13 mei 2007 10:16 schreef NS het volgende:
De moeder van Sylvia misschien?
Brian zal vast ook afvallen aangezien hij haar gisteren nog heeft gezien.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:14 schreef NS het volgende:
[..]
De moeder van Nico zit in het buitenland en de moeders van Aman en Huub willen niet, dus............vul maar in!
Wat een onzin...quote:Op zondag 13 mei 2007 10:20 schreef Kaleddis het volgende:
De moeder van Huub wil ook niet op TV, dit ivm met haar werk bij slachtofferhulp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |