en die zit in het buitenland dus alleen Nettie blijft over.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:23 schreef beequeen het volgende:
Conclusie: Alleen de moeder van Niels blijft over.![]()
Laat maar komen. Gezellig!quote:Op zondag 13 mei 2007 11:22 schreef itsme het volgende:
[..]
en die zit in het buitenland dus alleen Nettie blijft over.![]()
Of de moeder van Friesquote:Op zondag 13 mei 2007 11:22 schreef itsme het volgende:
[..]
het is moederdag hoor.. geen loederdag!quote:Op zondag 13 mei 2007 11:22 schreef itsme het volgende:
[..]
Moggequote:Op zondag 13 mei 2007 11:29 schreef FdW het volgende:
Good moaning all, uiteraard Beequeen in het bijzonder.![]()
![]()
Er ontbreekt een D in de TT.
Is de TT van COS # 1429 al aangepast conform de gerechtvaardigde eisen van desirable Disana?![]()
Er wordt maar wat aangeMODderd door de FOK! kuisheidsbrigade.![]()
Zal wel van de moederdagstress komen.![]()
Maak er dan gewoon bewerkstelligd van, ipv begewerkstellig.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogge![]()
.
Volgens mij passen er niet meer letters meer in de TT, vandaar dat de D mist.
Ik heb me rotgelachen om de vasthoudendheid van Disana.
Je hebt gelijk, hier nog niet helemaal wakker dus.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Maak er dan gewoon bewerkstelligd van, ipv begewerkstellig.
Als Demins of Leandra de taalnazi ( haar woorden ) dit lezen, zijn de rapen gaar.![]()
Net wakker, en toch wakker![]()
Niks verbaast me meer daar.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:40 schreef Kaleddis het volgende:
Ik zit me opeens iets angstig te bedenken. Ze zouden toch niet Natasia's moeder hebben over laten vliegen ??![]()
Die moeder klonk door de telefoon heel lief en oprecht.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:40 schreef Kaleddis het volgende:
Ik zit me opeens iets angstig te bedenken. Ze zouden toch niet Natasia's moeder hebben over laten vliegen ??![]()
Het gaat mij ook niet om die moeder, ik gun het Natasja niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Die moeder klonk door de telefoon heel lief en oprecht.![]()
Misschien wel leuk voor de kindjes van Natasia?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat mij ook niet om die moeder, ik gun het Natasja niet.![]()
Natasja heeft zich wel bewezen als DE enige en echte moeder van de daklozen.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat mij ook niet om die moeder, ik gun het Natasja niet.![]()
hahahahahaha Ik lig in een deuk. zie je al helemaal bang zutten achter je computer.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:40 schreef Kaleddis het volgende:
Net als haar dochter dus? Natasja kan ook heel lief en oprecht klinken.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Die moeder klonk door de telefoon heel lief en oprecht.![]()
Natasia heeft natuurlijk nu een moeilijke verhouding met haar moeder. Misschien mogen ze wel stemmen of ze haar wel of niet mag zien. Natuurlijk stemt Amanda nu tegenquote:
De beelden waren niet mooiquote:Op zondag 13 mei 2007 11:47 schreef itsme het volgende:
[..]
hahahahahaha Ik lig in een deuk. zie je al helemaal bang zutten achter je computer.![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 11:49 schreef FdW het volgende:
Moet toch nog even uitslapen... Beequeen verdedig jij het fort?
N.B. Vandaag allemaal nog wat SMS jes voor Lieke.![]()
Omdat hij zelfmoord wou plegen in zijn slaap. Tja, slaapwandelen is niet de meest veilige bezigheidquote:Op zondag 13 mei 2007 11:59 schreef Ecila111 het volgende:
Jaap heeft zichzelf geëlectrocuteerd aan een stopcontact.
De moeder van Jaap ???quote:Op zondag 13 mei 2007 11:22 schreef itsme het volgende:
[..]
Voor Huub en het kan trouwens maar tot 12 uur 's middags volgens mij.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:49 schreef FdW het volgende:
Moet toch nog even uitslapen... Beequeen verdedig jij het fort?
N.B. Vandaag allemaal nog wat SMS jes voor Lieke.![]()
Deminsquote:Op zondag 13 mei 2007 12:06 schreef demins het volgende:
Nou maar hopen dat Brian en Amanda een leuk cadeautje voor MamaTas hebben gekocht...
quote:Op zondag 13 mei 2007 12:10 schreef _-inge-_ het volgende:
Wie o wie wordt de gelukkige om mammie te zien:
Eric: overleden
Huub: vanwege haar werk in slachtofferhulp mag/wil ze niet op TV
Natasia: het is maar de vraag of ze op dit moment nog in NL is
Jaap: eh, die wil denk ik zo min mogelijk herkend worden op straat na terror-Jaap
Amanda: wil niet op TV, vindt het al te erg om te bellen
Lieke: lieke is nog niet zo lang in de villa en haar moeder is waarschijnlijk nog op vakantie
Brian: heeft zijn moeder gisteren nog gezien en bovendien wou ze na DE nacht niet meer meewerken aan videoboodschappen, laat staan een bezoekje.
Nicolaas: hij zelf zei niet eens geasocieerd te willen worden met het programma, laat staan dan familie. Bovendien zei hij dat ze in het buitenland was/
Huub heeft gisteravond nog Brian's moeder uitgemaakt voor sl*t en h*er etc., dus misschien dat hij juist ervoor pleit om Brian's moeder te laten komen om het er nog even in te wrijven...... Dit wordt me er weer eentje!
Geen commentaar op de TT?quote:Op zondag 13 mei 2007 12:06 schreef demins het volgende:
Nou maar hopen dat Brian en Amanda leuke cadeautjes voor MamaTas hebben gekocht...
dat ding staat vol met taalfouten. Lekker belangrijk, zal misschien wel een bedoeling hebben gehad.quote:
Het kan dus nog ergerquote:
Doet ze toch een Gabymaskertje voor.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:10 schreef _-inge-_ het volgende:
Wie o wie wordt de gelukkige om mammie te zien:
Huub: vanwege haar werk in slachtofferhulp mag/wil ze niet op TV
Jaap: eh, die wil denk ik zo min mogelijk herkend worden op straat na terror-Jaap
Amanda: wil niet op TV, vindt het al te erg om te bellen
Nicolaas: hij zelf zei niet eens geasocieerd te willen worden met het programma, laat staan dan familie. Bovendien zei hij dat ze in het buitenland was/
Ik blijf mysterieus en onvoorspelbaar!!! (naast woest aantrekkelijk)quote:
Als mousepad ?quote:
Huub weet door zijn vakanties hoe forums werken (hij noemt niet voor niet vaak FOK, VOL of Nowlive).quote:
_-inge-_ had je die 2 streepjes al voor en achter je naam ?quote:
Pics?quote:Op zondag 13 mei 2007 12:15 schreef demins het volgende:
[..]
Ik blijf mysterieus en onvoorspelbaar!!! (naast woest aantrekkelijk)![]()
Brian is de enige die ik wel eens over Geen Stijl hoor.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:17 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Huub weet door zijn vakanties hoe forums werken (hij noemt niet voor niet vaak FOK, VOL of Nowlive).
Hij bluft zo vaak voor reacties op forums. Hij wist bijvoorbeeld zeker dat Brian hem vergiftigd had, Brian zou aanklachten tegen zich hebben lopen bij justitie, hij had gezien dat Brian Jaap de eieren gaf, hij heeft met Natasia getongd. Allemaal blufs waar hij later als mister honest op terug is gekomen. Ook dit van Natasia komt hij nu al op terug want het was volgens hem maar anderhalve seconde. Toch knap dat mensen steeds zijn verhaal geloven, hij maakt er slim gebruik van!
Klopt, dan heeft hij het over zichzelf.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brian is de enige die ik wel eens over Geen Stijl hoor.
quote:Op zondag 13 mei 2007 12:23 schreef demins het volgende:
Wie van de dames heeft het beroerdste moederdagcadeau gekregen. Post een levendige en indringende beschrijving van uw tegenvaller en misschien kiest de deskundige jury uw debacle wel tot winnaar! Hebt u toch nog wat! Doet allen mede!![]()
Yep, ik heb altijd een streepje voor........ en achterquote:Op zondag 13 mei 2007 12:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
_-inge-_ had je die 2 streepjes al voor en achter je naam ?![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 12:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
waar haal je dit vandaan ????
![]()
img gegeven![]()
Uitvergroting maken van 60 x 60 cm en erbij vermelden dat deze muurbehanging speciaal voor hem is gemaakt en is niet bij Ikea te koopquote:
Wie van de dames heeft het beroerdste moederdagcadeau gegevenquote:
Lieke heeft al een paar keer gezegd dat ze er beter over op kunnen houden. Huub is er blijkbaar nog niet klaar meequote:
Al mn geld is al opgegaan aan moederdag, misschien een leuk idee voor een actieve VOL user: Demins ???quote:Op zondag 13 mei 2007 12:31 schreef NS het volgende:
[..]
Uitvergroting maken van 60 x 60 cm en erbij vermelden dat deze muurbehanging speciaal voor hem is gemaakt en is niet bij Ikea te koop![]()
Ik bedoel natuurlijk de moederdiertjes hier op het forum, aanbeden muts!quote:Op zondag 13 mei 2007 12:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wie van de dames heeft het beroerdste moederdagcadeau gegeven![]()
ooooooooowwwwwwwwhhhhhhhhquote:Op zondag 13 mei 2007 12:34 schreef demins het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk de moederdiertjes hier op het forum, aanbeden muts!
Ik heb geen moeder meer maar ik was wel een moederdiertjequote:Op zondag 13 mei 2007 12:34 schreef demins het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk de moederdiertjes hier op het forum, aanbeden muts!
Nou ik wel, kom straks wel weer ff kijkenquote:Op zondag 13 mei 2007 12:32 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Lieke heeft al een paar keer gezegd dat ze er beter over op kunnen houden. Huub is er blijkbaar nog niet klaar mee![]()
Nou kan je véél van me zeggen...quote:Op zondag 13 mei 2007 12:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Al mn geld is al opgegaan aan moederdag, misschien een leuk idee voor een actieve VOL user: Demins ???![]()
![]()
En? Waarom viel het zo tegen?quote:Op zondag 13 mei 2007 12:36 schreef NS het volgende:
[..]
Ik heb geen moeder meer maar ik was wel een moederdiertje
eeuwig sorryquote:
Ik heb geen tuin, dus laat me nog even genietenquote:Op zondag 13 mei 2007 12:38 schreef NS het volgende:
Open stream 3 en 4 maar
Nou wil ik ook weten wat je gekregen hebt!quote:Op zondag 13 mei 2007 12:42 schreef beequeen het volgende:
Beroerde moederdagcadeau's bestaan niet. Call me sentimental![]()
Pecunia's..........ow nee, toch hortensia's.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:43 schreef demins het volgende:
[..]
Nou wil ik ook weten wat je gekregen hebt!![]()
Dan zul je het er wel naar gemaakt hebben!quote:Op zondag 13 mei 2007 12:43 schreef blomst het volgende:
Mijn kinderen doen niet aan moederDAG.
Dat lijkt me een kanshebber!quote:Op zondag 13 mei 2007 12:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pecunia's..........ow nee, toch hortensia's.![]()
Ja zo heb ik ze opgevoed.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:46 schreef demins het volgende:
[..]
Dan zul je het er wel naar gemaakt hebben!![]()
Gaat dat niet samen dan?quote:Op zondag 13 mei 2007 12:49 schreef kleinzusje het volgende:
Kappen dat gelul over moederdag, ze gaan neuken
Ik ben wel tevreden met deze natuurfilmsquote:Op zondag 13 mei 2007 12:55 schreef blomst het volgende:
1.00uur dus meer streams graag.
Sorry, ik was even afgeleid...quote:Op zondag 13 mei 2007 12:49 schreef kleinzusje het volgende:
Kappen dat gelul over moederdag, we gaan neuken
Word zo saai, hebben we al eens gezien.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben wel tevreden met deze natuurfilms![]()
Ik ben even mn eigen posting gaan controlerenquote:Op zondag 13 mei 2007 13:01 schreef demins het volgende:
[..]
Sorry, ik was even afgeleid...
Nou heb ik zeker alles gemist...![]()
Ik vind het wel een goeie deal.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:05 schreef flubberdewups het volgende:
Huub tegen Lieke: "Voor 25 CP's bef ik je....Kan ik mijn broer uitnodigen"![]()
Lees net bovenstaand bericht, liggen die 2 echt al anderhalf uur te sopknuffen?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:34 schreef FdW het volgende:
Het echtpaar van Ballegooy lag net alweer heerlijk te sopknuffen zoals het hoort.![]()
![]()
Volgens mij zijn ze in ieder geval al minimaal anderhalf uur nonstop in beeld. Of de rest nog ligt te stinken? I don't know.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:09 schreef Dark het volgende:
[..]
Lees net bovenstaand bericht, liggen die 2 echt al anderhalf uur te sopknuffen?
Oei, nu wordt de keuze heel lastigquote:Op zondag 13 mei 2007 13:16 schreef flubberdewups het volgende:
Ah. 3 & 4 zijn live...
De trap welquote:Op zondag 13 mei 2007 13:21 schreef kleinzusje het volgende:
Is de trap trouwens al droog ?
Op zich wel handig.............. nu kon Lieke Natasja even helpen met het vinden van haar jasquote:Op zondag 13 mei 2007 13:24 schreef Dark het volgende:
Huub tegen Lieke:" Ik wil even 5 minuten pauze."
Monique was wat besluitenloos.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In het kantoor hangen de rode schoentjes en de dobbelstenen. Was eerst gepland boven de open haard, vervolgens opgehangen tegen de muur van de private en nu hier. Is dat nu stylen of gewoon ophangen omdat het verkocht moet worden ?
Waar zijn overigens de gordijnen, die over de stoelen waren gehangen omdat het zo mooi is ?
[afbeelding]
Die gordijnen zaten niet zo lekker!quote:Op zondag 13 mei 2007 13:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In het kantoor hangen de rode schoen en de dobbelstenen. Was eerst gepland boven de open haard, vervolgens opgehangen tegen de muur van de private en nu hier. Is dat nu stylen of gewoon ophangen omdat het verkocht moet worden ?
Waar zijn overigens de gordijnen, die over de stoelen waren gehangen omdat het zo mooi is ?
BSOL-geel zou beter staan op de trap.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In het kantoor hangen de rode schoen en de dobbelstenen. Was eerst gepland boven de open haard, vervolgens opgehangen tegen de muur van de private en nu hier. Is dat nu stylen of gewoon ophangen omdat het verkocht moet worden ?
[afbeelding]
Ten opzichte van de Buddha, absoluutquote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 13:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Tja, als designer hou je je daar niet zo mee bezig. Ik snap het ........quote:
ja maar hij zei wel dat ie nog moe wasquote:Op zondag 13 mei 2007 13:44 schreef FdW het volgende:
Niels heeft weinig slaap nodig zei hij eerder.
Dit moet dus mediteren zijn.![]()
Jullie maken er ook wel een potje van, maar idd, je bent een goeie kanshebber.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:42 schreef itsme het volgende:
Ik heb een kansje om te winnen?
Ik heb vandaag alleen ruzie gekregen voor moederdag![]()
Maar het kan nog goed komen.![]()
Janet Jackson? John Jones? Jenna Jameson?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:46 schreef maril het volgende:
Ik dacht dat ze vandaag een optreden hadden met JJ, of gaat dat niet meer door(eierenincident)
quote:Op zondag 13 mei 2007 13:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jullie maken er ook wel een potje van, maar idd, je bent een goeie kanshebber.![]()
![]()
Wil jij dan alsjeblieft een cap maken van Lieke's superfraaie kont?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:52 schreef scanman01 het volgende:
Nou, Amanda en Lieke.... jullie moeten de streams dan maar wat leuker maken, net als gisteren
Zat hier een leuke tussenquote:Op zondag 13 mei 2007 13:54 schreef FdW het volgende:
[..]
Wil jij dan alsjeblieft een cap maken van Lieke's superfraaie kont?![]()
Sneakklaas is een beetje lui; peper in zijn reet Jaap!quote:Op zondag 13 mei 2007 13:57 schreef blomst het volgende:
Nicoblaas probeert weer van zijn keukendienst af te komen.
Hij slaapt nog steeds, net zo als Amanda en brian.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:00 schreef FdW het volgende:
[..]
Sneaklaas is een beetje lui; peper in zijn reet Jaap!
Hoe is het met Eric aan z'n reet afgelopen, grote stilte wederom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |