Het kan dus nog ergerquote:
Doet ze toch een Gabymaskertje voor.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:10 schreef _-inge-_ het volgende:
Wie o wie wordt de gelukkige om mammie te zien:
Huub: vanwege haar werk in slachtofferhulp mag/wil ze niet op TV
Jaap: eh, die wil denk ik zo min mogelijk herkend worden op straat na terror-Jaap
Amanda: wil niet op TV, vindt het al te erg om te bellen
Nicolaas: hij zelf zei niet eens geasocieerd te willen worden met het programma, laat staan dan familie. Bovendien zei hij dat ze in het buitenland was/
Ik blijf mysterieus en onvoorspelbaar!!! (naast woest aantrekkelijk)quote:
Als mousepad ?quote:
Huub weet door zijn vakanties hoe forums werken (hij noemt niet voor niet vaak FOK, VOL of Nowlive).quote:
_-inge-_ had je die 2 streepjes al voor en achter je naam ?quote:
Pics?quote:Op zondag 13 mei 2007 12:15 schreef demins het volgende:
[..]
Ik blijf mysterieus en onvoorspelbaar!!! (naast woest aantrekkelijk)![]()
Brian is de enige die ik wel eens over Geen Stijl hoor.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:17 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Huub weet door zijn vakanties hoe forums werken (hij noemt niet voor niet vaak FOK, VOL of Nowlive).
Hij bluft zo vaak voor reacties op forums. Hij wist bijvoorbeeld zeker dat Brian hem vergiftigd had, Brian zou aanklachten tegen zich hebben lopen bij justitie, hij had gezien dat Brian Jaap de eieren gaf, hij heeft met Natasia getongd. Allemaal blufs waar hij later als mister honest op terug is gekomen. Ook dit van Natasia komt hij nu al op terug want het was volgens hem maar anderhalve seconde. Toch knap dat mensen steeds zijn verhaal geloven, hij maakt er slim gebruik van!
Klopt, dan heeft hij het over zichzelf.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brian is de enige die ik wel eens over Geen Stijl hoor.
quote:Op zondag 13 mei 2007 12:23 schreef demins het volgende:
Wie van de dames heeft het beroerdste moederdagcadeau gekregen. Post een levendige en indringende beschrijving van uw tegenvaller en misschien kiest de deskundige jury uw debacle wel tot winnaar! Hebt u toch nog wat! Doet allen mede!![]()
Yep, ik heb altijd een streepje voor........ en achterquote:Op zondag 13 mei 2007 12:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
_-inge-_ had je die 2 streepjes al voor en achter je naam ?![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 12:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
waar haal je dit vandaan ????
![]()
img gegeven![]()
Uitvergroting maken van 60 x 60 cm en erbij vermelden dat deze muurbehanging speciaal voor hem is gemaakt en is niet bij Ikea te koopquote:
Wie van de dames heeft het beroerdste moederdagcadeau gegevenquote:
Lieke heeft al een paar keer gezegd dat ze er beter over op kunnen houden. Huub is er blijkbaar nog niet klaar meequote:
Al mn geld is al opgegaan aan moederdag, misschien een leuk idee voor een actieve VOL user: Demins ???quote:Op zondag 13 mei 2007 12:31 schreef NS het volgende:
[..]
Uitvergroting maken van 60 x 60 cm en erbij vermelden dat deze muurbehanging speciaal voor hem is gemaakt en is niet bij Ikea te koop![]()
Ik bedoel natuurlijk de moederdiertjes hier op het forum, aanbeden muts!quote:Op zondag 13 mei 2007 12:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wie van de dames heeft het beroerdste moederdagcadeau gegeven![]()
ooooooooowwwwwwwwhhhhhhhhquote:Op zondag 13 mei 2007 12:34 schreef demins het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk de moederdiertjes hier op het forum, aanbeden muts!
Ik heb geen moeder meer maar ik was wel een moederdiertjequote:Op zondag 13 mei 2007 12:34 schreef demins het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk de moederdiertjes hier op het forum, aanbeden muts!
Nou ik wel, kom straks wel weer ff kijkenquote:Op zondag 13 mei 2007 12:32 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Lieke heeft al een paar keer gezegd dat ze er beter over op kunnen houden. Huub is er blijkbaar nog niet klaar mee![]()
Nou kan je véél van me zeggen...quote:Op zondag 13 mei 2007 12:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Al mn geld is al opgegaan aan moederdag, misschien een leuk idee voor een actieve VOL user: Demins ???![]()
![]()
En? Waarom viel het zo tegen?quote:Op zondag 13 mei 2007 12:36 schreef NS het volgende:
[..]
Ik heb geen moeder meer maar ik was wel een moederdiertje
eeuwig sorryquote:
Ik heb geen tuin, dus laat me nog even genietenquote:Op zondag 13 mei 2007 12:38 schreef NS het volgende:
Open stream 3 en 4 maar
Nou wil ik ook weten wat je gekregen hebt!quote:Op zondag 13 mei 2007 12:42 schreef beequeen het volgende:
Beroerde moederdagcadeau's bestaan niet. Call me sentimental![]()
Pecunia's..........ow nee, toch hortensia's.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:43 schreef demins het volgende:
[..]
Nou wil ik ook weten wat je gekregen hebt!![]()
Dan zul je het er wel naar gemaakt hebben!quote:Op zondag 13 mei 2007 12:43 schreef blomst het volgende:
Mijn kinderen doen niet aan moederDAG.
Dat lijkt me een kanshebber!quote:Op zondag 13 mei 2007 12:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pecunia's..........ow nee, toch hortensia's.![]()
Ja zo heb ik ze opgevoed.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:46 schreef demins het volgende:
[..]
Dan zul je het er wel naar gemaakt hebben!![]()
Gaat dat niet samen dan?quote:Op zondag 13 mei 2007 12:49 schreef kleinzusje het volgende:
Kappen dat gelul over moederdag, ze gaan neuken
Ik ben wel tevreden met deze natuurfilmsquote:Op zondag 13 mei 2007 12:55 schreef blomst het volgende:
1.00uur dus meer streams graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |