Sorry, ik was even afgeleid...quote:Op zondag 13 mei 2007 12:49 schreef kleinzusje het volgende:
Kappen dat gelul over moederdag, we gaan neuken
Word zo saai, hebben we al eens gezien.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben wel tevreden met deze natuurfilms![]()
Ik ben even mn eigen posting gaan controlerenquote:Op zondag 13 mei 2007 13:01 schreef demins het volgende:
[..]
Sorry, ik was even afgeleid...
Nou heb ik zeker alles gemist...![]()
Ik vind het wel een goeie deal.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:05 schreef flubberdewups het volgende:
Huub tegen Lieke: "Voor 25 CP's bef ik je....Kan ik mijn broer uitnodigen"![]()
Lees net bovenstaand bericht, liggen die 2 echt al anderhalf uur te sopknuffen?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:34 schreef FdW het volgende:
Het echtpaar van Ballegooy lag net alweer heerlijk te sopknuffen zoals het hoort.![]()
![]()
Volgens mij zijn ze in ieder geval al minimaal anderhalf uur nonstop in beeld. Of de rest nog ligt te stinken? I don't know.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:09 schreef Dark het volgende:
[..]
Lees net bovenstaand bericht, liggen die 2 echt al anderhalf uur te sopknuffen?
Oei, nu wordt de keuze heel lastigquote:Op zondag 13 mei 2007 13:16 schreef flubberdewups het volgende:
Ah. 3 & 4 zijn live...
De trap welquote:Op zondag 13 mei 2007 13:21 schreef kleinzusje het volgende:
Is de trap trouwens al droog ?
Op zich wel handig.............. nu kon Lieke Natasja even helpen met het vinden van haar jasquote:Op zondag 13 mei 2007 13:24 schreef Dark het volgende:
Huub tegen Lieke:" Ik wil even 5 minuten pauze."
Monique was wat besluitenloos.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In het kantoor hangen de rode schoentjes en de dobbelstenen. Was eerst gepland boven de open haard, vervolgens opgehangen tegen de muur van de private en nu hier. Is dat nu stylen of gewoon ophangen omdat het verkocht moet worden ?
Waar zijn overigens de gordijnen, die over de stoelen waren gehangen omdat het zo mooi is ?
[afbeelding]
Die gordijnen zaten niet zo lekker!quote:Op zondag 13 mei 2007 13:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In het kantoor hangen de rode schoen en de dobbelstenen. Was eerst gepland boven de open haard, vervolgens opgehangen tegen de muur van de private en nu hier. Is dat nu stylen of gewoon ophangen omdat het verkocht moet worden ?
Waar zijn overigens de gordijnen, die over de stoelen waren gehangen omdat het zo mooi is ?
BSOL-geel zou beter staan op de trap.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In het kantoor hangen de rode schoen en de dobbelstenen. Was eerst gepland boven de open haard, vervolgens opgehangen tegen de muur van de private en nu hier. Is dat nu stylen of gewoon ophangen omdat het verkocht moet worden ?
[afbeelding]
Ten opzichte van de Buddha, absoluutquote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 13:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Tja, als designer hou je je daar niet zo mee bezig. Ik snap het ........quote:
ja maar hij zei wel dat ie nog moe wasquote:Op zondag 13 mei 2007 13:44 schreef FdW het volgende:
Niels heeft weinig slaap nodig zei hij eerder.
Dit moet dus mediteren zijn.![]()
Jullie maken er ook wel een potje van, maar idd, je bent een goeie kanshebber.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:42 schreef itsme het volgende:
Ik heb een kansje om te winnen?
Ik heb vandaag alleen ruzie gekregen voor moederdag![]()
Maar het kan nog goed komen.![]()
Janet Jackson? John Jones? Jenna Jameson?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:46 schreef maril het volgende:
Ik dacht dat ze vandaag een optreden hadden met JJ, of gaat dat niet meer door(eierenincident)
quote:Op zondag 13 mei 2007 13:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jullie maken er ook wel een potje van, maar idd, je bent een goeie kanshebber.![]()
![]()
Wil jij dan alsjeblieft een cap maken van Lieke's superfraaie kont?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:52 schreef scanman01 het volgende:
Nou, Amanda en Lieke.... jullie moeten de streams dan maar wat leuker maken, net als gisteren
Zat hier een leuke tussenquote:Op zondag 13 mei 2007 13:54 schreef FdW het volgende:
[..]
Wil jij dan alsjeblieft een cap maken van Lieke's superfraaie kont?![]()
Sneakklaas is een beetje lui; peper in zijn reet Jaap!quote:Op zondag 13 mei 2007 13:57 schreef blomst het volgende:
Nicoblaas probeert weer van zijn keukendienst af te komen.
Hij slaapt nog steeds, net zo als Amanda en brian.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:00 schreef FdW het volgende:
[..]
Sneaklaas is een beetje lui; peper in zijn reet Jaap!
Hoe is het met Eric aan z'n reet afgelopen, grote stilte wederom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |