Grow upquote:Op zondag 13 mei 2007 04:30 schreef Disana het volgende:
Day, wil je de titel van de vorige COS nog even terugzetten? Die luidde 'Zorg met dwang' en jij had er 'Huub's klaaguurtje' van gemaakt, iets wat ik nooit zou schrijven.
Ach waarom niet, ze staan er nu tochquote:Op zondag 13 mei 2007 04:35 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zullen wij samen gaan staan op de barricades?![]()
Oh nee, ik ben er nu klaar mee!quote:Op zondag 13 mei 2007 04:41 schreef cindy10 het volgende:
[..]
sterker nog...ze staan niet alleen,ze strijden nog!![]()
Dan doen we het wel een ander keertje, ik wil wel een beetje privacy op de barricadesquote:Op zondag 13 mei 2007 04:41 schreef cindy10 het volgende:
[..]
sterker nog...ze staan niet alleen,ze strijden nog!![]()
Nee hoor. Ik vraag je nog steeds mijn eigen topic-titel terug te zetten voor COS 1429. De titel die jij onnodig, ongevraagd en tegen mijn zin hebt veranderd in iets dat ik nooit zou schrijven.quote:Op zondag 13 mei 2007 04:43 schreef Day het volgende:
[..]
Oh nee, ik ben er nu klaar mee!
Wat gebeurt er op de streams? Oh nee...dat weet jij niet
quote:Op zondag 13 mei 2007 04:40 schreef maril het volgende:
Nou ik ga nog wat anders doen en daarna slapen trust.
OMFGquote:Op zondag 13 mei 2007 04:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vraag je nog steeds mijn eigen topic-titel terug te zetten voor COS 1429. De titel die jij onnodig, ongevraagd en tegen mijn zin hebt veranderd in iets dat ik nooit zou schrijven.
helaas niet...quote:Op zondag 13 mei 2007 04:43 schreef Day het volgende:
[..]
Oh nee, ik ben er nu klaar mee!
Wat gebeurt er op de streams? Oh nee...dat weet jij niet
schiet me neer......hoeveel geduld kan een mens opbrengenquote:Op zondag 13 mei 2007 04:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vraag je nog steeds mijn eigen topic-titel terug te zetten voor COS 1429. De titel die jij onnodig, ongevraagd en tegen mijn zin hebt veranderd in iets dat ik nooit zou schrijven.
thanks voor de update! daar moet ik het van hebben!quote:Op zondag 13 mei 2007 04:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Iedereen ligt te maffen. Alleen is niet bekend of ook Eric er is.
Ik kan ook lang over iets zeurenquote:
oeff dat klinkt streng,zou er bijna voor vallen!quote:Op zondag 13 mei 2007 04:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kan ook lang over iets zeuren
Maar dan liever niet over zo iets futiels![]()
En ik doe dat meestal alleen daar waar het hoort.
Je hebt geluk dat ik hier geen mod ben
Haquote:Op zondag 13 mei 2007 04:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kan ook lang over iets zeuren
Maar dan liever niet over zo iets futiels![]()
En ik doe dat meestal alleen daar waar het hoort.
Je hebt geluk dat ik hier geen mod ben
Ik vang je wel opquote:Op zondag 13 mei 2007 04:52 schreef cindy10 het volgende:
[..]
oeff dat klinkt streng,zou er bijna voor vallen!![]()
dit is jouw persoonlijke forum,waarin jij het recht hebt om regels op te stellen?quote:Op zondag 13 mei 2007 04:52 schreef Disana het volgende:
[..]
HaIk vind het geen futiele zaak als mods onze TT zomaar gaan wijzigen. Zeker niet als we achter de inhoud van de wijziging staan en dan ook nog eens nul op request krijgen als we vriendelijk verzoeken de oude terug te zetten. Zou van de zotte zijn als ze dat allemaal gingen doen.
Zeg, ga jij eens ergens anders zitten flirten!quote:Op zondag 13 mei 2007 04:56 schreef cindy10 het volgende:
[..]
stoffer en blik bij je?? ben zojuist gevallen....![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 04:56 schreef cindy10 het volgende:
[..]
stoffer en blik bij je?? ben zojuist gevallen....![]()
Jij heb het maar moeilijk met dat zooitje ongeregeldquote:Op zondag 13 mei 2007 04:59 schreef Day het volgende:
[..]
Zeg, ga jij eens ergens anders zitten flirten!
dat mens heeft engelen geduld,ik had allang uit mn panty geschoten!quote:Op zondag 13 mei 2007 05:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij heb het maar moeilijk met dat zooitje ongeregeld![]()
Ik stel voor dat disaster en prospera dit topic nog even vol ruzie'en, zodat we morgen met een verse over kunnen tot de orde van de dag
Wat klink je streng, nu ben ik gevallenquote:Op zondag 13 mei 2007 05:03 schreef cindy10 het volgende:
[..]
dat mens heeft engelen geduld,ik had allang uit mn panty geschoten!![]()
Ik heb een voorbeeldfunctiequote:Op zondag 13 mei 2007 05:03 schreef cindy10 het volgende:
[..]
dat mens heeft engelen geduld,ik had allang uit mn panty geschoten!![]()
tjee echtquote:Op zondag 13 mei 2007 05:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat klink je streng, nu ben ik gevallen
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 13 mei 2007 05:06 schreef cindy10 het volgende:
en dan tukken! net zoals de bewoners in de goudenkist,hahahah![]()
Of naar bed, das ook wel een aantrekkelijke optiequote:Op zondag 13 mei 2007 05:06 schreef Day het volgende:
Maar effe serieus nu, gebeurt er nog wat op de streams? Zo niet, kunnen we beter verhuizen naar SC!
Pech eendeman, ik zal zeker die inhoudsloze nobrains Disana niet triggeren, omdat ze/hij een decorumverlies heeft en dat vindt ik zielig.quote:Op zondag 13 mei 2007 05:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij heb het maar moeilijk met dat zooitje ongeregeld![]()
Ik stel voor dat disaster en prospera dit topic nog even vol ruzie'en, zodat we morgen met een verse over kunnen tot de orde van de dag
ik zou gek worden van zo`n voorbeeld functie...gelukkig ben ik ook geen modje,zou compleet uit mn naadje gaan soms!quote:Op zondag 13 mei 2007 05:06 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb een voorbeeldfunctie![]()
En soms, heel soms, baal ik daar ontzettend van!![]()
quote:
En wat doe je nu danquote:Op zondag 13 mei 2007 05:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
Pech eendeman, ik zal zeker die inhoudsloze nobrains Disana niet triggeren, omdat ze/hij een decorumverlies heeft en dat vindt ik zielig.
jij bent slim,en ik ga mee! ik druip ook af,en ga lekker tukken!quote:Op zondag 13 mei 2007 05:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar gelukkig niet op mijn achterhoofd
ik ben weg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |