voorrondequote:Op donderdag 10 mei 2007 22:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Euroviesie songfestival is er voor?? dacht dat het altijd op zaterdag kwamNee echt, check ned. 1
Jaaaa! Of iets van Jeff Buckley, maar dat zullen die cultuurbarbaren vast niet kennenquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Het zou me verbazen als ze nu Queens of the Stoneage No One Knows zouden gaan doen, maar da's het enige wat me nu uit deze DGK dip kan halen![]()
Ik kachel wel mee hoor. Ivar is ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:17 schreef FuTilE het volgende:
Komop jongens, gewoon doorkachelen. Laat dat mens maar in haar eentje zingen.
Oh, is dat Ivar?? Ik had hem helemaal niet herkend.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kachel wel mee hoor. Ivar is ook niet verkeerd.
Jij gaat voor Ivar EN Jaap in 1 nacht?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kachel wel mee hoor. Ivar is ook niet verkeerd.
Ik vergeet je echt niet hoorquote:
Dank je Pietje, wat drink je?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:20 schreef PietjePuk63 het volgende:
[afbeelding]
Ze blijft natuurlijk wel leuk om naar te kijken!
Nee, iemand noemde hem maar het is hem niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:21 schreef avonne het volgende:
Is dat Ivar? De pianoleraar?
Piet kan het niet latenquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:20 schreef PietjePuk63 het volgende:
[afbeelding]
Saai nummer ja.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:22 schreef 2live het volgende:
wat een zeiknummer is dit toch!
Voorwaarde is, ik als eerste.quote:
Ik hoorde iemand de naam Daniel zeggen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, iemand noemde hem maar het is hem niet.
Haar ogen staan te dicht bij elkaar en haar kaaklijn is verkeerd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:20 schreef PietjePuk63 het volgende:
[afbeelding]
Je lijkt Lieke welquote:
Goldstrike en Fanta Light, om en om!quote:
Doe je het ook met vrouwen?quote:
ja, ik. In de OP.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:24 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik hoorde iemand de naam Daniel zeggen?
Ja, dan kan ze "Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd" zingen, met die asgrauwe stem van haar.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:20 schreef robert2006 het volgende:
Amanda moet meedoen aan het songfestival! Dan gaan we eens een keer winnen
Waar baseer je dat op?quote:
da's toch brian zijn leraar?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:26 schreef beequeen het volgende:
Die gitarist is die gast van het groepje All Live of zoiets.
Mitch brengt het met een dikke sigaar.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Goldstrike en Fanta Light, om en om!
En geen gewone Fanta, want ik wil niet dik worden.![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:29 schreef mootie het volgende:
Het is Daniel, de gitaarleraar van Brian, lid van de groep Simon.
Dank je kikkertjequote:Op donderdag 10 mei 2007 22:29 schreef mootie het volgende:
Het is Daniel, de gitaarleraar van Brian, lid van de groep Simon.
Verbaasde mij ook nogal ja. Dat pak je toch even op, zeker als butler zijnde.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:30 schreef avonne het volgende:
Mitch en Huub lopen gewoon langs het pak dat in de modder ligt heen
Dat is toch Brian's gitaarleraar?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:21 schreef avonne het volgende:
Is dat Ivar? De pianoleraar?
doen paarden ook hoor. Ik denk dat die geen bezwaar hebben.quote:
Teruglezen vanaf Ivar en Jaap in dezelfde nacht.quote:
Eh... Que?!quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:31 schreef jinca het volgende:
Ben toch heel erg benieuwd welke nobody's Jaap's toneelspel met een belletjes....wat een lullo...jezus
Ruimdenkendquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Teruglezen vanaf Ivar en Jaap in dezelfde nacht.![]()
Let it be, let it be..
Paardenpis is wat anders dan mensenpis. Gaat lekker stinken believe me.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:31 schreef avonne het volgende:
[..]
doen paarden ook hoor. Ik denk dat die geen bezwaar hebben.
Pissen tegen de zijkant van de WC, dat is goor, ja
Dan doe ik graag Type-O-Negative als duit in het zakje, met "Kill all the white people"quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:31 schreef BuffyJan het volgende:
Mogen we nu ook verzoeknummers indienen DGK_redactie??
Zo ja graag Malle Pietje en de Bimbo's met Toen ik was een tienerhoerrrr![]()
Jeff Buckley met Grace mag ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:34 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dan doe ik graag Type-O-Negative als duit in het zakje, met "Kill all the white people"![]()
Sorry, ik ben gewoon niet zo thuis in het Dyslexiaansquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:32 schreef mootie het volgende:
[..]
gewoon........ toneelspel met een belletjes!![]()
Vettig nummer maar zal totaal onbegrepen worden daar HAHAHAquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:34 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dan doe ik graag Type-O-Negative als duit in het zakje, met "Kill all the white people"![]()
Ja, ik weet het. Maar de man die Judith nu begeleidt is Daniël en hij heeft gitaarlessen gegeven aan Brian. Of hij het nu ook nog doet, weet ik niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Brians zangleraar heet Kris, en Ivar is o.a. Huubs pianoleraar.
Hetzelfde hier, maar OOK hij spoort niet (wie nog wel in de kooi).quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:37 schreef rooie3 het volgende:
Japio is los zie ik.
Sorry maar moet wel lachen om hem.
Dat is ook volslagen onduidelijk. Er was eens een grijzige vent met een staartje, en de laatste keer dat ik Brian les zag krijgen, was het weer van een ander en niet van deze.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:37 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Maar de man die Judith nu begeleidt is Daniël en hij heeft gitaarlessen gegeven aan Brian. Of hij het nu ook nog doet, weet ik niet.
Ze kan ook beter haar mond houden.quote:
Goed punt van JJquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:42 schreef avonne het volgende:
ze loopt nog steeds te gillen in de verte
"Brian, godverdomme, je was er bij. Je bent een schijnheilige klootzak"
nou ehhh. als je maar wel blijft betalen jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:43 schreef donpsp het volgende:
word het eindelijk weer een beetje spannend en dan gaan de beelden weer op zwart.....
quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:39 schreef BuffyJan het volgende:
Jaap gooit eieren kapot op JJ dr hoofd
Jaap heeft eieren op JJ dr hoofd kapot gegooid en die is nu heel erg pissedquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:43 schreef Marrije het volgende:
shit, ik schakel net weer in, een streamlock en een hoop geschreeuw???
Zei Judith dat? Respect!quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:42 schreef avonne het volgende:
ze loopt nog steeds te gillen in de verte
"Brian, godverdomme, je was er bij. Je bent een schijnheilige klootzak"
ik zei het toch?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:36 schreef avonne het volgende:
Mwah, juffie, als je Jaap negeert wordt het juist erger.
Wie zit er nou te wachten op gezellig gezang??quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:44 schreef DoomiNL het volgende:
Is toch niet meer normaal, die vrouw komt er om gezellig te zingen en dan is er zon klootzak om het zo te verpesten.
Judith kon zich niet meer beheersen en ging Jaap achterna. Ze probeerde hem beet te pakken en sloeg hem. Jaap liep verder (cameraman erachteraan, heel leuk) en ze bleef hem achtervolgen. Ook riep ze 'godverdomme Stijn, we hadden een afspraak).quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:43 schreef Marrije het volgende:
shit, ik schakel net weer in, een streamlock en een hoop geschreeuw???
Wat een geblehrquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:44 schreef Villalux het volgende:
eidelijk gebeurt er wat en dan streamlook..............ik wil mijn geld terug ik heb betaalt voor deze tokkies zoniet dan neem ik een advocaat!
quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:44 schreef FuTilE het volgende:
Meteen dat laagje vernis eraf. Juf Judith van Little House on the Prairy direct door naar Jerry Springer Uncensored...
Maar dan wel censored
quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:44 schreef FuTilE het volgende:
Meteen dat laagje vernis eraf. Juf Judith van Little House on the Prairy direct door naar Jerry Springer Uncensored...
Maar dan wel censored
Ja. Wat zelden gelijk staat aan echte moord en brand hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:46 schreef solara4 het volgende:
wie gilt er nu zo is dat natas
Als het straks weer rustig is zal ik de audio van de oorlog effequote:Op donderdag 10 mei 2007 22:44 schreef fredfik het volgende:
wat is er gebeurt?????????
De slapjanus, ik had Japio zijn milimeter genanometeriseerd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:45 schreef avonne het volgende:
Natasia is hysterisch. ECHT dus
Huub springt er verbaal bovenop
maar ze was zo moe en duf vanavond hoe kan dat nou?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Wat zelden gelijk staat aan echte moord en brand hoor.
vind je dit écht leuk??????quote:
Het is d'r eigen schuld, zij zei tegen de rest dat ze hem moesten negeren, dus konden ze haar ook niet waarschuwen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:44 schreef easysatellite het volgende:
hahaha japio , ik vind t wel lache hij stak ook een handdoek in de fik en niemand zei wat hahahaha
Dan weet je meteen wie het is.....quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:45 schreef easysatellite het volgende:
hoor der gille net n speenvarken
eigen schuld inderdaadquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:47 schreef Day het volgende:
[..]
Het is d'r eigen schuld, zij zei tegen de rest dat ze hem moesten negeren, dus konden ze haar ook niet waarschuwen.![]()
Of misschien: typisch camping...quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:47 schreef nueffeniet het volgende:
gesellig op de camping
Rustig toch die fontijnquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:47 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
En ik zei nog wordt het toch een rustig avondje toen Judit binnen kwam:$
Mooi fout niet dus.
Ja, zullen we een aanklacht indienen ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:47 schreef easysatellite het volgende:
ik ga protesteren ik betaal en krijg niet eens de leukste dingen te zien wat n aso's daar bij talpa
Ik ben niet tevreden met mijn gratis streamlock, moet ik nu bij jou klagen eigenlijk ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:47 schreef Day het volgende:
Het is d'r eigen schuld, zij zei tegen de rest dat ze hem moesten negeren, dus konden ze haar ook niet waarschuwen.![]()
Dan is het goed...........quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:48 schreef BuffyJan het volgende:
Huub: Tas je stelt je aan, je bent nep
Ik hoor Tas huilen?
ja?? wanneer?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:48 schreef Wopper1 het volgende:
Natasia is gewoon verdrietig omdat ''haar'' Briiiiiiiiiaaaaan weer heeft liggen rommelen met Amanda.
nee ..hoor huub ..dat welquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:48 schreef solara4 het volgende:
kun njullie horen wat er geschreeuwd wordt
Dan moet ze lekker naar huis gaanquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:46 schreef Vandaag... het volgende:
OMG!! Is Natasia nu zo hysterisch aan het schreeuwen. Huubroept dat ze niet zo hysterisch moet doen!
N: Ik trek dit iet! Ik trek dit niet!![]()
en omdat ze niet in een tent wil slapen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:48 schreef Wopper1 het volgende:
Natasia is gewoon verdrietig omdat ''haar'' Briiiiiiiiiaaaaan weer heeft liggen rommelen met Amanda.
Ja nog even zegquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:47 schreef Day het volgende:
[..]
wees nou eerlijk dit willen we toch zien of horen dat gepoker en zoetsappige gedoe daar balen we vanquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:48 schreef sander-3 het volgende:
Het lijken de tokkies wel die uit hun huis zijn gezet..![]()
Jemigquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:49 schreef StefanPeeters het volgende:
eric houdt juf judith tegen
[afbeelding]
Scherpquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:49 schreef avonne het volgende:
[..]
en omdat ze niet in een tent wil slapen.
Ze hoopt er weer een gratis hotelnachtje uit te slepen.
Vast de dierenarts, met een verdovingsgeweer.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:49 schreef ruby het volgende:
Die auto die net kwam, dat was het busje met de mannen in witte pakken?
Zijn Pavlovreflex...quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:49 schreef schatje het volgende:
Hoor Huub eens schelden.
yup zo kan er niemand weggestuurd wordenquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:50 schreef easysatellite het volgende:
hoelang duurt dit nog man wat n aso's saaie beelden late ze wel zien maar als er gevochte word en bloed in beeld ist weer censuur
Wie is Nico?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:51 schreef solara4 het volgende:
ik hhorde nu nico schreeuwen JAAP
This might do the trickquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:50 schreef Marrije het volgende:
Ik mag toch hopen dat we nu eindelijk van dr af zijn. JJ welteverstaan.
Mag ik het uitpakken?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:50 schreef Vandaag... het volgende:
Wat een gave avond! Een onverwacht kadootje![]()
Euhm... volgens mij zijn het er 68quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:50 schreef Marieke_B het volgende:
Weet iemand al hoeveel druppeltjes we zien?
Nou, dat vindt ik niet, dat was de enige die een beetje tegen de kleuters kon in gaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:50 schreef Marrije het volgende:
Dat hoofd ziet er niet uit alsof daar eieren op kapot gemepet zijn dus het valt wel meequote:Op donderdag 10 mei 2007 22:49 schreef StefanPeeters het volgende:
[afbeelding]
nee je hoort ze nog huilen..quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:51 schreef Wopper1 het volgende:
Streamlock is zeker nu om iedereen instructies te geven?
JJ is al lang en breed vertrokken.
Ik had ook uitgehaald... wat een achterlijke hufter die Jaapquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:49 schreef StefanPeeters het volgende:
[afbeelding]
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:52 schreef Katewalker het volgende:
Jaap moet er uit hoor...zelfs de de programma leiding kan hem niet aan...hij verpest het programma...(voor mij in elk geva)l..ik kijk al uren minder naar de streams..Jaap mag de bewoners treiteren maar maar bezoekers moet hij met rust laten...verwijderen please deze kansloze Jaapeikel....![]()
Ik hoor iemand huilen?????![]()
judith natuurlijkquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:52 schreef BuffyJan het volgende:
Ik hoor Jaap amateur roepen, maar weet ff niet tegen wie
Nou moe? Ik vind JJ zeer OKquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:50 schreef Marrije het volgende:
En dat hij 'zijn eisen had gesteld, maar... 'quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:52 schreef BuffyJan het volgende:
Er zijn grenzen, en voor de continuiteit van het programma zoals bedoeld is dit niet goed.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:50 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
wees nou eerlijk dit willen we toch zien of horen dat gepoker en zoetsappige gedoe daar balen we van
denk dat jij gewoon naar gtst moet kijken krijg je nog meer waar voor jouw geldquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:52 schreef Katewalker het volgende:
Jaap moet er uit hoor...zelfs de programma leiding kan hem niet aan...hij verpest het programma...(voor mij in elk geva)l..ik kijk al uren minder naar de streams..Jaap mag de bewoners treiteren maar bezoekers moet hij met rust laten...verwijderen please deze kansloze Jaapeikel....![]()
Ik hoor iemand huilen?????![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:51 schreef Ning het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HPu8h1klQGc
het ei van jaap van vol
Ik had het misschien ook wel gedaan. Zolang iemand je een back-up geeft is dit DE manier om andere miljonairs over de zeik te krijgenquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had ook uitgehaald... wat een achterlijke hufter die Jaap![]()
tegen Brainlees en die Dwerg!quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:52 schreef BuffyJan het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:52 schreef Ning het volgende:ik ben het hier ook mee eens....dit verdient JJ niet
[..]
Ik ben het helemaal met je eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |