Dan weet je meteen wie het is.....quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:45 schreef easysatellite het volgende:
hoor der gille net n speenvarken
eigen schuld inderdaadquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:47 schreef Day het volgende:
[..]
Het is d'r eigen schuld, zij zei tegen de rest dat ze hem moesten negeren, dus konden ze haar ook niet waarschuwen.![]()
Of misschien: typisch camping...quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:47 schreef nueffeniet het volgende:
gesellig op de camping
Rustig toch die fontijnquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:47 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
En ik zei nog wordt het toch een rustig avondje toen Judit binnen kwam:$
Mooi fout niet dus.
Ja, zullen we een aanklacht indienen ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:47 schreef easysatellite het volgende:
ik ga protesteren ik betaal en krijg niet eens de leukste dingen te zien wat n aso's daar bij talpa
Ik ben niet tevreden met mijn gratis streamlock, moet ik nu bij jou klagen eigenlijk ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:47 schreef Day het volgende:
Het is d'r eigen schuld, zij zei tegen de rest dat ze hem moesten negeren, dus konden ze haar ook niet waarschuwen.![]()
Dan is het goed...........quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:48 schreef BuffyJan het volgende:
Huub: Tas je stelt je aan, je bent nep
Ik hoor Tas huilen?
ja?? wanneer?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:48 schreef Wopper1 het volgende:
Natasia is gewoon verdrietig omdat ''haar'' Briiiiiiiiiaaaaan weer heeft liggen rommelen met Amanda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |