Goed punt van JJquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:42 schreef avonne het volgende:
ze loopt nog steeds te gillen in de verte
"Brian, godverdomme, je was er bij. Je bent een schijnheilige klootzak"
nou ehhh. als je maar wel blijft betalen jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:43 schreef donpsp het volgende:
word het eindelijk weer een beetje spannend en dan gaan de beelden weer op zwart.....
quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:39 schreef BuffyJan het volgende:
Jaap gooit eieren kapot op JJ dr hoofd
Jaap heeft eieren op JJ dr hoofd kapot gegooid en die is nu heel erg pissedquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:43 schreef Marrije het volgende:
shit, ik schakel net weer in, een streamlock en een hoop geschreeuw???
Zei Judith dat? Respect!quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:42 schreef avonne het volgende:
ze loopt nog steeds te gillen in de verte
"Brian, godverdomme, je was er bij. Je bent een schijnheilige klootzak"
ik zei het toch?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:36 schreef avonne het volgende:
Mwah, juffie, als je Jaap negeert wordt het juist erger.
Wie zit er nou te wachten op gezellig gezang??quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:44 schreef DoomiNL het volgende:
Is toch niet meer normaal, die vrouw komt er om gezellig te zingen en dan is er zon klootzak om het zo te verpesten.
Judith kon zich niet meer beheersen en ging Jaap achterna. Ze probeerde hem beet te pakken en sloeg hem. Jaap liep verder (cameraman erachteraan, heel leuk) en ze bleef hem achtervolgen. Ook riep ze 'godverdomme Stijn, we hadden een afspraak).quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:43 schreef Marrije het volgende:
shit, ik schakel net weer in, een streamlock en een hoop geschreeuw???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |