Dat is toch Brian's gitaarleraar?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:21 schreef avonne het volgende:
Is dat Ivar? De pianoleraar?
doen paarden ook hoor. Ik denk dat die geen bezwaar hebben.quote:
Teruglezen vanaf Ivar en Jaap in dezelfde nacht.quote:
Eh... Que?!quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:31 schreef jinca het volgende:
Ben toch heel erg benieuwd welke nobody's Jaap's toneelspel met een belletjes....wat een lullo...jezus
Ruimdenkendquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Teruglezen vanaf Ivar en Jaap in dezelfde nacht.![]()
Let it be, let it be..
Paardenpis is wat anders dan mensenpis. Gaat lekker stinken believe me.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:31 schreef avonne het volgende:
[..]
doen paarden ook hoor. Ik denk dat die geen bezwaar hebben.
Pissen tegen de zijkant van de WC, dat is goor, ja
Dan doe ik graag Type-O-Negative als duit in het zakje, met "Kill all the white people"quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:31 schreef BuffyJan het volgende:
Mogen we nu ook verzoeknummers indienen DGK_redactie??
Zo ja graag Malle Pietje en de Bimbo's met Toen ik was een tienerhoerrrr![]()
Jeff Buckley met Grace mag ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:34 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dan doe ik graag Type-O-Negative als duit in het zakje, met "Kill all the white people"![]()
Sorry, ik ben gewoon niet zo thuis in het Dyslexiaansquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:32 schreef mootie het volgende:
[..]
gewoon........ toneelspel met een belletjes!![]()
Vettig nummer maar zal totaal onbegrepen worden daar HAHAHAquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:34 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dan doe ik graag Type-O-Negative als duit in het zakje, met "Kill all the white people"![]()
Ja, ik weet het. Maar de man die Judith nu begeleidt is Daniël en hij heeft gitaarlessen gegeven aan Brian. Of hij het nu ook nog doet, weet ik niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Brians zangleraar heet Kris, en Ivar is o.a. Huubs pianoleraar.
Hetzelfde hier, maar OOK hij spoort niet (wie nog wel in de kooi).quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:37 schreef rooie3 het volgende:
Japio is los zie ik.
Sorry maar moet wel lachen om hem.
Dat is ook volslagen onduidelijk. Er was eens een grijzige vent met een staartje, en de laatste keer dat ik Brian les zag krijgen, was het weer van een ander en niet van deze.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:37 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Maar de man die Judith nu begeleidt is Daniël en hij heeft gitaarlessen gegeven aan Brian. Of hij het nu ook nog doet, weet ik niet.
Ze kan ook beter haar mond houden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |