voorrondequote:Op donderdag 10 mei 2007 22:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Euroviesie songfestival is er voor?? dacht dat het altijd op zaterdag kwamNee echt, check ned. 1
Jaaaa! Of iets van Jeff Buckley, maar dat zullen die cultuurbarbaren vast niet kennenquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Het zou me verbazen als ze nu Queens of the Stoneage No One Knows zouden gaan doen, maar da's het enige wat me nu uit deze DGK dip kan halen![]()
Ik kachel wel mee hoor. Ivar is ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:17 schreef FuTilE het volgende:
Komop jongens, gewoon doorkachelen. Laat dat mens maar in haar eentje zingen.
Oh, is dat Ivar?? Ik had hem helemaal niet herkend.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kachel wel mee hoor. Ivar is ook niet verkeerd.
Jij gaat voor Ivar EN Jaap in 1 nacht?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kachel wel mee hoor. Ivar is ook niet verkeerd.
Ik vergeet je echt niet hoorquote:
Dank je Pietje, wat drink je?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:20 schreef PietjePuk63 het volgende:
[afbeelding]
Ze blijft natuurlijk wel leuk om naar te kijken!
Nee, iemand noemde hem maar het is hem niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:21 schreef avonne het volgende:
Is dat Ivar? De pianoleraar?
Piet kan het niet latenquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:20 schreef PietjePuk63 het volgende:
[afbeelding]
Saai nummer ja.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:22 schreef 2live het volgende:
wat een zeiknummer is dit toch!
Voorwaarde is, ik als eerste.quote:
Ik hoorde iemand de naam Daniel zeggen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, iemand noemde hem maar het is hem niet.
Haar ogen staan te dicht bij elkaar en haar kaaklijn is verkeerd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:20 schreef PietjePuk63 het volgende:
[afbeelding]
Je lijkt Lieke welquote:
Goldstrike en Fanta Light, om en om!quote:
Doe je het ook met vrouwen?quote:
ja, ik. In de OP.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:24 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik hoorde iemand de naam Daniel zeggen?
Ja, dan kan ze "Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd" zingen, met die asgrauwe stem van haar.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:20 schreef robert2006 het volgende:
Amanda moet meedoen aan het songfestival! Dan gaan we eens een keer winnen
Waar baseer je dat op?quote:
da's toch brian zijn leraar?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:26 schreef beequeen het volgende:
Die gitarist is die gast van het groepje All Live of zoiets.
Mitch brengt het met een dikke sigaar.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Goldstrike en Fanta Light, om en om!
En geen gewone Fanta, want ik wil niet dik worden.![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:29 schreef mootie het volgende:
Het is Daniel, de gitaarleraar van Brian, lid van de groep Simon.
Dank je kikkertjequote:Op donderdag 10 mei 2007 22:29 schreef mootie het volgende:
Het is Daniel, de gitaarleraar van Brian, lid van de groep Simon.
Verbaasde mij ook nogal ja. Dat pak je toch even op, zeker als butler zijnde.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:30 schreef avonne het volgende:
Mitch en Huub lopen gewoon langs het pak dat in de modder ligt heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |