Die kan aleen maar boeren en schijtenquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:03 schreef avonne het volgende:
Jaap kan best zingen, volgens mij.
Zo is hetquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:03 schreef FuTilE het volgende:
Flauw van Talpa, zeg... Stuur ze noodgedwongen de tuin in omdat de villa gerenoveerd moet, hef -hoogstwaarschijnlijk vanwege de kou- de alcoholrestrictie op en stuur er vervolgens Juf Judith op af om de boel een beetje in toom te houden.
Over een uur of twee zitten ze allemaal melancholisch in het kampvuurtje te staren, in plaats van dat ze elkaar de koppen inslaan. Dat kán toch niet?!?!
Wat een prachtige fotoquote:
is hij nu geemotioneerd?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:04 schreef Marrije het volgende:
Nee, niet dit k-nummer. Elke keer als ik denk dat het niet erger kan. . .
Kom op Jaap, kom op met die terror.
BB-taferelenquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:04 schreef itsme het volgende:
OMG de anderen elkaar helemaal vasthouden elkaar.
Mijn hoop is op Jaap gevestigd.
nou Jaap is bijna ontroerdquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:04 schreef itsme het volgende:
OMG de anderen elkaar helemaal vasthouden elkaar.
Mijn hoop is op Jaap gevestigd.
Blowin' in the Windquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:05 schreef FuTilE het volgende:
Kumnayaaaaaa My Lord, Kumbayaaaaaaaa....
Kumbajaaaaaaap My Lord, KumbaJaaaaaaaap!
Wat zei je Avonne ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:03 schreef avonne het volgende:
Jaap kan best zingen, volgens mij.
Echt, als hij zijn best doet, en niet loopt te fucken, kan hij echt zingen.quote:
Een stuk vermakelijker dan JJquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:07 schreef avonne het volgende:
life has no meaning in the golden cage
I want to die in the water
because I have to live with these idiots
(Jaaps solo)
Dat geloof ik ook wel jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt, als hij zijn best doet, en niet loopt te fucken, kan hij echt zingen.
De nieuwe Sylvia?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dult Michel ook nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:08 schreef Day het volgende:
Huub: Ken je Michele, van Anouk?
Jaap: Nee, die mag niet, die duld ik niet.
Sterker nog, als hij een kilo of 650 afvalt, ziet hij er volgens mij ook nog best goed uit.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
nu ff niet andersquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:10 schreef beequeen het volgende:
Michelle...zo'n lekker nummer. Zwijmel, zwijmel.
komt omdat jaap iedere keer zegt dat hij dood wilt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:10 schreef Marrije het volgende:
En nog een grafnummer, wat is er toch aan de hand met die lui??
En wat heeft dit allemaal met kampvuurmuziek te maken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:10 schreef Marrije het volgende:
En Huub die de laatste dagen hier wordt afgezeken probeert het nog enigszins te redden door Jaap in te tomen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:09 schreef 2live het volgende:
Dus dit is het zgn niveau waar iedereen altijd om roept; Jaap die de zangles verstiert![]()
Foei, stoute Jaap!quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:09 schreef 2live het volgende:
Dus dit is het zgn niveau waar iedereen altijd om roept; Jaap die de zangles verstiert![]()
Het zou me verbazen als ze nu Queens of the Stoneage No One Knows zouden gaan doen, maar da's het enige wat me nu uit deze DGK dip kan halenquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:10 schreef Marrije het volgende:
acteur?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Foei, stoute Jaap!![]()
Waarom was die gozer de eerste maand in hemelsnaam zo'n ongelooflijke jodocus?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |