Wat een geblehrquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:44 schreef Villalux het volgende:
eidelijk gebeurt er wat en dan streamlook..............ik wil mijn geld terug ik heb betaalt voor deze tokkies zoniet dan neem ik een advocaat!
quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:44 schreef FuTilE het volgende:
Meteen dat laagje vernis eraf. Juf Judith van Little House on the Prairy direct door naar Jerry Springer Uncensored...
Maar dan wel censored
quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:44 schreef FuTilE het volgende:
Meteen dat laagje vernis eraf. Juf Judith van Little House on the Prairy direct door naar Jerry Springer Uncensored...
Maar dan wel censored
Ja. Wat zelden gelijk staat aan echte moord en brand hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:46 schreef solara4 het volgende:
wie gilt er nu zo is dat natas
Als het straks weer rustig is zal ik de audio van de oorlog effequote:Op donderdag 10 mei 2007 22:44 schreef fredfik het volgende:
wat is er gebeurt?????????
De slapjanus, ik had Japio zijn milimeter genanometeriseerd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:45 schreef avonne het volgende:
Natasia is hysterisch. ECHT dus
Huub springt er verbaal bovenop
maar ze was zo moe en duf vanavond hoe kan dat nou?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Wat zelden gelijk staat aan echte moord en brand hoor.
vind je dit écht leuk??????quote:
Het is d'r eigen schuld, zij zei tegen de rest dat ze hem moesten negeren, dus konden ze haar ook niet waarschuwen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:44 schreef easysatellite het volgende:
hahaha japio , ik vind t wel lache hij stak ook een handdoek in de fik en niemand zei wat hahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |