Ik ken gewoon geen enkele fokker in het echt...quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:41 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Ken jij fokkers in het echie?![]()
![]()
Ik ken er maar eentje in het echie, maar dies wel lief![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kom een keertje langs danquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:45 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ken gewoon geen enkele fokker in het echt...![]()
misschien wel, maar dan weet ik niet dat ze ook hier rondhangen....
Kom maar een keer naar Breda hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:45 schreef OA het volgende:
Ehm. In welke zin?quote:
quote:
Oeh, een aantrekkelijk aanbod van 2 schone dames!!quote:
Tof.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:48 schreef Muck het volgende:
de volgende die ik open wordt: kuukje erbij?
dan neem je kuuk ook mee hier heen, 2 vliegen in 1 klapquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:48 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Oeh, een aantrekkelijk aanbod van 2 schone dames!!![]()
Gezellig! Waar is hier?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:49 schreef Muck het volgende:
dan neem je kuuk ook mee hier heen, 2 vliegen in 1 klap
ben ik mee bezigquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:49 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb net mijn boterhammen weggewerkt..
Wat zeg je ervan Kuuk?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:49 schreef Muck het volgende:
[..]
dan neem je kuuk ook mee hier heen, 2 vliegen in 1 klap
Welja.quote:
Ohw dat is wel te doen.quote:
Ik bijna!quote:
Oeh, wat zit er bij jou op?quote:
Woon jij bij Papier om de hoek?quote:
Armoedzaaier JJ = van de vrouwenliefde...quote:
Jij met je conspiracy.quote:
Daar worden mannen toch geil van?quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:53 schreef OA het volgende:
[..]
Armoedzaaier JJ = van de vrouwenliefde...![]()
quote:
ik weet niet waar papier precies woont hoor, maar zou prima kunnen dat ie vlakbij woontquote:
Ik woon om de hoek bij veldmuis.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:55 schreef Muck het volgende:
ik weet niet waar papier precies woont hoor, maar zou prima kunnen dat ie vlakbij woont
op het kruipunt achter mij, wonen ook al 4 mensen van fok
Wonen er mensen van fok op een kruispunt?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:55 schreef Muck het volgende:
[..]
ik weet niet waar papier precies woont hoor, maar zou prima kunnen dat ie vlakbij woont
hij krijgt nog een biertje van jequote:
Het zou me niets verbazen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:55 schreef eer-ik het volgende:
Wonen er mensen van fok op een kruispunt?
zucht...quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Twee zelfs.quote:
lastig moet dat zijnquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Weer kunnen vinden Indie?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:56 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, een nieuwe
In een kartonnen doosquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mwa.. alleen de gedachte doet niet zoveel hoor...quote:
quote:
knap lastig iddquote:
Gheyl hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:53 schreef OA het volgende:
[..]
Armoedzaaier JJ = van de vrouwenliefde...![]()
Papier (Franse uitspraak trouwens) woont aan de rand van de stad net in het bos... in een heel klein huisje met pepernoten dakpannen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Ah dus jij bent papierknippert.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:58 schreef Armoedzaaier het volgende:
Gheyl hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik ben een mannetje geloof ik![]()
![]()
ik woon vlakbij een bosquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:58 schreef OA het volgende:
[..]
Papier (Franse uitspraak trouwens) woont aan de rand van de stad net in het bos... in een heel klein huisje met pepernoten dakpannen...
Ik ook. Ideaal is dat.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:59 schreef Armoedzaaier het volgende:
Ik ga weer even naar mijn stapel papierwerk, de baas komt zo even kijken geloof ik![]()
![]()
![]()
![]()
Ik woon midden in het centrum.. ook ideaal!!quote:
deed papier dat ook zo erg dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:01 schreef Kuukske het volgende:
Sowieso al met al die smilies.
Lekker ja! Kun je na het zuipen zo je bed inrollen. Centrum is voor ons ongeveer 10 minuutjes lopen.quote:
Waar je mee omgaat, raak je mee besmet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:02 schreef eer-ik het volgende:
deed papier dat ook zo erg dan?
Ik gaat effe een ai bakken.
Ja, alweer ja
Erin is idealer...quote:
Arnhemquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:03 schreef Muck het volgende:
ik woon zowel vlak bij een bos als bij het centrum
Nijmegenquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:03 schreef Muck het volgende:
ik woon zowel vlak bij een bos als bij het centrum
ik ook maar eentjequote:Op donderdag 10 mei 2007 11:45 schreef OA het volgende:
[..]
Dat was al een relquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:12 schreef Frutsel het volgende:
En wat geven de kids mama voor Moederdag? Juist.. een dildo
Rel om seksspeeltjes in moederdagfolder Kijkshop
ideetje voor jou moeder misschien Fruts....quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:12 schreef Frutsel het volgende:
En wat geven de kids mama voor Moederdag? Juist.. een dildo
Rel om seksspeeltjes in moederdagfolder Kijkshop
Mmm... denk niet eens dat ik er zondag heen gaquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ideetje voor jou moeder misschien Fruts....![]()
![]()
![]()
goed zo...quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mmm... denk niet eens dat ik er zondag heen ga![]()
van mij....quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja joh...
armoedzaaier?
Is dat niet jouw kloon?
papier dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
van mij......ik heb niet eens een kloon....
![]()
Wat denk je?quote:
Dat kan Fruts nietquote:
kijk eens naar wat berichten van armoedzaaier dan...quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah.......waarom dacht je dat....
![]()
![]()
![]()
Als er iemand mee bezig zou zijn is het een admin. Die kunnen bepalen van wie iemand een kloon is en kunnen die bannenquote:
de kloon en de eigenaarquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er iemand mee bezig zou zijn is het een admin. Die kunnen bepalen van wie iemand een kloon is en kunnen die bannen
Heeft misschien niets met onzin te makenquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goed zo......ik vind het ook zo'n onzin....
![]()
![]()
Nah, dat dan weer nietquote:
Neuhquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Fruts, ga je 'm sluiten?
Kan je zien van wie die is dan?
is toch belachelijk dat er zo'n dag bestaat....quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heeft misschien niets met onzin te maken
maar snap wel dat mensen het onzin vinden![]()
Wordt dat de originele account niet ook geband doorgaans??quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er iemand mee bezig zou zijn is het een admin. Die kunnen bepalen van wie iemand een kloon is en kunnen die bannen
zijn jullie een stel?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
PAPIER EN/OF JJ HEBBEN GEEN KLOON....![]()
!!!!
quote:
tis ook elke dag kinderdagquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
is toch belachelijk dat er zo'n dag bestaat.......mijn kinderen zijn het hele jaar lief....
![]()
![]()
![]()
paar uur geleden al gezegd dat ik dat allemaal niet zo snel kan volgen hoor sorryquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow jij en Muck ook?
Jij was het dus die mijn kansen aan gruzelementen gooide?
Nee, klonen is niet verboden. Doorposten onder een kloon als je gebanned bent welquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:22 schreef OA het volgende:
[..]
Wordt dat de originele account niet ook geband doorgaans??
Voor bepaalde tijd dan..
Kutkloonquote:
Tenzij de originele user + de kloon een grote relnicht zijn, dan worden beide geblockedquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, klonen is niet verboden. Doorposten onder een kloon als je gebanned bent wel
lieve schat....tis al 2 maanden zo...quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
paar uur geleden al gezegd dat ik dat allemaal niet zo snel kan volgen hoor sorry![]()
![]()
ik heb gewoon niet zoveel tijd.. en teruglezen d oe ik niet altijd![]()
![]()
er zijn er maar 2....quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mmm...scheelde wel een plekje in mijn MSN
wie in koffie is er geen stel?
Niet iedereen is even vlot van begrip...quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lieve schat....tis al 2 maanden zo...![]()
![]()
![]()
![]()
Naja, ik had wel een idee.. maar ja.. gaat me nix aanquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lieve schat....tis al 2 maanden zo...![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:29 schreef vdvorst het volgende:
warom de mogelijkheid om klonen te hebben,
iritante nieuwe users
Inderdaad...quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:29 schreef vdvorst het volgende:
warom de mogelijkheid om klonen te hebben,
iritante nieuwe users
Ik oordeel niet graag snelquote:
ipv erachter te zetten " DOOR PAPIER"quote:"IK BEN AL VOORZIEN"
Ja, ik doe mee!quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Inderdaad...
ik heb ook bij de stemming op het 'algehele kloon verbod' duidelijk voor gestemd![]()
Sorry, is alleen voor blauwen, rooien enzoquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:33 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ja, ik doe mee!
maar oa, wat is er met je senseo gebeurt, ontploft?
Oh, is dat te zien aan de avatar?!quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:32 schreef OA het volgende:
The evil "OA" heeft weer bezit genomen van deze account!!!![]()
Niets. nuclear coffee ftw.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:33 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ja, ik doe mee!
Ik ben blauw, kijk maar naar mijn naamquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Sorry, is alleen voor blauwen, rooien enzo![]()
hebben users nix over te zeggen
Ohjaquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:35 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Oh, is dat te zien aan de avatar?!
[..]
Niets. nuclear coffee ftw. [afbeelding]
Soms wordt nm account overgenomen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:33 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ja, ik doe mee!
owkeejquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:35 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik ben blauw, kijk maar naar mijn naam
mooiquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
owkeej
dan zet ik je stem d 'r bij
scheelt weer !![]()
voorwaarde is wel dat je geen kloon hebt (dat wordt nagetrokken)... zowel is je stem ongeldig en je accounts worden verwijderd? Dus ik neem aan dat ook jij kloon vrij bentquote:
Ik weet niet eens hoe klonen moet aanmaken, en waarom dat in 1e instantie al zou kunnen,quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
voorwaarde is wel dat je geen kloon hebt (dat wordt nagetrokken)... zowel is je stem ongeldig en je accounts worden verwijderd? Dus ik neem aan dat ook jij kloon vrij bent![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:45 schreef Pheno het volgende:
Italiaanse Roomkaas met toscane
Tis wel stil ineens... iedereen op kloonalert?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:43 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe klonen moet aanmaken, en waarom dat in 1e instantie al zou kunnen,
dus ja, ik ben kloonvrij, het is alleen vdvorst![]()
Biologisch, het is dus ook echt vleesquote:
nah, ik ben safequote:Op donderdag 10 mei 2007 12:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis wel stil ineens... iedereen op kloonalert?![]()
Ik ben er zoweer van tussen
Tot later peeps![]()
geef je over aan je zinquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:49 schreef Kuukske het volgende:
Ik krijg zin in een toastje met lekker kaasje.
Geen toastje en kaas in de buurtquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:50 schreef Pheno het volgende:
geef je over aan je zin
Mafkezen. De jeugd wordt ook gewoon massaal vervuild daaro.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:51 schreef Pheno het volgende:
'Jihad Mickey' van de buis gehaaldmoslims zijn toch zo vredelievend
![]()
Ahw. Hier ook niet btw.quote:
STEM VOOR HET ALGEHELE KLOON VERBOD!!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Sorry, is alleen voor blauwen, rooien enzo![]()
hebben users nix over te zeggen
I likequote:
Waarom wisselt iedereen van account?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:18 schreef Armoedzaaier het volgende:
Waarom wisselt iederen hier steeds van usericon![]()
![]()
?
Dan sex, dat is ook lekkerquote:
Middag Cross. Middag.quote:
Wat die blauwe zegt...quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:18 schreef crossover het volgende:
[..]
Waarom wisselt iedereen van account?
JD is ook niet in de buurt.quote:
Doel jij nu op Bierik?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:18 schreef crossover het volgende:
[..]
I like
[..]
Waarom wisselt iedereen van account?
Dat kan niet zomaar overal op kantoor...quote:
Als je het echt wilt, kan dat.quote:
Oja. Ik heb ook veel te lang geslapenquote:
OA!quote:
Of op Papier, die om een of andere reden "papierversnipperaar" tot kloon van Armoedzaaier maakt...quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:20 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Doel jij nu op Bierik?
Of op OA die soms overgenomen wordt![]()
![]()
![]()
![]()
Vrouwen hier? checkquote:
Mag ik niet wat bij komen verdienen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:20 schreef Pheno het volgende:
Jees, ik ben wat aan het opruimen hier. Een lading oud papier waar je u tegen zegt. He versnipperaar, kun je even komen?
Goeoeoeoeeoeodemiddag Cross....quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:21 schreef crossover het volgende:
[..]
Oja. Ik heb ook veel te lang geslapenmeteen de halve dag verkloot.
[..]
OA!
Koffie gemorst he...quote:
Als je kan versnipperenquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:22 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Mag ik niet wat bij komen verdienen?![]()
![]()
![]()
![]()
JEWEETS...quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat is er mis met mijn ondertitel.....![]()
35...is dit wel ok....quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:22 schreef OA het volgende:
[..]
Vrouwen hier? check
Aantal: 3
Leeftijd: 38,39,
58...
![]()
Das ook al 10 jaar ouder dan ik ben....quote:
Dan kan je net zo goed br33z4h neerzetten...quote:
is toch ook zo....quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:25 schreef OA het volgende:
[..]
Das ook al 10 jaar ouder dan ik ben....op het randje dan... d.w.z. als je er een beetje leuk uitziet...
![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb je het tegen mij schatje....![]()
altijd Miljonair..altijd....quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:26 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Wellicht helpt een financiele injectie!![]()
Oeh, als ik een vijfde regel in mijn sig mag dan zet ik je er inquote:
Nog niet zo hoog als het smiliegehalte.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:28 schreef Pheno het volgende:
Het kloongehalte is vrij hoog
awww lief....quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oeh, als ik een vijfde regel in mijn sig mag dan zet ik je er in
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nog niet zo hoog als het smiliegehalte.
Smiliesquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat je zegt!quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:32 schreef Kuukske het volgende:
Zo lijkt het niet alsof ik aan het werk ben jongens.
Nu wel. Dank je Ph.quote:
Wat?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OA....JE AVATAR....![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!
Altijd bereid te helpenquote:
Ik heb er ook genoeg van...quote:
Doe ik niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:18 schreef Armoedzaaier het volgende:
Waarom wisselt iederen hier steeds van usericon![]()
![]()
?
Lost.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:58 schreef Pheno het volgende:
Even denken, of vanavond flink D2 spelen, of Lost helemaal bijkijken. Mhh, keuze...
Bijna weekend!quote:
Morgen om 4 uurquote:
Vanavond de nieuwe downloadenquote:
Over 2 uurtjes en 50 minuutjes alquote:
9-5 mentaliteitquote:
Vanavond sporten.quote:
Vuilak.quote:
Het is ook vacantie....quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:23 schreef Pheno het volgende:
U hebt gezocht op vakantie:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies
Geen vakantie, dat had ik vorige week al ^^.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:21 schreef Kuukske het volgende:
Oja wacht. Ik heb volgende week vakantie.
Ik begin elke dag om 8 uur hoor...quote:
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=vakantiequote:Op donderdag 10 mei 2007 14:23 schreef Pheno het volgende:
U hebt gezocht op vakantie:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies
Spelnazi. Hoe is het met je secretaressefunctie these days?quote:
Je weet bij wie je daarvoor moet aankloppen!quote:
Beetje Counter strike lopen spelen noem ik geen vakantie.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:24 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Geen vakantie, dat had ik vorige week al ^^.
Wel korte werkweek. donderdag en vrijdag vrij.
Lekker hoor! Als ik terug kom van mijn vakantie hoef ik ook maar 3 dagen te werken. Lekker dagje vrij na het concert van de Heideroosjesquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:24 schreef Jo0Lz het volgende:
Geen vakantie, dat had ik vorige week al ^^.
Wel korte werkweek. donderdag en vrijdag vrij.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Spelnazi. Hoe is het met je secretaressefunctie these days?
Ja, maar die had daarstrax nog geen PM functie, en hij/zij PMt mij ook nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:25 schreef OA het volgende:
[..]
Je weet bij wie je daarvoor moet aankloppen!
Wat concert? heideroosjes?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lekker hoor! Als ik terug kom van mijn vakantie hoef ik ook maar 3 dagen te werken. Lekker dagje vrij na het concert van de Heideroosjes.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:28 schreef Sebasser het volgende:
Wat concert? heideroosjes?
Juist, ik las het goed.
Tof, was je daar heen?
Geweldig.
Nee, echt waar.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat concert? heideroosjes?
Juist, ik las het goed.
Tof, was je daar heen?
Geweldig.
Nee, echt waar.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Beetje Counter strike lopen spelen noem ik geen vakantie.
Nee joh, ik ben alleen maar vervelend...quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:34 schreef indahnesia.com het volgende:
is vakantie met een C ja?
belachelijk
HEy, jij heet ScarFace- haha, dat is ook van die ene film ja.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:34 schreef ScarFace- het volgende:
Jo0Lz speel je cs ik ook soms chil spel
Cs Source speel ik![]()
Ik speel ook Source idd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:34 schreef ScarFace- het volgende:
Jo0Lz speel je cs ik ook soms chil spel
Cs Source speel ik![]()
Hey! Jij! Doe eens lief! Je klinkt wel als een 13 jarig snotneusje!quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
HEy, jij heet ScarFace- haha, dat is ook van die ene film ja.![]()
![]()
oh men, die heb ik vaak gezien hoor, jaja, was echt een hele leuke film.
Ik weet het nog goed, ik zat in de derde klas, toen nog groep 12.
En onze leraar kwam binnen met die video, jaja, toen hadden we nog geen dvd's.
ERn toen de film aanging... iedereen was stil!!!
Was echt prachtig.
Oh, leuk trouwens dat je CS source speelt en het zo leuk weet te brengen.
Nee echt, je klinkt totaal niet als een 13 jarig puberventje welke net doorheeft dat er ook andere mensen bestaat welke ook nog eens CS:S spelen.
Ohja, ik weet toevallig dat JoOlz enzo geen Source speelt, welnee, wat een kutspel, kutnaab, ga je schamen.
Jeuzes Sebas... je lult als Maikuuuul en aanverwanten....quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
![]()
Was echt prachtig.
Nee echt, je klinkt totaal niet als een 13 jarig puberventje welke net doorheeft dat er ook andere mensen bestaat welke ook nog eens CS:S spelen.
Ohja, ik weet toevallig dat JoOlz enzo geen Source speelt, welnee, wat een kutspel, kutnaab, ga je schamen.
Speelt ie zeker cs 1.6.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
![]()
Was echt prachtig.
Ik kon anders net zonder problemen pm-en naar Miljonair...quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:26 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Ja, maar die had daarstrax nog geen PM functie, en hij/zij PMt mij ook niet![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:41 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Speelt ie zeker cs 1.6.
Source zat bij halflife2 dus ga ik niet nog apart cs kopen.
En de rest van je verhaal nee ik ben geen 13 jarig ventje.
En jij speelt zeker helemaal geen cs daarvoor word je te hard geowned noob![]()
Miljonair is een heel schappelijke kerelquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:41 schreef OA het volgende:
[..]
Ik kon anders net zonder problemen pm-en naar Miljonair...![]()
Kreeg echter wel een hoogdravende pm terug...wat een idioot zeg...
![]()
Van wie ben jij nou een kloon???quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:47 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Miljonair is een heel schappelijke kerel![]()
![]()
![]()
Hij neemt tenminste de tijd voor een bericht en is heel medelevend en gul![]()
![]()
![]()
![]()
Praat dus met wat meer respect over hem![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou een kloon??? [afbeelding]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:43 schreef Sebasser het volgende:
Aantal posts: 49881
Alvast aan het oefenen voor mijn nieuwe account + persoonlijkheid.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:47 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik reageerde al voor hem, dat ik ook Source speel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:41 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Speelt ie zeker cs 1.6.
Source zat bij halflife2 dus ga ik niet nog apart cs kopen.
En de rest van je verhaal nee ik ben geen 13 jarig ventje.
En jij speelt zeker helemaal geen cs daarvoor word je te hard geowned noob![]()
Haha sebasser wist net te melden dat je het niet speeldequote:Op donderdag 10 mei 2007 15:02 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik reageerde al voor hem, dat ik ook Source speel. [afbeelding] [afbeelding]
Wij verdenken Papier in dit stadium...quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:53 schreef buzzer het volgende:
Ik heb me echt de tandjes gewerkt de afgelopen dagen, en het einde is nog niet in zicht...
Dat klopt. Sorryquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:11 schreef Kuukske het volgende:
Lekker rustig hier.
Nu is het tenminste bij te houden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:12 schreef Pheno het volgende:
Dat klopt. Sorry
idd...quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:18 schreef ScarFace- het volgende:
Vanavond hilbrand nawijn in jensen![]()
Schijnt dat ie een jumpstyle nummer heeft opgenomen haha
even pauze, maar nu ga ik weerquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:15 schreef Kuukske het volgende:
Wat doe je hier dan.
Dank U, Armoedzaaiert!quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:47 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Braaf.quote:
Ik weet heel veel, enkel dat niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:04 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Haha sebasser wist net te melden dat je het niet speeldelol
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Geen dank. De heer OA weet niet waar hij het over heeft. Maar ik weet zeker dat u hem dit kan vergeven, als hij u zijn nederige excuses aanbiedt.quote:
Rot toch op man...quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:40 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Geen dank. De heer OA weet niet waar hij het over heeft. Maar ik weet zeker dat u hem dit kan vergeven, als hij u zijn nederige excuses aanbiedt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe Miljonair nou maar wel je nederige excuses aanbieden, het is zoeen schappelijke kerelquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:46 schreef OA het volgende:
[..]
Rot toch op man...![]()
Ik bied niemand mijn excuses aan...![]()
Miljonair heeft in tegenstelling tot jou wel al een UI genomen en een sig...!! Nu jij nog Papi Armoedzaaier..Dat ga ik in het vervolg trouwens afkorten tot amz...
![]()
Succesquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:52 schreef ScarFace- het volgende:
Ik ga gamen laterz
Drive safequote:
Als je het goed doet wel.quote:
Die UI.... komt me zo bekend voor...quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:59 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Doe Miljonair nou maar wel je nederige excuses aanbieden, het is zoeen schappelijke kerel![]()
![]()
![]()
Is mijn voorkomen nu zoals je bedoelt, OA?![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dat mag niet.quote:
maar dan ga je nog wel met de richting meequote:
Ach, ik denk dat ie met god mode geen succes nodig heeft.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:01 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Succes
ik denk dat ik nog ongeveer 4 of 5 uur nodig heb voor huiswerk, maar ik heb maar 2 uur, hoe krijg ik dat ooit af, oke, minder koffie sc, en veel koffie om wakker te blijven
lol, allemaal over de datum?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:27 schreef eer-ik het volgende:
Zo, ik ben er weer.
Even samen met m'n broertje de voorraadkast opgeruimd, en enkele dingen weg moeten gooien...
wie, wat, waar, godmode?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat ie met god mode geen succes nodig heeft.
Ja, en hard ookquote:
1993, oke, kan nog net hoor,quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, en hard ook
Dat zakje van baukje, staat bovenaan (niet echt zichtbaar) 5 maart 1993
Ietwat over datum
Etenswaar weggooienquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:27 schreef eer-ik het volgende:
Zo, ik ben er weer.
Even samen met m'n broertje de voorraadkast opgeruimd, en enkele dingen weg moeten gooien...
whehe.quote:
Ach ja, wat doe je eraan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:35 schreef GangstahKlaas het volgende:
Schande!
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, en hard ook
Dat zakje van baukje, staat bovenaan (niet echt zichtbaar) 5 maart 1993
Ietwat over datum
Heey Gangstah!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:35 schreef GangstahKlaas het volgende:
Schande!
Slim, ik let er op zich redelijk goed op, even kijken, ohja, cakemeel, even cake bakken,quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ach ja, wat doe je eraan?
Behalve dat er nu iets beter gelet wordt op de producten die we nog in huis hebben
net senseo gehad, weer extra dark, heerlijk is dat!! (EXTRA DARK FTW!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:41 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Heey Gangstah!
Alles goed?
Bakje koffie?
Thee dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:43 schreef GangstahKlaas het volgende:
nee dank je, ik lust helemaal geen koffie! ::P
Verder alles goed, ik heb lekker vakantie nu
En met jou????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |