Nu wel. Dank je Ph.quote:
Wat?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OA....JE AVATAR....![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!
Altijd bereid te helpenquote:
Ik heb er ook genoeg van...quote:
Doe ik niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:18 schreef Armoedzaaier het volgende:
Waarom wisselt iederen hier steeds van usericon![]()
![]()
?
Lost.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:58 schreef Pheno het volgende:
Even denken, of vanavond flink D2 spelen, of Lost helemaal bijkijken. Mhh, keuze...
Bijna weekend!quote:
Morgen om 4 uurquote:
Vanavond de nieuwe downloadenquote:
Over 2 uurtjes en 50 minuutjes alquote:
9-5 mentaliteitquote:
Vanavond sporten.quote:
Vuilak.quote:
Het is ook vacantie....quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:23 schreef Pheno het volgende:
U hebt gezocht op vakantie:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies
Geen vakantie, dat had ik vorige week al ^^.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:21 schreef Kuukske het volgende:
Oja wacht. Ik heb volgende week vakantie.
Ik begin elke dag om 8 uur hoor...quote:
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=vakantiequote:Op donderdag 10 mei 2007 14:23 schreef Pheno het volgende:
U hebt gezocht op vakantie:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies
Spelnazi. Hoe is het met je secretaressefunctie these days?quote:
Je weet bij wie je daarvoor moet aankloppen!quote:
Beetje Counter strike lopen spelen noem ik geen vakantie.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:24 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Geen vakantie, dat had ik vorige week al ^^.
Wel korte werkweek. donderdag en vrijdag vrij.
Lekker hoor! Als ik terug kom van mijn vakantie hoef ik ook maar 3 dagen te werken. Lekker dagje vrij na het concert van de Heideroosjesquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:24 schreef Jo0Lz het volgende:
Geen vakantie, dat had ik vorige week al ^^.
Wel korte werkweek. donderdag en vrijdag vrij.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Spelnazi. Hoe is het met je secretaressefunctie these days?
Ja, maar die had daarstrax nog geen PM functie, en hij/zij PMt mij ook nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:25 schreef OA het volgende:
[..]
Je weet bij wie je daarvoor moet aankloppen!
Wat concert? heideroosjes?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lekker hoor! Als ik terug kom van mijn vakantie hoef ik ook maar 3 dagen te werken. Lekker dagje vrij na het concert van de Heideroosjes.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:28 schreef Sebasser het volgende:
Wat concert? heideroosjes?
Juist, ik las het goed.
Tof, was je daar heen?
Geweldig.
Nee, echt waar.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat concert? heideroosjes?
Juist, ik las het goed.
Tof, was je daar heen?
Geweldig.
Nee, echt waar.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Beetje Counter strike lopen spelen noem ik geen vakantie.
Nee joh, ik ben alleen maar vervelend...quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:34 schreef indahnesia.com het volgende:
is vakantie met een C ja?
belachelijk
HEy, jij heet ScarFace- haha, dat is ook van die ene film ja.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:34 schreef ScarFace- het volgende:
Jo0Lz speel je cs ik ook soms chil spel
Cs Source speel ik![]()
Ik speel ook Source idd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:34 schreef ScarFace- het volgende:
Jo0Lz speel je cs ik ook soms chil spel
Cs Source speel ik![]()
Hey! Jij! Doe eens lief! Je klinkt wel als een 13 jarig snotneusje!quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
HEy, jij heet ScarFace- haha, dat is ook van die ene film ja.![]()
![]()
oh men, die heb ik vaak gezien hoor, jaja, was echt een hele leuke film.
Ik weet het nog goed, ik zat in de derde klas, toen nog groep 12.
En onze leraar kwam binnen met die video, jaja, toen hadden we nog geen dvd's.
ERn toen de film aanging... iedereen was stil!!!
Was echt prachtig.
Oh, leuk trouwens dat je CS source speelt en het zo leuk weet te brengen.
Nee echt, je klinkt totaal niet als een 13 jarig puberventje welke net doorheeft dat er ook andere mensen bestaat welke ook nog eens CS:S spelen.
Ohja, ik weet toevallig dat JoOlz enzo geen Source speelt, welnee, wat een kutspel, kutnaab, ga je schamen.
Jeuzes Sebas... je lult als Maikuuuul en aanverwanten....quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
![]()
Was echt prachtig.
Nee echt, je klinkt totaal niet als een 13 jarig puberventje welke net doorheeft dat er ook andere mensen bestaat welke ook nog eens CS:S spelen.
Ohja, ik weet toevallig dat JoOlz enzo geen Source speelt, welnee, wat een kutspel, kutnaab, ga je schamen.
Speelt ie zeker cs 1.6.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
![]()
Was echt prachtig.
Ik kon anders net zonder problemen pm-en naar Miljonair...quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:26 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Ja, maar die had daarstrax nog geen PM functie, en hij/zij PMt mij ook niet![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:41 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Speelt ie zeker cs 1.6.
Source zat bij halflife2 dus ga ik niet nog apart cs kopen.
En de rest van je verhaal nee ik ben geen 13 jarig ventje.
En jij speelt zeker helemaal geen cs daarvoor word je te hard geowned noob![]()
Miljonair is een heel schappelijke kerelquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:41 schreef OA het volgende:
[..]
Ik kon anders net zonder problemen pm-en naar Miljonair...![]()
Kreeg echter wel een hoogdravende pm terug...wat een idioot zeg...
![]()
Van wie ben jij nou een kloon???quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:47 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Miljonair is een heel schappelijke kerel![]()
![]()
![]()
Hij neemt tenminste de tijd voor een bericht en is heel medelevend en gul![]()
![]()
![]()
![]()
Praat dus met wat meer respect over hem![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou een kloon??? [afbeelding]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:43 schreef Sebasser het volgende:
Aantal posts: 49881
Alvast aan het oefenen voor mijn nieuwe account + persoonlijkheid.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:47 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik reageerde al voor hem, dat ik ook Source speel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:41 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Speelt ie zeker cs 1.6.
Source zat bij halflife2 dus ga ik niet nog apart cs kopen.
En de rest van je verhaal nee ik ben geen 13 jarig ventje.
En jij speelt zeker helemaal geen cs daarvoor word je te hard geowned noob![]()
Haha sebasser wist net te melden dat je het niet speeldequote:Op donderdag 10 mei 2007 15:02 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik reageerde al voor hem, dat ik ook Source speel. [afbeelding] [afbeelding]
Wij verdenken Papier in dit stadium...quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:53 schreef buzzer het volgende:
Ik heb me echt de tandjes gewerkt de afgelopen dagen, en het einde is nog niet in zicht...
Dat klopt. Sorryquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:11 schreef Kuukske het volgende:
Lekker rustig hier.
Nu is het tenminste bij te houden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:12 schreef Pheno het volgende:
Dat klopt. Sorry
idd...quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:18 schreef ScarFace- het volgende:
Vanavond hilbrand nawijn in jensen![]()
Schijnt dat ie een jumpstyle nummer heeft opgenomen haha
even pauze, maar nu ga ik weerquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:15 schreef Kuukske het volgende:
Wat doe je hier dan.
Dank U, Armoedzaaiert!quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:47 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Braaf.quote:
Ik weet heel veel, enkel dat niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:04 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Haha sebasser wist net te melden dat je het niet speeldelol
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Geen dank. De heer OA weet niet waar hij het over heeft. Maar ik weet zeker dat u hem dit kan vergeven, als hij u zijn nederige excuses aanbiedt.quote:
Rot toch op man...quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:40 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Geen dank. De heer OA weet niet waar hij het over heeft. Maar ik weet zeker dat u hem dit kan vergeven, als hij u zijn nederige excuses aanbiedt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe Miljonair nou maar wel je nederige excuses aanbieden, het is zoeen schappelijke kerelquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:46 schreef OA het volgende:
[..]
Rot toch op man...![]()
Ik bied niemand mijn excuses aan...![]()
Miljonair heeft in tegenstelling tot jou wel al een UI genomen en een sig...!! Nu jij nog Papi Armoedzaaier..Dat ga ik in het vervolg trouwens afkorten tot amz...
![]()
Succesquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:52 schreef ScarFace- het volgende:
Ik ga gamen laterz
Drive safequote:
Als je het goed doet wel.quote:
Die UI.... komt me zo bekend voor...quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:59 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Doe Miljonair nou maar wel je nederige excuses aanbieden, het is zoeen schappelijke kerel![]()
![]()
![]()
Is mijn voorkomen nu zoals je bedoelt, OA?![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dat mag niet.quote:
maar dan ga je nog wel met de richting meequote:
Ach, ik denk dat ie met god mode geen succes nodig heeft.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:01 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Succes
ik denk dat ik nog ongeveer 4 of 5 uur nodig heb voor huiswerk, maar ik heb maar 2 uur, hoe krijg ik dat ooit af, oke, minder koffie sc, en veel koffie om wakker te blijven
lol, allemaal over de datum?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:27 schreef eer-ik het volgende:
Zo, ik ben er weer.
Even samen met m'n broertje de voorraadkast opgeruimd, en enkele dingen weg moeten gooien...
wie, wat, waar, godmode?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat ie met god mode geen succes nodig heeft.
Ja, en hard ookquote:
1993, oke, kan nog net hoor,quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, en hard ook
Dat zakje van baukje, staat bovenaan (niet echt zichtbaar) 5 maart 1993
Ietwat over datum
Etenswaar weggooienquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:27 schreef eer-ik het volgende:
Zo, ik ben er weer.
Even samen met m'n broertje de voorraadkast opgeruimd, en enkele dingen weg moeten gooien...
whehe.quote:
Ach ja, wat doe je eraan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:35 schreef GangstahKlaas het volgende:
Schande!
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, en hard ook
Dat zakje van baukje, staat bovenaan (niet echt zichtbaar) 5 maart 1993
Ietwat over datum
Heey Gangstah!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:35 schreef GangstahKlaas het volgende:
Schande!
Slim, ik let er op zich redelijk goed op, even kijken, ohja, cakemeel, even cake bakken,quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ach ja, wat doe je eraan?
Behalve dat er nu iets beter gelet wordt op de producten die we nog in huis hebben
net senseo gehad, weer extra dark, heerlijk is dat!! (EXTRA DARK FTW!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:41 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Heey Gangstah!
Alles goed?
Bakje koffie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |