Nu wel. Dank je Ph.quote:
Wat?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OA....JE AVATAR....![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!
Altijd bereid te helpenquote:
Ik heb er ook genoeg van...quote:
Doe ik niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:18 schreef Armoedzaaier het volgende:
Waarom wisselt iederen hier steeds van usericon![]()
![]()
?
Lost.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:58 schreef Pheno het volgende:
Even denken, of vanavond flink D2 spelen, of Lost helemaal bijkijken. Mhh, keuze...
Bijna weekend!quote:
Morgen om 4 uurquote:
Vanavond de nieuwe downloadenquote:
Over 2 uurtjes en 50 minuutjes alquote:
9-5 mentaliteitquote:
Vanavond sporten.quote:
Vuilak.quote:
Het is ook vacantie....quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:23 schreef Pheno het volgende:
U hebt gezocht op vakantie:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies
Geen vakantie, dat had ik vorige week al ^^.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:21 schreef Kuukske het volgende:
Oja wacht. Ik heb volgende week vakantie.
Ik begin elke dag om 8 uur hoor...quote:
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=vakantiequote:Op donderdag 10 mei 2007 14:23 schreef Pheno het volgende:
U hebt gezocht op vakantie:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies
Spelnazi. Hoe is het met je secretaressefunctie these days?quote:
Je weet bij wie je daarvoor moet aankloppen!quote:
Beetje Counter strike lopen spelen noem ik geen vakantie.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:24 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Geen vakantie, dat had ik vorige week al ^^.
Wel korte werkweek. donderdag en vrijdag vrij.
Lekker hoor! Als ik terug kom van mijn vakantie hoef ik ook maar 3 dagen te werken. Lekker dagje vrij na het concert van de Heideroosjesquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:24 schreef Jo0Lz het volgende:
Geen vakantie, dat had ik vorige week al ^^.
Wel korte werkweek. donderdag en vrijdag vrij.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Spelnazi. Hoe is het met je secretaressefunctie these days?
Ja, maar die had daarstrax nog geen PM functie, en hij/zij PMt mij ook nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:25 schreef OA het volgende:
[..]
Je weet bij wie je daarvoor moet aankloppen!
Wat concert? heideroosjes?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lekker hoor! Als ik terug kom van mijn vakantie hoef ik ook maar 3 dagen te werken. Lekker dagje vrij na het concert van de Heideroosjes.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:28 schreef Sebasser het volgende:
Wat concert? heideroosjes?
Juist, ik las het goed.
Tof, was je daar heen?
Geweldig.
Nee, echt waar.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat concert? heideroosjes?
Juist, ik las het goed.
Tof, was je daar heen?
Geweldig.
Nee, echt waar.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Beetje Counter strike lopen spelen noem ik geen vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |