zijn jullie een stel?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
PAPIER EN/OF JJ HEBBEN GEEN KLOON....![]()
!!!!
quote:
tis ook elke dag kinderdagquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
is toch belachelijk dat er zo'n dag bestaat.......mijn kinderen zijn het hele jaar lief....
![]()
![]()
![]()
paar uur geleden al gezegd dat ik dat allemaal niet zo snel kan volgen hoor sorryquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow jij en Muck ook?
Jij was het dus die mijn kansen aan gruzelementen gooide?
Nee, klonen is niet verboden. Doorposten onder een kloon als je gebanned bent welquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:22 schreef OA het volgende:
[..]
Wordt dat de originele account niet ook geband doorgaans??
Voor bepaalde tijd dan..
Kutkloonquote:
Tenzij de originele user + de kloon een grote relnicht zijn, dan worden beide geblockedquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, klonen is niet verboden. Doorposten onder een kloon als je gebanned bent wel
lieve schat....tis al 2 maanden zo...quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
paar uur geleden al gezegd dat ik dat allemaal niet zo snel kan volgen hoor sorry![]()
![]()
ik heb gewoon niet zoveel tijd.. en teruglezen d oe ik niet altijd![]()
![]()
er zijn er maar 2....quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mmm...scheelde wel een plekje in mijn MSN
wie in koffie is er geen stel?
Niet iedereen is even vlot van begrip...quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lieve schat....tis al 2 maanden zo...![]()
![]()
![]()
![]()
Naja, ik had wel een idee.. maar ja.. gaat me nix aanquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lieve schat....tis al 2 maanden zo...![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:29 schreef vdvorst het volgende:
warom de mogelijkheid om klonen te hebben,
iritante nieuwe users
Inderdaad...quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:29 schreef vdvorst het volgende:
warom de mogelijkheid om klonen te hebben,
iritante nieuwe users
Ik oordeel niet graag snelquote:
ipv erachter te zetten " DOOR PAPIER"quote:"IK BEN AL VOORZIEN"
Ja, ik doe mee!quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Inderdaad...
ik heb ook bij de stemming op het 'algehele kloon verbod' duidelijk voor gestemd![]()
Sorry, is alleen voor blauwen, rooien enzoquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:33 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ja, ik doe mee!
maar oa, wat is er met je senseo gebeurt, ontploft?
Oh, is dat te zien aan de avatar?!quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:32 schreef OA het volgende:
The evil "OA" heeft weer bezit genomen van deze account!!!![]()
Niets. nuclear coffee ftw.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:33 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ja, ik doe mee!
Ik ben blauw, kijk maar naar mijn naamquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Sorry, is alleen voor blauwen, rooien enzo![]()
hebben users nix over te zeggen
Ohjaquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:35 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Oh, is dat te zien aan de avatar?!
[..]
Niets. nuclear coffee ftw. [afbeelding]
Soms wordt nm account overgenomen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:33 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ja, ik doe mee!
owkeejquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:35 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik ben blauw, kijk maar naar mijn naam
mooiquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
owkeej
dan zet ik je stem d 'r bij
scheelt weer !![]()
voorwaarde is wel dat je geen kloon hebt (dat wordt nagetrokken)... zowel is je stem ongeldig en je accounts worden verwijderd? Dus ik neem aan dat ook jij kloon vrij bentquote:
Ik weet niet eens hoe klonen moet aanmaken, en waarom dat in 1e instantie al zou kunnen,quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
voorwaarde is wel dat je geen kloon hebt (dat wordt nagetrokken)... zowel is je stem ongeldig en je accounts worden verwijderd? Dus ik neem aan dat ook jij kloon vrij bent![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:45 schreef Pheno het volgende:
Italiaanse Roomkaas met toscane
Tis wel stil ineens... iedereen op kloonalert?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:43 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe klonen moet aanmaken, en waarom dat in 1e instantie al zou kunnen,
dus ja, ik ben kloonvrij, het is alleen vdvorst![]()
Biologisch, het is dus ook echt vleesquote:
nah, ik ben safequote:Op donderdag 10 mei 2007 12:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis wel stil ineens... iedereen op kloonalert?![]()
Ik ben er zoweer van tussen
Tot later peeps![]()
geef je over aan je zinquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:49 schreef Kuukske het volgende:
Ik krijg zin in een toastje met lekker kaasje.
Geen toastje en kaas in de buurtquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:50 schreef Pheno het volgende:
geef je over aan je zin
Mafkezen. De jeugd wordt ook gewoon massaal vervuild daaro.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:51 schreef Pheno het volgende:
'Jihad Mickey' van de buis gehaaldmoslims zijn toch zo vredelievend
![]()
Ahw. Hier ook niet btw.quote:
STEM VOOR HET ALGEHELE KLOON VERBOD!!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Sorry, is alleen voor blauwen, rooien enzo![]()
hebben users nix over te zeggen
I likequote:
Waarom wisselt iedereen van account?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:18 schreef Armoedzaaier het volgende:
Waarom wisselt iederen hier steeds van usericon![]()
![]()
?
Dan sex, dat is ook lekkerquote:
Middag Cross. Middag.quote:
Wat die blauwe zegt...quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:18 schreef crossover het volgende:
[..]
Waarom wisselt iedereen van account?
JD is ook niet in de buurt.quote:
Doel jij nu op Bierik?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:18 schreef crossover het volgende:
[..]
I like
[..]
Waarom wisselt iedereen van account?
Dat kan niet zomaar overal op kantoor...quote:
Als je het echt wilt, kan dat.quote:
Oja. Ik heb ook veel te lang geslapenquote:
OA!quote:
Of op Papier, die om een of andere reden "papierversnipperaar" tot kloon van Armoedzaaier maakt...quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:20 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Doel jij nu op Bierik?
Of op OA die soms overgenomen wordt![]()
![]()
![]()
![]()
Vrouwen hier? checkquote:
Mag ik niet wat bij komen verdienen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:20 schreef Pheno het volgende:
Jees, ik ben wat aan het opruimen hier. Een lading oud papier waar je u tegen zegt. He versnipperaar, kun je even komen?
Goeoeoeoeeoeodemiddag Cross....quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:21 schreef crossover het volgende:
[..]
Oja. Ik heb ook veel te lang geslapenmeteen de halve dag verkloot.
[..]
OA!
Koffie gemorst he...quote:
Als je kan versnipperenquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:22 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Mag ik niet wat bij komen verdienen?![]()
![]()
![]()
![]()
JEWEETS...quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat is er mis met mijn ondertitel.....![]()
35...is dit wel ok....quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:22 schreef OA het volgende:
[..]
Vrouwen hier? check
Aantal: 3
Leeftijd: 38,39,
58...
![]()
Das ook al 10 jaar ouder dan ik ben....quote:
Dan kan je net zo goed br33z4h neerzetten...quote:
is toch ook zo....quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:25 schreef OA het volgende:
[..]
Das ook al 10 jaar ouder dan ik ben....op het randje dan... d.w.z. als je er een beetje leuk uitziet...
![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb je het tegen mij schatje....![]()
altijd Miljonair..altijd....quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:26 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Wellicht helpt een financiele injectie!![]()
Oeh, als ik een vijfde regel in mijn sig mag dan zet ik je er inquote:
Nog niet zo hoog als het smiliegehalte.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:28 schreef Pheno het volgende:
Het kloongehalte is vrij hoog
awww lief....quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oeh, als ik een vijfde regel in mijn sig mag dan zet ik je er in
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nog niet zo hoog als het smiliegehalte.
Smiliesquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat je zegt!quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:32 schreef Kuukske het volgende:
Zo lijkt het niet alsof ik aan het werk ben jongens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |